Kijk, Scheffer doet het wel goed.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:47 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Wijsgeer is echt te veel eer. Iemand die zich op een dergelijke tendentieuze manier uitlaat en zich met name dient van retoriek, hoeft ook niet te worden behandeld als een wetenschapper. Nogmaals, het is Jansen zelf die de grens van het duidende overschrijdt.
Hij mag straks een groene bal uit de lingobak vissenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:20 schreef Wup het volgende:
en wat doet Robert ten Brink daar?
Hij redt de tafel wel vanavond.quote:
Inderdaad, vreemde reactie. Toen Scheffer 'm daar op wees, zei die rapper dat 't hem om de foto ging.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:27 schreef golfer het volgende:
De bekrompenheid van die rapper kwam weer eens goed naar voren met z'n wil om die film te verbieden.
En dan een beetje de intellectueel uithangen, hij kan zich nauwelijks uitdrukken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:31 schreef djnospinzone het volgende:
Sjonge jonge.. Salah Edin zet zichzelf, moslims en hiphop weer voor lul
Het portretrecht is belangrijk voor 'm. Wilbers heeft zijn kop schaamteloos gebruikt voor zijn propaganda, als ik zijn woorden mag gelovenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:28 schreef Ronaldsen het volgende:
wel jammer dat ze die haatrapper met z'n tunnelvisie hebben uitgenodigd
Tekenend voor zijn domme bekrompenheid..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, vreemde reactie. Toen Scheffer 'm daar op wees, zei die rapper dat 't hem om de foto ging.
Ja, maar niet misbruikt, maar gewoon perongeluk. Ik denk dat er verder niemand van wakker ligt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:39 schreef Aoristus het volgende:
Het portretrecht is belangrijk voor 'm. Wilbers heeft zijn kop schaamteloos gebruikt voor zijn propaganda, als ik zijn woorden mag geloven
Mij kan het ook weinig schelen, maar het recht zegt dat je dit als beschadiging van je persoon kan opvoeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar niet misbruikt, maar gewoon perongeluk. Ik denk dat er verder niemand van wakker ligt.
Nou ja, behalve venomsnake dan.
LOL, zover zat je er niet naast:)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:21 schreef Aoristus het volgende:
Hij mag straks een groene bal uit de lingobak vissen
hehehehe, misschien kan hij de nieuwe Ciska Dresselhuys worden, dat is de volgende voorspellingquote:
Hij is een toppertje inderdaad, jammer dat de PvdA nooit naar hem luistert.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:27 schreef Tism het volgende:
Paul Scheffer!
Ik ben 't volledig met hem eens, met wat hij hier zegt!..![]()
Omdat na 27 jaar nog steeds het doel niet bereikt is: de volledige gelijkheid van mannen en vrouwen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:43 schreef Aoristus het volgende:
waarom doeken ze dat opzij niet gewoon op ?
Vreemd dat ze in de tussentijd niet eens een fatsoenlijk functioneringsgesprek heeft gehad. Volgens mij heeft Hemke Valsema de opzijrol allang overgenomen. Krachttermen als de 'aanrechtsubsidie' komen bijvoorbeeld uit haar koker.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat na 27 jaar nog steeds het doel niet bereikt is: de volledige gelijkheid van mannen en vrouwen.
Er is dus toch iets misgegaan, ondanks Ciska.
Overigens is ze wel leuk humoristisch scherp in haar reacties tegen die rapper en Paul Scheffer.
En die Lingobal voegt niets toe.
Alsof dat ooit zal lukken. Alsof dat uberhaupt wenselijk is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat na 27 jaar nog steeds het doel niet bereikt is: de volledige gelijkheid van mannen en vrouwen.
Er is dus toch iets misgegaan, ondanks Ciska.
Overigens is ze wel leuk humoristisch scherp in haar reacties tegen die rapper en Paul Scheffer.
En die Lingobal voegt niets toe.
De PvdA zou er inderdaad goed aan doen als ze (meer) naar Paul Scheffer zouden luisteren. Hij heeft haarscherpe analyses en weet waar hij over praat. Dat in tegenstelling tot veel politici die snel verzanden in holle retoriek.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij is een toppertje inderdaad, jammer dat de PvdA nooit naar hem luistert.
Da's wel erg makkelijk gezegd, de man let alleen maar kritisch op de zetten binnen zijn partij. Dan kun je het gelijk altijd naar je hand zetten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De PvdA zou er inderdaad goed aan doen als ze (meer) naar Paul Scheffer zouden luisteren. Hij heeft haarscherpe analyses en weet waar hij over praat. Dat in tegenstelling tot veel politici die snel verzanden in holle retoriek.
Discussie tussen Scheffer en Wilders lijkt me buitengewoon interessant.
Mij ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:55 schreef MrX1982 het volgende:
Discussie tussen Scheffer en Wilders lijkt me buitengewoon interessant.
Ja, en helaas is de PVDA niet de enige partij die niet luisterd naar mensen met een goede reële visie op de werkelijkheid, en die dat ook verwoorden zoals 't zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij is een toppertje inderdaad, jammer dat de PvdA nooit naar hem luistert.
Wilders heeft gezegd in discussie te gaan nadat zijn film was uitgebracht. Als Wilders een man is gaat hij gewoon in discussie met bijv. Scheffer. Hoewel ik ook vrees dat Wilders weinig kans maakt in een rechtstreeks debat met Scheffer.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:59 schreef golfer het volgende:
Mij ook.
Ben alleen bang dat Wilders dat niet aandurft omdat Paul iets te intellectueel is en argumenten en kennis van zaken heeft die bij Wilders ontbreken. Althans tot nu toe heeft ie elke uitnodiging daartoe van Scheffer ontlopen.
Hij is niet alleen kritisch tov de PvdA maar gewoon kritisch in het algemeen ook naar andere politieke partijen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Da's wel erg makkelijk gezegd, de man let alleen maar kritisch op de zetten binnen zijn partij. Dan kun je het gelijk altijd naar je hand zetten.
Voor de discussie is ie waardevol, maar ik ben benieuwd of dat een discussie zal zijn met onderwerpen die binnen zijn vakgebied vallen.
Ik denk dat hij het liefst een vrij mens is. Hij is leuk voor de blaadjes en de opiniestukken, maar veel meer heb je denk ik niet aan hem. Ik betwijfel zelfs of hij met Bos en de zijnen zou kunnen samenwerken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij is niet alleen kritisch tov de PvdA maar gewoon kritisch in het algemeen ook naar andere politieke partijen.
Het lijkt me logisch dat je Scheffer laat discussieren over onderwerpen waar hij iets van weet.
Ik denk ook niet dat hij een politieke carrière ambieert.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:15 schreef Aoristus het volgende:
Ik denk dat hij het liefst een vrij mens is. Hij is leuk voor de blaadjes en de opiniestukken, maar veel meer heb je denk ik niet aan hem. Ik betwijfel zelfs of hij met Bos en de zijnen zou kunnen samenwerken.
Je hoeft geen politicus te zijn om nut te hebben. Ik zou bijna het tegenovergestelde durven beweren dat je meer hebt aan mensen als Paul Scheffer dan aan de gemiddelde politicus die gebonden is aan (partij) politieke spelletjes en zich eerder bedienen van holle retoriek zonder ooit iets structureel op te lossen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:15 schreef Aoristus het volgende:
Ik denk dat hij het liefst een vrij mens is. Hij is leuk voor de blaadjes en de opiniestukken, maar veel meer heb je denk ik niet aan hem. Ik betwijfel zelfs of hij met Bos en de zijnen zou kunnen samenwerken.
Zo'n rol heeft wel een bevoogdend karakter, dus zolang er niet teveel Scheffertjes rondlopen, kan dat prima. Eddy Terstal was ook zo'n kritisch lid, maar die heeft zijn lidmaatsschap inmiddels opgezegd geloof ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij een politieke carrière ambieert.
Laat hem maar lekker (hoog)leraar blijven het lekker helder uitleggen voor dummies.
Je hebt liever een sterke man als leider huh?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je hoeft geen politicus te zijn om nut te hebben. Ik zou bijna het tegenovergestelde durven beweren dat je meer hebt aan mensen als Paul Scheffer dan aan de gemiddelde politicus die gebonden is aan (partij) politieke spelletjes en zich eerder bedienen van holle retoriek zonder ooit iets structureel op te lossen.
Zo een als Balkenende jaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:26 schreef Aoristus het volgende:
Je hebt liever een sterke man als leider huh?
Onderschat de kracht van de pen nietquote:Laat ie maar lekker af en toe een boek schrijven, dat doen alle die maatschappelijk betrokken figuren die zich in willen zetten voor een "nieuwe" ideologiewijziging
Ik ga maffen.
Wantquote:
Jeroen Pauw probeerde hem constant in de hoek te zetten, maar Salah Edin wist zijn suggestieve, tendieuze vragen en soms de ronduit domme opmerkingen die J.P erbij plaatste te pareren, op vakkundige en welbespraakte wijze.quote:
Euh...ik weet niet waar jij naar hebt zitten kijken? Noem dan eens een uitspraak, behalve dan dat hij steeds meer terug begon te krabbelen over zijn mening over het verbieden van de film? Nadat hij er meerdere malen op gewezen was dat hij in zijn nummers precies hetzelfde doet? ZIjn enige argument was "maar ik maak geen religie belachelijk...".quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:16 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Jeroen Pauw probeerde hem constant in de hoek te zetten, maar Salah Edin wist zijn suggestieve, tendieuze vragen en soms de ronduit domme opmerkingen die J.P erbij plaatste te pareren, op vakkundige en welbespraakte wijze.
He da's grappig, dat heb ik hem niet horen zeggen. Heb vast niet opgelet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:46 schreef milagro het volgende:
Die rapper zit instemmend te knikken als Paul Scheffer zegt dat een Imam El Moumni moet kunnen zeggen dat homo's minder dan varkens zijn, omdat ook dát onder vrijheid van meningsuiting valt (hetgeen ik ook vind) , maar vermeende beledigingen aan het adres van de Islam , nee, dat mag dan weer niet van meneer rapper.
Wat een irritante sukkel met zijn chronisch verveelde blik.
Steevast zie je bij dat soort beroepsbeledigde moslims dat ze bij de rest van de conversaties compleet uitschakelen, kunnen en willen blijkbaar nergens over meepraten, alleen hun eigen kleine beledigde wereldje.
En wat betreft dat fotootje, ja, pik, als je kort na de afslachting van Van Gogh willens en wetens jezelf op de foto laat zetten als Mo B. , omdat je de man wel "begrijpt" en respect hebt voor zijn overtuiging en opkomen voor de islam dan moet je nu niet zeuren... zoals je net als Mo B ook vond dat Theo het ernaar gemaakt had, kan je dat nu lekker doortrekken naar jezelf... alleen jij leeft nog, pik, en kan nog genieten van je vrijheid, raps schrijven die ook niet bepaald een fris en fruitige toon aanslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |