Dat dus.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:13 schreef Godlike02 het volgende:
Mooie kerel die Ojers maar die van gaal krijgt veel te veel aandacht
Het wordt geen tekenfilm heeft hij ons beloofd. Dat valt me 100% van 'm meequote:Op maandag 31 maart 2008 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Nooooo niet nog een film..
1 aprilquote:
koekkoek koekkoekquote:Op maandag 31 maart 2008 23:32 schreef Suko het volgende:
Nee, hier kan ik niet tegen...die van Dijk, er zijn grenzen!
Wie zei dat? De Pauperprins?quote:Op maandag 31 maart 2008 23:29 schreef DrDentz het volgende:
"Wouter Bos op financien is net zoiets als ik als directeur van de Postbank." Waar slaat dat op?
Dat zeg ik. De Pauperprins. Ach, je kan die man ook niet verwijten dat hij niet weet dat Bos cum laude afgestudeerd is op economie en politicologie.quote:
In de zapservice of zat hij daar zo?quote:Op maandag 31 maart 2008 23:30 schreef Aoristus het volgende:
Die gare Jami moet ook nog even in beeld
Yep, hij gaat ook een film maken en wel een echte, geen tekenfilm. Kan het kinderachtiger?quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:24 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
In de zapservice of zat hij daar zo?
Heb ik gelezen. Maar ik dacht dat hij niet meer bij Pauw en Witteman zou komen, omdat "hij in de hoek werd gedrukt met moeilijke vragen."quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Yep, hij gaat ook een film maken en wel een echte, geen tekenfilm. Kan het kinderachtiger?
In de zapservice kwam hij langs. Daar komen wel meer "persona non grata"quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:10 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Heb ik gelezen. Maar ik dacht dat hij niet meer bij Pauw en Witteman zou komen, omdat "hij in de hoek werd gedrukt met moeilijke vragen."
http://pauwenwitteman.vara.nl/uitzending.php?id=185
quote:Deze keer te gast in Pauw & Witteman: Henk van der Meyden, Eduard Nazarski en aandacht voor het Fitna-debat.
Haha jij snapt echt helemaal niets van vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:18 schreef Aoristus het volgende:
ik ben geneigd om partij te kiezen voor Wilders, die man staat tenminste ergens voor als je dat verhaal van Dibi hoort. Hij is voor de vrijheid voor meningsuiting, want hij verdedigt Wilders, maar hij verdedigt ook mensen die met een haatzaaibord lopen tegen Wilders. Waar staat hij nu voor?
Nee, niet echt. Als iemand een leugenaar schijnt te zijn, dan is er blijkbaar ook een gelijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:20 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Haha jij snapt echt helemaal niets van vrijheid van meningsuiting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |