Je kunt per stuk inkopen. dat maakt het makkelijker. Zelfs per maat kun je inkopenquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:28 schreef Basje_B het volgende:
[..]
opstart jaar. geef jezelf ff de tijd om iets op te zetten.
S heeft ze. Nice meot je niet hele lijn inkopen van S tot L zeg maar of kan per stuk?
was beetje voorspelbaar inderdaad.![]()
ff vanuit "vakgebied"Heb je al BTW nummer?
Iederen wil de shop van Komakie tot een succes maken blijkt wel weerquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:42 schreef Fugie het volgende:
mocht je nog iemand nodig hebben om je website te doorgronden op functionality en usability, let me know
ik mag betaald sites en software slopen, heb ik prive ook totaal geen moeite mee![]()
moet natuurlijk wel een financiele regeling komenquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:01 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Iederen wil de shop van Komakie tot een succes maken blijkt wel weer
voor administratieve vragen, let me know
*hier zit nog een afgestudeerde ICT'erquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:42 schreef Fugie het volgende:
mocht je nog iemand nodig hebben om je website te doorgronden op functionality en usability, let me know
ik mag betaald sites en software slopen, heb ik prive ook totaal geen moeite mee![]()
Nope, ik krijg betaalt om de treinen te laten rijden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:18 schreef Fugie het volgende:
ja maar jullie krijgen vast niet betaald om software te slopen![]()
En iedereen is tegenwoordig ict'er
ah dat ben jij!quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nope, ik krijg betaalt om de treinen te laten rijden.
Om mensen te straffen gooi ik dus nog wel eens roet in het eten
Ligt eraan hoe lief je voor me bentquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
ah dat ben jij!
maar zolang je dat buiten rotterdam - den haag doet boeit het me niet zo
naja dat kan je wel vergeten. Zeker op deze manierquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lief je voor me bent
Ik zou maar alvast iemand van je werk bellen dat je maandag wat later komtquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
naja dat kan je wel vergeten. Zeker op deze manier
Het seizoen zal wel zo'n beetje klaar zijn. Maar gletsers zijn natuurlijk altijd nog wel te bezoeken. Hintertux en Kaprun zijn nog prima te doen denk ikquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:39 schreef Fiama het volgende:
Zijn er nog gebieden in oostenrijk waar ik begin mei nog kan gaan snowboarden of is het seizoen wel zo'n beetje klaar dan?
Ach dat is over anderhalve week toch wel over?quote:Op zondag 20 april 2008 00:41 schreef Fugie het volgende:
vandaag 2 blauwe teennagels opgelopen
Lekker om mee te boarden over anderhalve week
als het een klein stukje was wel, maar echt allebei mijn grote tenen zijn helemaal blauwquote:Op zondag 20 april 2008 01:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach dat is over anderhalve week toch wel over?
Geloof ik een japans merkje.quote:Op zondag 20 april 2008 12:49 schreef Fiama het volgende:
Wat weten jullie hier van Flux bindings? Ik heb m'n oog laten vallen op bindings van flux voor m'n banana maar heb er eigenlijk niemand over horen praten... (voor de geinteresseerden: super titan en team target in het speciaal)
Moet ditquote:
lekker zelf regelenquote:Op maandag 21 april 2008 13:01 schreef Fugie het volgende:
hoe kan ik het beste een last minute wintersport regelen ?
Zit beetje met de aanreisdatum, ben van plan om op woensdag aan te komen maar ik weet niet of ik daar iets mee kan ?
Idd japans, oudere modellen beetje last van breuken. maar tegenwoordig toch wel beter geworden geloof ik.quote:Op zondag 20 april 2008 12:49 schreef Fiama het volgende:
Wat weten jullie hier van Flux bindings? Ik heb m'n oog laten vallen op bindings van flux voor m'n banana maar heb er eigenlijk niemand over horen praten... (voor de geinteresseerden: super titan en team target in het speciaal)
*kuch* dat doet het alquote:Op maandag 21 april 2008 11:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Moet dit
Ik kan hem niet vinden...
Volgens mij is die geen officieel modelletje van Lib-Tech
Zo te zien heeft hij ook geen Magne Traction.
Heb ik al gezegd dat Lib-Tech volgend jaar de bom wordt?
Lib-Techquote:Op maandag 21 april 2008 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Idd japans, oudere modellen beetje last van breuken. maar tegenwoordig toch wel beter geworden geloof ik.
Kheb zelf dit keer moeten kiezen tussen de flux titan en ride beta en werd toch maar de beta. De flux doet wel erg plastic fantastic uiterlijk.
@komakie
Nice je eigen webshop! al bekend welke merken je gaat dealen etc?
Arbor bijvoorbeeld? zijn komend seizoen echt verschrikkelijk mooi!
Moet dat was foutje. Wilde ik eerst in een andere zin gebruiken maar ging ff mis ;')quote:Op maandag 21 april 2008 15:45 schreef Fiama het volgende:
[..]
*kuch* dat doet het al![]()
Bedankt voor de flux info, ik denk dat ik er nog steeds wel voor ga, ze zien er goed uit, voelen licht en degelijk aan. Ga vanmiddag eens kijken wat perfect past.
Beetje neerbuigend over andere mensen ditquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:18 schreef Fugie het volgende:
ja maar jullie krijgen vast niet betaald om software te slopen![]()
En iedereen is tegenwoordig ict'er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |