Die Jongerius viel mij ernstig tegen, ze had had geen weerwoord tegenover blaaskaak
Elias die maar orakelde dat vrouwen ten tijde van zijn werkgever niet warm liepen voor een topbaan en kinderopvang. Misschien was de cultuur daar wel niet naar, daar had stamelende Jongerius op in moeten springen. Overigens ben ik het niet eens met een voorkeursbehandeling, pffff een quotum nog wel, nee...de beste is mijn keus, m/v whatever. Bovendien hadden P&W moeten vragen wat er ooit is gebeurd met hét topic van een aantal jaren geleden, deeltijd-arbeid tussen paps en mams. Elias zelf was een ergernis, altijd al eigenlijk. Een figuur (de VVD wil hem ook niet echt) met een lange staat van dienst wat betreft ruzie. Moet hij nodig wat zeggen over Wilders. Terecht verder dat Pauw het voorbeeld aanhaalde dat ministers (zoals Donner achteraf rommelde in de Handelingen) wél sjoemelen met waarheden, Elias had daar IMO niet echt een antwoord op. Tibet overgeslagen. Onverwacht vond ik alleen de zwemcoach Verhaeren interessant, onderhoudend tafelgenoot, ik ga met argusogen kijken naar die geavanceerde zwempakjes die onze Pieter straks gaat dragen, mmmm.