quote:
Het begint met een C en de letter ASEMA komen er ook in voor?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:31 schreef RATMEN het volgende:
Zo, nu eerst ff lekker een kopje koffie! Jullie raden nooit op welke monteur ik zit te wachten.
Grrrr, jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:32 schreef jna het volgende:
[..]
Het begint met een C en de letter ASEMA komen er ook in voor?
...om kwart voor zes belt de monteur dat hij niet meer kan komen omdat het te hard regent ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:35 schreef RATMEN het volgende:
[.
Het enige wat nog mis kan gaan vandaag: ik moet om 17:30 in het theater zijn, dus 17:00 uur weg ... de monteur komt tussen 12 en 18 ... je voelt em al aankomen he.
I know, het verbaast me al bijna niet meerquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hehe Ratmen, ik heb het je verteld
Prijs jezelf gelukkig!quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:38 schreef becky27 het volgende:
ik heb nooit problemen met casema eigenlijk.....tenminste bijna nooit
Ja, happy ben ik ookquote:
Nou, ik heb het door, dus zo stiekem is het nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:11 schreef ook_gek het volgende:
stiekum internetten via de iphone is leuk
kan me voorstellen, heb ze ook wel eens via de telefoon willen trekken, maar das een hele tijd geledenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja, happy ben ik ook. Alleen niet met Casema
.
ja maar jij bent geen collega van mij zo ver ik weetquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou, ik heb het door, dus zo stiekem is het niet.
Je hebt toch net een nieuwe baan ... ken je al je collega's al? Enne nu met de foto weet ik psies wie jij bentquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar jij bent geen collega van mij zo ver ik weet
Ik zou maar niet te vroeg juichen. Ik heb begin 2006 al mijn diensten bij Casema opgezegd. Ik heb zelf een schriftelijke bevestiging van hun kant liggen. Eind verleden jaar had ik een deurwaarder op mijn dak omdat ze allemaal facturen vanaf juli 2006 tot eind 2007 wilden incasseren...quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:31 schreef Yoni het volgende:
Weet je wat wel cool is van Casema. Dat ik al ruim anderhalf jaar gratis TV kijk![]()
Ik heb in oktober 2006 mijn abo opgezegd omdat ik echt nóóit keek. Keurig bevestiging gehad enzo, maar tv bleef het vrolijk doen. Af en toe kreeg ik eens een reclamefoldertje of ik geen abo wilde, maar verder niks. Vorig jaar verhuisd en in mijn nieuwe huis deed ie het ook gewoon. Nooit voor aangemeld ofzo en het werkt nog steeds
Kan zeker kloppen Yoni, internet en digitv en telefoon is gewoon van afstand te blokkeren, tvsignaal moeten ze echt bij jou in de straat afsluiten en dat loont niet voor casema om te doen want vaak word iets afgezegd bij casema omdat ze gaan verhuizen en dan moeten ze bij nieuwe aanvraag weer opnieuw aansluiten wat hun te veel tijd kost. Dus laten ze het signaal gewoon actief.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:43 schreef Yoni het volgende:
Naja ik heb die bevestiging dus ook gewoon liggen, dus maak me niet zoveel zorgen. Mijn internet is wel gewoon afgesloten toen namelijk en ik heb begrepen dat TV niet zo snel echt afgesloten wordt omdat dat niet zo 1,2,3 gedaan is.
Stiekem welquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:44 schreef m@x het volgende:
Oh ja, je leest dit vast niet meer maar break a leg vanavond Ratmen!
ja net nieuwe baan, nee ken niet iedereen en wie ben ik danquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je hebt toch net een nieuwe baan ... ken je al je collega's al? Enne nu met de foto weet ik psies wie jij bent.
Tis je verder nooit opgevallen dat ik vrijwel nooit tijdens werktijd op FOK! ben ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja net nieuwe baan, nee ken niet iedereen en wie ben ik dan
Op zeker dat jij niet een collega van mij bent. Want fok en het forum zijn geblockt door de server op het werk
Blaas jij es ff als de wiedeweerga de SC in KPD nieuw leven inquote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tis je verder nooit opgevallen dat ik vrijwel nooit tijdens werktijd op FOK! ben ?
en ik van jou, poemeleskeetjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:39 schreef pepu het volgende:
Ik had er mooie tijden. Nu ben ik pittuh; ik zal van je dromen.
www.nusurfen.nlquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja net nieuwe baan, nee ken niet iedereen en wie ben ik dan
Op zeker dat jij niet een collega van mij bent. Want fok en het forum zijn geblockt door de server op het werk
Hey! Wat doe jij in dit topicquote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Blaas jij es ff als de wiedeweerga de SC in KPD nieuw leven in
Schoonheid! Het is top gegaan, op 1 blackout van hare Majesteit na, maar die kon ik prima opvangen. Ben nu een beetje brak, het feestje erna was erg gezellig ....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:36 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen!! hoe is het gegaan RATMEN?
Ik was om 05:30 uur thuis, 12:00 uur weer eruit, want de werkster is erquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:10 schreef becky27 het volgende:
word je nu pas wakker??
doe niet zo decadentquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik was om 05:30 uur thuis, 12:00 uur weer eruit, want de werkster is er.
Mochten jullie ooit een relatie krijgen is het vast geen probleem om die werkster te ontslaan zodat jij je kwaliteiten in het huishouden kan laten zien!quote:
nou een werkster is wel makkelijk hoor, maar wel decadent, ik ben blij dat ik alleen woon zodat ik mijn belabberde huishoudkwaliteit zo af en toe in de (schoonmaak)kast kan laten staanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mochten jullie ooit een relatie krijgen is het vast geen probleem om die werkster te ontslaan zodat jij je kwaliteiten in het huishouden kan laten zien!
Wat is daar nou decadent aan?! Als ik nou een tuinman zou hebben en een butler, dat zou decadent zijn!quote:
heb je geen balkonman?? het is ook maar een gurapjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wat is daar nou decadent aan?! Als ik nou een tuinman zou hebben en een butler, dat zou decadent zijn!
Ow en overbodig, want ik heb geen tuin ...
Ow, dan ben ik al hard op weg richting decadentie. Ik heb namelijk wel een tuinman...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:41 schreef RATMEN het volgende:
Wat is daar nou decadent aan?! Als ik nou een tuinman zou hebben en een butler, dat zou decadent zijn!
Ow en overbodig, want ik heb geen tuin ...
Das een goede, een balkonman. Ik heb overigens wel een financiële man, een klus man en een computer man en ze komen allemaal aan huis, erg relaxed!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:46 schreef becky27 het volgende:
[..]
heb je geen balkonman?? het is ook maar een gurapje
Twas meer decadent bedoeld omdat ik geen tuin hebquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, dan ben ik al hard op weg richting decadentie. Ik heb namelijk wel een tuinman...
Ik grijp iedere gelegenheid aan om te laten zien hoe decadent ik ben...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:59 schreef RATMEN het volgende:
Twas meer decadent bedoeld omdat ik geen tuin heb.
ik doe alles zelf, financien, klussen, computerdingen, ik heb geen man nodig!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Das een goede, een balkonman. Ik heb overigens wel een financiële man, een klus man en een computer man en ze komen allemaal aan huis, erg relaxed!
Ik heb het ook niet nodig, ik heb er gewoon geen zin in. En er zijn mensen die het beter kunnen dan ik dat kan, waarom zou ik het zelf willen doenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:04 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik doe alles zelf, financien, klussen, computerdingen, ik heb geen man nodig!
ach ik vind het ook wel leuk zelf te doenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet nodig, ik heb er gewoon geen zin in. En er zijn mensen die het beter kunnen dan ik dat kan, waarom zou ik het zelf willen doen.
Ik heb heel veel andere dingen die ik leuk vind en daar besteed ik mijn weinige tijd liever aanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:45 schreef becky27 het volgende:
[..]
ach ik vind het ook wel leuk zelf te doen
nu maak je me bangquote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tis je verder nooit opgevallen dat ik vrijwel nooit tijdens werktijd op FOK! ben ?
Haha, maar jij hebt lekker geen ex-manquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Das een goede, een balkonman. Ik heb overigens wel een financiële man, een klus man en een computer man en ze komen allemaal aan huis, erg relaxed!
quote:
tja, klussen is nou eenmaal mijn hobby, kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb heel veel andere dingen die ik leuk vind en daar besteed ik mijn weinige tijd liever aan.
Ik heb helemaal niks op stapel staan dit weekend. Beetje MD trainingstof doornemen, beetje rondhangen en nog wat commissiedingetjes.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:40 schreef becky27 het volgende:
[..]
tja, klussen is nou eenmaal mijn hobby, kan er niets aan doen.![]()
maar hier nog spannende weekenddingen op stapel staan
Das toch top! Lijkt me een positieve eigenschapquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:40 schreef becky27 het volgende:
[..]
tja, klussen is nou eenmaal mijn hobby, kan er niets aan doen.![]()
maar hier nog spannende weekenddingen op stapel staan
quote:
Das voor jou de vraag ... voor mij een weetquote:
Niet bij wie je denktquote:
Ah! Oke! Daar moet je me wel nog even over bijpratenquote:
Ik bestel überhaupt niet. Of ik ga uit eten, of ik kook zelfquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:39 schreef Charisma het volgende:
dat is ook niet netjes, hier werd een vraag gesteld van iemand die wilde weten waar men goed eten In Den Haag kan bestellen en jullie "fietsen" er maar zo overheen![]()
mijn antwoord: ik zou het niet weten, ik bestel alleen pizza's![]()
oww, en Becky, heb je je ingeschreven voor een volkstuin bij de molen? leuk zijn die daar he?
je had toch ook een woning met tuin kunnen kopen hierzo ? de woning naast me heeft ook een tuin en stond al jaren te koop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |