"That gay Nazi guy from Holland"..quote:
Die hadden vroeger vrijwel alle Nederlandse gezinnen hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:31 schreef Suko het volgende:
Mijn moeder heeft een flessenlikker, is van rubber Wittebol, dat buigt en veegt al trekkend de wand van de fles schoon.
Je kunt er echt nog een bakje vla uithalenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:31 schreef Suko het volgende:
Mijn moeder heeft een flessenlikker, is van rubber Wittebol, dat buigt en veegt al trekkend de wand van de fles schoon.
Dat is voor jou natuurlijk vrijwel iedereen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:39 schreef Aoristus het volgende:
ouwe mensen..
italiaansetomatensaus uit fles, of mayonaise ect ect kan je ook zo,n likker gebruiken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:38 schreef Suko het volgende:
Flessen zijn vervangen door karton, overigens kregen wij alleen maar Yogurt, vla was decadent. Ik wil 'm wel erven! En wat is influx (heer Kan) nou weer...
Da's waar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is voor jou natuurlijk vrijwel iedereen.
en de dingen die voorbij gaan...gaat naar Finland verhuizen, onderwijs deugt daar wel volgens Kan, stapelroutes, wordt een beetje moe van al die termen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:39 schreef Aoristus het volgende:
ouwe mensen..
Hij is van de SER, hij moet dat soort verhalen vertellen op basis van verslagen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef Suko het volgende:
[..]
en de dingen die voorbij gaan...gaat naar Finland verhuizen, onderwijs deugt daar wel volgens Kan, stapelroutes, wordt een beetje moe van al die termen.(ja flessenlikker is nog bruikbaar, gelukkig!)
Toch wel, in een artikel waarin ook Kan wordt geciteerd: http://www.kennisnet.nl/n(...)alachterstanden.htmlquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:44 schreef Wup het volgende:
klinkt erg onlogisch dat een taalachterstand van een 4-jarige niet recht te trekken valt.
Slaat op voorhoofd, die ken ik niet, een pannelikker...ja ja.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij is van de SER, hij moet dat soort verhalen vertellen op basis van verslagen.
Ik bedenk me ineens dat ik een pannenlikker heb. Heb je dat ook? Hoe werkt zo'n ding?
Er zit zo'n rubberflapje op, ik snap helemaal niets van dat ding.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:47 schreef Suko het volgende:
[..]
Slaat op voorhoofd, die ken ik niet, een pannelikker...ja ja.
Nee, dat is toch echt een flessenlikker, ook voor pannen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Er zit zo'n rubberflapje op, ik snap helemaal niets van dat ding.
Volgens mij hal je daar slagroom uit een bak, en ja je kan hem ook voor je pan gebruiken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Er zit zo'n rubberflapje op, ik snap helemaal niets van dat ding.
Met je vinger is het lekkerderquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:08 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij hal je daar slagroom uit een bak, en ja je kan hem ook voor je pan gebruiken.
[ afbeelding ]
Ja werd net aangekondigd vanavond bij P&W: Alles over Fitnaquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond te gast in Pauw & Witteman onder anderen: Hans Croiset, Cisca Dresselhuys en Liesbeth van Dijk.
Dat zal wel veranderen voor vanavond lijkt me de uitkomst van Fitna.
Nee , dat was Jules Croiset, naar aanleiding van Het vuil, de stad en de dood.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:58 schreef tong80 het volgende:
Is Hans Croiset die vent die zijn ontvoering in scene had gezet ?
Oh jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:18 schreef maril het volgende:
[..]
Nee , dat was Jules Croiset, naar aanleiding van Het vuil, de stad en de dood.
Ik gok zo dat ze Wilders zelf ook hebben gevraagd maar die zal vast geen zin hebben gehad in een debatquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:06 schreef Tism het volgende:
OMG, alle prominente anti Wilders koppen rondom de tafel, en bij elkaar!..![]()
Ik weet wel weer waarop 't gaat uitlopen!..
Ja oké, maar 't zal voor Wilders nu ook wel een beetje onmogelijk zijn om daar te gaan zitten, lijkt mij..quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok zo dat ze Wilders zelf ook hebben gevraagd maar die zal vast geen zin hebben gehad in een debat
Wilders wil nooit met iemand publiekelijk in debat. Die blijft lekker z'n suggestieve one-liners publiceren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok zo dat ze Wilders zelf ook hebben gevraagd maar die zal vast geen zin hebben gehad in een debat
nee man,quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Wilders wil nooit met iemand publiekelijk in debat. Die blijft lekker z'n suggestieve one-liners publiceren.
Hans Jansen is echt een verschrikkelijke man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |