Of Wilders niet haat zaaiend isquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:18 schreef Aoristus het volgende:
ik ben geneigd om partij te kiezen voor Wilders, die man staat tenminste ergens voor als je dat verhaal van Dibi hoort. Hij is voor de vrijheid voor meningsuiting, want hij verdedigt Wilders, maar hij verdedigt ook mensen die met een haatzaaibord lopen tegen Wilders. Waar staat hij nu voor?
Die heeft vast een steekpenning gehad van het kabinetquote:Op woensdag 2 april 2008 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een communicatiedeskundige die iets "niet gaat geloven", lekkere argumentatie.
Maar hé, wel een vrouw op een belangrijke positie. Dat ze dom is maakt zoveel niet uit.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:34 schreef Sloggi het volgende:
Wat is die Jongerius een ongelooflijk dom wijf.
Dat is inderdaad zo'n beetje de strekking van haar verhaal...quote:Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar hé, wel een vrouw op een belangrijke positie. Dat ze dom is maakt zoveel niet uit.
Niet alleen dom, ook nog eens onwijs dik (evenals Ton Elias).quote:Op woensdag 2 april 2008 23:34 schreef Sloggi het volgende:
Wat is die Jongerius een ongelooflijk dom wijf.
Dus je keek toch P&W, volgende keer effe meldenquote:Op donderdag 3 april 2008 01:25 schreef tong80 het volgende:
Ankie
Jammewr dat ze een tekst van Blöff mkolest zingen.
Zonder Ankie was ik weggezapt
Hahahaha, dat idee had ik ook alquote:Op donderdag 3 april 2008 23:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Rita Verdonk wordt als een ware Sint Nicolaas vanaf de boot onthaald.
Het valt me ook 100% van 'm meequote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef golfer het volgende:
Ik betrap mijzelf er op dat Mat Herben steeds meer redelijke analyses kan maken en ik het ook nog zelfs wel met z'n uitspraken eens ben.
daar istie al:quote:Op donderdag 3 april 2008 23:17 schreef Aoristus het volgende:
Misschien moet Gordon nog even wat doms zeggen over Rita
Ja, hij maakt wel sense.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef golfer het volgende:
Ik betrap mijzelf er op dat Mat Herben steeds meer redelijke analyses kan maken en ik het ook nog zelfs wel met z'n uitspraken eens ben.
't Is echt een trouwe hond, mag ik wel.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hij maakt wel sense.
Het is nog wel steeds Pim voor en Pim na bij Mat, hè?
Alsof het iemand wat kan schelen dat hij op de vvd stemt. Dat vertelt hij aan iedereen die het maar horen wil. Wat een proletenshow trouwensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |