Kan Geert nog een puntje aan zuigenquote:Op maandag 7 april 2008 23:17 schreef DrDentz het volgende:
mooi filmpje, movie maker skilzzz
She must be trots op Hollandquote:
Je hebt niet goed geluisterd. Ze noemt het haar kinderen, maar heeft via Warchild een stel kinderen geadopteerd/opgenomen in haar gezin.quote:Op maandag 7 april 2008 23:22 schreef Aoristus het volgende:
ke-ris-tus, dat mens heeft 10 kinderen. Talking about the land of opportunities..
Dat is wel een creatieve manier om asielzoekers via een omweg binnen te halen. Evengoed, 10 kinderen is niet gezond en al helemaal niet als je op de vlucht bent.quote:Op maandag 7 april 2008 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt niet goed geluisterd. Ze noemt het haar kinderen, maar heeft via Warchild een stel kinderen geadopteerd/opgenomen in haar gezin.
Verder best wel een vreemd verhaal, vooral met die foute buurman.
Geen bal aan, stomme Blof-achtige-nergens-op-slaande teksten en verder wat tweestemmig gezang.quote:
Snap ik ook niet idd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:59 schreef DrDentz het volgende:
Wat is er nou zo uberboeiend aan de bruiden van Heyboer dat ze in elk programma moeten..
ja af met die wijven.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Eigelijk is het gewoon een sekte.. ze vereren de crazy artist als een halfgod.
wat moet je anders vragen? Ze zullen elkaar vast ook wel ontvlooien enzo, maar je wilt die mensen toch een beetje in hun waarde laten. Ze zijn immers 'prettig gestoord'quote:
Je snapt het gewoon niet AEDM met Blof vergelijkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen bal aan, stomme Blof-achtige-nergens-op-slaande teksten en verder wat tweestemmig gezang.
Heb je gezien hoe ze minister Koenders dinsdagavond behandelden, een wereld van verschil.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:42 schreef Suko het volgende:
Wat betreft het mogelijke onrespectvol behandelen van politici door P&W, ik zie het meer als dóórvragen om echte antwoorden te krijgen ipv dat voorgekookte geouweneel, iets wat politici leren via mediacursussen. Veel praten, lange zinnen (zoveel mogelijk tijd volpraten), zodat de echte (meestal pijnlijke) issues net niet aan de oppervlakte komen. Het is dé taak van interviewers die gordiijnen open te schuiven en tot zaken te komen. Daarbij gaan ze wel eens op de plek van de duivel zitten als zijnde de tegenpartij, alleen zó kom je tot antwoorden die er toedoen. Iets wat echt goede politici in de regel wél op prijs stellen maar die Huizinga verroerde geen vin en verloor daarmee mijn waardering. Zich verschuilen achter Haags en ook Gristelijk gebral werkt niet, integendeel. Zij dient terstond te worden vervangen door iemand die wel zinnige antwoorden geeft en zich als waardig gesprekspartner opstelt, op robotten zit niemand te wachten. Het enige mankement wat nog zou kunnen in deze is dat er in zo'n talkshow te kort tijd is om tot zaken te komen dat het daarom lijkt alsof politici in de mangel worden genomen en kan dus voor de kijker soms hard aankomen. Maar pas op, met name politici zijn gepokt en gemazeld, die vallen echt niet om van harde to the point vragen, echt niet.
Daar had je gelijk in, Koenders was de enige interessante gastquote:Op woensdag 9 april 2008 10:55 schreef Suko het volgende:
Ik het helaas niet gezien, de gasten trokken me niet zo erg,
Ziet er goed uit.quote:Henk Westbroek en Henk Temming
vertellen over het nieuwe Henk en
Henk album van het Het Goede Doel.
* Frank Moll over zijn autobiografische
roman Hoog verraad,die de teloorgang
van zijn vriendschap met Ronald Naar
tijdens een bergexpeditie beschrijft.
Beiden zijn vanavond te gast.
Ben benieuwd of de heren P&W zich nu ook correct gedragen (zoals ze deden bij Koenders gisteren).quote:Op woensdag 9 april 2008 21:42 schreef borisz het volgende:
Sabine Uitslag is een tijdelijk tweede kamer lid. Omdat iemand anders van het CDA met zwangerschapsverlof is.
..quote:Op woensdag 9 april 2008 22:17 schreef Aoristus het volgende:
ze is wel vaker aangekondigd als 'aanstormend talent' voor het CDA. Ze hebben daar namelijk niet zoveel mensen die aan cultuur doen. Ze is een beetje studentikoos en in haar vrije tijd speelt ze met een bandje. Ik vermoed dat ze alleen maar is aangetrokken om een bepaald beeld neer te zetten en dat ze niet zozeer naar de kamer komt om haar kennis
ze hebben zich nog niet verlaagd tot een woordgrapjequote:
en daar heeft Zembla ook nog tijd aan vuil gemaakt?:(quote:Op woensdag 9 april 2008 23:38 schreef Aoristus het volgende:
Kijk eens aan, de ontrafeling van het bergtopmysterie. Die meneer met dat witte haar had een fotorolletje in zijn binnenzak terwijl zijn handen in de reparatie lagen
Zoals ik al zei, trotse mannenquote:Op woensdag 9 april 2008 23:40 schreef Wup het volgende:
[..]
en daar heeft Zembla ook nog tijd aan vuil gemaakt?:(
Het is allemaal oud nieuws wat hier verteld wordt.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:38 schreef Aoristus het volgende:
Kijk eens aan, de ontrafeling van het bergtopmysterie. Die meneer met dat witte haar had een fotorolletje in zijn binnenzak terwijl zijn handen in de reparatie lagen
Klopt, maar het wordt weer opgerakeld door dat boek in romanvorm.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:41 schreef Bruce117 het volgende:
Het is allemaal oud nieuws wat hier verteld wordt.
Helemaal geen nieuwe gegevens.
Ja, allebeiquote:
waar heb jij nou weer last van? Ik ben van 75quote:Op woensdag 9 april 2008 23:59 schreef Arcee het volgende:
Toen Aoristus is geboren waren Henk en Henk al uit elkaar.
Daar verheug ik mij bij voorbaat al weer op.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:03 schreef Arcee het volgende:
Morgen een islamdebat met Hans Jansen en een imam.
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar verheug ik mij bij voorbaat al weer op.
Kunnen we weer turven hoe vaak Jansen de term 'linkse kerk' weer gaat gebruiken.
Doet-ie dat wel?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:06 schreef golfer het volgende:
Daar verheug ik mij bij voorbaat al weer op.
Kunnen we weer turven hoe vaak Jansen de term 'linkse kerk' weer gaat gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |