quote:
In het kader van de 360 graden feedback wil ik wel alvast meegeven dat je te typeren valt als een avondmens en een stadmens...quote:Op woensdag 26 maart 2008 06:45 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen![]()
carriere maken is leuk hoor, maar waarom zijn selfassessments in het verkeerde dorp (Hoofddorp) en op het verkeerde tijdstip (8.30 uur)
Wat voor baan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:06 schreef 2Mini het volgende:
ik heb een sollicitatiegesprek in zoetermeer..
maar heb er zo geen zin in..
Je niet wassen, geen handen geven, je mp3 speler ophouden, zonnebril dragen en kauwgom blijven kauwen. Succes gegarandeerd!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:06 schreef 2Mini het volgende:
ik heb een sollicitatiegesprek in zoetermeer..
maar heb er zo geen zin in..
je vergeet te laat komenquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je niet wassen, geen handen geven, je mp3 speler ophouden, zonnebril dragen en kauwgom blijven kauwen. Succes gegarandeerd!![]()
Te laat komen en dan eerst een potje gaan zitten schijtenquote:
Toch heb ik een keer een geweldig salarisvoorstel gekregen door ergens waar ik geen trek in had superenthousiast te verschijnen. Fris gewassen en geschoren, strak in het pak. Prima indruk achtergelaten, maar ik had geen interesse. Vervolgens werden zijn enthousiast, wilde me graag hebben. Deden een aanbod, dat wees ik af. Het was wel goed, maar niet mijn ding. Vervolgens kreeg ik een scherp verhoogd aanbod, ga je toch twijfelen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Te laat komen en dan eerst een potje gaan zitten schijten(en dan natuurlijk niet je handen wassen!)
Dankje. Ik zal hem echt gaan missenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:07 schreef becky27 het volgende:
aah arme jij
Voorlopig wel. Mijn werkgebied is West Europa (Benelux, Duitsland, Israel (?)), Oost Europa (Balkan + Polen) en Scandinavie. In de weekenden kun je dus naar huis en ze verwachten een sterke groei in de Benelux. Maw.... ik mag niet gaan werken zonder vaste woon- of verblijfplaats.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef becky27 het volgende:
ppfff das niet mis, maar je stek in den haag blijft?
Dat worden geen weekjes van slechts 40 uurquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:25 schreef becky27 het volgende:
dus voorlopig werk zat!!
Klinkt goed man! Wat voor werk is het eigenlijk?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:17 schreef XL het volgende:
[..]
Voorlopig wel. Mijn werkgebied is West Europa (Benelux, Duitsland, Israel (?)), Oost Europa (Balkan + Polen) en Scandinavie. In de weekenden kun je dus naar huis en ze verwachten een sterke groei in de Benelux. Maw.... ik mag niet gaan werken zonder vaste woon- of verblijfplaats.
Verandertrajecten op marketingafdelingen van MultiMultinationals begeleiden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Klinkt goed man! Wat voor werk is het eigenlijk?
...en hebben ze nog mensen nodig daar?
Nu ben je natuurlijk moe. Volgende keer kom ik voor je kokenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:10 schreef becky27 het volgende:
sowheej, ik ben brak brak brak, maar wel weer een stuk wijzer. Ik blijk taaltechnisch een stuk beter onderlegd te zijn dan ik had verwacht, scoor 6 op 6 (dat is het hoogste dus alles goed op 1 van de 40 vragen na zeiden ze![]()
) op WO niveau, cijfermatig gemiddeld dus het valt me alles mee. Daarnaast een case moeten uitwerken en daarover een presentatie moeten houden, een tweegesprek (soort 'je funtioneert niet goed, wat gaan we hier aan doen, maar ik wil vandaag een oplossing voor de problemen' gesprek) en een interview. En nu ben ik dood, gelukkig vanavond niets en morgen weer fris aan de slag
![]()
maar leuk hoor, dat iedereen lekker bezig met zijn/haar job. lekker ambitieus klinkt het allemaal....
komt door het weer want ik hoor iedereen er over. En ik ben ook dood op.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:49 schreef becky27 het volgende:
ik ben echt bekaf, normaal lig ik echt never voor elf in bed maar ik denk dat ik vandaag de tien maar amper haal
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:09 schreef becky27 het volgende:
maar bij mijn volgende selfassessment mag je komen koken....ik ga slapen!
Ik 5quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:23 schreef becky27 het volgende:
[..]
heeeeel veeeeel plezier gewenst!![]()
en goedemorgen Den Haag, heb 9,5 uur geslapen, het was nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |