Zag bij BT ook staan. Ken verder niet maar als zo verteld is wel vet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:17 schreef Komakie het volgende:
Zimtstern maakt trouwens hele stoere dingen.
Het is niet zo bekend in nederland maar als het aan ons ligt gaat dat snel veranderen. kwalitatief hoogwaardige kleding en het ziet er nog wel cool uit ook
Als ik me niet vergis hebben ze een watercolom van minimaal 10.000
Ik heb een jas van ze gezien. Daar zat alle mogelijke techniek in die je maar kunt bedenken. Hij was lekker warm maar voelde zo dun als papier aan. Was wel jasje van dikke 500 eurotjes
Winterspullen zijn besteld en zomerspulletjes gaan we nog regelen. Zal denk ik niet een hele indrukwekkende lijn worden maar we doen ons bestquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:13 schreef Basje_B het volgende:
[..]
JP Walker is meer "core" voor de koelkastkiddies omdat ie voor Special Blend en Forum heeft gereden.
Damn als je Nikita verkoopt heb je al 1 grote klant binnenMe vriendin is helemaal gek van dat merk. en ze hebben ook gave spullen.
Neff is ook super. Die beanies zijn echt vet.
Bataleon spreekt voor zich natuurlijk he
opstart jaar. geef jezelf ff de tijd om iets op te zetten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Winterspullen zijn besteld en zomerspulletjes gaan we nog regelen. Zal denk ik niet een hele indrukwekkende lijn worden maar we doen ons best
Wat voor maat heeft je vriendin. Zal ik gelijk in die maat wat dingetjes inslaan
Over bataleon was ik al bang dat je dat ging zeggen
Toch wel hequote:Op vrijdag 18 april 2008 12:19 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Zag bij BT ook staan. Ken verder niet maar als zo verteld is wel vet.
500 voor een jas is behoorlijk prijzig.
We nemen sowieso de tijd. Als de verkopen goed gaan kun je beetje bij beetje meer inkopen en wat meer merken verkopen. Maar zo ver zijn we nog lang niet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:28 schreef Basje_B het volgende:
[..]
opstart jaar. geef jezelf ff de tijd om iets op te zetten.
S heeft ze. Nice meot je niet hele lijn inkopen van S tot L zeg maar of kan per stuk?
was beetje voorspelbaar inderdaad.![]()
ff vanuit "vakgebied"Heb je al BTW nummer?
Je kunt per stuk inkopen. dat maakt het makkelijker. Zelfs per maat kun je inkopenquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:28 schreef Basje_B het volgende:
[..]
opstart jaar. geef jezelf ff de tijd om iets op te zetten.
S heeft ze. Nice meot je niet hele lijn inkopen van S tot L zeg maar of kan per stuk?
was beetje voorspelbaar inderdaad.![]()
ff vanuit "vakgebied"Heb je al BTW nummer?
Iederen wil de shop van Komakie tot een succes maken blijkt wel weerquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:42 schreef Fugie het volgende:
mocht je nog iemand nodig hebben om je website te doorgronden op functionality en usability, let me know
ik mag betaald sites en software slopen, heb ik prive ook totaal geen moeite mee![]()
moet natuurlijk wel een financiele regeling komenquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:01 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Iederen wil de shop van Komakie tot een succes maken blijkt wel weer
voor administratieve vragen, let me know
*hier zit nog een afgestudeerde ICT'erquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:42 schreef Fugie het volgende:
mocht je nog iemand nodig hebben om je website te doorgronden op functionality en usability, let me know
ik mag betaald sites en software slopen, heb ik prive ook totaal geen moeite mee![]()
Nope, ik krijg betaalt om de treinen te laten rijden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:18 schreef Fugie het volgende:
ja maar jullie krijgen vast niet betaald om software te slopen![]()
En iedereen is tegenwoordig ict'er
ah dat ben jij!quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nope, ik krijg betaalt om de treinen te laten rijden.
Om mensen te straffen gooi ik dus nog wel eens roet in het eten
Ligt eraan hoe lief je voor me bentquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
ah dat ben jij!
maar zolang je dat buiten rotterdam - den haag doet boeit het me niet zo
naja dat kan je wel vergeten. Zeker op deze manierquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lief je voor me bent
Ik zou maar alvast iemand van je werk bellen dat je maandag wat later komtquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
naja dat kan je wel vergeten. Zeker op deze manier
Het seizoen zal wel zo'n beetje klaar zijn. Maar gletsers zijn natuurlijk altijd nog wel te bezoeken. Hintertux en Kaprun zijn nog prima te doen denk ikquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:39 schreef Fiama het volgende:
Zijn er nog gebieden in oostenrijk waar ik begin mei nog kan gaan snowboarden of is het seizoen wel zo'n beetje klaar dan?
Ach dat is over anderhalve week toch wel over?quote:Op zondag 20 april 2008 00:41 schreef Fugie het volgende:
vandaag 2 blauwe teennagels opgelopen
Lekker om mee te boarden over anderhalve week
als het een klein stukje was wel, maar echt allebei mijn grote tenen zijn helemaal blauwquote:Op zondag 20 april 2008 01:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach dat is over anderhalve week toch wel over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |