quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gezapige uitzending, net als de film zelf.
Alleen omdat ze 'm niet vooraf niet mochten zien.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Eerst wilde geen hond de film uitzenden en nu zie je 'm vrijwel integraal op alle zenders
Het lijkt een waanzinnigequote:Op donderdag 27 maart 2008 23:28 schreef nebelung het volgende:
Die Jansen is zó predant, vreselijk irritant
Dat komt door die schreeuwende professor die zich wilt profileren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze, atoutaleb en die ander, schieten wel elke keer extreem in de verdediging zeg.
Er waren weldegelijk omroepen die 'm wilde uitzenden maar dan wilden ze de film wel vooraf inzien en dat mocht weer niet van Wilders.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Eerst wilde geen hond de film uitzenden en nu zie je 'm vrijwel integraal op alle zenders
Ook. Maar ze gingen er van tevoren automatisch vanuit dat ie waanzinnig opruiend zou zijn. Nu ie wel meevalt, hebben ze er opeens geen moeite mee. Het blijft hoe dan ook hypocriet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alleen omdat ze 'm niet vooraf niet mochten zien.
Ik zie nergens een complot in, laat staan rechts of links.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Er waren weldegelijk omroepen die 'm wilde uitzenden maar dan wilden ze de film wel vooraf inzien en dat mocht weer niet van Wilders.
Eigen keuze van Wilders dus. Dat kun je die omroepen toch niet verwijten?
Maar goed, dit is Fok! die proberen overal een links complot in te zien natuurlijk.
"Geeft u eens oplossingen"quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Goede counter van die GroenLinks puber.
Ik kan er niet echt om lachen.quote:
quote:
Die man is gewoon echt gek... op zich wel komisch maar helaas is ie niet alleen in zijn denkbeeldenquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan er niet echt om lachen.
Die man is zo voorspelbaar met z'n arrogante toontje.
Echt niet!..quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Wees blij dat Balkenende zo heeft gereageerd... hij heeft het maximale gedaan om de ophef in te dammen...
Precies, Balkenende heeft gewoon heel goed gehandeld... zoals Spong al zei, hij zat in een situatie waarop je het nooit 100% goed kunt doen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Die reactie dat er vooraf te panisch is gereageerd slaat kant noch wal, want het is gewoon een tegenvallende film.
Iedereen had waarschijnlijk wel een stigmatiserende en ongenuanceerde film verwacht maar wel iets inhoudelijker, en daardoor meer een eye-opener en confronterender dan nu het geval is.
..quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:48 schreef golfer het volgende:
Goede woorden van Pechtold. Kom maar een keer op met dat debat met Wilders.
Rutte zei bij Nova dat de VVD een debat zal aanvragen met Wilders in de tweede kamer nav deze film.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:48 schreef golfer het volgende:
Hij gaf ook heel mooi aan dat ie oplossingen wil horen van de Pruik... anders is het natuurlijk lastig debatteren...quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:48 schreef golfer het volgende:
Reageren? Noem je dat reageren?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Wees blij dat Balkenende zo heeft gereageerd... hij heeft het maximale gedaan om de ophef in te dammen...
Voor een film waarbij de berg gewoon een piepklein veldmuisje baarde?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Rutte zei bij Nova dat de VVD een debat zal aanvragen met Wilders in de tweede kamer nav deze film.
Dus coming soon!
Nee.quote:
Tja.. vind dat poster ergens hierboven wel een punt heeft. Jansen is inderdaad een wetenschapper, en die mag volstaan met constatering, maar dan moet hij wel binnen het kader van de wetenschap blijven, en niet met propaganda komen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:29 schreef huhggh het volgende:
Jansen werd inderdaad behoorlijk in de hoek gezet.
Altijd transparant om te zien hoe ook iedereen hier weer hem zo afbrand terwijl er inhoudelijk op zijn betoog geen speld tussen te krijgen viel.
Soort zoekt soort stel ik me zelf maar gerust.
Niet een serieus debat aanwillen gaan, maar alleen bevestigd willen worden in je eigen gelijk.
Zo ook weer in dit topic.
Je hebt helemaal gelijk..!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:29 schreef huhggh het volgende:
Jansen werd inderdaad behoorlijk in de hoek gezet.
Altijd transparant om te zien hoe ook iedereen hier weer hem zo afbrand terwijl er inhoudelijk op zijn betoog geen speld tussen te krijgen viel.
Soort zoekt soort stel ik me zelf maar gerust.
Niet een serieus debat aanwillen gaan, maar alleen bevestigd willen worden in je eigen gelijk.
Zo ook weer in dit topic.
Ik vond dat hij dat keurig deed.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:38 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Tja.. vind dat poster ergens hierboven wel een punt heeft. Jansen is inderdaad een wetenschapper, en die mag volstaan met constatering, maar dan moet hij wel binnen het kader van de wetenschap blijven, en niet met propaganda komen.
Wijsgeer is echt te veel eer. Iemand die zich op een dergelijke tendentieuze manier uitlaat en zich met name dient van retoriek, hoeft ook niet te worden behandeld als een wetenschapper. Nogmaals, het is Jansen zelf die de grens van het duidende overschrijdt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:35 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik vond dat hij dat keurig deed.
De man is een wijsgeer. Laten we hem alsjeblieft ook zo behandelen.
Salah Edin heeft diverse malen openlijk verklaart te sympathiseren met Bin Laden, het aantal doden van de holocaust in twijfel te trekken en begrip te hebben voor de denkwijze van Mohammed B.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:29 schreef golfer het volgende:
Vanavond gaan we nog weer even door over Wilders met Paul Scheffer, Salah Edin, Cisca Dresselhuys en Robert ten Brink.
Dat van Bin Laden was mij niet bekend, wel is mij bekend dat hij openlijk sympathiseert met Hezbollah.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:43 schreef Chooselife het volgende:
Salah Edin heeft diverse malen openlijk verklaart te sympathiseren met Bin Laden, het aantal doden van de holocaust in twijfel te trekken en begrip te hebben voor de denkwijze van Mohammed B.
Ik ben benieuwd of de heren Pauw en Witteman zo moedig en consequent zijn dit heerschap hierover aan de tand te gaan voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |