Ja dat had ik door jaquote:
dat zei hij ook niet in de uitzending, maar ik dacht ooit zoiets gelezen te hebben , nav die foto dus destijds... maar ms verwar ik hem met een ander beroepsverontwaardigde sukkel, dat kanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:39 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
He da's grappig, dat heb ik hem niet horen zeggen. Heb vast niet opgelet.
continu? 1 post, en ik heb al gezegd dat ik hem mogelijk verwar met een andere kneus, dus overdrijf niet zoquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:15 schreef djnospinzone het volgende:
Dat album van Salah Edin is van mei 2007. Van Gogh werd in november 2004 vermoord. En ik snap niet echt waarom je maar continu loopt te gissen naar zijn beweegredenen om dat vervolgens als feit te presenteren.
"Je mag overal een mening over hebben behalve als ik het belangrijk vind"quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:17 schreef NDAsilenced het volgende:
Wat viel die Salah Edin door de mand zeg. Als 'muzikant', en creatief persoon de vrijheid van meningsuiting inperken maar niet het debat willen aangaan. De hele tafel zat ongemakkelijk aan tafel, en terecht. Die jongen is zelf hypocriet en niet te vertrouwen.
2 want je doet het net weer. Je baseert je (kut)mening (gedeeltelijk) op het feit dat hij z'n album uitbracht met een foto van Mohammed B vlak na de dood van Van Gogh en daarmee potentieel mensen zou kwetsen. A) Pertinent niet waar. B) Je weet niet wat voor gedachte er achter zat. Je mag van mij best een mening hebben maar zorg er in ieder geval voor dat je feiten kloppen en dat je je onthoudt van gis- en gokwerk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:19 schreef milagro het volgende:
[..]
continu? 1 post, en ik heb al gezegd dat ik hem mogelijk verwar met een andere kneus, dus overdrijf niet zo
Ja precies, hij mag overal tegenaan schoppen maar kom niet aan het 'perfecte geloof', waarbinnen overal tegenaan geschopt wordt wat niet perfect is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Je mag overal een mening over hebben behalve als ik het belangrijk vind"
pot ketel zwartquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja precies, hij mag overal tegenaan schoppen maar kom niet aan het 'perfecte geloof', waarbinnen overal tegenaan geschopt wordt wat niet perfect is.![]()
Maar goed, die houding zie je niet enkel bij deze meneer, dat is nu precies hetgeen de problemen oplevert, geen zelfreflectie, geen zelfkritiek, hetgeen weer te verklaren is aan de hand hoe tegen de Koran aangekeken wordt, het onaantastbare woord van god, en die twee maten, tja, dat boek staat bol van tweematenmeterij, voeg daarbij een bloeddorstige profeet en voila, bingo, qed, gebeden zonder einde, slachtofferisme, blinde en chronische woede die op zijn gunstigst uitloopt in een vlagverbranding, of een Mo B. look-a-like wedstrijd.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:27 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
2 want je doet het net weer. Je baseert je (kut)mening (gedeeltelijk) op het feit dat hij z'n album uitbracht met een foto van Mohammed B vlak na de dood van Van Gogh en daarmee potentieel mensen zou kwetsen. A) Pertinent niet waar. B) Je weet niet wat voor gedachte er achter zat. Je mag van mij best een mening hebben maar zorg er in ieder geval voor dat je feiten kloppen en dat je je onthoudt van gis- en gokwerk.
zit de R weer in de maand?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:21 schreef milagro het volgende:
hou je kanker bek hoeren jong of gewoon een variatie op tvp
Wie is Teug en waar en wanneer heeft-ie Paul gevonden?quote:
Ontwaakt, verworpenen der aardequote:
nee, ik verwarde hem blijkbaar met een ander, Suko , dus geen WTF's nodigquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:16 schreef Suko het volgende:
WTF! Ik wist dat niet eens van die rapper Salah (ik negeer sowieso alle rappers, hebben nooit iets nuttigs te melden) wat hij kennelijk eerder over van Gogh heeft geblaat, anders had ik hem idd ook verbaal 'afgemaakt' in mijn eerdere reactie, misschien dat hij daarom zo stil/nietszeggend was, maar ook heb ik P&W daarover geen vragen horen stellen over zijn eerdere uitspraken, eigenlijk een blunder...
Zo, ben er klaar mee, toch maar weer even, want dat blijft: "Leve het vrije Woord!"quote:Salah edin met Het land van:
Het land van 1 miljoen mensen zonder baan
Het land waar ze je niet aannemen vanwege je naam
Het land van vooroordelen
Het land waar ze je dwingen tot het maken van problemen
Het land van zoveel wetten
Het land waar ze constant met camera's op je letten
Het land dat alleen bij voordeel jou ass komt redden
Het land van illegalen, mediaverhalen, politici die geld uit je zak probeert te halen
Het land dat loopt te flashen
Het land met open grenzen
Vol is vol zeker voor de armoedige mensen
Het land van commercie
Het land waar mensen leven in een andere demensie
Het land van morgen is een zorgen
Het land van mooie dromen is bedorven
Kijk goed om je heen want dit zijn de focking gevolgen
Het land van de hoogste percentage moslimhaters
Het land dat is opgebouwd door onze vaders
Het land dat ons ziet als gevaar en terreur
Land van mooie dromen, stelt me teleur
Het land van kapitalisme, onderhuidse racisme, materialisme het land dat loopt te bitchen
Het land van terrorisme
Het land van extremisten
Het land waar je je mening niet zomaar vrij kan spitten
Het land van welvaart
Het land van bakelende Het land van democratie die niet overal gelden
Het land van tolerantie, zinloos geweld, zinvol alleen waarneer het komt op grof geld
Het land van voedselbanken, vluchtelingenkampen
Het land dat niks te zoeken heeft in onze eigen landen
Het land van vrijheid is een masker op het gezicht
Het land van rechten maar wat zij beslissen is verplicht
Het land van drugsverslaafde hedendaagse nomaden
Het land dat is onstaan op de rug van de slaven
Het land dat verdeeld is in wijken vind je het gek als ze in Frankrijk rellen treiteren
wij noemen dat strijden, net zoals jullie doen al die tijden
Het land van kolonisatie en nu van bevrijden
tsja zo kan je het vergelijken
Het land dat problemen zoekt maar toch wil vermijden
Het land van scheinheilen
Het land waar het draait om die fucking olieprijzen
Het land van satelietten
Het land waar het journaal niks dan leugens heeft te bieden
Het land van hypocrieten
Land van parasieten
Het land dat houd van winnen maar opgeeft bij verliezen
Het land dat de leeuw niet in z'n hemd laat staan
Het land waar de vrouw word verkocht achter het raam
Het land waar ik geboren ben maar waar kom ik vandaan
Het land dat mij bestempeld als de kutmarokkaan
Provided by songteksten.nl
Als Salah het niet leuk vindt, dan gaat hij toch terug naar huis (terug naar Marokko, red.)?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:02 schreef Suko het volgende:
Oke Milagro, maar zijn optreden bij P&W blijft natuurlijk waardeloos. Hier vond ik een tekst van hem:
[..]
Zo, ben er klaar mee, toch maar weer even, want dat blijft: "Leve het vrije Woord!"
Bang dat ie je baantje overneemt en je klanten steelt zeker. Heeft ie in ieder geval meer kwalificaties voor gok ik zo.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als Salah het niet leuk vindt, dan gaat hij toch terug naar huis (terug naar Marokko, red.)?
Probleem opgelost.
Als je dit een minuut eerder had gepost was het 1.59 uur geweestquote:Op zondag 30 maart 2008 03:00 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Bang dat ie je baantje overneemt en je klanten steelt zeker. Heeft ie in ieder geval meer kwalificaties voor gok ik zo.
Ik zit net te kijken... wat is het opeens laat.. hoi tong trouwens & welterustenquote:Op zondag 30 maart 2008 03:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je dit een minuut eerder had gepost was het 1.59 uur geweest
En:quote:Op maandag 31 maart 2008 21:48 schreef Aoristus het volgende:
Actuele talkshow. Econoom en publicist Arie van der Zwan over zijn boek Van Drees tot Bos. Huub van der Lubbe over zijn boek en cd Solo met Jan, over zijn vriendschap met pianist en begeleider Jan Robijns. Presentatie: Jeroen Pauw en Paul Witteman.
Medium.quote:Liesbeth van Dijk
Medium Liesbeth van Dijk is bevriend met Rita Verdonk. Van Dijk gaat de politica helpen met het binnenhalen van geldschieters. Als Verdonk op 3 april haar beweging Trots op Nederland officieel presenteert, zal Van Dijk meehelpen met 'fund raising'. Ze is onder andere van plan diners te organiseren die 10.000 euro moeten opleveren. Ook wil Van Dijk geld ophalen bij Nederlanders in Spanje en Australië waar Verdonk erg populair zou zijn. Liesbeth van Dijk werd bekend als helderziende dankzij het televisieprogramma 'Het zesde zintuig'. Hierin nemen verschillende mediums het tegen elkaar op. In het eerste seizoen van het programma eindigde Van Dijk op de derde plaats. Zij leerde Verdonk vijf jaar geleden kennen via een gezamenlijke vriend.
Ha, dat hadden we nog niet genoeg in de politiek, traditionele waarzeggers. Heeft dat mens dan echt geen enkele trots ? Jezus, wat is dit nu weer voor crapshitquote:
..quote:Op maandag 31 maart 2008 22:24 schreef Aoristus het volgende:
Jezus, wat is dit nu weer voor crapshit
Hier spreekt een kenner...quote:Op maandag 31 maart 2008 23:07 schreef djnospinzone het volgende:
Voordat ik hem uit kan zetten hoor ik die natnek alweer onzin praten.. Wat kletst hij nou over steun van het ondankbare AZ-kut-publiek met hun tyfusklappertjes dat zich in plaats van dat ze zich in de handen wrijven met het feit dat ze een paar jaar onder Van Gaal goed voetbalden en meededen in de top gaan roepen dat Van Gaal, de beste trainer die ze hebben gehad en ooit zullen hebben, moet oprotten. Ojers is zum kotsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |