Maar't was lekker weerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:14 schreef Sjoewe het volgende:
Diensten moeten overnemen van zieke collega's
faalquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:20 schreef Fugie het volgende:
zaterdag is een normale werkdag bij de post
ook in de detailhandelquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:20 schreef Fugie het volgende:
zaterdag is een normale werkdag bij de post
Zijn gewoon extra uren en geen overwerk (als zaterdagpostbode dan). Ergste is nog dat je daar minder mee verdient dan je vast urenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
faal
Maar routes van collega's overnemen valt wel onder overwerk neem ik aan? :x
Juist.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
Zijn gewoon extra uren en geen overwerk (als zaterdagpostbode dan). Ergste is nog dat je daar minder mee verdient dan je vast uren
En lego pwnz:
http://www.dumpert.nl/med(...)cot_denemarken_.html
1x raden om welke zaadlul het hier gaat.quote:... en als ik het goed na ga afgelopen jaren, wilde je veel maar je hebt altijd afgehaakt om financiele redenen-> je bent toch de arme student was het niet ? Kortom, wel alfa kopen maar niet alfa kunnen rijden. Prima , no offence maar ga hiermee niet een hele club mee lastig vallen.
Peuquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
1x raden om welke zaadlul het hier gaat.
Ik had meteen door over wie het gingquote:
Ik wist nog van niks, moet je je van te voren opgeven? Tegen die tijd moet ik mijn v6 weleens klaar hebben denk ikquote:Op zondag 30 maart 2008 00:09 schreef Paladijn het volgende:
Bo: ga jij de 16e mei ook naar de driving-fun ochtend/dag op CPZ?
Klinkt goedquote:Op zondag 30 maart 2008 00:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik wist nog van niks, moet je je van te voren opgeven? Tegen die tijd moet ik mijn v6 weleens klaar hebben denk ik
account is in 2 minuten gemaaktquote:Op zondag 30 maart 2008 00:56 schreef BoJo het volgende:
Heb net zelf ff gekeken, moet je lid wezen van df?
Geen idee, maar er moet vooraf betaald worden, dus zal wel tot ergens eind april zijn. Vraag het gewoonquote:Op zondag 30 maart 2008 01:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij ben ik blind, tot wanneer kan ik me aanmelden weet je dat?
yo thanks voor het attenderen, truzzelquote:Op zondag 30 maart 2008 01:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen idee, maar er moet vooraf betaald worden, dus zal wel tot ergens eind april zijn. Vraag het gewoon
Ik ben er maar eens vandoor, wat nachtrust meepakken :x
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen en hermandeperman![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |