abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 juni 2008 @ 15:26:49 #176
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59337194
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:41 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Super. Ben benieuwd wat je allemaal hebt en er is iemand die niet kan wachten.

Heb vorige week de Lib-Tech TRS bananatraction van 07/08 gereden. Wel indoor maar wat een genot. Heerlijk speels en een grip op die ijsplaat.
Word toch geen Bataleon dit jaar. Ga echt voor bananatraction.
Wat is het echte Jib board van Lib-Tech of GNU volgend jaar? Is dat de TRS?
Wat moeten die boardjes ongeveer gaat kosten?

Hoe loopt het met Gnarly.nl?
door de rocker tech zijn al die boardjes al snel erg speels. Dat is het mooie eraan want door de magnetraction heb je wel veel grip

De TRS is meer een all mountain board. Goed voor Freeriding en big kicker freestyle. Door het rocker systeem is pressen op nose of tail natuurlijk wel wat makkelijker wat ook wel chill is
De SkateBanana is het park boardje, maar is nog de hele berg mee te berijden. Zolang het maar wel freestyle is.
De Lib Tech Box Scratcher is het echte pure jibplankje van Lib Tech. Puur voor rails, boxes en jibben.

De TRice zit een beetje tussen de TRS en de SkateBanana in. Min of meer gewoon een TRS met wat aanpassingen van Travis.

De Gnu Riders Choice lijkt een beetje op de Skatebanana maar is net iets stijver.

Behalve de Box Scratcher verkopen we al die boards trouwens
En ook nog de Gnu Danny Kass. die gaat dan weer iets meer de TRS kant op.

we hebben dus voor alles wat wils zo'n beetje.
Alleen hebben we geen poederplanken van Lib Tech en Gnu. Maar daar hebben we Bataleon dan weer voor

Kosten van de boardjes moet ik thuis ff kijken. Weet ik niet zo uit me hoofd. Zo'n beetje allemaal tussen de 450 en de 550 geloof ik. Ik zal vanavond nog wel ff kijken voor je

De shop moet nog gaan lopen. Er staat ook nog bijna niets op dus ja dan verkoop je ook niets. Maar we zijn ook nog niet helemaal klaar. Betalen met creditcards enzo kan nog niet. Dat is wel bijna geregeld maar moeten nog ff de laatste paar puntjes op de i zetten.
Daarnaast hebben we nog geen reclame gemaakt. Ook het logo is nog niet helemaal duidelijk. Ik wil iets een beetje street graffiti doen maar komen er niet zo goed uit.

Dus wil ik bij deze een wedstrijdje uitschrijven als iemand nog een leuk idee heeft voor een logo en eventueel een mascotte. Blue Tomato heeft het blauwe tomaatje, The hot Zone heeft het manneke met het vierkante hoofdje. Wij moeten ook iets hebben
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_59338670
Goede info, thanks...

161, gaat misschien net, ik heb ook een jeenyus 161..

Maargoed, ga dus gewoon kijken en dan zien we wel waar ik mee terug kom, hoop dat ze er nog een hebben liggen ergens :-)
Ga begin Augustus, maar dan zullen ze de nieuwe collecties nog wel niet hebben, ofwel.. misschien dat het anders is daar? Banana of trice lijkt me dan wel wat.. we zullen zien..
  donderdag 12 juni 2008 @ 16:52:46 #178
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_59339606
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 15:26 schreef Komakie het volgende:

[..]


De TRS is meer een all mountain board. Goed voor Freeriding en big kicker freestyle. Door het rocker systeem is pressen op nose of tail natuurlijk wel wat makkelijker wat ook wel chill is
De SkateBanana is het park boardje, maar is nog de hele berg mee te berijden. Zolang het maar wel freestyle is.
De Lib Tech Box Scratcher is het echte pure jibplankje van Lib Tech. Puur voor rails, boxes en jibben.

De Gnu Riders Choice lijkt een beetje op de Skatebanana maar is net iets stijver.

Behalve de Box Scratcher verkopen we al die boards trouwens
En ook nog de Gnu Danny Kass. die gaat dan weer iets meer de TRS kant op.

we hebben dus voor alles wat wils zo'n beetje.
Alleen hebben we geen poederplanken van Lib Tech en Gnu. Maar daar hebben we Bataleon dan weer voor

Kosten van de boardjes moet ik thuis ff kijken. Weet ik niet zo uit me hoofd. Zo'n beetje allemaal tussen de 450 en de 550 geloof ik. Ik zal vanavond nog wel ff kijken voor je

De shop moet nog gaan lopen. Er staat ook nog bijna niets op dus ja dan verkoop je ook niets. Maar we zijn ook nog niet helemaal klaar. Betalen met creditcards enzo kan nog niet. Dat is wel bijna geregeld maar moeten nog ff de laatste paar puntjes op de i zetten.
Daarnaast hebben we nog geen reclame gemaakt. Ook het logo is nog niet helemaal duidelijk. Ik wil iets een beetje street graffiti doen maar komen er niet zo goed uit.

Dus wil ik bij deze een wedstrijdje uitschrijven als iemand nog een leuk idee heeft voor een logo en eventueel een mascotte. Blue Tomato heeft het blauwe tomaatje, The hot Zone heeft het manneke met het vierkante hoofdje. Wij moeten ook iets hebben
Is die SkateBanana ongeveer net zo stijf als de EvilTwin?
Ik hou van slappere boardjes. Carven doe ik toch nooit.
Als je die prijzen wil posten graag. Hoorde dat die TRS ongeveer 900 moest kosten

Je kan beter opengaan als alles top geregeld is dan half. Anders komen mensen niet meer terug als niet goed is.

switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_59344221
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:18 schreef Bramvanlith het volgende:
Goede info, thanks...

161, gaat misschien net, ik heb ook een jeenyus 161..

Maargoed, ga dus gewoon kijken en dan zien we wel waar ik mee terug kom, hoop dat ze er nog een hebben liggen ergens :-)
Ga begin Augustus, maar dan zullen ze de nieuwe collecties nog wel niet hebben, ofwel.. misschien dat het anders is daar? Banana of trice lijkt me dan wel wat.. we zullen zien..
Begin augustus...hmm. Misschien wel hoor, maar kan het niet zo goed zeggen. Kijk trouwens wel even goed naar wat de vliegtuigmaatschappij over snowboards zegt, het kan goed zijn dat je wat moet bij betalen.

O, en dat de banana een park boardje is, tja, zou kun je het zien. Ik vind het een heerlijk all mountain board dat erg lekker is om mee te freestylen.
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:26:48 #180
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59345021
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:18 schreef Bramvanlith het volgende:
Goede info, thanks...

161, gaat misschien net, ik heb ook een jeenyus 161..

Maargoed, ga dus gewoon kijken en dan zien we wel waar ik mee terug kom, hoop dat ze er nog een hebben liggen ergens :-)
Ga begin Augustus, maar dan zullen ze de nieuwe collecties nog wel niet hebben, ofwel.. misschien dat het anders is daar? Banana of trice lijkt me dan wel wat.. we zullen zien..
Dan zou het net iets eerder zijn dan in Europa. Het zou kunnen maar ik denk het niet. Anders is het oneerlijke markt he. Zo heeft Blue Tomato ook een keer een schop onder hun hol gehad omdat ze te vroeg Burton boards op hun site hadden staan
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:35:00 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59345244
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:52 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Is die SkateBanana ongeveer net zo stijf als de EvilTwin?
Ik hou van slappere boardjes. Carven doe ik toch nooit.
Als je die prijzen wil posten graag. Hoorde dat die TRS ongeveer 900 moest kosten

Je kan beter opengaan als alles top geregeld is dan half. Anders komen mensen niet meer terug als niet goed is.

[ afbeelding ]
Hoe het in contrast met elkaar staat durf ik (nog) niet te zeggen.
Ik heb ze allebei nog niet gereden. Moet ik komende zomer nog doen om helemaal een goed beeld te krijgen
Als het goed is krijg ik ook een Eviltwin mee dus dat moet geen probleem zijn

Verschil is wel dat een Eviltwin een pure jibplank is terwijl een Skatebanana veel meer is dan alleen jibben. Het is gewoon een allround park plank waar je ook nog een beetje piste mee kunt rijden. Meer dan met de Evil Twin.
Als je een vergelijking wilt hebben met de Evil Twin moet je misschien naar een Box Scratcher kijken.

Wat prijzen betreft. Een TRS 900???? schoppen???? zwaffels??? wat???
In ieder geval geen euro's.

Lib-Tech boardjes zijn in verhouding niet zo heel duur.
Je moet voor een Skatebanana iets onder de 500 euro rekenen en voor zowel een Trice als een TRS ongeveer 550 euro.
Voor de Gnu Riders Choice en de Danny Kass moet je ongeveer hetzelfde rekenen.

Btw we hebben volgend seizoen de Gnu Riders Choice "Safety Off"
Echt dik plankje. Er veranderen kleurtjes enzo als hij in aanraking komt met bepaalde temperaturen

Voor dames hebben we ook nog een boardje met banana tech. De B Street. dames jibplank
en de B nice maar die is alleen magnetraction. Wel hele coole bloemetjes print trouwens

[ Bericht 0% gewijzigd door Komakie op 12-06-2008 23:10:55 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:12:13 #182
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59350752
Zelf kijk ik stiekem wel uit naar de TRS...
Het wordt waarschijnlijk een keuze tussen die en een nieuwe Flag
Maar dan moet ik nog maar eens met Rome gaan babbelen...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_59369495
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen nog steeds andere boards dan 1 met banana kopen, het snowboard zoveel lekkerder
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:26:26 #184
71115 Rnej
I walk the line
pi_59386402
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 18:26 schreef Fiama het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen nog steeds andere boards dan 1 met banana kopen, het snowboard zoveel lekkerder
ga eens eens op een T6 staan en vertel me dan ns of je dat ook met een banana kan
  zaterdag 14 juni 2008 @ 14:39:07 #185
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59387554
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:26 schreef Rnej het volgende:

[..]

ga eens eens op een T6 staan en vertel me dan ns of je dat ook met een banana kan
Het schijnt dat je met een Banana harder boekt over het ijs dan met een T6...
Eerst zien dan geloven natuurlijk. Als ik ze serieus getest heb kan ik er wat meer over zeggen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_59388565
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:26 schreef Rnej het volgende:

[..]

ga eens eens op een T6 staan en vertel me dan ns of je dat ook met een banana kan
Nooit gedaan, maar opzich wel benieuwd naar. Heb alleen op een custom X van Burton gestaan en dat ging wel lekker! Maar ben sowieso geen groot fan van Burton met die aparte binding. Naja, heb wel lekker wat centjes van ze mogen ontvangen dus van mij hoor je geen slecht woord over Burton, haha . Poach for freedom!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 16:40:54 #187
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59389432
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:44 schreef Fiama het volgende:

[..]

Nooit gedaan, maar opzich wel benieuwd naar. Heb alleen op een custom X van Burton gestaan en dat ging wel lekker! Maar ben sowieso geen groot fan van Burton met die aparte binding. Naja, heb wel lekker wat centjes van ze mogen ontvangen dus van mij hoor je geen slecht woord over Burton, haha . Poach for freedom!
Ach een T6 is net zoiets als een Custom X maar dan nog stijver en een stukkie doder

Rare binding van Burton
Burton maakt de beste bindingen op de markt!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_59390008
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ach een T6 is net zoiets als een Custom X maar dan nog stijver en een stukkie doder

Rare binding van Burton
Burton maakt de beste bindingen op de markt!
Ik bedoelde meer dat doordat de gaatjes in een burton board anders zijn dan "normaal", je moet gaan zitten kloten om bindings te vinden die met een burton disc komen of burton bindings kopen... of lul ik nu uit m'n nek? Ik dacht dat het zo zat namelijk. Logisch vanuit Burton gezien maar het maakt de keuze wel wat kleiner.

Ik wist trouwens dat ze goede bindings maken
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:17:58 #189
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59390082
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:14 schreef Fiama het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dat doordat de gaatjes in een burton board anders zijn dan "normaal", je moet gaan zitten kloten om bindings te vinden die met een burton disc komen of burton bindings kopen... of lul ik nu uit m'n nek? Ik dacht dat het zo zat namelijk. Logisch vanuit Burton gezien maar het maakt de keuze wel wat kleiner.

Ik wist trouwens dat ze goede bindings maken
ja ok op die manier.
Maar aangezien Burton bindingen topbindingen zijn heb je toch geen andere nodig?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_59390117
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

ja ok op die manier.
Maar aangezien Burton bindingen topbindingen zijn heb je toch geen andere nodig?
Haha, true true!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:38:31 #191
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_59390427
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

ja ok op die manier.
Maar aangezien Burton bindingen topbindingen zijn heb je toch geen andere nodig?
Ride
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_59390623
M'n Flux bindings zijn trouwens best relaxt! Voor zover ik dat dan even in de indoorhal kon uittesten.
  zondag 15 juni 2008 @ 00:36:18 #193
71115 Rnej
I walk the line
pi_59398991
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:38 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ride
en die kan je gewoon op een burton plank zetten


maarreh, als je t over ijs hebt dan is magnetraction wel the way to go idd...

maar een stevige piste met je haar in de fik, mach 10 naar beneden vlammen gaat imho t beste op een t6 .. ben nog geen stabielere plank tegengekomen
  maandag 16 juni 2008 @ 11:02:04 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59426460
quote:
Op zondag 15 juni 2008 00:36 schreef Rnej het volgende:

[..]

en die kan je gewoon op een burton plank zetten


maarreh, als je t over ijs hebt dan is magnetraction wel the way to go idd...

maar een stevige piste met je haar in de fik, mach 10 naar beneden vlammen gaat imho t beste op een t6 .. ben nog geen stabielere plank tegengekomen
Ik zeg 1 ding. F2 Eliminator. Er is geen softbootboard wat strakker op de piste ligt.
Voor de rest is ie ruk, maar voor hard gaan is die ultiem

Ik ben benieuwd hoe die boardjes het houden op hoge snelheid. We zullen het wel zien denk ik
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 16 juni 2008 @ 12:30:40 #195
71115 Rnej
I walk the line
pi_59428828
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:02 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik zeg 1 ding. F2 Eliminator. Er is geen softbootboard wat strakker op de piste ligt.
Voor de rest is ie ruk, maar voor hard gaan is die ultiem

Ik ben benieuwd hoe die boardjes het houden op hoge snelheid. We zullen het wel zien denk ik
true, de eliminator is phatt, maar de t6 is in varierende omstandigheden stabieler imho ...ook in powpow en ook in t park (en switch)
  maandag 16 juni 2008 @ 14:00:28 #196
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59431522
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:30 schreef Rnej het volgende:

[..]

true, de eliminator is phatt, maar de t6 is in varierende omstandigheden stabieler imho ...ook in powpow en ook in t park (en switch)
OK dat is dan ook wel weer zo.
Maar we hadden het over met mag 10 naar beneden knallen

maar wat ik al zei, ik ga die plankjes eens ff een keer testen. Ze zeggen dat de TRS iets stijver is, dus ik ben benieuwd of het vergelijkbaar is met bijvoorbeeld een Flag.
Met een Flag kun je ook al redelijk raggen, maar toch iets minder dan met een T6 of een Eliminator.

Echt hard rijden doe ik bijna niet meer. Alleen met de onderlinge slalom van de ski-/snowboardschool 1 keer per jaar. Dan pak ik me Baron ES wel
Oh ja en als ik Rnej tegen kom wil ik hem eruit knallen. Maar dat was voornamelijk in zijn T6 tijdperk
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_59441495
Ik ben nog nooit zo hard naar beneden gegaan als met de banana, (al was m'n eerste board geen wonderkind, maar toch langer, breeder en meer gemaakt voor freeride dan de banana) Ook haalde ik menig freeride board in op rechte stukken (freeride neversummer boards) en ook andere mensen vonden hem vrij snel gaan voor zo'n flexibel boardje. Hij is er niet echt voor gemaakt maar toch ragt ie er lekker op los.

Nou, ik ben benieuwd Komakie wat je er van gaat vinden! Ik ben er (zoals je al wel gemerkt heb) helemaal weg van, dus ben benieuwd wat jij er van vind. Er zit ook een lekkere pop op dus wees voorzichtig, voor je het weet vlieg je werkelijk . Hopelijk ben ik straks niet meer de enige Lib Tech supporter hier
  dinsdag 17 juni 2008 @ 09:19:15 #198
71115 Rnej
I walk the line
pi_59452495
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:16 schreef Fiama het volgende:
Ik ben nog nooit zo hard naar beneden gegaan als met de banana, (al was m'n eerste board geen wonderkind, maar toch langer, breeder en meer gemaakt voor freeride dan de banana) Ook haalde ik menig freeride board in op rechte stukken (freeride neversummer boards) en ook andere mensen vonden hem vrij snel gaan voor zo'n flexibel boardje. Hij is er niet echt voor gemaakt maar toch ragt ie er lekker op los.

Nou, ik ben benieuwd Komakie wat je er van gaat vinden! Ik ben er (zoals je al wel gemerkt heb) helemaal weg van, dus ben benieuwd wat jij er van vind. Er zit ook een lekkere pop op dus wees voorzichtig, voor je het weet vlieg je werkelijk . Hopelijk ben ik straks niet meer de enige Lib Tech supporter hier
ik ga met mijn flag 160 met roest op mn kanten harder dan op mn t6.... dus t ligt imho toch niet echt aan t boardje hoe hard je kan...

of het comfortabel aanvoelt is een ander verhaal......

enne, fiama, ik ben ook al heel lang pro-lib-tech ... maar nooit een kunnen kopen heur
  dinsdag 17 juni 2008 @ 10:21:20 #199
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59453739
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:16 schreef Fiama het volgende:
Ik ben nog nooit zo hard naar beneden gegaan als met de banana, (al was m'n eerste board geen wonderkind, maar toch langer, breeder en meer gemaakt voor freeride dan de banana) Ook haalde ik menig freeride board in op rechte stukken (freeride neversummer boards) en ook andere mensen vonden hem vrij snel gaan voor zo'n flexibel boardje. Hij is er niet echt voor gemaakt maar toch ragt ie er lekker op los.

Nou, ik ben benieuwd Komakie wat je er van gaat vinden! Ik ben er (zoals je al wel gemerkt heb) helemaal weg van, dus ben benieuwd wat jij er van vind. Er zit ook een lekkere pop op dus wees voorzichtig, voor je het weet vlieg je werkelijk . Hopelijk ben ik straks niet meer de enige Lib Tech supporter hier


Ik ben al een beetje fan. Heb er zo veel over gelezen en gehoord. Daarnaast heb ik de nieuwe Lib Tech guide al goed door gelezen. Dus ik weet er technisch al best wel wat van.
Het klinkt ook wel redelijk logisch. Als je weet dat het "hoogste punt" van een ski in het midden is, waar de voet op staat. en bij een snowboard dit precies andersom is. Kortom, waar bij een ski de hoogste voorspanning zit en de meeste druk op komt, is dat bij een snowboard 1 van de punten waar eigenlijk de minste druk zit. Terwijl het juist een heel belangrijk punt is om druk te zetten.
Eigenlijk gaat er dus heel veel druk verloren. Op het moment dat je dit omdraait, heb je dus precies het omgekeerde. Wat meer druk betekent en dus meer controle.
In combinatie met de Mangetraction (waarmee je ook mee druk moet krijgen door meerdere drukpunten) zou je dus ook bijvoorbeeld veel kortere bochten moeten kunnen draaien. Misschien wel net zo snel als een heel snel draaiende skier. Mits je lichaam dit kan voorwerken omdat je meer moet draaien met een snowboard.

Kortom, het idee kan ik prima begrijpen en klinkt logisch. Ik heb er ook nog geen negatieve berichten over gehoord. Ik vraag me alleen af hoe het rijdt en of je nog andere bewegingen gaat maken met lichaam. Dus boardtechnisch gezien. Zeker gezien mijn lerarenfunctie heb ik geen zin om duidelijk zichtbare aanpassingen te maken die er voor zorgen dat mijn leerlingen een verkeerde/matige techniek krijgen voor camber (normale) boards.

btw, ik ken jongens die mij ook bijhouden met hun korte freestyleplankjes terwijl ik toch redelijk kan door raggen. Verschil is wel dat wanneer ik met mijn Baron ES dit doe en zij met een freestyle plankje dan gaat het voor mij wel wat makkelijker en comfortabeler. Maar comfort wil niet zeggen dat je per definitie harder gaat. Dat ligt aan de persoon zelf. Net als dat ze met die freestyleboardjes veel makkelijker truukjes kunnen doen dan wanneer ik op mijn Baron ES rij.

btw ik moet even iets recht zetten.
Ik zei laatst dat de Box Scratcher het beste was voor rails enzo, maar die is wel heel erg kort (145cm)
De MC Kink is een stuk langer en net zo geschikt voo rails.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:19 schreef Rnej het volgende:

[..]

ik ga met mijn flag 160 met roest op mn kanten harder dan op mn t6.... dus t ligt imho toch niet echt aan t boardje hoe hard je kan...

of het comfortabel aanvoelt is een ander verhaal......

enne, fiama, ik ben ook al heel lang pro-lib-tech ... maar nooit een kunnen kopen heur
Ik heb een T.Rice 161.5cm voor je klaar staan hoor
Als je wilt kan ik hem nu voor je achter houden. Je kunt hem natuurlijk pas krijgen als hij binnen is

Geld voor iedereen trouwens. Als je een Lib-tech Skatebanana, T-rice of TRS wilt hebben of een Gnu Riders Choice of Danny Kass, dan kan dat natuurlijk voornamelijk de lengtes tussen de 162cm en de 155cm.
Moet ik het alleen a.s.a.p. weten. Ik ga natuurlijk geen boards vast houden tot december.
En tot zover de reclame. Als ik mensen hiermee irriteer moet je het zeggen he
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 17 juni 2008 @ 13:10:09 #200
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_59458013
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 10:21 schreef Komakie het volgende:

[..]

btw ik moet even iets recht zetten.
Ik zei laatst dat de Box Scratcher het beste was voor rails enzo, maar die is wel heel erg kort (145cm)
De MC Kink is een stuk langer en net zo geschikt voo rails.
[..]

Ik heb een T.Rice 161.5cm voor je klaar staan hoor
Als je wilt kan ik hem nu voor je achter houden. Je kunt hem natuurlijk pas krijgen als hij binnen is

Geld voor iedereen trouwens. Als je een Lib-tech Skatebanana, T-rice of TRS wilt hebben of een Gnu Riders Choice of Danny Kass, dan kan dat natuurlijk voornamelijk de lengtes tussen de 162cm en de 155cm.
Moet ik het alleen a.s.a.p. weten. Ik ga natuurlijk geen boards vast houden tot december.
En tot zover de reclame. Als ik mensen hiermee irriteer moet je het zeggen he
Thanks voor de tip van MCKINK. Zat aan die boxding te denken maar die was veel te kort. Die MCKINK spreekt me zeer aan. Helemaal zwart is ook gelikt. Wat meot die 153 gaan kosten?
Wat is trouwens die kinked tail? anders gevormd voor kinked rail? begrijp ik dat goed?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')