Ik zou maar niet te vroeg juichen. Ik heb begin 2006 al mijn diensten bij Casema opgezegd. Ik heb zelf een schriftelijke bevestiging van hun kant liggen. Eind verleden jaar had ik een deurwaarder op mijn dak omdat ze allemaal facturen vanaf juli 2006 tot eind 2007 wilden incasseren...quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:31 schreef Yoni het volgende:
Weet je wat wel cool is van Casema. Dat ik al ruim anderhalf jaar gratis TV kijk![]()
Ik heb in oktober 2006 mijn abo opgezegd omdat ik echt nóóit keek. Keurig bevestiging gehad enzo, maar tv bleef het vrolijk doen. Af en toe kreeg ik eens een reclamefoldertje of ik geen abo wilde, maar verder niks. Vorig jaar verhuisd en in mijn nieuwe huis deed ie het ook gewoon. Nooit voor aangemeld ofzo en het werkt nog steeds
Kan zeker kloppen Yoni, internet en digitv en telefoon is gewoon van afstand te blokkeren, tvsignaal moeten ze echt bij jou in de straat afsluiten en dat loont niet voor casema om te doen want vaak word iets afgezegd bij casema omdat ze gaan verhuizen en dan moeten ze bij nieuwe aanvraag weer opnieuw aansluiten wat hun te veel tijd kost. Dus laten ze het signaal gewoon actief.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:43 schreef Yoni het volgende:
Naja ik heb die bevestiging dus ook gewoon liggen, dus maak me niet zoveel zorgen. Mijn internet is wel gewoon afgesloten toen namelijk en ik heb begrepen dat TV niet zo snel echt afgesloten wordt omdat dat niet zo 1,2,3 gedaan is.
Stiekem welquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:44 schreef m@x het volgende:
Oh ja, je leest dit vast niet meer maar break a leg vanavond Ratmen!
ja net nieuwe baan, nee ken niet iedereen en wie ben ik danquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je hebt toch net een nieuwe baan ... ken je al je collega's al? Enne nu met de foto weet ik psies wie jij bent.
Tis je verder nooit opgevallen dat ik vrijwel nooit tijdens werktijd op FOK! ben ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja net nieuwe baan, nee ken niet iedereen en wie ben ik dan
Op zeker dat jij niet een collega van mij bent. Want fok en het forum zijn geblockt door de server op het werk
Blaas jij es ff als de wiedeweerga de SC in KPD nieuw leven inquote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tis je verder nooit opgevallen dat ik vrijwel nooit tijdens werktijd op FOK! ben ?
en ik van jou, poemeleskeetjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:39 schreef pepu het volgende:
Ik had er mooie tijden. Nu ben ik pittuh; ik zal van je dromen.
www.nusurfen.nlquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja net nieuwe baan, nee ken niet iedereen en wie ben ik dan
Op zeker dat jij niet een collega van mij bent. Want fok en het forum zijn geblockt door de server op het werk
Hey! Wat doe jij in dit topicquote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Blaas jij es ff als de wiedeweerga de SC in KPD nieuw leven in
Schoonheid! Het is top gegaan, op 1 blackout van hare Majesteit na, maar die kon ik prima opvangen. Ben nu een beetje brak, het feestje erna was erg gezellig ....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:36 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen!! hoe is het gegaan RATMEN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |