abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:47:49 #181
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57840984
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:43 schreef golfer het volgende:
Die rappers/hiphoppers die ik niet ken vallen mij tot nu toe mee, ze hebben namelijk een eigen mening.
Pete Philly & Perquisite zijn nice with it.. beschaafde 'normale' jongens met realistische hiphop, veel eigen muziek, weinig samples. Geen domme mongolen zoals Salah Edin of Lange Frans.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 april 2008 @ 23:52:30 #182
862 Arcee
Look closer
pi_57841096
quote:
Die rappers/hiphoppers die ik niet ken vallen mij tot nu toe mee, ze hebben namelijk een eigen mening.
Dat zelfde dacht ik.

Lekker nummer ook wel.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:55:06 #183
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_57841163
quote:
Ratelband is zoals altijd weer uiterst irritant.
Huizinga krijg ik altijd jeuk van. Dat gristelijke politiek correcte hoofd met middenklasse praatjes.
Ik verdenk haar er altijd maar van om stiekem heftige SM-seks in een kelder te hebben.
.. Met haar zure kop!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zaterdag 5 april 2008 @ 00:00:44 #184
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_57841307
Pete Philly & Perquisite waren wel in bloedvorm.
Zyggie.
  zaterdag 5 april 2008 @ 00:01:19 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57841329
Die muziek viel me 100 % mee. Klassieke invloeden gemixed met hiphop.
Denk wel dat het me na 3 nummers gaat vervelen, maar het is stukken minder oppervlakkig dan de meeste hiphop die ik soms wel eens hoor.

sprak de ouwe man
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 5 april 2008 @ 00:03:14 #186
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_57841387
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
Denk wel dat het me na 3 nummers gaat vervelen, maar het is stukken minder oppervlakkig dan de meeste hiphop die ik soms wel eens hoor.

sprak de ouwe man
Waarom download de ouwe man niet even een albumpje. Hun nieuwste album zit vol met diverse invloeden, dus verveel je je ook niet snel.
Zyggie.
  zaterdag 5 april 2008 @ 00:03:20 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57841390
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:45 schreef qonmann het volgende:
..maar zoals altijd zijn P&W het meest irritant
Betweterige zakkenvullers die nog nooit ergens verantwoordelijk voor zijn geweest en altijd langs de zijlijn staan
Dank je wel voor deze inhoudelijke en goed onderbouwde analyse.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 april 2008 @ 00:19:22 #188
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57841781
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:01 schreef golfer het volgende:

sprak de ouwe man
DIt is zekere betere hiphop
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57841840
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Dank je wel voor deze inhoudelijke en goed onderbouwde analyse.
Dank voor de reactie.

Wat mij opvalt is dat als P&W een politicus/politica in de uitzending hebben, deze zonder uitzondering agressief en zonder enig respect wordt bejegend. Hij of zij is de schuld van alles wat er in Nederland verkeerd is, en zo krijgen de mensen een steeds grotere afkeer van de politiek.
mi. zeer goedkope journalistiek maar het scoort wel

Niet politici worden heel anders bejegend.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zaterdag 5 april 2008 @ 01:01:24 #190
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57842566
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:21 schreef qonmann het volgende:

[..]

Dank voor de reactie.

Wat mij opvalt is dat als P&W een politicus/politica in de uitzending hebben, deze zonder uitzondering agressief en zonder enig respect wordt bejegend. Hij of zij is de schuld van alles wat er in Nederland verkeerd is, en zo krijgen de mensen een steeds grotere afkeer van de politiek.
mi. zeer goedkope journalistiek maar het scoort wel

Niet politici worden heel anders bejegend.
En terecht. Lijkt me de taak van een journalist. Dat het zonder uitzondering is, is al helemaal mooi.
colours of my home
pi_57842745
Lijkt me niet de taak van de journalist om politici met zo weinig mogelijk respect te behandelen.
Zuigen zou niet de hoofdtaak van journalisten moeten zijn.

Maar het scoort wel ..helaas
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zaterdag 5 april 2008 @ 01:29:24 #192
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57843022
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 01:11 schreef qonmann het volgende:
Lijkt me niet de taak van de journalist om politici met zo weinig mogelijk respect te behandelen.
Zuigen zou niet de hoofdtaak van journalisten moeten zijn.

Maar het scoort wel ..helaas
Jawel.. ik vind dat ze niet onrespectvol zijn maar ze zijn over het algemeen gewoon bezig met oppositional reading.. op elk standpunt van de gast een ander standpunt innemen.. een uitstekende manier om gaten in hun betoog te vinden.. daarnaast scoort het echt veel beter om tot je elleboog erin te zitten, zie Niehe/Jensen.. politici moeten juist het vuur aan de schenen worden gelegd want ze dienen zich vaak van retoriek & allerlei trucjes om het electoraat zand in het oog te strooien.. net zoals Verdonk van het dak toetert dat ze de files en de criminaliteit wil aanpakken.. ja die andere partijen juichen het juist toe als de huizen worden leeggeroofd.. mvg...

colours of my home
pi_57843902
opzich was ik het wel met Ratelband eens dat er meer entertainers / artiesten naar Uruzgan moeten.
zoals Amerika USO heeft. je hoeft niet het beleid van de regering te steunen maar je kan wel troepen steunen.
http://www.uso.org/
ze hebben daar liever ook een leuker persoon dan hij, maar het is beter dan niets.

maar toen Ratelband zei dat de slachtoffers vielen door onachtzaamheid ging hij echt over de schreef.
ik hoop niet dat ze in Uruzgan meekeken.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57846638
Na de film toch het laatste stuk met die hiphoppers gezien en eerlijk is eerlijk, ik had me er iets heel anders bij voorgesteld, not bad, not bad at all. Wat betreft het mogelijke onrespectvol behandelen van politici door P&W, ik zie het meer als dóórvragen om echte antwoorden te krijgen ipv dat voorgekookte geouweneel, iets wat politici leren via mediacursussen. Veel praten, lange zinnen (zoveel mogelijk tijd volpraten), zodat de echte (meestal pijnlijke) issues net niet aan de oppervlakte komen. Het is dé taak van interviewers die gordiijnen open te schuiven en tot zaken te komen. Daarbij gaan ze wel eens op de plek van de duivel zitten als zijnde de tegenpartij, alleen zó kom je tot antwoorden die er toedoen. Iets wat echt goede politici in de regel wél op prijs stellen maar die Huizinga verroerde geen vin en verloor daarmee mijn waardering. Zich verschuilen achter Haags en ook Gristelijk gebral werkt niet, integendeel. Zij dient terstond te worden vervangen door iemand die wel zinnige antwoorden geeft en zich als waardig gesprekspartner opstelt, op robotten zit niemand te wachten. Het enige mankement wat nog zou kunnen in deze is dat er in zo'n talkshow te kort tijd is om tot zaken te komen dat het daarom lijkt alsof politici in de mangel worden genomen en kan dus voor de kijker soms hard aankomen. Maar pas op, met name politici zijn gepokt en gemazeld, die vallen echt niet om van harde to the point vragen, echt niet.
pi_57897619
Vanavond aan tafel in Pauw & Witteman onder meer: Acda en de Munnik, Charles Groenhuijsen en Holly Collins met haar zoon Zachary en haar advocaat Els Lucas. >>> details. Ik neem 't op, kan interessant zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 april 2008 @ 22:17:24 #196
862 Arcee
Look closer
pi_57898786
Ja, laatst iets gelezen over het verhaal van die Collins. Interessant.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 april 2008 @ 22:55:43 #197
862 Arcee
Look closer
pi_57899810
Het is al begonnen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 april 2008 @ 23:02:06 #198
862 Arcee
Look closer
pi_57899978
Charles Groenhuijsen.
  maandag 7 april 2008 @ 23:02:22 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57899985
Beetje te laat ingeschakeld, maar het begin ging volgens mij toch alleen maar weer over Wilders.
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 april 2008 @ 23:03:06 #200
862 Arcee
Look closer
pi_57900001
Nee, meer over Amerika en hun enorme freedom of speech aan de ene kant en hun preutsheid aan de andere kant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')