quote:Cellblock - Utrecht
RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer, Landgraaf & Den Haag (2x)
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
Downtown - Den Bosch
quote:
quote:Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag
België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
quote:
quote:Komakie - Thomas
Stats: 192cm, 93kg, 44 (11), 1982
Boards: Rome Flag 163 (FS), Volkl Selecta 162 (FR), Burton Baron ES 164 (AR)
Binding: Burton Cartel, Burton Triad
Schoen: Burton Driver X
Goggle: Oakley Wisdom Tribal, Anon Realm Tokyo, Anon Realm Birds of Prey
Protectie: Dainese Backprotector, Leedom Helm
Basje B - Bas
Stats: 175, 78, 41, 1984
Board: Burton - Shaun White 155 (FS)/ Bataleon - Evil Twin 155 (FS)
Binding: Burton Cartel/ Bataleon The Allies
Schoen: 32 Lashed
Goggle: Dragon DX/ Electric EG1
Protectie: Backprotector
Gstyles - Gijs
Stats: 183, 79, 43, '79
Board: Burton Baron 157
Binding: Burton Mission (black)
Schoen: Salomon Maori
Goggle: Sinner
Protectie: None
Holyjoe - Sietze
Stats: 182, 86, 43, '75
Board: Burton Omen 168 (FR)
Binding: Burton Cartel
Schoen: Burton Rulers
Goggle: Oakley Wisdom
Protectie: Red Tantrum (helm), Dakine butt-protector
GenesiZ - Mark
Stats: 179, 85, 44,5, '83
Board: F2 Gothic (FR)
Binding: Burton Cartel '05
Schoen: Burton Hail
Goggle: Oakley Wisdom
Protectie: Red Hifi (helm) + speakers
Rnej - Rene
Stats: 192,115,45,'83
Board: Burton T6 164 Wide (FR), Burton Canyon 163 (FR), Rome Flag 160 (FS)
Binding: Burton P1 en Burton Cartel
Schoen: burton driver X
Goggle: Anon Realm
Protectie: Red Hi-Fi (helm), Ufo Plast Backprotector, Icetools Crashpant
Forumgek - Matthijs
Stats: 172, 66, 39, '87
Board: Sapient - Identity 151 (FS)
Binding: Rome 390
Schoen: 32 - lashed
Goggle: Dragon DXS
Kneusteun - Teun
Stats: 186cm, 70kg, 42,5, 1986
Boards: Capita foto fetish 158 (FS), en zo nu en dan een bataleon
Binding: SP private's , Drake F40
Schoen: Thirtytwo 306, Forum Explorer
Goggle: Spy Orbit
FlowDesign - Floris
Stats: 185cm, 73kg, 43 (10,5), 1982
Boards: Burton Jussi 159 (2008)
Binding: Burton P1 Wingtips (2007)
Schoen: Burton Moto (2008)
Goggle: Anon Helix
Protectie: Burton Audex Headphones Basic
Unioz - Marc
Stats: 185cm,75kg,mt.46,1990
Board: Bataleon Goliath 161W
Binding: Burton P1
Schoen: Northwave Freedom
Goggle: Uvex Tomahawk
Protectie: Red Hi-Fi helm
quote:[Centraal] Snowboard topic deel 01
[Centraal] Snowboard topic deel 02
[Centraal] Snowboard topic deel 03
[Centraal] Snowboard topic deel 04
[Centraal] Snowboard topic deel 05
[Centraal] Snowboard topic deel 06
[Centraal] Snowboard topic deel 07
[Centraal] Snowboard topic deel 08
[Centraal] Snowboard topic deel 09
[Centraal] Snowboard topic deel 10
[Centraal] Snowboard topic deel 11
[Centraal] Snowboard topic deel 12
[Centraal] Snowboard topic deel 14
[Centraal] Snowboard topic deel 15
[Centraal] Snowboard topic deel 16
[Centraal] Snowboard topic deel 17
[Centraal] Snowboard topic deel 18
[Centraal] Snowboard topic deel 19
[Centraal] Snowboard topic deel 20
[Centraal] Snowboard topic deel 21
[Centraal] Snowboard topic deel 22
[Centraal] Snowboard topic deel 24
[Centraal] Snowboard topic deel 25
[Centraal] Snowboard topic deel 26
[Centraal] Snowboard topic deel 27
[Centraal] Snowboard topic deel 28
[Centraal] Snowboard topic deel 29
[Centraal] Snowboard topic deel 30
[Centraal] Snowboard topic deel 31
[Centraal] Snowboard topic deel 32
[Centraal] Snowboard topic deel 33
[Centraal] Snowboard topic deel 34
[Centraal] Snowboard topic deel 35
[Centraal] Snowboard topic deel 36
[Centraal] Snowboard topic deel 37
[Centraal] Snowboard topic deel 38
[Centraal] Snowboard topic deel 39
[Centraal] Snowboard topic deel 40
[Centraal] Snowboard topic deel 41
[Centraal] Snowboard topic deel 42
[Centraal] Snowboard topic deel 43
[Centraal] Snowboard topic deel 44
[Centraal] Snowboard topic deel 45
[Centraal] Snowboard topic deel 46
[Centraal] Snowboard topic deel 47
[Centraal] Snowboard topic deel 48
[Centraal] Snowboard topic deel 49
[Centraal] Snowboard topic deel 50 - *Jubileum Topic*
[Centraal] Snowboard topic deel 51
[Centraal] Snowboard topic deel 52
[Centraal] Snowboard topic deel 53
[Centraal] Snowboard topic deel 54
[Centraal] Snowboard topic deel 55
[Centraal] Snowboard topic deel 56
[Centraal] Snowboard topic deel 57
[Centraal] Snowboard topic deel 58
[Centraal] Snowboard topic deel 59
[Centraal] Snowboard topic deel 60
[Centraal] Snowboard topic deel 61
[Centraal] Snowboard topic deel 62
[Centraal] Snowboard topic deel 63
[Centraal] Snowboard topic deel 64
[Centraal] Snowboard topic deel 65
[Centraal] Snowboard topic deel 66
[Centraal] Snowboard topic deel 67
[Centraal] Snowboard topic deel 68
[Centraal] Snowboard topic deel 69
[Centraal] Snowboard topic deel 70
Je vraag is helemaal terecht.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:56 schreef wees het volgende:
Hallo allemaal, ik volg dit topic al een tijdje maar was tot nu toe te lui om een login aan te maken.
Heb mezelf er nu toch toegezet vanwege een brandende vraag...
waarom staat er in het 'oude' topic geen link naar het 'nieuwe' topic?
double handplant Nosepressquote:
Nou nou ik heb het al aangepast hoor...quote:Op donderdag 17 april 2008 11:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je vraag is helemaal terecht.
Normaliter is de "regel" bij reeksen dat degenen met de laatste post een nieuw topic aanmaakt en in zijn of haar laatste post een link zet naar het nieuwe deel![]()
Dusss... Komakie... doe je ding![]()
Raak de grond niet hequote:Op donderdag 17 april 2008 12:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
double handplant Nosepress
Tenminste.... die naam heb ik er zelf voor verzonnen ;')
Geen idee hoe het eigenlijk heet
That's Gnarly
Ohw ok.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Raak de grond niet heWas een noseroll die halverwege op de plaat is gezet
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou nou ik heb het al aangepast hoor...
wtf is een pretzelquote:Op donderdag 17 april 2008 15:29 schreef Basje_B het volgende:
TVP
[ afbeelding ]
Jesse Augustinus - frontside boardslide pretzel out
Tegengestelde draai uit. Backside op is frontside af of andersom natuurlijkquote:
ah okquote:Op donderdag 17 april 2008 16:27 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Tegengestelde draai uit. Backside op is frontside af of andersom natuurlijk
quote:Stats: 187cm, 86kg, 44 1/2, 1985
Board: Burton King 162
Binding: Burton Mission (black)
Schoen: Salomon Maori
Goggle:Alpine
Of heeft iemand er uberhaupt een mening over?quote:Op donderdag 17 april 2008 18:10 schreef Komakie het volgende:
btw gasten.
Wat vinden jullie eigenlijk van Stepchild boards?
http://www.stepchildsnowboards.com/
Gnarly!!!quote:Op donderdag 17 april 2008 23:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Of heeft iemand er uberhaupt een mening over?
Als iemand Poeder niets vindt dan ben ik daar alleen maar blij mee. Meer voor mijquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:33 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Gnarly!!!![]()
Nee ze zijn vet. JP Walker in je team is nooit verkeerd en hoop niks anders dan goede verhalen gehoord over die Stepchild Chaimberlain.
Wil je het gaan verkopen? (ze hebben boardje dat Powder Sucks heet en dan jij al poederfanatic)
Zo'n snowboard icoon in je team is nooit weg. Een hoop kinderen zullen nu toch eerder een stepchild kopen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als iemand Poeder niets vindt dan ben ik daar alleen maar blij mee. Meer voor mij
2 jaar geleden hadden we een lerares van een andere school. Die zei gewoon dat ze niet wilde poeder rijden. Alleen maar freestyle dingetjes leren (ze was echt slecht in snowboarden. Ongelooflijk dat ze haar anwarter had maar goed)
Dat ze JP Walker in hun team hebben is natuurlijk leuk maar ja, in hoeverre moet je daar naar kijken. Ik vraag me af of daar dan gelijk een verkoop bom bij hebt.
Aan de ene kant wil ik niet al te gedetailleerd op inkoopbeleid van de shop enzo. Aan de andere kant zal ik soms nog wel eens polsen hoe jullie denken over bepaalde merken en kan ik het niet laten om er over te praten.
Laten we het er op houden dat ik een goed aanbod kan krijgen om een zooi Stepchild boardjes in te kopen, maar ja als je er niets van verkoopt heb je er ook niet zo veel van
Dat is op zich wel zo. Maar ik denk dat een Shaun White of een Travis Rice toch iets meer aanspreken dan een JP Walker. maar misschien heb ik het mis.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:43 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Zo'n snowboard icoon in je team is nooit weg. Een hoop kinderen zullen nu toch eerder een stepchild kopen.
Is heel vaag maar toch gaat de verkoop omhoog. Shauwn White heeft 10 jarige contract bij Burton en dat zal niet alleen zijn vanwege ze resultaten.
Is toch mooi om beetje aparte merken te verkopen. Met Lib-tech heb je denk ik goede zet gedaan. Zou wel eens een rage kunnen worden. Net als O-matic dat kan worden.
Je ziet toch dat bepaalde merken het ene jaar "in" zijn en jaar erop is weer ander merk.
Is LBC (lightBoardCorp) niet een mooi merkje? Hele goede kleding vooral met hoge waterkolom voor hele zachte prijsjes.
Ga je ook kleding enzo verkopen?
JP Walker is meer "core" voor de koelkastkiddies omdat ie voor Special Blend en Forum heeft gereden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is op zich wel zo. Maar ik denk dat een Shaun White of een Travis Rice toch iets meer aanspreken dan een JP Walker. maar misschien heb ik het mis.
We gaan ook kleding verkopen. Zowel streetwear als snowwear. Als merken hebben we al Nikita en zimtstern. Sessions hadden we willen hebben maar waren we te laat met bestellen. Misschien dat we daar nog wat van kunnen krijgen.
Een aantal andere merken staan nog op losse schroeven. Zoals Alptraum, Neff, Zoo York, Gravis, Analog Dainese en Bataleon. Een paar andere merken zou misschien ook nog een mogelijkheid zijn maar we moeten natuurlijk wel een beetje op het budget letten.
Zag bij BT ook staan. Ken verder niet maar als zo verteld is wel vet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:17 schreef Komakie het volgende:
Zimtstern maakt trouwens hele stoere dingen.
Het is niet zo bekend in nederland maar als het aan ons ligt gaat dat snel veranderen. kwalitatief hoogwaardige kleding en het ziet er nog wel cool uit ook
Als ik me niet vergis hebben ze een watercolom van minimaal 10.000
Ik heb een jas van ze gezien. Daar zat alle mogelijke techniek in die je maar kunt bedenken. Hij was lekker warm maar voelde zo dun als papier aan. Was wel jasje van dikke 500 eurotjes
Winterspullen zijn besteld en zomerspulletjes gaan we nog regelen. Zal denk ik niet een hele indrukwekkende lijn worden maar we doen ons bestquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:13 schreef Basje_B het volgende:
[..]
JP Walker is meer "core" voor de koelkastkiddies omdat ie voor Special Blend en Forum heeft gereden.
Damn als je Nikita verkoopt heb je al 1 grote klant binnenMe vriendin is helemaal gek van dat merk. en ze hebben ook gave spullen.
Neff is ook super. Die beanies zijn echt vet.
Bataleon spreekt voor zich natuurlijk he
opstart jaar. geef jezelf ff de tijd om iets op te zetten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Winterspullen zijn besteld en zomerspulletjes gaan we nog regelen. Zal denk ik niet een hele indrukwekkende lijn worden maar we doen ons best
Wat voor maat heeft je vriendin. Zal ik gelijk in die maat wat dingetjes inslaan
Over bataleon was ik al bang dat je dat ging zeggen
Toch wel hequote:Op vrijdag 18 april 2008 12:19 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Zag bij BT ook staan. Ken verder niet maar als zo verteld is wel vet.
500 voor een jas is behoorlijk prijzig.
We nemen sowieso de tijd. Als de verkopen goed gaan kun je beetje bij beetje meer inkopen en wat meer merken verkopen. Maar zo ver zijn we nog lang niet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:28 schreef Basje_B het volgende:
[..]
opstart jaar. geef jezelf ff de tijd om iets op te zetten.
S heeft ze. Nice meot je niet hele lijn inkopen van S tot L zeg maar of kan per stuk?
was beetje voorspelbaar inderdaad.![]()
ff vanuit "vakgebied"Heb je al BTW nummer?
Je kunt per stuk inkopen. dat maakt het makkelijker. Zelfs per maat kun je inkopenquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:28 schreef Basje_B het volgende:
[..]
opstart jaar. geef jezelf ff de tijd om iets op te zetten.
S heeft ze. Nice meot je niet hele lijn inkopen van S tot L zeg maar of kan per stuk?
was beetje voorspelbaar inderdaad.![]()
ff vanuit "vakgebied"Heb je al BTW nummer?
Iederen wil de shop van Komakie tot een succes maken blijkt wel weerquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:42 schreef Fugie het volgende:
mocht je nog iemand nodig hebben om je website te doorgronden op functionality en usability, let me know
ik mag betaald sites en software slopen, heb ik prive ook totaal geen moeite mee![]()
moet natuurlijk wel een financiele regeling komenquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:01 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Iederen wil de shop van Komakie tot een succes maken blijkt wel weer
voor administratieve vragen, let me know
*hier zit nog een afgestudeerde ICT'erquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:42 schreef Fugie het volgende:
mocht je nog iemand nodig hebben om je website te doorgronden op functionality en usability, let me know
ik mag betaald sites en software slopen, heb ik prive ook totaal geen moeite mee![]()
Nope, ik krijg betaalt om de treinen te laten rijden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:18 schreef Fugie het volgende:
ja maar jullie krijgen vast niet betaald om software te slopen![]()
En iedereen is tegenwoordig ict'er
ah dat ben jij!quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nope, ik krijg betaalt om de treinen te laten rijden.
Om mensen te straffen gooi ik dus nog wel eens roet in het eten
Ligt eraan hoe lief je voor me bentquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
ah dat ben jij!
maar zolang je dat buiten rotterdam - den haag doet boeit het me niet zo
naja dat kan je wel vergeten. Zeker op deze manierquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lief je voor me bent
Ik zou maar alvast iemand van je werk bellen dat je maandag wat later komtquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
naja dat kan je wel vergeten. Zeker op deze manier
Het seizoen zal wel zo'n beetje klaar zijn. Maar gletsers zijn natuurlijk altijd nog wel te bezoeken. Hintertux en Kaprun zijn nog prima te doen denk ikquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:39 schreef Fiama het volgende:
Zijn er nog gebieden in oostenrijk waar ik begin mei nog kan gaan snowboarden of is het seizoen wel zo'n beetje klaar dan?
Ach dat is over anderhalve week toch wel over?quote:Op zondag 20 april 2008 00:41 schreef Fugie het volgende:
vandaag 2 blauwe teennagels opgelopen
Lekker om mee te boarden over anderhalve week
als het een klein stukje was wel, maar echt allebei mijn grote tenen zijn helemaal blauwquote:Op zondag 20 april 2008 01:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach dat is over anderhalve week toch wel over?
Geloof ik een japans merkje.quote:Op zondag 20 april 2008 12:49 schreef Fiama het volgende:
Wat weten jullie hier van Flux bindings? Ik heb m'n oog laten vallen op bindings van flux voor m'n banana maar heb er eigenlijk niemand over horen praten... (voor de geinteresseerden: super titan en team target in het speciaal)
Moet ditquote:
lekker zelf regelenquote:Op maandag 21 april 2008 13:01 schreef Fugie het volgende:
hoe kan ik het beste een last minute wintersport regelen ?
Zit beetje met de aanreisdatum, ben van plan om op woensdag aan te komen maar ik weet niet of ik daar iets mee kan ?
Idd japans, oudere modellen beetje last van breuken. maar tegenwoordig toch wel beter geworden geloof ik.quote:Op zondag 20 april 2008 12:49 schreef Fiama het volgende:
Wat weten jullie hier van Flux bindings? Ik heb m'n oog laten vallen op bindings van flux voor m'n banana maar heb er eigenlijk niemand over horen praten... (voor de geinteresseerden: super titan en team target in het speciaal)
*kuch* dat doet het alquote:Op maandag 21 april 2008 11:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Moet dit
Ik kan hem niet vinden...
Volgens mij is die geen officieel modelletje van Lib-Tech
Zo te zien heeft hij ook geen Magne Traction.
Heb ik al gezegd dat Lib-Tech volgend jaar de bom wordt?
Lib-Techquote:Op maandag 21 april 2008 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Idd japans, oudere modellen beetje last van breuken. maar tegenwoordig toch wel beter geworden geloof ik.
Kheb zelf dit keer moeten kiezen tussen de flux titan en ride beta en werd toch maar de beta. De flux doet wel erg plastic fantastic uiterlijk.
@komakie
Nice je eigen webshop! al bekend welke merken je gaat dealen etc?
Arbor bijvoorbeeld? zijn komend seizoen echt verschrikkelijk mooi!
Moet dat was foutje. Wilde ik eerst in een andere zin gebruiken maar ging ff mis ;')quote:Op maandag 21 april 2008 15:45 schreef Fiama het volgende:
[..]
*kuch* dat doet het al![]()
Bedankt voor de flux info, ik denk dat ik er nog steeds wel voor ga, ze zien er goed uit, voelen licht en degelijk aan. Ga vanmiddag eens kijken wat perfect past.
Beetje neerbuigend over andere mensen ditquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:18 schreef Fugie het volgende:
ja maar jullie krijgen vast niet betaald om software te slopen![]()
En iedereen is tegenwoordig ict'er
Welke gebieden zijn er nog open?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:39 schreef Fiama het volgende:
Zijn er nog gebieden in oostenrijk waar ik begin mei nog kan gaan snowboarden of is het seizoen wel zo'n beetje klaar dan?
Het is iig geen typequote:Op maandag 21 april 2008 23:36 schreef Rnej het volgende:
die libtech plank is een speciaal gemaakte plank voor todd richards
quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:44 schreef GenesiZ het volgende:
@ Komakie, als je nog productfoto's moet hebben, laat je het maar weten(als we nu onszelf toch aan het aanbieden zijn
)
Tevens gelijk de befaamde TVP incl picca, een gouwe ouwe tijdens mijn analage tijdperkje.
[ afbeelding ]
zelf regelen is zoveel werkquote:Op maandag 21 april 2008 14:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
lekker zelf regelen
Je kunt toch ook ergens gewoon zelf een hotel of appartement boeken?
Als je geen auto hebt kun je altijd nog met de trein...
bedoelde dat het meeste ict'ers in ontwikkeling of maintenance zittenquote:Op maandag 21 april 2008 18:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Beetje neerbuigend over andere mensen dit![]()
of bedoelde je het niet zo?
quote:
hehequote:Op dinsdag 22 april 2008 10:56 schreef Bramvanlith het volgende:
Een tijdje geleden was er toch ook sprake van een fotoshoot in R'dam?..........hehe
In hoogzomer heb ik mijn spullen nog nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:30 schreef ForumGek het volgende:
Maar dat moest in hoogzomer, dat is het nog niet
Wel ff naar gekeken ja. Hebben wel aardige spullen.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:07 schreef KneusTeun het volgende:
ride zit toch onder dezelfde distributeur als k2? en ik weet dat je die shit beter zelf kan ophalen uit swiss dan gewoon inkopen, zit een nogal groot prijsverschil in op de een of andere manier?!?!
Heb je btw arbor bekeken? is echt wel ff het kijken waard![]()
De site is er al.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:36 schreef Bramvanlith het volgende:
Als je nog testers nodig hebthehe...
Nee ik ben benieuwd hoe het gaat, heb zelf ook altijd zo'n/een idee gehad. Maar dan meer op (surf/snow)kleding enzo...
Wanneer gaat de site on air?
Boots is lastig verkopen.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:17 schreef KneusTeun het volgende:
blijf skullcandy nog steeds een beetje jammer vinden. t ziet er wel vet uit maar geluid is echt zwaar bagger! en ze zijn niet echt stevig genoeg om een kleine crash te overleven.
Hoe zit het met boots?
Celsius
32
salomon
ik heb 2 ti's van t oude ontwerp gesloopt.. de nieuwe is een STUK beterquote:Op woensdag 23 april 2008 15:17 schreef KneusTeun het volgende:
blijf skullcandy nog steeds een beetje jammer vinden. t ziet er wel vet uit maar geluid is echt zwaar bagger! en ze zijn niet echt stevig genoeg om een kleine crash te overleven.
skullcandy gebruikt sony drivers uit vergelijkbare hoofdtelefoons van ongeveer 40 euri ....quote:Op donderdag 24 april 2008 16:50 schreef Komakie het volgende:
Die neff headphones verkopen we niet. Anders zouden ze geweldig zijn.
aan de een goede sony zal skullcandy niet snel kunnen tippen, maar dat is ook niet helemaal wat ze willen. Ze willen gewoon een prima hoofdtelefoon maken die er vet uit ziet en redelijk degelijk is. Ik vind dat ze dat toch best ok is gelukt
Trouwens, de headphones die in Neff mutsen zitten zijn gewoon Skullcandyquote:Op donderdag 24 april 2008 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
Jup ik heb een neff met headphone erin, maar toch gebruik ik meer me sony mdr-v700
heerlijke headphones, en ik denk dat je nie snel wat beters vind.(ok ze zijn wat prijzig
)
Ik kijk meestal gewoon goed om me heenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:27 schreef Fugie het volgende:
als ik ga boarden is achtergrond muziek wel ok, maar ik wil ook horen wat er om me heen gebeurd enzo
nederlands a?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:05 schreef WarPuppy het volgende:
Nog mensen die binnenkort een cursus tot snowboard leraar A gaan volgen?
vergeet niet dat je met NL A wel overal in oostenrijk gewoon aangenomen word.... alleen.. je hebt nog nooit les gekregen of gegeven in het duits.... dus wat dat betreft heb je ook liever anwarterquote:Op zondag 27 april 2008 09:26 schreef Komakie het volgende:
Gewoon je anwarter in anderhalve week gaan halen.
Op het moment dat je dan een keer in Oostenrijk of Duitsland wil gaan les geven heb je een opleiding die ook nog geldig is.
Nederlands A is relatief duur, moeilijker (begrijp ik van Rnej), duurt veel langer, maar uiteindelijk verdien je er niets minder mee en heb je niet eens een geldige opleiding om in het buitenland les te kunnen geven.
Terwijl omgekeerd wel zo is....
heb in principe nu ff ischgl een boekingsaanvraag lopen. Maar nog geen reactie gehad, mocht het afgewezen worden overweeg ik wel om kaprun te boeken.quote:Op maandag 28 april 2008 01:15 schreef Rnej het volgende:
kaprun is qua apres ski wel t minste denk..
ischgl is qua boarden en apres ski de leukste, daarna solden
maar ikzelf zou overduidelijk naar kaprun gaan.. tis gewoon the place to be in deze periode
Ik vind die gasten van de Cellblock steeds meer knoeiers.quote:Op maandag 28 april 2008 02:17 schreef Mirri het volgende:
Hoihoi, ik was ooit eerder in dit topic, maar dat is alweer een hele poos geleden.
Ik wil heeeel graag een tweede board erbij kopen dat uitermate geschikt is voor freestyle en in het bijzonder ground tricks (of jibbing ofzoiets). Dan moet het dus een superflexibel, licht en kort boardje worden. Ik zat zelf te denken aan Burton GTwin of Burton Stria, beide 146. (Weet iemand nog geschiktere boards misschien?) Ik hoef trouwens niet per se een Burton.
Bij Duijvestein zijn die nu met 30% korting te koop. Ik begrijp alleen iets niet; ik heb me door een kenner bij de Cellblock in Utrecht laten vertellen dat een board duurder wordt naarmate het stijver en langer is (freeride boards zijn over het algemeen duurder dan freestyle boards) omdat er nu eenmaal meer materiaal in verwerkt zit en daardoor complexer in elkaar zit ofzo. Heel logisch, maar - zonder korting - is de Stria maar liefst 590 euro, en de Gtwin 480 euro. De Burton Feather (beetje allround) is slechts 290 euro. Kan iemand me uitleggen hoe dat komt?
Edit: Oeh, de Burton Dominant Slick 150 is uitermate geschikt voor jibbing en wordt te koop aangeboden. Maar op de Burtonsite is het niet speciaal een damesboard. Betekent dit dat het board waarschijnlijk niet geschikt is?
Dat is heel erg afhankelijk van de school.quote:Op zondag 27 april 2008 09:29 schreef Rnej het volgende:
[..]
vergeet niet dat je met NL A wel overal in oostenrijk gewoon aangenomen word.... alleen.. je hebt nog nooit les gekregen of gegeven in het duits.... dus wat dat betreft heb je ook liever anwarter
daarnaast.. anwarter + landes = een slordige 2000 eu ... nl a is 1500 (zoiets?) en ben je heel lang mee bezig (sowieso fucking veel uren stagelopen in een skihal in NL waar je weinig van leert... als je gaat werken leer je goed genoeg lesgeven van anderen)
Naja, leraartechnisch gezien zijn ze denk ik wel een stuk verder als diegene die van een Anwarter afkomen, simpelweg omdat ze stage moeten lopen en vaak ook verbonden zijn met een cios oid.quote:Op maandag 28 april 2008 12:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik NL A onzin. Nederland moet zo nodig een eigen opleiding hebben omdat er toevallig een paar sneeuwhallen zijn. Dan moet de opleiding ook gelijk weer op zijn nederlands opgezet worden met te veel poehá en overdadig gedoe.
En zijn de leraren uiteindelijk veel beter? Ik denk het niet.
NL A leraren zijn stuk voor stuk beter dan de gemiddelde anwarter ... (alhoewel er anwarters zijn die ook op NLA niveau zitten)quote:Op maandag 28 april 2008 12:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is heel erg afhankelijk van de school.
Ik ken scholen waar je echt niet met een NL A opleiding hoeft aan te kloppen terwijl ze bij onze school juist wat minder moeilijk doen.
Persoonlijk vind ik NL A onzin. Nederland moet zo nodig een eigen opleiding hebben omdat er toevallig een paar sneeuwhallen zijn. Dan moet de opleiding ook gelijk weer op zijn nederlands opgezet worden met te veel poehá en overdadig gedoe.
En zijn de leraren uiteindelijk veel beter? Ik denk het niet.
Bedankt voor je antwoord. Ik ben vandaag in Duijvestein Zoetermeer geweest, en ik mag daar een keer gewoon de K2 Duchess 151 en Burton GTwin uitproberen in Snowworld wat er aan vast zit. Voor mijn lengte en gewicht (171,62) is 146 idd te kort. Het probleem met een te kort board heeft toch te maken met dat je niet stabiel genoeg kunt landen ofzo?quote:Op maandag 28 april 2008 11:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind die gasten van de Cellblock steeds meer knoeiers.
Lopen een beetje rare dingen te verkondigen. Klopt weinig van. Ik hoor weinig echt goede berichten over ze. Ook importeurs zijn niet altijd even blij met ze.
Een board wordt niet duurder als hij langer is. Waarom is een Custom X 155cm dan net zo duur als de 164cm terwijl hij 9cm langer is?
Vaak zijn all mountain boards het duurste. Kun je goed mee freestylen maar zijn minder geschikt voor jibben. Lekker vol gast rijden gaat dan ook lekker.
Maar een echte freeride/poeder plank is dan juist weer wat beperkter. Heeft te maken met de materialen maar ook zeker met de inzetbaarheid. Boards die breed inzetbaar zijn, zijn vaak ook wat duurder. Zeker als je de topmodellen hebt van een merk.
Een Burton Feather en een Stria of Gtwin moet je niet met elkaar vergelijken. Een feather is een instap boardje. Terwijl een Stria juist een heel geavancheerd freestyle board is. Net als de Gtwin staan ze wat hoger op de lijst omdat ze voor de wat betere boarders zijn.
Hoe beter je kunt boarden, hoe geavancheerder je boards worden en hoe duurder dus. Tenminste, dat is meestal het geval.
Kijk in ieder geval wat verder dan Burton. Zeker wat freestyle betreft zijn er veel merken die erg gave dingen maken.
Maar hoe lang/zwaar ben je (soms gevoelig punt bij vrouwen), want je wilt wel een erg kort boardje.
Als je de ene keer over een damesboard in 146 praat en daarna naar een Dominant Slick gaat in 150 dit er wel een groot verschil tussen. Dan zou je een korter damesboardje nemen of een langer heren board. Is niet zo heel logisch...
Dus wat meer info zou mooi zijn
Als je echt goed wilt leren boarden moet je een seizoen in Oostenrijk gaan doen als leraar en veel boarden. Daarnaast iemand hebben die je regelmatig een aanwijzing geeft. Op het moment dat je de Landes gaat doen moet je al goed kunnen boarden anders haal je het gewoon niet.quote:Op maandag 28 april 2008 19:01 schreef Rnej het volgende:
[..]
NL A leraren zijn stuk voor stuk beter dan de gemiddelde anwarter ... (alhoewel er anwarters zijn die ook op NLA niveau zitten)
maar waar het op neerkomt, als je in het buitenland, in het duits wil lesgeven... anwarter is de makkelijkste keus en je wordt dan het makkelijkst aangenomen ... wil je echt GOED leren boarden is landes de enige optie... niets anders... ook NLA niet...
Feelgood een beginnersboardjequote:Op maandag 28 april 2008 22:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord. Ik ben vandaag in Duijvestein Zoetermeer geweest, en ik mag daar een keer gewoon de K2 Duchess 151 en Burton GTwin uitproberen in Snowworld wat er aan vast zit. Voor mijn lengte en gewicht (171,62) is 146 idd te kort. Het probleem met een te kort board heeft toch te maken met dat je niet stabiel genoeg kunt landen ofzo?
Maar goed, zoals het er nu uitziet wordt het de K2 Duchess, wel typisch, want op internet staat het niet echt bekend als een board voor jibbing oid. Ik heb vandaag zelf met eigen ogen gezien hoe flexibel die is, nog meer dan de Burton GTwin. Leuk ook: hij is bedekt met stof van boven.![]()
Waar ik dus echt niet op zit te wachten is tweede allround board, zoals een Burton Stria. Ik heb nu al drie een Feelgood (mijn eerste board), en dat is ook voor alles geschikt en een echt beginnersboardje. Als ik een tweede board koop, moet het echt iets compleet anders zijn waar ik iets aan heb. Zo licht en slap mogelijk dus. Ik heb het idee dat die K2 Duchess wel iets kan zijn. Die gast bij de Duijvestein zei dat het een uitermate speels board is.
152 is een prima lengte. Voor rails gaat het misschien nog als je iets korter gaat, maar verder is het in het park echt klote. Een board kopen voor park en street is prima, maar je moet wel bedenken dat je er ook nog fatsoenlijk op moet kunnen boarden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:08 schreef Mirri het volgende:
Hmm, toch maar geen K2 Duchess denk ik:
"The K2 Vavavoom is the ultimate women's jib-board." Die wil ik hebben, hij is alleen te koop bij vanderbergsurf.nl.
Edit: hm, ik weet niet wat ik met de lengte aan moet, ik kan kiezen tussen 148 en 152. Die gast bij Duijvestein zei een keer dat ik beter niet korter kon gaan dan 150, maar is dat echt zo? Ik bedoel, ik ga er niet mee in de halfpipe, het is puur en alleen voor park en rails. Mijn lengte is dus 1.71 en gewicht ongeveer 62. Is die 148 niet geschikter?
Er staat ook bij: It's true twin-tip design, longer effective edge with shorter nose and tail allow you to drop down 5cm in board size. Wordt daarmee bedoeld dat ik 5 cm korter dan normaal kan nemen?
Ja, maar ik dacht als er staat dat ik 5 cm korter kan, dat het dan niet zo erg is. En ergens moet de grens liggen hequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
152 is een prima lengte. Voor rails gaat het misschien nog als je iets korter gaat, maar verder is het in het park echt klote. Een board kopen voor park en street is prima, maar je moet wel bedenken dat je er ook nog fatsoenlijk op moet kunnen boarden.
Als jij lekker breed gaat staan (benen ver uit elkaar) en je neemt een 152 heb je een prima park en street boardje.
Over 5cm korter rijden. Daar geloof ik niet zo in. 5cm is belachelijk veel om korter te gaan rijden. 2 of 3 cm kan ik nog inkomen. Vind ik al veel, maar kan ik nog in komen. 5cm korter is echt niet normaal en ik geloof niet dat je daar gelukkig van wordt.
btw, als een 146 te kort is (geef je zelf ook aan) waarom zou een 148 dan wel goed zijn
Dat maakt maar 2cm uit.
Ik zou lekker die 152 nemen als dat je beste optie is en gaan oefenen board jibben
hehe grappige fotoquote:Op vrijdag 2 mei 2008 06:35 schreef WooZ het volgende:
http://s295.photobucket.com/albums/mm147/wouterbekkers/Video/?action=view¤t=Snowboard01.flv
Geen commentaar op m'n boardkwaliteiten![]()
Jammer dat die gast stopte met filmen toen ik net nog wat meer snelheid begon te krijgen![]()
[ afbeelding ]![]()
Echt mega goeie sneeuw nog vanaf de top van Blackcomb mountain
Hopelijk over anderhalve week weer ofzo
lekker rustig daarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
hehe grappige foto
Weinig over je boardkwaliteiten te zeggen aangezien je bijna geen bocht maakt
quote:
wat hij zegt:quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:32 schreef Fiama het volgende:
Belangrijk. Het hangt er helemaal vanaf wat je wilt en hoeveel je er voor uit wil geven. Wil je middle of the road snowboarden dan hoef je niet zo te kijken naar de echte high-end producten, al zal je zeker nog wel verschil voelen tussen slechte of goede bindings en dan hangt het er vanaf wat je kwijt wil zijn. Maar vergeet niet dat bindings je met het snowboard verbinden en je er mee stuurt etc dus je wil niet iets wat gaar is.
Net zo belangrijk als je schoenen en je board.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:14 schreef Mirri het volgende:
Hoe belangrijk zijn goede bindingen eigenlijk bij snowboarden?
de king is JUIST om mee te freestylen kerel....quote:Op maandag 5 mei 2008 22:02 schreef Fugie het volgende:
ik heb een king in 162 (1.88 / 85kg) en het is wel een aardig allround board. Afgelopen beetje lopen rondklooien, maar voor het echte freestylen is het toch niet het meest geschikte board.
De king is verder een redelijk simpel board, de custom is dan al een stukje geavanceerder en zal je ongetwijfeld wat langer mee doen.
hehe, de king is in vergelijking met kuthuurboardjes wel een stukje stijver en feller dan de gemiddelde plank... maar hij blijft over de hele linie vrij slap en lomp..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:03 schreef Fugie het volgende:
Misschien zijn mijn verwachtingen niet helemaal in lijn met de realiteit dan![]()
Heb verder ook weinig vergelijkingsmateriaal, alleen gare huurboardjes
Wat is ideaal...quote:Op maandag 12 mei 2008 18:29 schreef Mirri het volgende:
Is dat nou echt ideaal, Kaprun in de zomer? Ik ben in oktober een keer naar Kaprun geweest (niet op de gletsjer geloof ik) en dat was bijna wakeboarden, zoveel water lag er op de pistes. Voor de rest echt baggerslechte sneeuw op de hoogste pistes ook.
Sterf!quote:Op maandag 12 mei 2008 18:32 schreef WooZ het volgende:
Ik heb gister nog keihard poeder gereden, was centimeter of 12 gevallen in de nacht van zat-zon
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat is ideaal...
Je hebt sneeuw en ik vind het nog wel te doen, maar ideaal is het natuurlijk niet.
Je moet ook een beetje geluk hebben.
Als het toevallig wat kouder is geweest een paar dagen lang en het heeft zelfs een beetje gesneeuwd op de top dan is het natuurlijk wel lekker.
Als het al een tijd warm is geweest dat is het 1 grote slushbende met een hoop nattigheid.
[..]
Sterf!
als je in oktober in kaprun niet op de gletsjer bent geweest vind ik het heel knap dat je uberhaupt sneeuw bent tegengekomen ...quote:Op maandag 12 mei 2008 18:29 schreef Mirri het volgende:
Is dat nou echt ideaal, Kaprun in de zomer? Ik ben in oktober een keer naar Kaprun geweest (niet op de gletsjer geloof ik) en dat was bijna wakeboarden, zoveel water lag er op de pistes. Voor de rest echt baggerslechte sneeuw op de hoogste pistes ook.
?!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:28 schreef Fugie het volgende:
ik vond het wel relaxt, die slush op de blauwe pistes hapte je board niet zo snel in
Doe mij maar een meter diepe powquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:24 schreef Rnej het volgende:
[..]
?!
ik zink altijd in de slush...
doe mij maar een lekker hard gebullyde piste hoor...
Misschien kwam het door wat anders, maar ik vond het wel lekker ombeetje in te klooienquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:24 schreef Rnej het volgende:
[..]
?!
ik zink altijd in de slush...
doe mij maar een lekker hard gebullyde piste hoor...
nee, maar als je een paar keer valt ben je wel doorweektquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
Misschien kwam het door wat anders, maar ik vond het wel lekker ombeetje in te klooienDeed ook niet zon pijn aan mijn kont toen ik viel.
echt niet!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
nee, maar als je een paar keer valt ben je wel doorweekt
ok maar daarvoor ben je doorweekt...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
echt niet!
zonnetje droogt je weer als je in de lift zit
Voor flink rammen is hij wel lekker jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:51 schreef Rnej het volgende:
thanks voor de tip.. zat al aan een custom x wide 164 te denken... dus in principe de baron es 164
thanks voor t aanbod van t lenenmaar ik moet nog ff kijken of ik er iets bij wil of niet....
heb op de baron ES gereden en vond t een machtig fijne plank, dat wel
als ik modje gemaakt word zal ik t overwegenquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Voor flink rammen is hij wel lekker ja
Je kunt er boardercross op rijden. Gaat nog prima ook
Alleen het betere jib en freestyle werk vind ik er niet echt fijn mee. Daarom vind ik de Flag lekkerder. Dit is toch net ietsje minder stijf en net iets minder agressief.
btw, ik ben een forum aan het opzetten voor de shop. Ik verwacht natuurlijk wel dat jullie allemaal lid worden he
hehe wie weet.... als je liev bentquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:08 schreef Rnej het volgende:
[..]
als ik modje gemaakt word zal ik t overwegen
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:49 schreef shilizous_88 het volgende:
Het is meer even een klachtje, maar ik moet het toch even kwijt:
Ik ben een maand geleden verhuist naar Londen en al die tijd op zoek naar een indoorbaan met sneeuw.
Heb ik er eindelijk eentje gevonden kost het 70 euro per 3 uur... van de pot gerukt!
* Fugie ziet een potentiele investeringskans!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:00 schreef Komakie het volgende:
70 euro voor 3 uurtjes
Is de sneeuw daar van goud ofzo
Kun je maar weer eens zien dat we eigenlijk in Nederland wel redelijk verwend zijn...
7 miloen inwoners in londen, 1 indoorbaan en hij is ruk.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
* Fugie ziet een potentiele investeringskans!
hier kost een dagje toch ook zo 50 euri. Tel daar het verschil van de pond bij op en je zit al bijna op 70 euroquote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:00 schreef Komakie het volgende:
70 euro voor 3 uurtjes
Is de sneeuw daar van goud ofzo
Kun je maar weer eens zien dat we eigenlijk in Nederland wel redelijk verwend zijn...
in mei en oktober ben ik wel ns op gletsjers te vinden ...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:26 schreef Fiama het volgende:
Snowboarden sommige van jullie ook serieus in de zomer op de gletsjers?
Af en toe. Als het er een keer goed uit ziet ga ik nog wel eens naar het huisje van me schoonouders in Fugen. Dan is het nog maar 45min rijden naar Hintertuxquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:26 schreef Fiama het volgende:
Snowboarden sommige van jullie ook serieus in de zomer op de gletsjers?
5 Jaar oud..quote:Op maandag 26 mei 2008 08:37 schreef Rnej het volgende:
Een nidecker picto is nou niet heel erg gangbaar (no offense) .. ik heb geen idee wat je ervoor kan vragen... werkelijk waar niet... :s
wat was de nieuwprijs en hoe oud was ie? ... dan is er altijd wel wat van te maken...
(* baalt als geen ander dat snowboards devalueren als een motherfucker)
en die P1s zijn topbindingen... maar ondergetekende heeft ze al en heeft maat 11helaasss
Past dat nietquote:Op zondag 25 mei 2008 21:15 schreef NoComment het volgende:
Snowboarden in de zomer, dat wil ik ook nog wel een keer doen!Lekker een ochtendje op de piste, 's middags naar het dal om de BBQ aan te steken.. Lijkt me heerlijk
Iemand trouwens interesse in Burton P1 in maat M? Was naar een maar kleiner gegaan omdat ik had verwacht dat mijn maat 10 SL-10s er wel in zouden passen, maar dat werkt dus niet echt lekker.
Aan de muur met dat ding!!!quote:Op maandag 26 mei 2008 12:01 schreef NoComment het volgende:
[..]
5 Jaar oud..Ach ik hou em wel, desnoods voor aan de muur
Inderdaad, ik moet alleen stoppen dat ding overal mee naartoe te slepenquote:Op maandag 26 mei 2008 14:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Aan de muur met dat ding!!!
Snowboards die je niet meer gebruikt moet je aan de muur hangen. Zo'n ding doe je niet weg als je nog weet wat voor avonturen er je erop beleefd hebt![]()
Wat mij erg vet lijkt in om in het voorjaar naar Granada te gaan.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:15 schreef NoComment het volgende:
Snowboarden in de zomer, dat wil ik ook nog wel een keer doen!Lekker een ochtendje op de piste, 's middags naar het dal om de BBQ aan te steken.. Lijkt me heerlijk
Ik heb zelf een Lib Tech: Skate Banana. Tja, wat kan ik er over zeggen? Wat wil je weten?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:56 schreef Bramvanlith het volgende:
Even een vraagje...
Ik ga komende vakantie naar Amerika en ben toch wel benieuwd naar zo'n lib tech boardje, die dingen zijn daar toch goedkoper en bovendien wil ik ze gewoon testen, is het niks kan ik hem altijd nog verkopen hier. (als ze nog niet uitverkocht zijn, anders ga ik voor i-phones)
Heeft iemand enig idee naar welke ik op zoek moet gaan....puur freestyle of meer back country/combo van beide..
Waar zijn de plankjes in gespecialiseerd, fun of carven?
Mijn interesse ligt op beide gebieden, en ben van plan twee nieuwe boards te kopen, dus dat maakt niet uit, wil gewoon weten waarbij het lib tech systeem het best tot z'n recht komt.
stats:
87 kg
1,96 m
46 schoenmaat..
en weet iemand goede shops in NY, heb al wat gegoogled, maar ervaring is natuurlijk handig...
Super. Ben benieuwd wat je allemaal hebt en er is iemand die niet kan wachten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:21 schreef Komakie het volgende:
Volgend jaar kun je bij Lib Tech bijna alle boards kiezen wat je wilt. Magnetraction of Bananatraction. Genoeg keuze dus.
btw we hebben wat Nikita spulletjes binnen. Komen voor maandag nog op de site te staan (voor de mensen met een vriendinnetje die nikita fan is)
Je kunt wel rechtdoor gaan. Moet je alleen goed plat op je voeten blijven staan en je gewicht heel goed boven je board houden. Daarnaast een beetje door je knieën om op die manier de kleine oneffenheden op te vangen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:01 schreef OldJeller het volgende:
Ah, deze reeks loopt nog.
Als jullie op een relatief vlak stuk (dus geen/nauwelijks helling) boarden, wat doen jullie dan?
Je wilt zeg maar recht vooruit, want er is geen of nauwelijks helling, dus als je flink bochten gaat maken kan je stil komen te staan en dat wil je niet, maar je (ik, in ieder geval) kan ook niet gewoon alleen maar het hele stuk plat op je plank blijven staan en rechtdoor gaan, want de sneeuw is niet egaal. Daardoor vang ik altijd een beetje sneeuw aan een kant van m'n board en raak ik uit balans, waardoor je soms naar kan komen te vallen.
Op je hakken of tenen het hele stuk te gaan staan krijg je ook vaak kramp van en is niet relaxed om voor lange tijd te doen.
Hoe overbruggen jullie deze stukken en hoe doe je dat precies?
door de rocker tech zijn al die boardjes al snel erg speels. Dat is het mooie eraan want door de magnetraction heb je wel veel gripquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:41 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Super. Ben benieuwd wat je allemaal hebt en er is iemand die niet kan wachten.![]()
Heb vorige week de Lib-Tech TRS bananatraction van 07/08 gereden. Wel indoor maar wat een genot. Heerlijk speels en een grip op die ijsplaat.
Word toch geen Bataleon dit jaar. Ga echt voor bananatraction.
Wat is het echte Jib board van Lib-Tech of GNU volgend jaar? Is dat de TRS?
Wat moeten die boardjes ongeveer gaat kosten?
Hoe loopt het met Gnarly.nl?
Is die SkateBanana ongeveer net zo stijf als de EvilTwin?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
De TRS is meer een all mountain board. Goed voor Freeriding en big kicker freestyle. Door het rocker systeem is pressen op nose of tail natuurlijk wel wat makkelijker wat ook wel chill is
De SkateBanana is het park boardje, maar is nog de hele berg mee te berijden. Zolang het maar wel freestyle is.
De Lib Tech Box Scratcher is het echte pure jibplankje van Lib Tech. Puur voor rails, boxes en jibben.
De Gnu Riders Choice lijkt een beetje op de Skatebanana maar is net iets stijver.
Behalve de Box Scratcher verkopen we al die boards trouwens![]()
En ook nog de Gnu Danny Kass. die gaat dan weer iets meer de TRS kant op.
we hebben dus voor alles wat wils zo'n beetje.
Alleen hebben we geen poederplanken van Lib Tech en Gnu. Maar daar hebben we Bataleon dan weer voor
Kosten van de boardjes moet ik thuis ff kijken. Weet ik niet zo uit me hoofd. Zo'n beetje allemaal tussen de 450 en de 550 geloof ik. Ik zal vanavond nog wel ff kijken voor je
De shop moet nog gaan lopen. Er staat ook nog bijna niets op dus ja dan verkoop je ook niets. Maar we zijn ook nog niet helemaal klaar. Betalen met creditcards enzo kan nog niet. Dat is wel bijna geregeld maar moeten nog ff de laatste paar puntjes op de i zetten.
Daarnaast hebben we nog geen reclame gemaakt. Ook het logo is nog niet helemaal duidelijk. Ik wil iets een beetje street graffiti doen maar komen er niet zo goed uit.
Dus wil ik bij deze een wedstrijdje uitschrijven als iemand nog een leuk idee heeft voor een logo en eventueel een mascotte. Blue Tomato heeft het blauwe tomaatje, The hot Zone heeft het manneke met het vierkante hoofdje. Wij moeten ook iets hebben
Begin augustus...hmm. Misschien wel hoor, maar kan het niet zo goed zeggen. Kijk trouwens wel even goed naar wat de vliegtuigmaatschappij over snowboards zegt, het kan goed zijn dat je wat moet bij betalen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:18 schreef Bramvanlith het volgende:
Goede info, thanks...
161, gaat misschien net, ik heb ook een jeenyus 161..
Maargoed, ga dus gewoon kijken en dan zien we wel waar ik mee terug kom, hoop dat ze er nog een hebben liggen ergens :-)
Ga begin Augustus, maar dan zullen ze de nieuwe collecties nog wel niet hebben, ofwel.. misschien dat het anders is daar? Banana of trice lijkt me dan wel wat.. we zullen zien..
Dan zou het net iets eerder zijn dan in Europa. Het zou kunnen maar ik denk het niet. Anders is het oneerlijke markt he. Zo heeft Blue Tomato ook een keer een schop onder hun hol gehad omdat ze te vroeg Burton boards op hun site hadden staanquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:18 schreef Bramvanlith het volgende:
Goede info, thanks...
161, gaat misschien net, ik heb ook een jeenyus 161..
Maargoed, ga dus gewoon kijken en dan zien we wel waar ik mee terug kom, hoop dat ze er nog een hebben liggen ergens :-)
Ga begin Augustus, maar dan zullen ze de nieuwe collecties nog wel niet hebben, ofwel.. misschien dat het anders is daar? Banana of trice lijkt me dan wel wat.. we zullen zien..
Hoe het in contrast met elkaar staat durf ik (nog) niet te zeggen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:52 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Is die SkateBanana ongeveer net zo stijf als de EvilTwin?
Ik hou van slappere boardjes. Carven doe ik toch nooit.
Als je die prijzen wil posten graag. Hoorde dat die TRS ongeveer 900 moest kosten![]()
Je kan beter opengaan als alles top geregeld is dan half. Anders komen mensen niet meer terug als niet goed is.
[ afbeelding ]
ga eens eens op een T6 staan en vertel me dan ns of je dat ook met een banana kanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:26 schreef Fiama het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen nog steeds andere boards dan 1 met banana kopen, het snowboard zoveel lekkerder
Het schijnt dat je met een Banana harder boekt over het ijs dan met een T6...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:26 schreef Rnej het volgende:
[..]
ga eens eens op een T6 staan en vertel me dan ns of je dat ook met een banana kan
Nooit gedaan, maar opzich wel benieuwd naar. Heb alleen op een custom X van Burton gestaan en dat ging wel lekker! Maar ben sowieso geen groot fan van Burton met die aparte binding. Naja, heb wel lekker wat centjes van ze mogen ontvangen dus van mij hoor je geen slecht woord over Burton, hahaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:26 schreef Rnej het volgende:
[..]
ga eens eens op een T6 staan en vertel me dan ns of je dat ook met een banana kan
Ach een T6 is net zoiets als een Custom X maar dan nog stijver en een stukkie doderquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:44 schreef Fiama het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar opzich wel benieuwd naar. Heb alleen op een custom X van Burton gestaan en dat ging wel lekker! Maar ben sowieso geen groot fan van Burton met die aparte binding. Naja, heb wel lekker wat centjes van ze mogen ontvangen dus van mij hoor je geen slecht woord over Burton, haha. Poach for freedom!
Ik bedoelde meer dat doordat de gaatjes in een burton board anders zijn dan "normaal", je moet gaan zitten kloten om bindings te vinden die met een burton disc komen of burton bindings kopen... of lul ik nu uit m'n nek? Ik dacht dat het zo zat namelijk. Logisch vanuit Burton gezien maar het maakt de keuze wel wat kleiner.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach een T6 is net zoiets als een Custom X maar dan nog stijver en een stukkie doder
Rare binding van Burton
Burton maakt de beste bindingen op de markt!
ja ok op die manier.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:14 schreef Fiama het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat doordat de gaatjes in een burton board anders zijn dan "normaal", je moet gaan zitten kloten om bindings te vinden die met een burton disc komen of burton bindings kopen... of lul ik nu uit m'n nek? Ik dacht dat het zo zat namelijk. Logisch vanuit Burton gezien maar het maakt de keuze wel wat kleiner.
Ik wist trouwens dat ze goede bindings maken
Haha, true true!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
ja ok op die manier.
Maar aangezien Burton bindingen topbindingen zijn heb je toch geen andere nodig?
Ridequote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
ja ok op die manier.
Maar aangezien Burton bindingen topbindingen zijn heb je toch geen andere nodig?
en die kan je gewoon op een burton plank zettenquote:
Ik zeg 1 ding. F2 Eliminator. Er is geen softbootboard wat strakker op de piste ligt.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:36 schreef Rnej het volgende:
[..]
en die kan je gewoon op een burton plank zetten
maarreh, als je t over ijs hebt dan is magnetraction wel the way to go idd...
maar een stevige piste met je haar in de fik, mach 10 naar beneden vlammen gaat imho t beste op een t6 .. ben nog geen stabielere plank tegengekomen
true, de eliminator is phatt, maar de t6 is in varierende omstandigheden stabieler imho ...ook in powpow en ook in t parkquote:Op maandag 16 juni 2008 11:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zeg 1 ding. F2 Eliminator. Er is geen softbootboard wat strakker op de piste ligt.
Voor de rest is ie ruk, maar voor hard gaan is die ultiem
Ik ben benieuwd hoe die boardjes het houden op hoge snelheid. We zullen het wel zien denk ik
OK dat is dan ook wel weer zo.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
true, de eliminator is phatt, maar de t6 is in varierende omstandigheden stabieler imho ...ook in powpow en ook in t park(en switch)
ik ga met mijn flag 160 met roest op mn kanten harder dan op mn t6.... dus t ligt imho toch niet echt aan t boardje hoe hard je kan...quote:Op maandag 16 juni 2008 20:16 schreef Fiama het volgende:
Ik ben nog nooit zo hard naar beneden gegaan als met de banana, (al was m'n eerste board geen wonderkind, maar toch langer, breeder en meer gemaakt voor freeride dan de banana) Ook haalde ik menig freeride board in op rechte stukken (freeride neversummer boards) en ook andere mensen vonden hem vrij snel gaan voor zo'n flexibel boardje. Hij is er niet echt voor gemaakt maar toch ragt ie er lekker op los.
Nou, ik ben benieuwd Komakie wat je er van gaat vinden! Ik ben er (zoals je al wel gemerkt heb) helemaal weg van, dus ben benieuwd wat jij er van vind. Er zit ook een lekkere pop op dus wees voorzichtig, voor je het weet vlieg je werkelijk. Hopelijk ben ik straks niet meer de enige Lib Tech supporter hier
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:16 schreef Fiama het volgende:
Ik ben nog nooit zo hard naar beneden gegaan als met de banana, (al was m'n eerste board geen wonderkind, maar toch langer, breeder en meer gemaakt voor freeride dan de banana) Ook haalde ik menig freeride board in op rechte stukken (freeride neversummer boards) en ook andere mensen vonden hem vrij snel gaan voor zo'n flexibel boardje. Hij is er niet echt voor gemaakt maar toch ragt ie er lekker op los.
Nou, ik ben benieuwd Komakie wat je er van gaat vinden! Ik ben er (zoals je al wel gemerkt heb) helemaal weg van, dus ben benieuwd wat jij er van vind. Er zit ook een lekkere pop op dus wees voorzichtig, voor je het weet vlieg je werkelijk. Hopelijk ben ik straks niet meer de enige Lib Tech supporter hier
Ik heb een T.Rice 161.5cm voor je klaar staan hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:19 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik ga met mijn flag 160 met roest op mn kanten harder dan op mn t6.... dus t ligt imho toch niet echt aan t boardje hoe hard je kan...
of het comfortabel aanvoelt is een ander verhaal......
enne, fiama, ik ben ook al heel lang pro-lib-tech ... maar nooit een kunnen kopen heur
Thanks voor de tip van MCKINK. Zat aan die boxding te denken maar die was veel te kort. Die MCKINK spreekt me zeer aan. Helemaal zwart is ook gelikt. Wat meot die 153 gaan kosten?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
btw ik moet even iets recht zetten.
Ik zei laatst dat de Box Scratcher het beste was voor rails enzo, maar die is wel heel erg kort (145cm)
De MC Kink is een stuk langer en net zo geschikt voo rails.
[..]
Ik heb een T.Rice 161.5cm voor je klaar staan hoor
Als je wilt kan ik hem nu voor je achter houden. Je kunt hem natuurlijk pas krijgen als hij binnen is
Geld voor iedereen trouwens. Als je een Lib-tech Skatebanana, T-rice of TRS wilt hebben of een Gnu Riders Choice of Danny Kass, dan kan dat natuurlijkvoornamelijk de lengtes tussen de 162cm en de 155cm.
Moet ik het alleen a.s.a.p. weten. Ik ga natuurlijk geen boards vast houden tot december.
En tot zover de reclame. Als ik mensen hiermee irriteer moet je het zeggen he
De kinked tail betekent dat de tail veel korter is maar wel even hoog. Je krijgt dus dat hij veel agressiever "omhoog" loopt. Hierdoor kun je sneller (en met een kortere beweging) "poppen" wat beter is voor jibs en rails. Aangezien het een stuk agressiever is, is het voor grote kickers wat minder geschikt gok ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:10 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Thanks voor de tip van MCKINK. Zat aan die boxding te denken maar die was veel te kort. Die MCKINK spreekt me zeer aan. Helemaal zwart is ook gelikt. Wat meot die 153 gaan kosten?![]()
Wat is trouwens die kinked tail? anders gevormd voor kinked rail? begrijp ik dat goed?
Misschien hebben we er aan het einde van het seizoen nog wel 1 voor je liggen. Maar hij is wel een stuk smaller dan de King he. King is wel een erg breed board in vergelijking met een Skatebanana.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:25 schreef Fugie het volgende:
ik ben wel in de markt voor een skate banana, alleen pas na komend seizoen. Eerst nog beetje rondklooien op mijn king (dure grapjes elk jaar een nieuw board)
mja ach, mijn maatje 10 (als dat het is) moet maar gewoon passenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien hebben we er aan het einde van het seizoen nog wel 1 voor je liggen. Maar hij is wel een stuk smaller dan de King he. King is wel een erg breed board in vergelijking met een Skatebanana.
De Skate is maximaal 25.5cm breed in het midden terwijl de King bijna een cm breder is bij de lengte 162cm.
Ik vind dan wel dat je de Assortiment Skatebanana moet nemen. Allemaal verschillende kleuren waarvan je niet weet welke kleur je krijgt als je hem bestelt.
hoewel ik het natuurlijk wel weet want ik moet ze van te voren bestellen. Dus op het moment dat ik ze heb kan ik wel een tipje van de sluier oplichten
Ach het is wel wat cools vind ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja ach, mijn maatje 10 (als dat het is) moet maar gewoon passenZal ook niet zo'n probleem lijkt me.
En ik bepaal liever zelf welke kleur board ik koopDe king hadden ze in de goede kleur anders had ik hem ook niet gekocht.
Is het niet handiger om een slot te kopen en een TRS of een T.Rice (bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:01 schreef Fiama het volgende:
Ik heb 11 en pas nog op een banana, heb geen last van toe of heeldrag maar boven de 11 wordt het wel lastig denk ik.
Ik ben misschien in voor een tweede Skate Banana of een TRS trouwens. Moet even kijken hoe m'n financiën zijn, maar ik wil sowieso geen ander board meer, of iig, ik ben zo tevreden dat ik niets wil zonder de rocker of magnetraction. Een ander kleur banaan zou wel leuk zijn. En ze zijn ook best jatgevoelig dus een tweede bij hebben kan geen kwaad. Of ik koop gewoon een slot.
volgens mij 10, maar dan moet ik even kijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach het is wel wat cools vind ikMaar je moet wel durven. Er is er 1 in de kleuren geel roze/paars. Lijkt me geweldig om te hebben
btw met maatje 10 een KingDan kun je idd makkelijk op een Skatebanana.
Trouwens kleur... Ik heb nog nooit een plank gehad die er echt lelijk uit zag en dan kijk ik echt niet echt naar de kleuren van een plank voordat ik ze koop. Ik hoop alleen wel altijd dat hij mooi is
Ja, ik heb me er nog niet echt in verdiept wat er volgend jaar uit komt, dat zie ik dan wel. Maar voordat ik de banana kocht heb ik me ook in wat GNU boardjes ingelezen en idd, zelfde fabriek, in feite zelfde spul maar ik denk toch dat GNU nog wat meer freestyle is, maar dat idee krijg ik vooral door danny kass...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is het niet handiger om een slot te kopen en een TRS of een T.Rice (bijvoorbeeld)
Op die manier raak je je boards niet kwijt en heb je ook nog eens 2 verschillende plankjes. Voor verschillende situaties.
Waarom niet een Gnu trouwens? Zelfde merk, alleen een andere naam en nog iets meer underground
*kuch* Travis Rice *kuch*quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:29 schreef Fiama het volgende:
[..]
Ja, ik heb me er nog niet echt in verdiept wat er volgend jaar uit komt, dat zie ik dan wel. Maar voordat ik de banana kocht heb ik me ook in wat GNU boardjes ingelezen en idd, zelfde fabriek, in feite zelfde spul maar ik denk toch dat GNU nog wat meer freestyle is, maar dat idee krijg ik vooral door danny kass...
Bijna niets joh...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
volgens mij 10, maar dan moet ik even kijken
[edit] us12 dus, ach wat scheelt het[/edit]
ik denk dat het wel mee valt. Danny Kass is een half pipe rijder, die zal niet een slap jibboardje hebben bijvoorbeeld. Alleen het wordt wel als zwaar freestyle gedefineerd omdat het (vooral) in Amerika goed verkoopt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:29 schreef Fiama het volgende:
[..]
Ja, ik heb me er nog niet echt in verdiept wat er volgend jaar uit komt, dat zie ik dan wel. Maar voordat ik de banana kocht heb ik me ook in wat GNU boardjes ingelezen en idd, zelfde fabriek, in feite zelfde spul maar ik denk toch dat GNU nog wat meer freestyle is, maar dat idee krijg ik vooral door danny kass...
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:54 schreef ForumGek het volgende:
Joeohoeee !
Voor de geïnteresseerden: blue-tomato heeft voor alle deelnemende landen van het EK gratis shipping. Dit is alleen geldig totdat je land eruit ligt. Dus we kunnen nog ff bestellen zonder shipping costs.
Tekst van website
No forwarding charges till your team drops out of the tournament! Blue Tomato ships for free to those countries that stay in the football championship. This incredible promotion is true for the whole championship! From the beginning till the end of the preliminary rounds we ship for free to all participant countries. But at the finals it is getting thrilling! If your country drops out, you have to pay the charge. So let's hope the best
Website: www.blue-tomato.at
Je hebt ff de catalogus vertaald?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
De kinked tail betekent dat de tail veel korter is maar wel even hoog. Je krijgt dus dat hij veel agressiever "omhoog" loopt. Hierdoor kun je sneller (en met een kortere beweging) "poppen" wat beter is voor jibs en rails. Aangezien het een stuk agressiever is, is het voor grote kickers wat minder geschikt gok ik.
Komend seizoen heeft hij ook Bananatraction.
Hij is trouwens in 2 verschillende kleuren.
Je kunt hem in het zwart krijgen. 3 seizoenen lang blijft hij in precies diezelfde kleur. zodat je nooit "out dated" bent
Maar volgend jaar komt hij ook met een vet grote slang. Bedekt het hele board. In groen/gele kleuren met aan de onderkant met rode letters heel groot Lib Tech. Als je wilt opvallen moet je die hebben. Ik heb hem al in het echt gezien en echt een supervette plank. Misschien een beetje fout maar wel onwijs lekker.
hey het is me werkquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:58 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Je hebt ff de catalogus vertaald?![]()
Vind die snake niet super vet. Vind dat soort prints iets minder. Helemaal zwart is wel stylish en dan beetje mooi stickeren. Dat out dated boeit me niet heel erg.
Kan je nog wel goed switch rijden met korte tail? Weet je al wat die moet gaan kosten? de 153 cm dan. heb nu 155 maar je kan deze korter rijden toch...?
leuk toch. Weet nu zeker dat goed gelezen heb.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
hey het is me werk
Je moet prima switch kunnen rijden met dat ding. Het is immers een jibplankje
Ze zeggen dat je hem korter kunt rijden, maar veel korter dan normaal zal ik nooit een board gaan rijden. Tenzij er echt een goede reden voor is. Maar 153cm moet makkelijk kunnen als je een 155cm gewend bent.
Als het goed is heeft hij gewoon een centerstance. Ik bedoel met de kortere tail meer dat hij sneller omhoog loopt dan bij een normale tail. Een beetje vreemd uit gelegd, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Hij loopt zeg maar stijler omhoog dan normaal. Misschien dat we een beetje misverstand hebben?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:56 schreef Basje_B het volgende:
[..]
leuk toch. Weet nu zeker dat goed gelezen heb.
Korte tail betekend een langere nose als de lengte van board zelfde blijft. Is de tail nog lang genoeg voor switch. vast wel maar vroeg me gewoon ff af.
Dacht ik ook al. Vind kort rijden altijd wel fijn. Is toch altijd beetje jibben enzo wat ik doe
Damn echt zin in nieuwe seizoen. nu al......![]()
Je site ziet er trouwens netjes uit.
Niet om aan te vallen maar zou vind altijd wel fijn als je een foto van product groot kan maken zodat je alles goed kan zien. Kon ook niet zo heel snel de verzendkosten vinden.
Verder gave spullen.
ja jij zei toch dat je t idee kreeg dat gnu wat meer freestyle wasquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:05 schreef Fiama het volgende:
Ja, leuk hoormaar zitten die allebei niet gewoon bij lib-tech ipv GNU?
oke snap het. Dacht dat die tail ook korter was maar hij alleen hoger dus stijler. Snap het.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als het goed is heeft hij gewoon een centerstance. Ik bedoel met de kortere tail meer dat hij sneller omhoog loopt dan bij een normale tail. Een beetje vreemd uit gelegd, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Hij loopt zeg maar stijler omhoog dan normaal. Misschien dat we een beetje misverstand hebben?
Check onder het kopje "Levering" in de algemene voorwaarden
Daar staan de verzendkosten. net toegevoegd trouwens...
Grotere plaatjes zijn idd wel handig. Ik zal er nog even naar kijken want ik dacht eigenlijk dat ze groter waren....
tja.... de exacte theorie daarachter kan ik je ook niet vertellen. Aan de andere kant kan ik me er wel een voorstelling van maken. Alleen niet zo goed verwoordenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:20 schreef Basje_B het volgende:
[..]
oke snap het. Dacht dat die tail ook korter was maar hij alleen hoger dus stijler. Snap het.
Snap alleen dan neit hoe je meer pop hebt dan een "normale" tail
Nixon is vetquote:
Haha, op die fietsquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja jij zei toch dat je t idee kreeg dat gnu wat meer freestyle was
bij deze het bewijs dat libtech ook wel redelijk freestyle is
Had het gezien en nog ff snel om 20.00 uur een bestelling geplaats. Alsof ik het aanvoelde.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:54 schreef ForumGek het volgende:
Joeohoeee !
Voor de geïnteresseerden: blue-tomato heeft voor alle deelnemende landen van het EK gratis shipping. Dit is alleen geldig totdat je land eruit ligt. Dus we kunnen nog ff bestellen zonder shipping costs.
Tekst van website
No forwarding charges till your team drops out of the tournament! Blue Tomato ships for free to those countries that stay in the football championship. This incredible promotion is true for the whole championship! From the beginning till the end of the preliminary rounds we ship for free to all participant countries. But at the finals it is getting thrilling! If your country drops out, you have to pay the charge. So let's hope the best
Website: www.blue-tomato.at
denk aan skateboards... door de kink kan je uberhaupt ollie-en .. bij een snowboard is dat niet nodig omdat je met je voeten vastzit aan t board.... maar als je dan ook nog ns een kink hebt.. heb je allebei de hulpmiddelen om een ollie te poppen...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
tja.... de exacte theorie daarachter kan ik je ook niet vertellen. Aan de andere kant kan ik me er wel een voorstelling van maken. Alleen niet zo goed verwoorden![]()
[..]
Ik ben niet zo goed met skateboards. Ik weet globaal hoe het werkt, maar niet preciesquote:Op maandag 23 juni 2008 08:12 schreef Rnej het volgende:
[..]
denk aan skateboards... door de kink kan je uberhaupt ollie-en .. bij een snowboard is dat niet nodig omdat je met je voeten vastzit aan t board.... maar als je dan ook nog ns een kink hebt.. heb je allebei de hulpmiddelen om een ollie te poppen...
ik ook niet, maar ik kan goed doen alsofquote:Op maandag 23 juni 2008 12:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met skateboards. Ik weet globaal hoe het werkt, maar niet precies
Op het moment dat me voeten vast zitten ik ook jaquote:Op maandag 23 juni 2008 19:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik kan goed doen alsof![]()
(ik kan op papier onwijs goed skateboarden)
op papier skateboarden is wel erg knap jaquote:Op maandag 23 juni 2008 19:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik kan goed doen alsof![]()
(ik kan op papier onwijs goed skateboarden)
quote:KINK:
Transition ease. A kinked tail is a tail curve derived from a kink. A smooth mellow entry floats over all obstacles, kink aggressivly changes tip angle allowing maximum height be reached quickly. This allows a shorter, lighter board with an equal tip height. Great for climbing walls or tech switch landings. MC KINK.
In de link vind je review en foto's van in de sneeuw.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:54 schreef Komakie het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
De rechter is de mc kink van dit jaar. Ik vind hem echt vet
Het komt er volgens mij gewoon op neer dat de tail gewoon dezelfde hoogte heeft, maar dat de tail korter is in de horizontale lengte. Hierdoor loopt hij dus zeg maar agressiever omhoog. Dat moet er voor zorgen dat je agressiever en sneller kunt poppen. Kortere beweging met hetzelfde effect.
Ik weet niet in hoeverre het werkt, maar ik ben benieuwd...
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:44 schreef Basje_B het volgende:
[..]
In de link vind je review en foto's van in de sneeuw.
Ik weet het nog niet zo met de print. Die helemaal zwart vind ik ook stylish
http://www.shayboarder.co(...)ib-tech-mc-kink.html
Stickers!!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
ik vind de print wel vet.
Hoewel zwart altijd stylisch is. Alleen is het zo gewoontjes...
Van Gnarly natuurlijkquote:
Als je mooie stickers hebt mag je erop hoor.quote:
een ollie op een skateboard is in weze wat anders dan op een snowboard.... maar je verplaatst bij allebei je gewicht naar de tail, zet dan af, en landt op 2 voeten.. waarbij je dus bij een snowboard gebruik maakt van de flex in je plank en bij een skateboard de knik...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:24 schreef Bramvanlith het volgende:
Het klinkt allemaal logisch, maar een skateboard popt toch heel anders dan een snowboard. Bij een skateboard heb je de kink nodig omdat je anders geen ollie kan maken en je zet er dan ook een voet op.. Bij een snowbaord is dit dan toch niet aan de orde.. lijkt me...gaat toch meer om flex etc. (ongeacht of het echt werkt)
Idd wazig om te beschrijven, heeft iemand een duidelijk plaatje van dat board? (zijaanzicht :-P)
doe voor mij maar de flag 163, ik hoef geen tasje, neem m zo wel mee...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:11 schreef Bramvanlith het volgende:
Ik zeg: komakie regel ff een testdag als de nieuwe collectie binnen is, dan kunnen we het ervaren...
Ik heb de MC Kink al in mijn handen gehad. Waarschijnlijk kan ik hem zo mee krijgen als ik dat wil. Samen met nog wat boardjes. Maar ik wil dan een zooitje boards nemen en een weekendje naar Oostenrijk gaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:11 schreef Bramvanlith het volgende:
Ik zeg: komakie regel ff een testdag als de nieuwe collectie binnen is, dan kunnen we het ervaren...
Ik ga nog in gesprek met de importeur van Rome. Al eerder even gebeld maar ze zeiden toen dat Rome nog niet groot genoeg was om op een internetshop verkocht te worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:19 schreef Rnej het volgende:
[..]
doe voor mij maar de flag 163, ik hoef geen tasje, neem m zo wel mee...
gewoon ff nieuwsgierig, wanneer was je daar en waar? Ik heb mijn Ride vorig jaar gekocht in Banff,Canada. Bord wel weer meegenomen in boardbag (geen extra kosten).quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:15 schreef Fiama het volgende: Ik heb m'n lib tech plankje in Canada gekocht met veel moeite want die dingen waren gewild als gratis geld...
Dit hangt helemaal van de maatschappij af. Kijk even goed in de voorwaarden voor sportartikelen. Ik weet dat Air Canada (daar ben ik mee gevlogen) geen extra kosten rekent als je van te voren aan geeft zo'n snowboardtas mee te nemen. Dit is dan ook een extra tas waar ook max. 23 kilo in kan. Opzich heel handig dus als je veel spullen mee wilt nemen, als er maar een snowboard in zit.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:38 schreef Bramvanlith het volgende:
Komen er extra kosten bij als je een board per vliegtuig terug uit Amerika wil nemen.. en douane problemen?
Misschien dat jij dat weet Fiama, of moet ik ff bij de vliegmaatschappij informeren..?
Ik was daar van eind augustus tot eind april dit jaar. Daar is dan Kelowna, BC met plaatselijke berg Big White. Een uurtje rijden van Kelowna vandaan en een erg mooie berg maar soms teveel mist en weinig dagen met zon....maar erg goed te doen voor de rest.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:47 schreef Rafiki het volgende:
[..]
gewoon ff nieuwsgierig, wanneer was je daar en waar? Ik heb mijn Ride vorig jaar gekocht in Banff,Canada. Bord wel weer meegenomen in boardbag (geen extra kosten).
Als je echt veel wilt besparen moet je ze eigenlijk in de States kopen, daar zijn ze nog goedkoper als in Canada.
same herequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:34 schreef Komakie het volgende:
Maar ik begrijp dat als ik nog een paar boards van Rome kan krijgen, ik nog wel een Flag 163cm kan bestellen?Kans is dan dat ik er 2 moet bestellen want wil er misschien zelf dan ook wel 1. Tenzij Lib-Tech zo lekker rijdt dat ik besluit om die te nemen. Kans is wel groot dat als ik geen Rome krijg ik sowieso voor Lib-Tech kies...
Ik was in Canada van mei 07 tot mei 08. Vanaf eind oktober tot eind april in Banff gezeten. Ik had een skipas voor Norquay, Sunhine Village en Lake Louise. Tegenvaller dit jaar was dat er maar weinig sneeuw is gevallen eigenlijk alleen de laaste maand veel. Zo had ik op 1 van mijn laatste dagen 65 cm pow. Gruwelijk.quote:
Ik was gewoon zo stom om de kutste baan aan te nemen waardoor ik maar 1x ben geweest. En dan ook nog eens Norquay.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:07 schreef Rafiki het volgende:
[..]
Ik was in Canada van mei 07 tot mei 08. Vanaf eind oktober tot eind april in Banff gezeten. Ik had een skipas voor Norquay, Sunhine Village en Lake Louise. Tegenvaller dit jaar was dat er maar weinig sneeuw is gevallen eigenlijk alleen de laaste maand veel. Zo had ik op 1 van mijn laatste dagen 65 cm pow. Gruwelijk.
Maareh Sunshine is echt wel heel vet, veel backdoor mogelijkheden en treeruns zijn daar ook echt de shit. Ook leuk is de mogelijkheden om cliffs te droppen etc. Enige nadeel aan Sunsine vond ik dat ze niet echt steile runs hadden, zeg maar dubbel diamant ofzo. Wat dat betreft was Lake Louise beter, echt vette stijle freeruns gedaan daar. Maar het probleem bij LL was dat daar nog minder verse sneeuw viel, dus uiteindelijk maar 10 x heen gegaan ofzo. Norquay is waardeloos, alleen het park is daar wel vet.
Een probleem van Banff in het algemeen vond ik dat het in de weekenden eigenlijk te druk was om te gaan. Vooral bij Sunshine, soms stond je wel twintig minuten te wachten voor een lift. Daarom ging ik bijna altijd door de week.
Ik ben ook in Big White geweest, maar vond Silver Star leuker. Vooral omdat Big White echt geen steile runs heeft itt Silver Star. Verder ben ik twee keer in Kicking Horse geweest. 1x was met sneeuwmobielen en dan snowboards achter op. Echt wel het vetste wat ik tot nu toe gedaan heb.
Ik heb er behoorlijk veel spijt van dat ik geen Libtech board gekocht heb, maar so be it.
Ja, Big White heeft wat pech gehad dit jaar door die snowboarder die in januari is overleden door een lawine op hun Cliff Chair (paar double black runs). Verder zijn er genoeg stijle runs trouwens, ik weet niet hoe lang je in Big White bent geweest... Maargoed, de meeste sneeuw voor Big White kwam ook pas toen ze al dicht waren (iets na begin april) dus wat dat betreft was het niet zo'n goed jaar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:07 schreef Rafiki het volgende:
[..]
Ik ben ook in Big White geweest, maar vond Silver Star leuker. Vooral omdat Big White echt geen steile runs heeft itt Silver Star. Verder ben ik twee keer in Kicking Horse geweest. 1x was met sneeuwmobielen en dan snowboards achter op. Echt wel het vetste wat ik tot nu toe gedaan heb.
Ik verkoop geen Skunk Ape.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:41 schreef Rafiki het volgende:
Ook maar besloten dit forum te volgen. Zie de naam Libtech hier regelmatig langskomen, vandaar. Maar als ik het goed begrijp is aan die boardjes bijna (nog) niet te komen?
Jammer, ik kocht vorig jaar een Ride Yukon ipv van Libtech Skunk Ape. Dat Ride board reed ik in 7 maanden aan vellen. Dus weer op zoek naar een nieuw bord. Ook ik heb wel interesse in de nieuwe Skunk Ape, TRS met MTX of eventueel Travis Rice.
Fanboyquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
same here![]()
[tienderidool-fan]Travis is de MAN .. dus ik wil zn plank[/tienderidool-fan]
Hey! Naprater!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik verkoop geen Skunk Ape.
De TRS en T.Rice alleen met BTX. Maar ik kan je vertellen dat BTX (bananatraction) helemaal de shit gaat worden. Vraag maar na op het forum. Fiama weet precies hoe het rijdt. Ik moet het nog gaan testen.
MTX met bananatech. Kortom, je hebt de voordelen van MTX en daar komt ook nog eens de rockertechniek bij kijken.
Als je er eenmaal op gereden hebt, wil je niet anders meer
Ja ik was in Banff aan het werk en in mijn vrije tijd ging ik vaak snowboarden. Kwam ongeveer op drie a vier keer per week uit. Wij hebben die snowmobiles eigenlijk gewoon een dag gehuurd en zijn lekker los gegaan met 16 man op 8 snowmobiles. Was 150 dollar per dag (incl avi-gear etc), maar kwam nog 40 dollar schade-kosten bij. Je hebt er geen speciaal rijbewijs voor nodig, maar het is in het begin best pittig en ook lichamelijk zwaar. Wij hebben ze dan gewoon gehuurd ipv een tour wat meest nog veel duurder uitvalt en minder gaaf is. Maar zeker een aanrader ja...quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:06 schreef Fiama het volgende:
[..]
Wat deed je in Banff eigenlijk? Gewoon werken/snowboarden? En hoe gaat dat snowmobiling in z'n werk, waar blijven die dingen staan, hoe duur is zoiets en moet je daar nog een soort van rijbewijs voor hebben? Ik heb er namelijk wel interesse in om dat een keer te doen!
Klinkt echt heerlijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:52 schreef Rafiki het volgende:
[..]
Ja ik was in Banff aan het werk en in mijn vrije tijd ging ik vaak snowboarden. Kwam ongeveer op drie a vier keer per week uit. Wij hebben die snowmobiles eigenlijk gewoon een dag gehuurd en zijn lekker los gegaan met 16 man op 8 snowmobiles. Was 150 dollar per dag (incl avi-gear etc), maar kwam nog 40 dollar schade-kosten bij. Je hebt er geen speciaal rijbewijs voor nodig, maar het is in het begin best pittig en ook lichamelijk zwaar. Wij hebben ze dan gewoon gehuurd ipv een tour wat meest nog veel duurder uitvalt en minder gaaf is. Maar zeker een aanrader ja...
Ik heb er redelijk hoge verwachtingen van ja. Mede omdat ik nog niemand heb gesproken die sceptisch is over het concept om maar te zwijgen over negatieve reacties.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:26 schreef Fiama het volgende:
[..]
Hey! Naprater!
Nee, serieus. Het hangt natuurlijk vanaf wat je rijdersstijl is, maar als het niet tussen all-mountain/freeride - freestyle/street valt (wat dus bijna alles behalve pure freeride) zit je met de plankjes met BTX en MTX echt goed. (en met freeride zit je ook goed alleen zullen er wel betere boards zijn, alhoewel de BTX wel weer goed is voor freeride).
Wanneer ga je het uitproberen Komakie? Misschien heb je wel grote verwachtingen, zoals ik het zo hoor. Ik kan je vertellen dat ik die ook had, want dit was het enige board dat ik wilde hebben en absoluut geen ander omdat ik er zoveel over gelezen had. Ze zijn eigenlijk allemaal waar gemaakt en misschien nog wel overtroffen ook omdat het butteren zo relaxt makkelijk ging. Oja, ga er niet vanuit dat je na 1 run het onder de knie hebt of alles al hebt uitgeprobeerd. Het voelt wel degelijk anders en het is even wennen om alles uit te proberen. Ik was er na 3 runs helemaal aan gewend en wilde niet meer terug![]()
Trouwens, als je nog iets van promo dingetjes gaat doen, ik ben wel in om je te helpen. Banana is helemaal m'n ding, ben wss 1 van de weinige in Nederland die er nu al ervaring mee heeft en ik lul dus ook niet slap mee... laat het maar even weten. Ik ben er iig laaiend enthousiast over!
Hier nog even een foto'tje van mijn banana met flux bindingen:
[ afbeelding ]
Aargh, ik wil hem zo snel mogelijk weer gebruiken....maar mn OV is nog niet geldig, damnit
uit welk mooi boek komt dit citaat ?quote:Op maandag 7 juli 2008 18:38 schreef Fiama het volgende:
Logo's en tekens zijn het beste als ze simpel zijn maar toch in het oog vallen en ze iets te maken hebben met het geboden product. Dit is natuurlijk vrij lastig om te bedenken, maar ik zou het iets professioneler aanpakken. Ik weet ook niet welke middelen je hebt om dit te bereiken...
Dat is lekker makkelijk praten. Bedenk maar eens zoiets.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:38 schreef Fiama het volgende:
Logo's en tekens zijn het beste als ze simpel zijn maar toch in het oog vallen en ze iets te maken hebben met het geboden product. Dit is natuurlijk vrij lastig om te bedenken, maar ik zou het iets professioneler aanpakken. Ik weet ook niet welke middelen je hebt om dit te bereiken...
Je praat over poppetjes. Misschien is een duiveltje die in de sneeuw snowangels maakt wel een leuk logo. Heb je én de sneeuw, het plezier wat sneeuw geeft, en het duiveltje omdat je tot nu toe alleen de wat kleinere snowboard brands verkoopt en het dus wat meer underground is. (en het contrast van snowangels en duivelquote:Op maandag 7 juli 2008 19:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is lekker makkelijk praten. Bedenk maar eens zoiets.
Tja... profies kosten geld en dat is net iets waar we niet eindeloos van hebben....
ik kost maar 15 per uur tot ik mn diploma heb...quote:Op maandag 7 juli 2008 19:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is lekker makkelijk praten. Bedenk maar eens zoiets.
Tja... profies kosten geld en dat is net iets waar we niet eindeloos van hebben....
Ik ken redelijk wat mensen die iets doen met graphische opleidingen enzo. Maar op het moment dat je wat vraagt duurt en duurt het allemaal of je hoort er nooit meer wat van. Ik wil er ook nooit elke keer om vragen want het blijven vriendendiensten enzo.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:15 schreef Fugie het volgende:
er zijn wel genoeg peppies te vinden op inet die zoiets wel voor je kennen bouwen hoor![]()
Of in je contactenkringLas in de trein dat iedereen binnen 7 stappen te bereiken is
It's a bitch maar het is vooral oefenen en uitzoeken wat voor jou het beste werkt. Ik doe het meestal een beetje op dezelfde manier als jij. Een beetje naar achteren leunen om door de kracht niet over je board heen te worden getrokken, en een beetje schrap zetten.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:31 schreef OldJeller het volgende:
Even weer een algemeen vraagje:
Hoe gaan jullie op een sleepjeslift?
Soms kan je alleen bij een piste komen door gebruik te maken van een sleepjeslift. De redelijk nieuwe sleepjesliften zijn wel goed te doen, maar slecht afgestelde of die ouderen vind ik echt een drama.
Dan pak je dat ding vast en wacht je tot het touw strak gespannen is... en dan word ik plots twee meter naar voren en één meter in de lucht gelanceerd. Bij die oudere/slechte liftjes gebeurt dit zeg maar constant en kan je niet rustig staan. Als ik gebruik maak van dergelijke matige liftjes is het een wonder als ik bovenkom ipv om m'n muil te gaan en dan maar verder te lopen.
Hoe doen jullie dit?
Als ik gewoon m'n achterste voet in het midden hebben strak tegen de achterste binding, zodat ik een beetje stabiel sta en evenwicht heb, verlies ik direct dat evenwicht als ik weer eens gelanceerd word en door de lucht vlieg.
Is en blijft een bitch, maar wat ik altijd als gouden tip gebruik: Ontspan jezelf.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
It's a bitch maar het is vooral oefenen en uitzoeken wat voor jou het beste werkt. Ik doe het meestal een beetje op dezelfde manier als jij. Een beetje naar achteren leunen om door de kracht niet over je board heen te worden getrokken, en een beetje schrap zetten.
Verder is het gewoon overleven
Ik heb het ook alleen ff over dat beginnetje.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:42 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Is en blijft een bitch, maar wat ik altijd als gouden tip gebruik: Ontspan jezelf.
Zodra je zo enorm gespannen er op staat omdat er weer een heuvel/kuil/spoor aankomt ga je alleen maar krampachtig proberen te corrigeren. In plaats hiervan kan je het rustig op zijn beloop gaan, ook al ga je een heel eind naar de zijkant, hij trekt je toch altijd weer naar het midden.
Dus gewoon relaxt naar achter hangen, scheelt je ook weer enorm harde kramp als je boven bent..
Pussy!!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:17 schreef Fugie het volgende:
ik kan echt 2x met een sleeplift, daarna trekken mijn hamstrings het niet meer
ik skip ze dus altijd
De naam Gnarly associëren met snowboarden is misschien niet gelijk het eerste wat je doet. Aan de andere kant. Kijk eens naar andere shops. Burnside, Cellblock, The Old Man, etc. Dat zijn ook niet echt namen die je per direct aan snowboarden relateerd. Anders dan bijvoorbeeld Revert of Backside 540.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:33 schreef Bramvanlith het volgende:
Het graffiti idee is natuurlijk wel vet, maar ik vindt het een beetje te los van het snowboarden staan zeg maar..
Het zou mooi zijn als je in een oogoplsag een "snowboard" gevoel krijgt of in ieder geval dat het ermee te maken heeft. Dit is natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan..
Gnarly (de naam) is (misschien) al alleen bekend bij insiders, daarom zou ik het logo wat meer op snowboarden aan laten sluiten. Ik bedoel je wilt toch een zo groot mogelijk publiek te pakken krijgen (neem ik aan) dus moet het daar ook mee geassocieerd kunnen worden. (of richt je, je alleen tot die-hards?) En juist met stickers kan je veel bereiken, die geven herkenning (wat dat betreft zit je wellicht met graffiti wel weer goed)
Grote foto's ed zullen het wel weer goed doen, maar een logo is toch belangrijker denk ik. Daar zou ik me dus eerst op richten (wat je ook doet volgensmij). Misschien ook een verwijzing naar de site in het logo/of op de sticker, dan heb je misschien wat meer speelruimte.
(zit ook zo maar wat te brainstormen) maar veel succes ermee...
het is echt bizar, maar ik handle het echt nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb het ook alleen ff over dat beginnetje.
Om klappen te kunnen opvangen moet je een beetje gespannen staan met je bovenlichaam. Spanning is wat anders dan kramp. Als je totaal ontspannen op je board staat kun je ook niet snowboarden. Je hebt die spanning nodig om hobbels op te vangen en dergelijke.
Op het moment dat het dan weer gewoon normaal gaat kun je natuurlijk wel ontspannen.
[..]
Pussy!!!!
Meer oefenen....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is echt bizar, maar ik handle het echt nietHet is inderdaad vrij triest maja, ik val echt om op den duur
Nadeel is dat normaal boarden er ook zwaar onder gaat lijden.
Grappig bij mij doet Gnarly meteen aan snowboarden denken, maar dat is dan denk ik omdat ik dat woord in Canada vaak gehoord heb. De zogeheten gnarly runs.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
De naam Gnarly associëren met snowboarden is misschien niet gelijk het eerste wat je doet. Aan de andere kant. Kijk eens naar andere shops. Burnside, Cellblock, The Old Man, etc.
Ik houd zelf ook niet echt van die dingen, hebben we het hier eigenlijk over T-bars of de sleeplift? Ja ik heb er eerst ook redelijk veel moeite mee gehad, maar op een gegeven moment heb je het gewoon door. Hoewel er af en toe van die onwijs ongelijke stukken bij zitten die het echt moeilijk maken. Nee dan heb ik liever een stoeltjesliftquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:56 schreef Bramvanlith het volgende:
Kan toch bijna niet anders dan dat je dan vuueeel te gespannen op je board staat...
Ik heb werkelijk nergens last van, kan de hele dag in die dingen staan, no problemo..
Ik zeg, ga lekker oefenen bij een wakeboard baan, misschien helpt dat :-)
edit: veel water drinken werkt tegen kramp
kan welquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:56 schreef Bramvanlith het volgende:
Kan toch bijna niet anders dan dat je dan vuueeel te gespannen op je board staat...
Ik heb werkelijk nergens last van, kan de hele dag in die dingen staan, no problemo..
Ik zeg, ga lekker oefenen bij een wakeboard baan, misschien helpt dat :-)
edit: veel water drinken werkt tegen kramp
Rekken en strekken van te voren wel. Ik heb altijd kramp in me voeten als ik me niet goed opwarm.. ook een note to self dusquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
kan wel
en water drinken / fitheid zijn het probleem niet
We hebben een hyvesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:17 schreef Bramvanlith het volgende:
Ahja, het zijn ook maar hersenspinsels zullen we maar zeggen...
Het is inderdaad maar wat je wil... Ik zou gewoon goed rondkijken inspiratie op doen en het de tijd geven.
Veel promotie op internet zal ook goed doen, linken ed, gebruik maken van je kwaliteiten (assortiment) etc.
Wel tof om te zien hoe je ermee bezig bent, hou ons op de hoogte...
ps. In Eindhoven zat vorig jaar ook nog een heel klein snowboard winkeltje met oa bataleon en jeenyus, maar die is ook over de kop gegaan, iemand mee bekend?
Ook nog een streethshop, maar die was meer gericht op kleding
Kramp krijg je van overbelasting. Dat betekent dus meer oefenen. Of anders gaan staanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:49 schreef Fugie het volgende:
oefenen werkt echt niet :x
op 1 of andere manier schiet er toch altijd kramp in
We hebben even een probleem met het vinden van juiste plaatjes voor de spullen van Nikita.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:46 schreef Basje_B het volgende:
He Komakie.
Ik probeer wat in de shop te bstellen maar er zijn geen prijzen toegewezen......
Had je een foto van deze. Nikita Elderberry Shirt Red Volgens mij is dat degene die me vriendin zoekt.
Uiteraard aan mensen geven die iets kopen. Is altijd goede reclame want ze zullen het alleen ergens opplakken als ze het stoer vinden en wij ons werk goed doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:32 schreef Rafiki het volgende:
[..]
Grappig bij mij doet Gnarly meteen aan snowboarden denken, maar dat is dan denk ik omdat ik dat woord in Canada vaak gehoord heb. De zogeheten gnarly runs.
Het is trouwens wel waar dat een merk moet groeien, maar het helpt veel als je echt een vet logo hebt. Als je daarnaast een vette shop hebt met relaxte mensen die verstand van zaken hebben helpt dat mijn inziens ook veel. Je moet gewoon een bepaalde sfeer uitademen met het totaalplaatje. Als mensen zich kunnen identificeren met dat totaalplaatje... Dat zou je echt voor elkaar moeten zien te boksen.
Hmm ik zie nu dat je het over een webwinkel hebt. In dat opzicht moet je goed gaan kijken hoe je die stickers enzo aan de man krijgt. Normaal gesproken krijg je ze altijd gratis in de winkel mee. Nu kan dat eigenlijk alleen maar als mensen iets van je kopen.
Maar als je dan een vet logo hebt, kun je rustig alleen dat op een sticker zetten denk ik. Eventueel de website erbij ofzo. Ik zou denk ik kiezen voor een strak symbool of logo en dat op de een of de andere manier proberen te verbinden met de naam Gnarly en dan de website eronder ofzo. Niet teveel tekst gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |