Ja dat had ik door jaquote:
dat zei hij ook niet in de uitzending, maar ik dacht ooit zoiets gelezen te hebben , nav die foto dus destijds... maar ms verwar ik hem met een ander beroepsverontwaardigde sukkel, dat kanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:39 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
He da's grappig, dat heb ik hem niet horen zeggen. Heb vast niet opgelet.
continu? 1 post, en ik heb al gezegd dat ik hem mogelijk verwar met een andere kneus, dus overdrijf niet zoquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:15 schreef djnospinzone het volgende:
Dat album van Salah Edin is van mei 2007. Van Gogh werd in november 2004 vermoord. En ik snap niet echt waarom je maar continu loopt te gissen naar zijn beweegredenen om dat vervolgens als feit te presenteren.
"Je mag overal een mening over hebben behalve als ik het belangrijk vind"quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:17 schreef NDAsilenced het volgende:
Wat viel die Salah Edin door de mand zeg. Als 'muzikant', en creatief persoon de vrijheid van meningsuiting inperken maar niet het debat willen aangaan. De hele tafel zat ongemakkelijk aan tafel, en terecht. Die jongen is zelf hypocriet en niet te vertrouwen.
2 want je doet het net weer. Je baseert je (kut)mening (gedeeltelijk) op het feit dat hij z'n album uitbracht met een foto van Mohammed B vlak na de dood van Van Gogh en daarmee potentieel mensen zou kwetsen. A) Pertinent niet waar. B) Je weet niet wat voor gedachte er achter zat. Je mag van mij best een mening hebben maar zorg er in ieder geval voor dat je feiten kloppen en dat je je onthoudt van gis- en gokwerk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:19 schreef milagro het volgende:
[..]
continu? 1 post, en ik heb al gezegd dat ik hem mogelijk verwar met een andere kneus, dus overdrijf niet zo
Ja precies, hij mag overal tegenaan schoppen maar kom niet aan het 'perfecte geloof', waarbinnen overal tegenaan geschopt wordt wat niet perfect is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Je mag overal een mening over hebben behalve als ik het belangrijk vind"
pot ketel zwartquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja precies, hij mag overal tegenaan schoppen maar kom niet aan het 'perfecte geloof', waarbinnen overal tegenaan geschopt wordt wat niet perfect is.![]()
Maar goed, die houding zie je niet enkel bij deze meneer, dat is nu precies hetgeen de problemen oplevert, geen zelfreflectie, geen zelfkritiek, hetgeen weer te verklaren is aan de hand hoe tegen de Koran aangekeken wordt, het onaantastbare woord van god, en die twee maten, tja, dat boek staat bol van tweematenmeterij, voeg daarbij een bloeddorstige profeet en voila, bingo, qed, gebeden zonder einde, slachtofferisme, blinde en chronische woede die op zijn gunstigst uitloopt in een vlagverbranding, of een Mo B. look-a-like wedstrijd.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:27 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
2 want je doet het net weer. Je baseert je (kut)mening (gedeeltelijk) op het feit dat hij z'n album uitbracht met een foto van Mohammed B vlak na de dood van Van Gogh en daarmee potentieel mensen zou kwetsen. A) Pertinent niet waar. B) Je weet niet wat voor gedachte er achter zat. Je mag van mij best een mening hebben maar zorg er in ieder geval voor dat je feiten kloppen en dat je je onthoudt van gis- en gokwerk.
zit de R weer in de maand?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:21 schreef milagro het volgende:
hou je kanker bek hoeren jong of gewoon een variatie op tvp
Wie is Teug en waar en wanneer heeft-ie Paul gevonden?quote:
Ontwaakt, verworpenen der aardequote:
nee, ik verwarde hem blijkbaar met een ander, Suko , dus geen WTF's nodigquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:16 schreef Suko het volgende:
WTF! Ik wist dat niet eens van die rapper Salah (ik negeer sowieso alle rappers, hebben nooit iets nuttigs te melden) wat hij kennelijk eerder over van Gogh heeft geblaat, anders had ik hem idd ook verbaal 'afgemaakt' in mijn eerdere reactie, misschien dat hij daarom zo stil/nietszeggend was, maar ook heb ik P&W daarover geen vragen horen stellen over zijn eerdere uitspraken, eigenlijk een blunder...
Zo, ben er klaar mee, toch maar weer even, want dat blijft: "Leve het vrije Woord!"quote:Salah edin met Het land van:
Het land van 1 miljoen mensen zonder baan
Het land waar ze je niet aannemen vanwege je naam
Het land van vooroordelen
Het land waar ze je dwingen tot het maken van problemen
Het land van zoveel wetten
Het land waar ze constant met camera's op je letten
Het land dat alleen bij voordeel jou ass komt redden
Het land van illegalen, mediaverhalen, politici die geld uit je zak probeert te halen
Het land dat loopt te flashen
Het land met open grenzen
Vol is vol zeker voor de armoedige mensen
Het land van commercie
Het land waar mensen leven in een andere demensie
Het land van morgen is een zorgen
Het land van mooie dromen is bedorven
Kijk goed om je heen want dit zijn de focking gevolgen
Het land van de hoogste percentage moslimhaters
Het land dat is opgebouwd door onze vaders
Het land dat ons ziet als gevaar en terreur
Land van mooie dromen, stelt me teleur
Het land van kapitalisme, onderhuidse racisme, materialisme het land dat loopt te bitchen
Het land van terrorisme
Het land van extremisten
Het land waar je je mening niet zomaar vrij kan spitten
Het land van welvaart
Het land van bakelende Het land van democratie die niet overal gelden
Het land van tolerantie, zinloos geweld, zinvol alleen waarneer het komt op grof geld
Het land van voedselbanken, vluchtelingenkampen
Het land dat niks te zoeken heeft in onze eigen landen
Het land van vrijheid is een masker op het gezicht
Het land van rechten maar wat zij beslissen is verplicht
Het land van drugsverslaafde hedendaagse nomaden
Het land dat is onstaan op de rug van de slaven
Het land dat verdeeld is in wijken vind je het gek als ze in Frankrijk rellen treiteren
wij noemen dat strijden, net zoals jullie doen al die tijden
Het land van kolonisatie en nu van bevrijden
tsja zo kan je het vergelijken
Het land dat problemen zoekt maar toch wil vermijden
Het land van scheinheilen
Het land waar het draait om die fucking olieprijzen
Het land van satelietten
Het land waar het journaal niks dan leugens heeft te bieden
Het land van hypocrieten
Land van parasieten
Het land dat houd van winnen maar opgeeft bij verliezen
Het land dat de leeuw niet in z'n hemd laat staan
Het land waar de vrouw word verkocht achter het raam
Het land waar ik geboren ben maar waar kom ik vandaan
Het land dat mij bestempeld als de kutmarokkaan
Provided by songteksten.nl
Als Salah het niet leuk vindt, dan gaat hij toch terug naar huis (terug naar Marokko, red.)?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:02 schreef Suko het volgende:
Oke Milagro, maar zijn optreden bij P&W blijft natuurlijk waardeloos. Hier vond ik een tekst van hem:
[..]
Zo, ben er klaar mee, toch maar weer even, want dat blijft: "Leve het vrije Woord!"
Bang dat ie je baantje overneemt en je klanten steelt zeker. Heeft ie in ieder geval meer kwalificaties voor gok ik zo.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als Salah het niet leuk vindt, dan gaat hij toch terug naar huis (terug naar Marokko, red.)?
Probleem opgelost.
Als je dit een minuut eerder had gepost was het 1.59 uur geweestquote:Op zondag 30 maart 2008 03:00 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Bang dat ie je baantje overneemt en je klanten steelt zeker. Heeft ie in ieder geval meer kwalificaties voor gok ik zo.
Ik zit net te kijken... wat is het opeens laat.. hoi tong trouwens & welterustenquote:Op zondag 30 maart 2008 03:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je dit een minuut eerder had gepost was het 1.59 uur geweest
En:quote:Op maandag 31 maart 2008 21:48 schreef Aoristus het volgende:
Actuele talkshow. Econoom en publicist Arie van der Zwan over zijn boek Van Drees tot Bos. Huub van der Lubbe over zijn boek en cd Solo met Jan, over zijn vriendschap met pianist en begeleider Jan Robijns. Presentatie: Jeroen Pauw en Paul Witteman.
Medium.quote:Liesbeth van Dijk
Medium Liesbeth van Dijk is bevriend met Rita Verdonk. Van Dijk gaat de politica helpen met het binnenhalen van geldschieters. Als Verdonk op 3 april haar beweging Trots op Nederland officieel presenteert, zal Van Dijk meehelpen met 'fund raising'. Ze is onder andere van plan diners te organiseren die 10.000 euro moeten opleveren. Ook wil Van Dijk geld ophalen bij Nederlanders in Spanje en Australië waar Verdonk erg populair zou zijn. Liesbeth van Dijk werd bekend als helderziende dankzij het televisieprogramma 'Het zesde zintuig'. Hierin nemen verschillende mediums het tegen elkaar op. In het eerste seizoen van het programma eindigde Van Dijk op de derde plaats. Zij leerde Verdonk vijf jaar geleden kennen via een gezamenlijke vriend.
Ha, dat hadden we nog niet genoeg in de politiek, traditionele waarzeggers. Heeft dat mens dan echt geen enkele trots ? Jezus, wat is dit nu weer voor crapshitquote:
..quote:Op maandag 31 maart 2008 22:24 schreef Aoristus het volgende:
Jezus, wat is dit nu weer voor crapshit
Hier spreekt een kenner...quote:Op maandag 31 maart 2008 23:07 schreef djnospinzone het volgende:
Voordat ik hem uit kan zetten hoor ik die natnek alweer onzin praten.. Wat kletst hij nou over steun van het ondankbare AZ-kut-publiek met hun tyfusklappertjes dat zich in plaats van dat ze zich in de handen wrijven met het feit dat ze een paar jaar onder Van Gaal goed voetbalden en meededen in de top gaan roepen dat Van Gaal, de beste trainer die ze hebben gehad en ooit zullen hebben, moet oprotten. Ojers is zum kotsen
Dat dus.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:13 schreef Godlike02 het volgende:
Mooie kerel die Ojers maar die van gaal krijgt veel te veel aandacht
Het wordt geen tekenfilm heeft hij ons beloofd. Dat valt me 100% van 'm meequote:Op maandag 31 maart 2008 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Nooooo niet nog een film..
1 aprilquote:
koekkoek koekkoekquote:Op maandag 31 maart 2008 23:32 schreef Suko het volgende:
Nee, hier kan ik niet tegen...die van Dijk, er zijn grenzen!
Wie zei dat? De Pauperprins?quote:Op maandag 31 maart 2008 23:29 schreef DrDentz het volgende:
"Wouter Bos op financien is net zoiets als ik als directeur van de Postbank." Waar slaat dat op?
Dat zeg ik. De Pauperprins. Ach, je kan die man ook niet verwijten dat hij niet weet dat Bos cum laude afgestudeerd is op economie en politicologie.quote:
In de zapservice of zat hij daar zo?quote:Op maandag 31 maart 2008 23:30 schreef Aoristus het volgende:
Die gare Jami moet ook nog even in beeld
Yep, hij gaat ook een film maken en wel een echte, geen tekenfilm. Kan het kinderachtiger?quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:24 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
In de zapservice of zat hij daar zo?
Heb ik gelezen. Maar ik dacht dat hij niet meer bij Pauw en Witteman zou komen, omdat "hij in de hoek werd gedrukt met moeilijke vragen."quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Yep, hij gaat ook een film maken en wel een echte, geen tekenfilm. Kan het kinderachtiger?
In de zapservice kwam hij langs. Daar komen wel meer "persona non grata"quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:10 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Heb ik gelezen. Maar ik dacht dat hij niet meer bij Pauw en Witteman zou komen, omdat "hij in de hoek werd gedrukt met moeilijke vragen."
http://pauwenwitteman.vara.nl/uitzending.php?id=185
quote:Deze keer te gast in Pauw & Witteman: Henk van der Meyden, Eduard Nazarski en aandacht voor het Fitna-debat.
Haha jij snapt echt helemaal niets van vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:18 schreef Aoristus het volgende:
ik ben geneigd om partij te kiezen voor Wilders, die man staat tenminste ergens voor als je dat verhaal van Dibi hoort. Hij is voor de vrijheid voor meningsuiting, want hij verdedigt Wilders, maar hij verdedigt ook mensen die met een haatzaaibord lopen tegen Wilders. Waar staat hij nu voor?
Nee, niet echt. Als iemand een leugenaar schijnt te zijn, dan is er blijkbaar ook een gelijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:20 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Haha jij snapt echt helemaal niets van vrijheid van meningsuiting.
Of Wilders niet haat zaaiend isquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:18 schreef Aoristus het volgende:
ik ben geneigd om partij te kiezen voor Wilders, die man staat tenminste ergens voor als je dat verhaal van Dibi hoort. Hij is voor de vrijheid voor meningsuiting, want hij verdedigt Wilders, maar hij verdedigt ook mensen die met een haatzaaibord lopen tegen Wilders. Waar staat hij nu voor?
Die heeft vast een steekpenning gehad van het kabinetquote:Op woensdag 2 april 2008 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een communicatiedeskundige die iets "niet gaat geloven", lekkere argumentatie.
Maar hé, wel een vrouw op een belangrijke positie. Dat ze dom is maakt zoveel niet uit.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:34 schreef Sloggi het volgende:
Wat is die Jongerius een ongelooflijk dom wijf.
Dat is inderdaad zo'n beetje de strekking van haar verhaal...quote:Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar hé, wel een vrouw op een belangrijke positie. Dat ze dom is maakt zoveel niet uit.
Niet alleen dom, ook nog eens onwijs dik (evenals Ton Elias).quote:Op woensdag 2 april 2008 23:34 schreef Sloggi het volgende:
Wat is die Jongerius een ongelooflijk dom wijf.
Dus je keek toch P&W, volgende keer effe meldenquote:Op donderdag 3 april 2008 01:25 schreef tong80 het volgende:
Ankie
Jammewr dat ze een tekst van Blöff mkolest zingen.
Zonder Ankie was ik weggezapt
Hahahaha, dat idee had ik ook alquote:Op donderdag 3 april 2008 23:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Rita Verdonk wordt als een ware Sint Nicolaas vanaf de boot onthaald.
Het valt me ook 100% van 'm meequote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef golfer het volgende:
Ik betrap mijzelf er op dat Mat Herben steeds meer redelijke analyses kan maken en ik het ook nog zelfs wel met z'n uitspraken eens ben.
daar istie al:quote:Op donderdag 3 april 2008 23:17 schreef Aoristus het volgende:
Misschien moet Gordon nog even wat doms zeggen over Rita
Ja, hij maakt wel sense.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef golfer het volgende:
Ik betrap mijzelf er op dat Mat Herben steeds meer redelijke analyses kan maken en ik het ook nog zelfs wel met z'n uitspraken eens ben.
't Is echt een trouwe hond, mag ik wel.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hij maakt wel sense.
Het is nog wel steeds Pim voor en Pim na bij Mat, hè?
Alsof het iemand wat kan schelen dat hij op de vvd stemt. Dat vertelt hij aan iedereen die het maar horen wil. Wat een proletenshow trouwensquote:
Yep, ik zag 'm ook....quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:23 schreef Aoristus het volgende:
er zit een aap bij
TJAKKAAAAAAAAAA Hjig HAAHAHAHAHA hijg hijg TJa..hahahahakaaaquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:28 schreef Suko het volgende:
Het is best dramatisch, ik wil het alleen niet uit zijn mond vernemen...
Neu, klossie kwijt, film opzetten...quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:41 schreef Aoristus het volgende:
punnikse
Ja. Tuurlijk, ze is zo'n typisch huisvrouwtje met CU waardenquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:42 schreef Tism het volgende:
Gatverdamme!! Wat een arrogant irritant CDA kut wijf met haar zure kop, die Huizinga..
Een hoop mensen zouden best wel een kort onderhoud met haar willen hebben inderdaadquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:43 schreef golfer het volgende:
Die rappers/hiphoppers die ik niet ken vallen mij tot nu toe mee, ze hebben namelijk een eigen mening.
Ratelband is zoals altijd weer uiterst irritant.
Huizinga krijg ik altijd jeuk van. Dat gristelijke politiek correcte hoofd met middenklasse praatjes.
Ik verdenk haar er altijd maar van om stiekem heftige SM-seks in een kelder te hebben.
Pete Philly & Perquisite zijn nice with it.. beschaafde 'normale' jongens met realistische hiphop, veel eigen muziek, weinig samples. Geen domme mongolen zoals Salah Edin of Lange Frans.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:43 schreef golfer het volgende:
Die rappers/hiphoppers die ik niet ken vallen mij tot nu toe mee, ze hebben namelijk een eigen mening.
Dat zelfde dacht ik.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:43 schreef golfer het volgende:
..quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:43 schreef golfer het volgende:
Ratelband is zoals altijd weer uiterst irritant.
Huizinga krijg ik altijd jeuk van. Dat gristelijke politiek correcte hoofd met middenklasse praatjes.
Ik verdenk haar er altijd maar van om stiekem heftige SM-seks in een kelder te hebben.
Waarom download de ouwe man niet even een albumpje. Hun nieuwste album zit vol met diverse invloeden, dus verveel je je ook niet snel.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
Die muziek viel me 100 % mee. Klassieke invloeden gemixed met hiphop.
Denk wel dat het me na 3 nummers gaat vervelen, maar het is stukken minder oppervlakkig dan de meeste hiphop die ik soms wel eens hoor.
sprak de ouwe man
Dank je wel voor deze inhoudelijke en goed onderbouwde analyse.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:45 schreef qonmann het volgende:
..maar zoals altijd zijn P&Whet meest irritant
Betweterige zakkenvullers die nog nooit ergens verantwoordelijk voor zijn geweest en altijd langs de zijlijn staan
DIt is zekere betere hiphopquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
Die muziek viel me 100 % mee. Klassieke invloeden gemixed met hiphop.
Denk wel dat het me na 3 nummers gaat vervelen, maar het is stukken minder oppervlakkig dan de meeste hiphop die ik soms wel eens hoor.
sprak de ouwe man
Dank voor de reactie.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze inhoudelijke en goed onderbouwde analyse.
En terecht. Lijkt me de taak van een journalist. Dat het zonder uitzondering is, is al helemaal mooi.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dank voor de reactie.
Wat mij opvalt is dat als P&W een politicus/politica in de uitzending hebben, deze zonder uitzondering agressief en zonder enig respect wordt bejegend. Hij of zij is de schuld van alles wat er in Nederland verkeerd is, en zo krijgen de mensen een steeds grotere afkeer van de politiek.
mi. zeer goedkope journalistiek maar het scoort wel
Niet politici worden heel anders bejegend.
Jawel.. ik vind dat ze niet onrespectvol zijn maar ze zijn over het algemeen gewoon bezig met oppositional reading.. op elk standpunt van de gast een ander standpunt innemen.. een uitstekende manier om gaten in hun betoog te vinden.. daarnaast scoort het echt veel beter om tot je elleboog erin te zitten, zie Niehe/Jensen.. politici moeten juist het vuur aan de schenen worden gelegd want ze dienen zich vaak van retoriek & allerlei trucjes om het electoraat zand in het oog te strooien.. net zoals Verdonk van het dak toetert dat ze de files en de criminaliteit wil aanpakken.. ja die andere partijen juichen het juist toe als de huizen worden leeggeroofd.. mvg...quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:11 schreef qonmann het volgende:
Lijkt me niet de taak van de journalist om politici met zo weinig mogelijk respect te behandelen.
Zuigen zou niet de hoofdtaak van journalisten moeten zijn.
Maar het scoort wel ..helaas
Kan Geert nog een puntje aan zuigenquote:Op maandag 7 april 2008 23:17 schreef DrDentz het volgende:
mooi filmpje, movie maker skilzzz
She must be trots op Hollandquote:
Je hebt niet goed geluisterd. Ze noemt het haar kinderen, maar heeft via Warchild een stel kinderen geadopteerd/opgenomen in haar gezin.quote:Op maandag 7 april 2008 23:22 schreef Aoristus het volgende:
ke-ris-tus, dat mens heeft 10 kinderen. Talking about the land of opportunities..
Dat is wel een creatieve manier om asielzoekers via een omweg binnen te halen. Evengoed, 10 kinderen is niet gezond en al helemaal niet als je op de vlucht bent.quote:Op maandag 7 april 2008 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt niet goed geluisterd. Ze noemt het haar kinderen, maar heeft via Warchild een stel kinderen geadopteerd/opgenomen in haar gezin.
Verder best wel een vreemd verhaal, vooral met die foute buurman.
Geen bal aan, stomme Blof-achtige-nergens-op-slaande teksten en verder wat tweestemmig gezang.quote:
Snap ik ook niet idd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:59 schreef DrDentz het volgende:
Wat is er nou zo uberboeiend aan de bruiden van Heyboer dat ze in elk programma moeten..
ja af met die wijven.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Eigelijk is het gewoon een sekte.. ze vereren de crazy artist als een halfgod.
wat moet je anders vragen? Ze zullen elkaar vast ook wel ontvlooien enzo, maar je wilt die mensen toch een beetje in hun waarde laten. Ze zijn immers 'prettig gestoord'quote:
Je snapt het gewoon niet AEDM met Blof vergelijkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen bal aan, stomme Blof-achtige-nergens-op-slaande teksten en verder wat tweestemmig gezang.
Heb je gezien hoe ze minister Koenders dinsdagavond behandelden, een wereld van verschil.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:42 schreef Suko het volgende:
Wat betreft het mogelijke onrespectvol behandelen van politici door P&W, ik zie het meer als dóórvragen om echte antwoorden te krijgen ipv dat voorgekookte geouweneel, iets wat politici leren via mediacursussen. Veel praten, lange zinnen (zoveel mogelijk tijd volpraten), zodat de echte (meestal pijnlijke) issues net niet aan de oppervlakte komen. Het is dé taak van interviewers die gordiijnen open te schuiven en tot zaken te komen. Daarbij gaan ze wel eens op de plek van de duivel zitten als zijnde de tegenpartij, alleen zó kom je tot antwoorden die er toedoen. Iets wat echt goede politici in de regel wél op prijs stellen maar die Huizinga verroerde geen vin en verloor daarmee mijn waardering. Zich verschuilen achter Haags en ook Gristelijk gebral werkt niet, integendeel. Zij dient terstond te worden vervangen door iemand die wel zinnige antwoorden geeft en zich als waardig gesprekspartner opstelt, op robotten zit niemand te wachten. Het enige mankement wat nog zou kunnen in deze is dat er in zo'n talkshow te kort tijd is om tot zaken te komen dat het daarom lijkt alsof politici in de mangel worden genomen en kan dus voor de kijker soms hard aankomen. Maar pas op, met name politici zijn gepokt en gemazeld, die vallen echt niet om van harde to the point vragen, echt niet.
Daar had je gelijk in, Koenders was de enige interessante gastquote:Op woensdag 9 april 2008 10:55 schreef Suko het volgende:
Ik het helaas niet gezien, de gasten trokken me niet zo erg,
Ziet er goed uit.quote:Henk Westbroek en Henk Temming
vertellen over het nieuwe Henk en
Henk album van het Het Goede Doel.
* Frank Moll over zijn autobiografische
roman Hoog verraad,die de teloorgang
van zijn vriendschap met Ronald Naar
tijdens een bergexpeditie beschrijft.
Beiden zijn vanavond te gast.
Ben benieuwd of de heren P&W zich nu ook correct gedragen (zoals ze deden bij Koenders gisteren).quote:Op woensdag 9 april 2008 21:42 schreef borisz het volgende:
Sabine Uitslag is een tijdelijk tweede kamer lid. Omdat iemand anders van het CDA met zwangerschapsverlof is.
..quote:Op woensdag 9 april 2008 22:17 schreef Aoristus het volgende:
ze is wel vaker aangekondigd als 'aanstormend talent' voor het CDA. Ze hebben daar namelijk niet zoveel mensen die aan cultuur doen. Ze is een beetje studentikoos en in haar vrije tijd speelt ze met een bandje. Ik vermoed dat ze alleen maar is aangetrokken om een bepaald beeld neer te zetten en dat ze niet zozeer naar de kamer komt om haar kennis
ze hebben zich nog niet verlaagd tot een woordgrapjequote:
en daar heeft Zembla ook nog tijd aan vuil gemaakt?:(quote:Op woensdag 9 april 2008 23:38 schreef Aoristus het volgende:
Kijk eens aan, de ontrafeling van het bergtopmysterie. Die meneer met dat witte haar had een fotorolletje in zijn binnenzak terwijl zijn handen in de reparatie lagen
Zoals ik al zei, trotse mannenquote:Op woensdag 9 april 2008 23:40 schreef Wup het volgende:
[..]
en daar heeft Zembla ook nog tijd aan vuil gemaakt?:(
Het is allemaal oud nieuws wat hier verteld wordt.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:38 schreef Aoristus het volgende:
Kijk eens aan, de ontrafeling van het bergtopmysterie. Die meneer met dat witte haar had een fotorolletje in zijn binnenzak terwijl zijn handen in de reparatie lagen
Klopt, maar het wordt weer opgerakeld door dat boek in romanvorm.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:41 schreef Bruce117 het volgende:
Het is allemaal oud nieuws wat hier verteld wordt.
Helemaal geen nieuwe gegevens.
Ja, allebeiquote:
waar heb jij nou weer last van? Ik ben van 75quote:Op woensdag 9 april 2008 23:59 schreef Arcee het volgende:
Toen Aoristus is geboren waren Henk en Henk al uit elkaar.
Daar verheug ik mij bij voorbaat al weer op.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:03 schreef Arcee het volgende:
Morgen een islamdebat met Hans Jansen en een imam.
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar verheug ik mij bij voorbaat al weer op.
Kunnen we weer turven hoe vaak Jansen de term 'linkse kerk' weer gaat gebruiken.
Doet-ie dat wel?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:06 schreef golfer het volgende:
Daar verheug ik mij bij voorbaat al weer op.
Kunnen we weer turven hoe vaak Jansen de term 'linkse kerk' weer gaat gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |