Heerlijk tochquote:
Ga naar buiten en smijt die boef keihard op de grond waarne je hem aan de politie overleverdquote:Op maandag 31 maart 2008 14:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Politie, slachtoffer en " boef" zijn nu door de straat aan het rennen achter elkaar aanzijn een reconstructie aan maken van straatoverval voor tvwest
quote:Op maandag 31 maart 2008 14:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ga naar buiten en smijt die boef keihard op de grond waarne je hem aan de politie overleverd
quote:Hier volgt een politiebericht. De politie is op zoek naar de heer Anaal vanwege het verstoren van een TV opname en de mishandeling van een acteur.
quote:
is best geinig toch??quote:Op maandag 31 maart 2008 14:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Politie, slachtoffer en " boef" zijn nu door de straat aan het rennen achter elkaar aanzijn een reconstructie aan maken van straatoverval voor tvwest
Nog een paar daagjesquote:
Gisteren ook weer veel te veel champagne gedronkenquote:
Uhuhquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 09:04 schreef Atreidez het volgende:
Was t gezellig? Hadden ze hier de pm's niet voor uitgevonden, mr. mod.
Hebben ze niet eens gehoor aan gegevenquote:
Ze hebben? STA heeft maar één mod sinds ik hier ben gestopt, en die heeft toch vrij duidelijk gereageerd.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:05 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hebben ze niet eens gehoor aan gegevenMoet morgen weer vroeg op trouwens ..
Ja, reageren is 1quote:Op maandag 31 maart 2008 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze hebben? STA heeft maar één mod sinds ik hier ben gestopt, en die heeft toch vrij duidelijk gereageerd.
Welterusten!quote:Op maandag 31 maart 2008 23:41 schreef Atreidez het volgende:
Wishfull thinking heet dat tochMaar ga nu pitten.. Als ik doorga kan ik morgen mezelf aangeven
gelukkig ben jij er nogquote:
Welkom in mijn wereldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |