quote:Admiraal_Anaal, 26 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 18 , vrouw, woont officieel in Voorburg, maar doordeweeks vaak te vinden in het prachtige Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Petre mannetje van 21 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charisma: creabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Petre 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
winterapfel 17 december
Huppelei 21 december
Elegy 31 december
Dan leggen ze een lijntje? Of houden ze dan een grote bukakkeparty?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:40 schreef Atreidez het volgende:
Als je in Den Haag een witte Kehst of Pasuh hebt, dan hebben ze t vaak niet over sneeuw
Je hebt helemaal gelijk, maar wilde nog een keer jarig zijn op kort termijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:30 schreef Yoni het volgende:Ben d'r ook weer
![]()
A_A, moet nu niet Charisma haar verjaardag worden onderstreept? Jouwes is al geweest!
schietpartij?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:27 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet je shoarma ook halen bij Harput in de theresiastraat![]()
Laatste keer dat ik naar kamel ging heb ik volgens mij 45 minuten op een broodje shoarma zitten wachten terwijl iedereen die na mij kwam binnen 5 minuten weer weg was. Sowieso ga ik daar niet meer naartoe sinds die schietpartij
Was de taak van Ratmen hequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:04 schreef CaLeX het volgende:
topic #37 mist ook in TS
A_A is er ff uitgeweest?
ik ben dan trouwens niet thuis, mochten jullie met schampie en bloemen aan mijn deur staanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:30 schreef Yoni het volgende:Ben d'r ook weer
![]()
A_A, moet nu niet Charisma haar verjaardag worden onderstreept? Jouwes is al geweest!
Gezellig, dan gaan we allemaal meequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:21 schreef Charisma het volgende:
[..]
ik ben dan trouwens niet thuis, mochten jullie met schampie en bloemen aan mijn deur staan![]()
ga eten op de hooikade ( mijntentistop)
Volgens mij was er een schietpartij een paar jaar geleden, zijn toen een tijd gesloten geweest.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:18 schreef Charisma het volgende:
[..]
schietpartij?
tot nu toe heb ik het altijd daar gehaald, idd wachttijd is lang soms maar verder nooit problemen gehad
gaan we eens proberen als ik weer beter ben iigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:23 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij was er een schietpartij een paar jaar geleden, zijn toen een tijd gesloten geweest.
Harput is wel wat verder maar die is ook lekkerder vind ik.
We zullen deze datum meenemen volgende week tijdens de pre meet......quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zeg vrijdag 2 meibowlen, daarna hapje eten en misschien nog ergens barretje of cafe opzoeken
Fok!housewarming bij Chiquitina!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:34 schreef Chiquitina het volgende:
Vrijdag 2 mei kan ik niet heb men familie over de vloer dan voor house warmingMaar als jullie wel allemaal kunnen go ahead!
3 jaar terug was ik ook wintersporten in het eerste weekend van mei (eigenlijk elk jaar), toen was het zo warm. Toen ik onder aan de gletscher in outfit de skibus instapte stonden daarin ook een aantal dames in bikini met een volleybal onder de arm.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:30 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik zal eens koekeloeren in mijn agenda wanneer ik een gaatje heb...
goedemorgen allemaal!!weer aan het werk
ik weet het......ben er wel eens geweest.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:33 schreef XL het volgende:
[..]
3 jaar terug was ik ook wintersporten in het eerste weekend van mei (eigenlijk elk jaar), toen was het zo warm. Toen ik onder aan de gletscher in outfit de skibus instapte stonden daarin ook een aantal dames in bikini met een volleybal onder de arm.
Een weekendje na het seizoen is heerlijk. Niet meer gaan voor de sneeuw, niet meer gaan voor de kilometers piste. 's Ochtends bij een strakblauwe lucht relaxed over het gletschertje rijden. Genieten van het uitzicht op het groene dal, van het zonnetje in de skilift. Van de perfecte omstandigheden. Lekker lunchen met een groot Duits witbier erbij. Nog een uurtje de piste op, rond 14:00 het terras op. Zonnen, mensen kijken, live muziek. Prima! 's Avonds in het appartement je uitleven op een goede maaltijd. Dat drie dagen lang... Heerlijk hoor. Vaste prik aan het einde van het seizoen.
Ik ga niet naar die Oranjeparty in Val Tho he! Dat is anders leuk.... als de insteek feesten is en als het niet erg is om helemaal gebroken terug te komen van vakantie. Ik ga relaxen op een rustige seizoensafsluiting. Die oranjeweek is me net even te oranje, Nederlanders in de sneeuw zijn in de regel nogal vervelend.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:51 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik weet het......ben er wel eens geweest.
ik zat op de aguille rouge te paradiski kes arcs/ la plagne, ook niet verkeerd, moest er alleen wel werken dus heeeeel veel geboard heb ik niet maar toch, leuke gewaarwordingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:05 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga niet naar die Oranjeparty in Val Tho he! Dat is anders leuk.... als de insteek feesten is en als het niet erg is om helemaal gebroken terug te komen van vakantie. Ik ga relaxen op een rustige seizoensafsluiting. Die oranjeweek is me net even te oranje, Nederlanders in de sneeuw zijn in de regel nogal vervelend.
Over de meet gesproken. Wanneer is die nou eens eindelijk danquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:52 schreef becky27 het volgende:
[..]
eerst de premeet en meet organiseren en dan kooksessies bij becky
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:43 schreef Atreidez het volgende:
Ja hoor, 2 mei is goed, ik schrijf m op ; "Housewarming bij Chickie"
Op 2 mei is nogal moeilijk zenne... men familie is al 16 man sterk en men appartementje maar klein... ben nu men hoofd al aant breken waar ik ze allemaal moet zetten...quote:
mag ik niet komenquote:
3 mei fok-Den Haag meat bij Chickiequote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:37 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
[..]
Op 2 mei is nogal moeilijk zenne... men familie is al 16 man sterk en men appartementje maar klein... ben nu men hoofd al aant breken waar ik ze allemaal moet zetten...![]()
Misschien een andere keer
La Plagne is fantastisch! Samen met Tignes toch wel het walhalla van de Franse Alpen. Ik heb daar een fantastische afdaling gemaakt naar Sangot, die vergeet ik mijn hele leven niet meer. We hadden ook echt een topgids. Bekend als The Shrimp, maar ook als Thierry. Je ziet hem in alle snowboardtijdschriften waar reportages over La Plagne instaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:24 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik zat op de aguille rouge te paradiski kes arcs/ la plagne, ook niet verkeerd, moest er alleen wel werken dus heeeeel veel geboard heb ik niet maar toch, leuke gewaarwording
quote:
In het kader van de 360 graden feedback wil ik wel alvast meegeven dat je te typeren valt als een avondmens en een stadmens...quote:Op woensdag 26 maart 2008 06:45 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen![]()
carriere maken is leuk hoor, maar waarom zijn selfassessments in het verkeerde dorp (Hoofddorp) en op het verkeerde tijdstip (8.30 uur)
Wat voor baan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:06 schreef 2Mini het volgende:
ik heb een sollicitatiegesprek in zoetermeer..
maar heb er zo geen zin in..
Je niet wassen, geen handen geven, je mp3 speler ophouden, zonnebril dragen en kauwgom blijven kauwen. Succes gegarandeerd!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:06 schreef 2Mini het volgende:
ik heb een sollicitatiegesprek in zoetermeer..
maar heb er zo geen zin in..
je vergeet te laat komenquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je niet wassen, geen handen geven, je mp3 speler ophouden, zonnebril dragen en kauwgom blijven kauwen. Succes gegarandeerd!![]()
Te laat komen en dan eerst een potje gaan zitten schijtenquote:
Toch heb ik een keer een geweldig salarisvoorstel gekregen door ergens waar ik geen trek in had superenthousiast te verschijnen. Fris gewassen en geschoren, strak in het pak. Prima indruk achtergelaten, maar ik had geen interesse. Vervolgens werden zijn enthousiast, wilde me graag hebben. Deden een aanbod, dat wees ik af. Het was wel goed, maar niet mijn ding. Vervolgens kreeg ik een scherp verhoogd aanbod, ga je toch twijfelen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Te laat komen en dan eerst een potje gaan zitten schijten(en dan natuurlijk niet je handen wassen!)
Dankje. Ik zal hem echt gaan missenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:07 schreef becky27 het volgende:
aah arme jij
Voorlopig wel. Mijn werkgebied is West Europa (Benelux, Duitsland, Israel (?)), Oost Europa (Balkan + Polen) en Scandinavie. In de weekenden kun je dus naar huis en ze verwachten een sterke groei in de Benelux. Maw.... ik mag niet gaan werken zonder vaste woon- of verblijfplaats.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef becky27 het volgende:
ppfff das niet mis, maar je stek in den haag blijft?
Dat worden geen weekjes van slechts 40 uurquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:25 schreef becky27 het volgende:
dus voorlopig werk zat!!
Klinkt goed man! Wat voor werk is het eigenlijk?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:17 schreef XL het volgende:
[..]
Voorlopig wel. Mijn werkgebied is West Europa (Benelux, Duitsland, Israel (?)), Oost Europa (Balkan + Polen) en Scandinavie. In de weekenden kun je dus naar huis en ze verwachten een sterke groei in de Benelux. Maw.... ik mag niet gaan werken zonder vaste woon- of verblijfplaats.
Verandertrajecten op marketingafdelingen van MultiMultinationals begeleiden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Klinkt goed man! Wat voor werk is het eigenlijk?
...en hebben ze nog mensen nodig daar?
Nu ben je natuurlijk moe. Volgende keer kom ik voor je kokenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:10 schreef becky27 het volgende:
sowheej, ik ben brak brak brak, maar wel weer een stuk wijzer. Ik blijk taaltechnisch een stuk beter onderlegd te zijn dan ik had verwacht, scoor 6 op 6 (dat is het hoogste dus alles goed op 1 van de 40 vragen na zeiden ze![]()
) op WO niveau, cijfermatig gemiddeld dus het valt me alles mee. Daarnaast een case moeten uitwerken en daarover een presentatie moeten houden, een tweegesprek (soort 'je funtioneert niet goed, wat gaan we hier aan doen, maar ik wil vandaag een oplossing voor de problemen' gesprek) en een interview. En nu ben ik dood, gelukkig vanavond niets en morgen weer fris aan de slag
![]()
maar leuk hoor, dat iedereen lekker bezig met zijn/haar job. lekker ambitieus klinkt het allemaal....
komt door het weer want ik hoor iedereen er over. En ik ben ook dood op.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:49 schreef becky27 het volgende:
ik ben echt bekaf, normaal lig ik echt never voor elf in bed maar ik denk dat ik vandaag de tien maar amper haal
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:09 schreef becky27 het volgende:
maar bij mijn volgende selfassessment mag je komen koken....ik ga slapen!
Ik 5quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:23 schreef becky27 het volgende:
[..]
heeeeel veeeeel plezier gewenst!![]()
en goedemorgen Den Haag, heb 9,5 uur geslapen, het was nodig
quote:
Het begint met een C en de letter ASEMA komen er ook in voor?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:31 schreef RATMEN het volgende:
Zo, nu eerst ff lekker een kopje koffie! Jullie raden nooit op welke monteur ik zit te wachten.
Grrrr, jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:32 schreef jna het volgende:
[..]
Het begint met een C en de letter ASEMA komen er ook in voor?
...om kwart voor zes belt de monteur dat hij niet meer kan komen omdat het te hard regent ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:35 schreef RATMEN het volgende:
[.
Het enige wat nog mis kan gaan vandaag: ik moet om 17:30 in het theater zijn, dus 17:00 uur weg ... de monteur komt tussen 12 en 18 ... je voelt em al aankomen he.
I know, het verbaast me al bijna niet meerquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hehe Ratmen, ik heb het je verteld
Prijs jezelf gelukkig!quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:38 schreef becky27 het volgende:
ik heb nooit problemen met casema eigenlijk.....tenminste bijna nooit
Ja, happy ben ik ookquote:
Nou, ik heb het door, dus zo stiekem is het nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:11 schreef ook_gek het volgende:
stiekum internetten via de iphone is leuk
kan me voorstellen, heb ze ook wel eens via de telefoon willen trekken, maar das een hele tijd geledenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja, happy ben ik ook. Alleen niet met Casema
.
ja maar jij bent geen collega van mij zo ver ik weetquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou, ik heb het door, dus zo stiekem is het niet.
Je hebt toch net een nieuwe baan ... ken je al je collega's al? Enne nu met de foto weet ik psies wie jij bentquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar jij bent geen collega van mij zo ver ik weet
Ik zou maar niet te vroeg juichen. Ik heb begin 2006 al mijn diensten bij Casema opgezegd. Ik heb zelf een schriftelijke bevestiging van hun kant liggen. Eind verleden jaar had ik een deurwaarder op mijn dak omdat ze allemaal facturen vanaf juli 2006 tot eind 2007 wilden incasseren...quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:31 schreef Yoni het volgende:
Weet je wat wel cool is van Casema. Dat ik al ruim anderhalf jaar gratis TV kijk![]()
Ik heb in oktober 2006 mijn abo opgezegd omdat ik echt nóóit keek. Keurig bevestiging gehad enzo, maar tv bleef het vrolijk doen. Af en toe kreeg ik eens een reclamefoldertje of ik geen abo wilde, maar verder niks. Vorig jaar verhuisd en in mijn nieuwe huis deed ie het ook gewoon. Nooit voor aangemeld ofzo en het werkt nog steeds
Kan zeker kloppen Yoni, internet en digitv en telefoon is gewoon van afstand te blokkeren, tvsignaal moeten ze echt bij jou in de straat afsluiten en dat loont niet voor casema om te doen want vaak word iets afgezegd bij casema omdat ze gaan verhuizen en dan moeten ze bij nieuwe aanvraag weer opnieuw aansluiten wat hun te veel tijd kost. Dus laten ze het signaal gewoon actief.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:43 schreef Yoni het volgende:
Naja ik heb die bevestiging dus ook gewoon liggen, dus maak me niet zoveel zorgen. Mijn internet is wel gewoon afgesloten toen namelijk en ik heb begrepen dat TV niet zo snel echt afgesloten wordt omdat dat niet zo 1,2,3 gedaan is.
Stiekem welquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:44 schreef m@x het volgende:
Oh ja, je leest dit vast niet meer maar break a leg vanavond Ratmen!
ja net nieuwe baan, nee ken niet iedereen en wie ben ik danquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je hebt toch net een nieuwe baan ... ken je al je collega's al? Enne nu met de foto weet ik psies wie jij bent.
Tis je verder nooit opgevallen dat ik vrijwel nooit tijdens werktijd op FOK! ben ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja net nieuwe baan, nee ken niet iedereen en wie ben ik dan
Op zeker dat jij niet een collega van mij bent. Want fok en het forum zijn geblockt door de server op het werk
Blaas jij es ff als de wiedeweerga de SC in KPD nieuw leven inquote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tis je verder nooit opgevallen dat ik vrijwel nooit tijdens werktijd op FOK! ben ?
en ik van jou, poemeleskeetjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:39 schreef pepu het volgende:
Ik had er mooie tijden. Nu ben ik pittuh; ik zal van je dromen.
www.nusurfen.nlquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja net nieuwe baan, nee ken niet iedereen en wie ben ik dan
Op zeker dat jij niet een collega van mij bent. Want fok en het forum zijn geblockt door de server op het werk
Hey! Wat doe jij in dit topicquote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Blaas jij es ff als de wiedeweerga de SC in KPD nieuw leven in
Schoonheid! Het is top gegaan, op 1 blackout van hare Majesteit na, maar die kon ik prima opvangen. Ben nu een beetje brak, het feestje erna was erg gezellig ....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:36 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen!! hoe is het gegaan RATMEN?
Ik was om 05:30 uur thuis, 12:00 uur weer eruit, want de werkster is erquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:10 schreef becky27 het volgende:
word je nu pas wakker??
doe niet zo decadentquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik was om 05:30 uur thuis, 12:00 uur weer eruit, want de werkster is er.
Mochten jullie ooit een relatie krijgen is het vast geen probleem om die werkster te ontslaan zodat jij je kwaliteiten in het huishouden kan laten zien!quote:
nou een werkster is wel makkelijk hoor, maar wel decadent, ik ben blij dat ik alleen woon zodat ik mijn belabberde huishoudkwaliteit zo af en toe in de (schoonmaak)kast kan laten staanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mochten jullie ooit een relatie krijgen is het vast geen probleem om die werkster te ontslaan zodat jij je kwaliteiten in het huishouden kan laten zien!
Wat is daar nou decadent aan?! Als ik nou een tuinman zou hebben en een butler, dat zou decadent zijn!quote:
heb je geen balkonman?? het is ook maar een gurapjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wat is daar nou decadent aan?! Als ik nou een tuinman zou hebben en een butler, dat zou decadent zijn!
Ow en overbodig, want ik heb geen tuin ...
Ow, dan ben ik al hard op weg richting decadentie. Ik heb namelijk wel een tuinman...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:41 schreef RATMEN het volgende:
Wat is daar nou decadent aan?! Als ik nou een tuinman zou hebben en een butler, dat zou decadent zijn!
Ow en overbodig, want ik heb geen tuin ...
Das een goede, een balkonman. Ik heb overigens wel een financiële man, een klus man en een computer man en ze komen allemaal aan huis, erg relaxed!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:46 schreef becky27 het volgende:
[..]
heb je geen balkonman?? het is ook maar een gurapje
Twas meer decadent bedoeld omdat ik geen tuin hebquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, dan ben ik al hard op weg richting decadentie. Ik heb namelijk wel een tuinman...
Ik grijp iedere gelegenheid aan om te laten zien hoe decadent ik ben...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:59 schreef RATMEN het volgende:
Twas meer decadent bedoeld omdat ik geen tuin heb.
ik doe alles zelf, financien, klussen, computerdingen, ik heb geen man nodig!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Das een goede, een balkonman. Ik heb overigens wel een financiële man, een klus man en een computer man en ze komen allemaal aan huis, erg relaxed!
Ik heb het ook niet nodig, ik heb er gewoon geen zin in. En er zijn mensen die het beter kunnen dan ik dat kan, waarom zou ik het zelf willen doenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:04 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik doe alles zelf, financien, klussen, computerdingen, ik heb geen man nodig!
ach ik vind het ook wel leuk zelf te doenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet nodig, ik heb er gewoon geen zin in. En er zijn mensen die het beter kunnen dan ik dat kan, waarom zou ik het zelf willen doen.
Ik heb heel veel andere dingen die ik leuk vind en daar besteed ik mijn weinige tijd liever aanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:45 schreef becky27 het volgende:
[..]
ach ik vind het ook wel leuk zelf te doen
nu maak je me bangquote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tis je verder nooit opgevallen dat ik vrijwel nooit tijdens werktijd op FOK! ben ?
Haha, maar jij hebt lekker geen ex-manquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Das een goede, een balkonman. Ik heb overigens wel een financiële man, een klus man en een computer man en ze komen allemaal aan huis, erg relaxed!
quote:
tja, klussen is nou eenmaal mijn hobby, kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb heel veel andere dingen die ik leuk vind en daar besteed ik mijn weinige tijd liever aan.
Ik heb helemaal niks op stapel staan dit weekend. Beetje MD trainingstof doornemen, beetje rondhangen en nog wat commissiedingetjes.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:40 schreef becky27 het volgende:
[..]
tja, klussen is nou eenmaal mijn hobby, kan er niets aan doen.![]()
maar hier nog spannende weekenddingen op stapel staan
Das toch top! Lijkt me een positieve eigenschapquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:40 schreef becky27 het volgende:
[..]
tja, klussen is nou eenmaal mijn hobby, kan er niets aan doen.![]()
maar hier nog spannende weekenddingen op stapel staan
quote:
Das voor jou de vraag ... voor mij een weetquote:
Niet bij wie je denktquote:
Ah! Oke! Daar moet je me wel nog even over bijpratenquote:
Ik bestel überhaupt niet. Of ik ga uit eten, of ik kook zelfquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:39 schreef Charisma het volgende:
dat is ook niet netjes, hier werd een vraag gesteld van iemand die wilde weten waar men goed eten In Den Haag kan bestellen en jullie "fietsen" er maar zo overheen![]()
mijn antwoord: ik zou het niet weten, ik bestel alleen pizza's![]()
oww, en Becky, heb je je ingeschreven voor een volkstuin bij de molen? leuk zijn die daar he?
je had toch ook een woning met tuin kunnen kopen hierzo ? de woning naast me heeft ook een tuin en stond al jaren te koop
Dat ben ikquote:
een fries in Den Haag??quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Per ongeluk op de tienerdisco verzeild geraakt?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:31 schreef becky27 het volgende:
gister nog in cafe het paard geweest (heet dat zo??) was wel gezellig en een leuke DJ (qua uiterlijk dan he, draaien kon ie ook wel), hoewel wel een beetje jong
viel wel mee hoor, was best een lekker ding die DJ maar gewoon nogal jong, bij sommige persoontjes vroeg ik me wel af of ze al legaal bier mochten drinkenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Per ongeluk op de tienerdisco verzeild geraakt?
Dankquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:39 schreef Charisma het volgende:
dat is ook niet netjes, hier werd een vraag gesteld van iemand die wilde weten waar men goed eten In Den Haag kan bestellen en jullie "fietsen" er maar zo overheen![]()
mijn antwoord: ik zou het niet weten, ik bestel alleen pizza's![]()
oww, en Becky, heb je je ingeschreven voor een volkstuin bij de molen? leuk zijn die daar he?
je had toch ook een woning met tuin kunnen kopen hierzo ? de woning naast me heeft ook een tuin en stond al jaren te koop
ik een dj nee jo hoe kom je er bijquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:02 schreef Charisma het volgende:
ook-gek , jij DJ ? haha ik lig in een deuk over je opmerking "dat was ik "![]()
ben nog nooit in het paard geweest en heb blijkbaar ook niets gemist
vroega hing ik uit in wat tentjes bij het kurhaus maar die zijn inmiddels dicht of heten anders
ik ga altijd naar Sol Beach op het strand, membercard aanschaffen voor 20 eurie enkan je het hele saisoen op het ligbed liggen zonder te betalen en krijg je korting op drank 20% alleen, 15% met een persoon en 10% met twee personen
heb je zo uit die 20 eurie
en soms neem ik ook nog mijn eigen drank mee en eten en niemand kijtkt ervan op, lekkere relaxde zaak en heb al drie feestjes daar georganiseerd![]()
misschien een idee voor onze meeting? BBQ aan tafel of zo ? kost wel wat![]()
Becky de woningen met tuin waren idd wat duurder, ik heb 150.500 betaald maar de woz waarde is nu al 149.000
in twee jaar van 90.000 naar 149.000, niet slecht , en de taxeringswaarde voor een de hypotheek is 180,000 kan je nagaan
ik hoor iedereen over moe zijnquote:Op zondag 30 maart 2008 10:43 schreef Elegy het volgende:
Ik ging gisteren al naar bed om half tienGewoon zo ontzettend moe... En vandaag lekker vroeg weer wakker om half acht (zomertijd)
wat heb je gedaan danquote:Op zondag 30 maart 2008 12:27 schreef becky27 het volgende:
te laat erin en te vroeg eruit (voor mij dan)
heerlijk tochquote:
nee dat is ook_gekquote:
Ik kwam die rooie rotkop van jou tegen, dus ik dacht, die moeten je nieuwe vriendjes ook ff zien.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:53 schreef ook_gek het volgende:
Alexxxxx mis je mij dat je me hier komt opzoeken![]()
* ook_gek heeft PTA slowchat lekker ingeruild voor deze slowchat
Mede door dat ik sinds ik weer werk erg weinig tijd heb
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kwam die rooie rotkop van jou tegen, dus ik dacht, die moeten je nieuwe vriendjes ook ff zien.
Ik heb een smiliemapje bij mn favorieten, daar staan ze tussenquote:Op zondag 30 maart 2008 20:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]en toch blijf ik van je houden
![]()
En hoe kan je mijn kop tegen komen dan. Volg je mij hier dan
quote:Op zondag 30 maart 2008 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een smiliemapje bij mn favorieten, daar staan ze tussen
Sjoewe. Die van Hugster zijn offlinequote:Op zondag 30 maart 2008 20:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]wie had ze eigelijk gemaakt dan
![]()
Die dingen zijn best oud volgens mij.,
Leeft hugster eigelijk nogquote:Op zondag 30 maart 2008 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sjoewe. Die van Hugster zijn offline
Enig idee waarom?quote:
Ah oke. Volgens mij zijn er meer mensen nog maar weinig online van de pta groep.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja.Maar daar laat ik me verder niet over uit. Hij is op Google talk nu online iig
Klopt. De PTA groep is zo goed als dood. Vrijwel iedereen heeft een leven nu.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah oke. Volgens mij zijn er meer mensen nog maar weinig online van de pta groep.
ik heb het zelfde. Druk met werk en wat prive zaken thuis waar door ik weinig tijd en zin heb om online te zijn
quote:Op zondag 30 maart 2008 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Toen we elkaar nog de grafkanker toewensten
Je meot nu btw wel ff langskomen, staat weer een mooie PeuPost![]()
[pta slowchat] 1965 Ford GT40 @ 1371mm
Hij mag hier toch ff langskomen om een bekende te spreken?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:04 schreef Atreidez het volgende:
Was t gezellig? Hadden ze hier de pm's niet voor uitgevonden, mr. mod.
Luiwammesquote:Op maandag 31 maart 2008 11:40 schreef Addict89 het volgende:
Nee, dat is een slap excuus omdat ik pas net wakker ben.
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:40 schreef Addict89 het volgende:
Nee, dat is een slap excuus omdat ik pas net wakker ben.
Niet zo streng hequote:Op maandag 31 maart 2008 09:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij mag hier toch ff langskomen om een bekende te spreken?
Lui is goed, mijn droom is om ooit nog eens aan het werk te gaan als etalagepop in een beddenzaak...quote:
Heerlijk tochquote:
Ga naar buiten en smijt die boef keihard op de grond waarne je hem aan de politie overleverdquote:Op maandag 31 maart 2008 14:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Politie, slachtoffer en " boef" zijn nu door de straat aan het rennen achter elkaar aanzijn een reconstructie aan maken van straatoverval voor tvwest
quote:Op maandag 31 maart 2008 14:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ga naar buiten en smijt die boef keihard op de grond waarne je hem aan de politie overleverd
quote:Hier volgt een politiebericht. De politie is op zoek naar de heer Anaal vanwege het verstoren van een TV opname en de mishandeling van een acteur.
quote:
is best geinig toch??quote:Op maandag 31 maart 2008 14:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Politie, slachtoffer en " boef" zijn nu door de straat aan het rennen achter elkaar aanzijn een reconstructie aan maken van straatoverval voor tvwest
Nog een paar daagjesquote:
Gisteren ook weer veel te veel champagne gedronkenquote:
Uhuhquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 09:04 schreef Atreidez het volgende:
Was t gezellig? Hadden ze hier de pm's niet voor uitgevonden, mr. mod.
Hebben ze niet eens gehoor aan gegevenquote:
Ze hebben? STA heeft maar één mod sinds ik hier ben gestopt, en die heeft toch vrij duidelijk gereageerd.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:05 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hebben ze niet eens gehoor aan gegevenMoet morgen weer vroeg op trouwens ..
Ja, reageren is 1quote:Op maandag 31 maart 2008 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze hebben? STA heeft maar één mod sinds ik hier ben gestopt, en die heeft toch vrij duidelijk gereageerd.
Welterusten!quote:Op maandag 31 maart 2008 23:41 schreef Atreidez het volgende:
Wishfull thinking heet dat tochMaar ga nu pitten.. Als ik doorga kan ik morgen mezelf aangeven
gelukkig ben jij er nogquote:
Welkom in mijn wereldquote:
Hee! En ik dan!quote:
Maar nu wel! De hele dag! (tot een uur of vier tenminste)quote:
gezellig!! ik werk tot half zes vandaagquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar nu wel! De hele dag! (tot een uur of vier tenminste)
Dan hebben we in elk geval tot vier uur kwaliteitstijdquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:04 schreef becky27 het volgende:
[..]
gezellig!! ik werk tot half zes vandaag
moet mezelf nog trachten nuttig te maken hier bij LNV.....ben trouwens een laatste snowboardtrip aan het plannen, nog 4 a 5 dagen naar tignes ergens half april...als mijn oude werkgever meewerkt voor een mooie prijs voor een chalet....quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan hebben we in elk geval tot vier uur kwaliteitstijd
Nóg een keer? Je blijft gaan jij. Moet je niet gewoon ergens daar een tweede huisje kopen ofzoquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:27 schreef becky27 het volgende:
[..]
moet mezelf nog trachten nuttig te maken hier bij LNV.....ben trouwens een laatste snowboardtrip aan het plannen, nog 4 a 5 dagen naar tignes ergens half april...als mijn oude werkgever meewerkt voor een mooie prijs voor een chalet....
weet je wat dat kost?? ben blij dat ik de hypotheek van mijn eigen huis kan betalen, voorlopig geen tweede huis voor mij, en de Franse wet is daar trouwens niet heel gemakkelijk in. Je moet je huis dan weer verhuren voor bijvoorbeeld 30 jaar en das zonde....quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nóg een keer? Je blijft gaan jij. Moet je niet gewoon ergens daar een tweede huisje kopen ofzo
Anders ga je daar wonen en verhuur je je huisje hierquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:45 schreef becky27 het volgende:
[..]
weet je wat dat kost?? ben blij dat ik de hypotheek van mijn eigen huis kan betalen, voorlopig geen tweede huis voor mij, en de Franse wet is daar trouwens niet heel gemakkelijk in. Je moet je huis dan weer verhuren voor bijvoorbeeld 30 jaar en das zonde....
mag weer niet van mijn hypotheekverstrekker......daarnaast zou ik niet in de Alpen willen wonen. Tenminste niet op een berg, ik heb er te veel gezeten en het is me te eenzaam.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Anders ga je daar wonen en verhuur je je huisje hier
Maken we er gewoon een FokDenHaagskichalet vanquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:19 schreef 4-elements het volgende:
Je moet er ook niet alleen gaan zitten
allemaal een aandeel, eens per maand een meet, goed idee!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maken we er gewoon een FokDenHaagskichalet van
ga ik met je mee. Ben je niet alleen en ik ben vrij druk dus altijd het idee dat er meer mensen zijnquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:03 schreef becky27 het volgende:
[..]
mag weer niet van mijn hypotheekverstrekker......daarnaast zou ik niet in de Alpen willen wonen. Tenminste niet op een berg, ik heb er te veel gezeten en het is me te eenzaam.
Ik zat al op een opmerking van jouw kant te wachtenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga ik met je mee. Ben je niet alleen en ik ben vrij druk dus altijd het idee dat er meer mensen zijn
oeh we beginnen elkaar al aan te voelenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:58 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik zat al op een opmerking van jouw kant te wachtenEn gefeliciteerd Charisma
Paniekquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:02 schreef becky27 het volgende:
waar is A_A??? Er moet een nieuwe geopend worden.....
eigenlijk wel ja, wat moet ik anders tot half zes doen (ok ok ik heb zo een vergadering, maar toch)quote:
neem ons mee neem ons mee!!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:27 schreef becky27 het volgende:
[..]
moet mezelf nog trachten nuttig te maken hier bij LNV.....ben trouwens een laatste snowboardtrip aan het plannen, nog 4 a 5 dagen naar tignes ergens half april...als mijn oude werkgever meewerkt voor een mooie prijs voor een chalet....
mij op msn toevoegenquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:40 schreef becky27 het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, wat moet ik anders tot half zes doen (ok ok ik heb zo een vergadering, maar toch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |