Geloof ik een japans merkje.quote:Op zondag 20 april 2008 12:49 schreef Fiama het volgende:
Wat weten jullie hier van Flux bindings? Ik heb m'n oog laten vallen op bindings van flux voor m'n banana maar heb er eigenlijk niemand over horen praten... (voor de geinteresseerden: super titan en team target in het speciaal)
Moet ditquote:
lekker zelf regelenquote:Op maandag 21 april 2008 13:01 schreef Fugie het volgende:
hoe kan ik het beste een last minute wintersport regelen ?
Zit beetje met de aanreisdatum, ben van plan om op woensdag aan te komen maar ik weet niet of ik daar iets mee kan ?
Idd japans, oudere modellen beetje last van breuken. maar tegenwoordig toch wel beter geworden geloof ik.quote:Op zondag 20 april 2008 12:49 schreef Fiama het volgende:
Wat weten jullie hier van Flux bindings? Ik heb m'n oog laten vallen op bindings van flux voor m'n banana maar heb er eigenlijk niemand over horen praten... (voor de geinteresseerden: super titan en team target in het speciaal)
*kuch* dat doet het alquote:Op maandag 21 april 2008 11:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Moet dit
Ik kan hem niet vinden...
Volgens mij is die geen officieel modelletje van Lib-Tech
Zo te zien heeft hij ook geen Magne Traction.
Heb ik al gezegd dat Lib-Tech volgend jaar de bom wordt?
Lib-Techquote:Op maandag 21 april 2008 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Idd japans, oudere modellen beetje last van breuken. maar tegenwoordig toch wel beter geworden geloof ik.
Kheb zelf dit keer moeten kiezen tussen de flux titan en ride beta en werd toch maar de beta. De flux doet wel erg plastic fantastic uiterlijk.
@komakie
Nice je eigen webshop! al bekend welke merken je gaat dealen etc?
Arbor bijvoorbeeld? zijn komend seizoen echt verschrikkelijk mooi!
Moet dat was foutje. Wilde ik eerst in een andere zin gebruiken maar ging ff mis ;')quote:Op maandag 21 april 2008 15:45 schreef Fiama het volgende:
[..]
*kuch* dat doet het al![]()
Bedankt voor de flux info, ik denk dat ik er nog steeds wel voor ga, ze zien er goed uit, voelen licht en degelijk aan. Ga vanmiddag eens kijken wat perfect past.
Beetje neerbuigend over andere mensen ditquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:18 schreef Fugie het volgende:
ja maar jullie krijgen vast niet betaald om software te slopen![]()
En iedereen is tegenwoordig ict'er
Welke gebieden zijn er nog open?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:39 schreef Fiama het volgende:
Zijn er nog gebieden in oostenrijk waar ik begin mei nog kan gaan snowboarden of is het seizoen wel zo'n beetje klaar dan?
Het is iig geen typequote:Op maandag 21 april 2008 23:36 schreef Rnej het volgende:
die libtech plank is een speciaal gemaakte plank voor todd richards
quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:44 schreef GenesiZ het volgende:
@ Komakie, als je nog productfoto's moet hebben, laat je het maar weten(als we nu onszelf toch aan het aanbieden zijn
)
Tevens gelijk de befaamde TVP incl picca, een gouwe ouwe tijdens mijn analage tijdperkje.
[ afbeelding ]
zelf regelen is zoveel werkquote:Op maandag 21 april 2008 14:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
lekker zelf regelen
Je kunt toch ook ergens gewoon zelf een hotel of appartement boeken?
Als je geen auto hebt kun je altijd nog met de trein...
bedoelde dat het meeste ict'ers in ontwikkeling of maintenance zittenquote:Op maandag 21 april 2008 18:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Beetje neerbuigend over andere mensen dit![]()
of bedoelde je het niet zo?
quote:
hehequote:Op dinsdag 22 april 2008 10:56 schreef Bramvanlith het volgende:
Een tijdje geleden was er toch ook sprake van een fotoshoot in R'dam?..........hehe
In hoogzomer heb ik mijn spullen nog nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:30 schreef ForumGek het volgende:
Maar dat moest in hoogzomer, dat is het nog niet
Wel ff naar gekeken ja. Hebben wel aardige spullen.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:07 schreef KneusTeun het volgende:
ride zit toch onder dezelfde distributeur als k2? en ik weet dat je die shit beter zelf kan ophalen uit swiss dan gewoon inkopen, zit een nogal groot prijsverschil in op de een of andere manier?!?!
Heb je btw arbor bekeken? is echt wel ff het kijken waard![]()
De site is er al.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:36 schreef Bramvanlith het volgende:
Als je nog testers nodig hebthehe...
Nee ik ben benieuwd hoe het gaat, heb zelf ook altijd zo'n/een idee gehad. Maar dan meer op (surf/snow)kleding enzo...
Wanneer gaat de site on air?
Boots is lastig verkopen.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:17 schreef KneusTeun het volgende:
blijf skullcandy nog steeds een beetje jammer vinden. t ziet er wel vet uit maar geluid is echt zwaar bagger! en ze zijn niet echt stevig genoeg om een kleine crash te overleven.
Hoe zit het met boots?
Celsius
32
salomon
ik heb 2 ti's van t oude ontwerp gesloopt.. de nieuwe is een STUK beterquote:Op woensdag 23 april 2008 15:17 schreef KneusTeun het volgende:
blijf skullcandy nog steeds een beetje jammer vinden. t ziet er wel vet uit maar geluid is echt zwaar bagger! en ze zijn niet echt stevig genoeg om een kleine crash te overleven.
skullcandy gebruikt sony drivers uit vergelijkbare hoofdtelefoons van ongeveer 40 euri ....quote:Op donderdag 24 april 2008 16:50 schreef Komakie het volgende:
Die neff headphones verkopen we niet. Anders zouden ze geweldig zijn.
aan de een goede sony zal skullcandy niet snel kunnen tippen, maar dat is ook niet helemaal wat ze willen. Ze willen gewoon een prima hoofdtelefoon maken die er vet uit ziet en redelijk degelijk is. Ik vind dat ze dat toch best ok is gelukt
Trouwens, de headphones die in Neff mutsen zitten zijn gewoon Skullcandyquote:Op donderdag 24 april 2008 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
Jup ik heb een neff met headphone erin, maar toch gebruik ik meer me sony mdr-v700
heerlijke headphones, en ik denk dat je nie snel wat beters vind.(ok ze zijn wat prijzig
)
Ik kijk meestal gewoon goed om me heenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:27 schreef Fugie het volgende:
als ik ga boarden is achtergrond muziek wel ok, maar ik wil ook horen wat er om me heen gebeurd enzo
nederlands a?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:05 schreef WarPuppy het volgende:
Nog mensen die binnenkort een cursus tot snowboard leraar A gaan volgen?
vergeet niet dat je met NL A wel overal in oostenrijk gewoon aangenomen word.... alleen.. je hebt nog nooit les gekregen of gegeven in het duits.... dus wat dat betreft heb je ook liever anwarterquote:Op zondag 27 april 2008 09:26 schreef Komakie het volgende:
Gewoon je anwarter in anderhalve week gaan halen.
Op het moment dat je dan een keer in Oostenrijk of Duitsland wil gaan les geven heb je een opleiding die ook nog geldig is.
Nederlands A is relatief duur, moeilijker (begrijp ik van Rnej), duurt veel langer, maar uiteindelijk verdien je er niets minder mee en heb je niet eens een geldige opleiding om in het buitenland les te kunnen geven.
Terwijl omgekeerd wel zo is....
heb in principe nu ff ischgl een boekingsaanvraag lopen. Maar nog geen reactie gehad, mocht het afgewezen worden overweeg ik wel om kaprun te boeken.quote:Op maandag 28 april 2008 01:15 schreef Rnej het volgende:
kaprun is qua apres ski wel t minste denk..
ischgl is qua boarden en apres ski de leukste, daarna solden
maar ikzelf zou overduidelijk naar kaprun gaan.. tis gewoon the place to be in deze periode
Ik vind die gasten van de Cellblock steeds meer knoeiers.quote:Op maandag 28 april 2008 02:17 schreef Mirri het volgende:
Hoihoi, ik was ooit eerder in dit topic, maar dat is alweer een hele poos geleden.
Ik wil heeeel graag een tweede board erbij kopen dat uitermate geschikt is voor freestyle en in het bijzonder ground tricks (of jibbing ofzoiets). Dan moet het dus een superflexibel, licht en kort boardje worden. Ik zat zelf te denken aan Burton GTwin of Burton Stria, beide 146. (Weet iemand nog geschiktere boards misschien?) Ik hoef trouwens niet per se een Burton.
Bij Duijvestein zijn die nu met 30% korting te koop. Ik begrijp alleen iets niet; ik heb me door een kenner bij de Cellblock in Utrecht laten vertellen dat een board duurder wordt naarmate het stijver en langer is (freeride boards zijn over het algemeen duurder dan freestyle boards) omdat er nu eenmaal meer materiaal in verwerkt zit en daardoor complexer in elkaar zit ofzo. Heel logisch, maar - zonder korting - is de Stria maar liefst 590 euro, en de Gtwin 480 euro. De Burton Feather (beetje allround) is slechts 290 euro. Kan iemand me uitleggen hoe dat komt?
Edit: Oeh, de Burton Dominant Slick 150 is uitermate geschikt voor jibbing en wordt te koop aangeboden. Maar op de Burtonsite is het niet speciaal een damesboard. Betekent dit dat het board waarschijnlijk niet geschikt is?
Dat is heel erg afhankelijk van de school.quote:Op zondag 27 april 2008 09:29 schreef Rnej het volgende:
[..]
vergeet niet dat je met NL A wel overal in oostenrijk gewoon aangenomen word.... alleen.. je hebt nog nooit les gekregen of gegeven in het duits.... dus wat dat betreft heb je ook liever anwarter
daarnaast.. anwarter + landes = een slordige 2000 eu ... nl a is 1500 (zoiets?) en ben je heel lang mee bezig (sowieso fucking veel uren stagelopen in een skihal in NL waar je weinig van leert... als je gaat werken leer je goed genoeg lesgeven van anderen)
Naja, leraartechnisch gezien zijn ze denk ik wel een stuk verder als diegene die van een Anwarter afkomen, simpelweg omdat ze stage moeten lopen en vaak ook verbonden zijn met een cios oid.quote:Op maandag 28 april 2008 12:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik NL A onzin. Nederland moet zo nodig een eigen opleiding hebben omdat er toevallig een paar sneeuwhallen zijn. Dan moet de opleiding ook gelijk weer op zijn nederlands opgezet worden met te veel poehá en overdadig gedoe.
En zijn de leraren uiteindelijk veel beter? Ik denk het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |