Pete Philly & Perquisite zijn nice with it.. beschaafde 'normale' jongens met realistische hiphop, veel eigen muziek, weinig samples. Geen domme mongolen zoals Salah Edin of Lange Frans.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:43 schreef golfer het volgende:
Die rappers/hiphoppers die ik niet ken vallen mij tot nu toe mee, ze hebben namelijk een eigen mening.
Dat zelfde dacht ik.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:43 schreef golfer het volgende:
Die rappers/hiphoppers die ik niet ken vallen mij tot nu toe mee, ze hebben namelijk een eigen mening.
..quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:43 schreef golfer het volgende:
Ratelband is zoals altijd weer uiterst irritant.
Huizinga krijg ik altijd jeuk van. Dat gristelijke politiek correcte hoofd met middenklasse praatjes.
Ik verdenk haar er altijd maar van om stiekem heftige SM-seks in een kelder te hebben.
Waarom download de ouwe man niet even een albumpje. Hun nieuwste album zit vol met diverse invloeden, dus verveel je je ook niet snel.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
Die muziek viel me 100 % mee. Klassieke invloeden gemixed met hiphop.
Denk wel dat het me na 3 nummers gaat vervelen, maar het is stukken minder oppervlakkig dan de meeste hiphop die ik soms wel eens hoor.
sprak de ouwe man
Dank je wel voor deze inhoudelijke en goed onderbouwde analyse.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:45 schreef qonmann het volgende:
..maar zoals altijd zijn P&Whet meest irritant
Betweterige zakkenvullers die nog nooit ergens verantwoordelijk voor zijn geweest en altijd langs de zijlijn staan
DIt is zekere betere hiphopquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
Die muziek viel me 100 % mee. Klassieke invloeden gemixed met hiphop.
Denk wel dat het me na 3 nummers gaat vervelen, maar het is stukken minder oppervlakkig dan de meeste hiphop die ik soms wel eens hoor.
sprak de ouwe man
Dank voor de reactie.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze inhoudelijke en goed onderbouwde analyse.
En terecht. Lijkt me de taak van een journalist. Dat het zonder uitzondering is, is al helemaal mooi.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dank voor de reactie.
Wat mij opvalt is dat als P&W een politicus/politica in de uitzending hebben, deze zonder uitzondering agressief en zonder enig respect wordt bejegend. Hij of zij is de schuld van alles wat er in Nederland verkeerd is, en zo krijgen de mensen een steeds grotere afkeer van de politiek.
mi. zeer goedkope journalistiek maar het scoort wel
Niet politici worden heel anders bejegend.
Jawel.. ik vind dat ze niet onrespectvol zijn maar ze zijn over het algemeen gewoon bezig met oppositional reading.. op elk standpunt van de gast een ander standpunt innemen.. een uitstekende manier om gaten in hun betoog te vinden.. daarnaast scoort het echt veel beter om tot je elleboog erin te zitten, zie Niehe/Jensen.. politici moeten juist het vuur aan de schenen worden gelegd want ze dienen zich vaak van retoriek & allerlei trucjes om het electoraat zand in het oog te strooien.. net zoals Verdonk van het dak toetert dat ze de files en de criminaliteit wil aanpakken.. ja die andere partijen juichen het juist toe als de huizen worden leeggeroofd.. mvg...quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:11 schreef qonmann het volgende:
Lijkt me niet de taak van de journalist om politici met zo weinig mogelijk respect te behandelen.
Zuigen zou niet de hoofdtaak van journalisten moeten zijn.
Maar het scoort wel ..helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |