een fries in Den Haag??quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Per ongeluk op de tienerdisco verzeild geraakt?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:31 schreef becky27 het volgende:
gister nog in cafe het paard geweest (heet dat zo??) was wel gezellig en een leuke DJ (qua uiterlijk dan he, draaien kon ie ook wel), hoewel wel een beetje jong
viel wel mee hoor, was best een lekker ding die DJ maar gewoon nogal jong, bij sommige persoontjes vroeg ik me wel af of ze al legaal bier mochten drinkenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Per ongeluk op de tienerdisco verzeild geraakt?
Dankquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:39 schreef Charisma het volgende:
dat is ook niet netjes, hier werd een vraag gesteld van iemand die wilde weten waar men goed eten In Den Haag kan bestellen en jullie "fietsen" er maar zo overheen![]()
mijn antwoord: ik zou het niet weten, ik bestel alleen pizza's![]()
oww, en Becky, heb je je ingeschreven voor een volkstuin bij de molen? leuk zijn die daar he?
je had toch ook een woning met tuin kunnen kopen hierzo ? de woning naast me heeft ook een tuin en stond al jaren te koop
ik een dj nee jo hoe kom je er bijquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:02 schreef Charisma het volgende:
ook-gek , jij DJ ? haha ik lig in een deuk over je opmerking "dat was ik "![]()
ben nog nooit in het paard geweest en heb blijkbaar ook niets gemist
vroega hing ik uit in wat tentjes bij het kurhaus maar die zijn inmiddels dicht of heten anders
ik ga altijd naar Sol Beach op het strand, membercard aanschaffen voor 20 eurie enkan je het hele saisoen op het ligbed liggen zonder te betalen en krijg je korting op drank 20% alleen, 15% met een persoon en 10% met twee personen
heb je zo uit die 20 eurie
en soms neem ik ook nog mijn eigen drank mee en eten en niemand kijtkt ervan op, lekkere relaxde zaak en heb al drie feestjes daar georganiseerd![]()
misschien een idee voor onze meeting? BBQ aan tafel of zo ? kost wel wat![]()
Becky de woningen met tuin waren idd wat duurder, ik heb 150.500 betaald maar de woz waarde is nu al 149.000
in twee jaar van 90.000 naar 149.000, niet slecht , en de taxeringswaarde voor een de hypotheek is 180,000 kan je nagaan
ik hoor iedereen over moe zijnquote:Op zondag 30 maart 2008 10:43 schreef Elegy het volgende:
Ik ging gisteren al naar bed om half tienGewoon zo ontzettend moe... En vandaag lekker vroeg weer wakker om half acht (zomertijd)
wat heb je gedaan danquote:Op zondag 30 maart 2008 12:27 schreef becky27 het volgende:
te laat erin en te vroeg eruit (voor mij dan)
heerlijk tochquote:
nee dat is ook_gekquote:
Ik kwam die rooie rotkop van jou tegen, dus ik dacht, die moeten je nieuwe vriendjes ook ff zien.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:53 schreef ook_gek het volgende:
Alexxxxx mis je mij dat je me hier komt opzoeken![]()
* ook_gek heeft PTA slowchat lekker ingeruild voor deze slowchat
Mede door dat ik sinds ik weer werk erg weinig tijd heb
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kwam die rooie rotkop van jou tegen, dus ik dacht, die moeten je nieuwe vriendjes ook ff zien.
Ik heb een smiliemapje bij mn favorieten, daar staan ze tussenquote:Op zondag 30 maart 2008 20:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]en toch blijf ik van je houden
![]()
En hoe kan je mijn kop tegen komen dan. Volg je mij hier dan
quote:Op zondag 30 maart 2008 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een smiliemapje bij mn favorieten, daar staan ze tussen
Sjoewe. Die van Hugster zijn offlinequote:Op zondag 30 maart 2008 20:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]wie had ze eigelijk gemaakt dan
![]()
Die dingen zijn best oud volgens mij.,
Leeft hugster eigelijk nogquote:Op zondag 30 maart 2008 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sjoewe. Die van Hugster zijn offline
Enig idee waarom?quote:
Ah oke. Volgens mij zijn er meer mensen nog maar weinig online van de pta groep.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja.Maar daar laat ik me verder niet over uit. Hij is op Google talk nu online iig
Klopt. De PTA groep is zo goed als dood. Vrijwel iedereen heeft een leven nu.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah oke. Volgens mij zijn er meer mensen nog maar weinig online van de pta groep.
ik heb het zelfde. Druk met werk en wat prive zaken thuis waar door ik weinig tijd en zin heb om online te zijn
quote:Op zondag 30 maart 2008 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Toen we elkaar nog de grafkanker toewensten
Je meot nu btw wel ff langskomen, staat weer een mooie PeuPost![]()
[pta slowchat] 1965 Ford GT40 @ 1371mm
Hij mag hier toch ff langskomen om een bekende te spreken?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:04 schreef Atreidez het volgende:
Was t gezellig? Hadden ze hier de pm's niet voor uitgevonden, mr. mod.
Luiwammesquote:Op maandag 31 maart 2008 11:40 schreef Addict89 het volgende:
Nee, dat is een slap excuus omdat ik pas net wakker ben.
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:40 schreef Addict89 het volgende:
Nee, dat is een slap excuus omdat ik pas net wakker ben.
Niet zo streng hequote:Op maandag 31 maart 2008 09:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij mag hier toch ff langskomen om een bekende te spreken?
Lui is goed, mijn droom is om ooit nog eens aan het werk te gaan als etalagepop in een beddenzaak...quote:
Heerlijk tochquote:
Ga naar buiten en smijt die boef keihard op de grond waarne je hem aan de politie overleverdquote:Op maandag 31 maart 2008 14:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Politie, slachtoffer en " boef" zijn nu door de straat aan het rennen achter elkaar aanzijn een reconstructie aan maken van straatoverval voor tvwest
quote:Op maandag 31 maart 2008 14:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ga naar buiten en smijt die boef keihard op de grond waarne je hem aan de politie overleverd
quote:Hier volgt een politiebericht. De politie is op zoek naar de heer Anaal vanwege het verstoren van een TV opname en de mishandeling van een acteur.
quote:
is best geinig toch??quote:Op maandag 31 maart 2008 14:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Politie, slachtoffer en " boef" zijn nu door de straat aan het rennen achter elkaar aanzijn een reconstructie aan maken van straatoverval voor tvwest
Nog een paar daagjesquote:
Gisteren ook weer veel te veel champagne gedronkenquote:
Uhuhquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 09:04 schreef Atreidez het volgende:
Was t gezellig? Hadden ze hier de pm's niet voor uitgevonden, mr. mod.
Hebben ze niet eens gehoor aan gegevenquote:
Ze hebben? STA heeft maar één mod sinds ik hier ben gestopt, en die heeft toch vrij duidelijk gereageerd.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:05 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hebben ze niet eens gehoor aan gegevenMoet morgen weer vroeg op trouwens ..
Ja, reageren is 1quote:Op maandag 31 maart 2008 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze hebben? STA heeft maar één mod sinds ik hier ben gestopt, en die heeft toch vrij duidelijk gereageerd.
Welterusten!quote:Op maandag 31 maart 2008 23:41 schreef Atreidez het volgende:
Wishfull thinking heet dat tochMaar ga nu pitten.. Als ik doorga kan ik morgen mezelf aangeven
gelukkig ben jij er nogquote:
Welkom in mijn wereldquote:
Hee! En ik dan!quote:
Maar nu wel! De hele dag! (tot een uur of vier tenminste)quote:
gezellig!! ik werk tot half zes vandaagquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar nu wel! De hele dag! (tot een uur of vier tenminste)
Dan hebben we in elk geval tot vier uur kwaliteitstijdquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:04 schreef becky27 het volgende:
[..]
gezellig!! ik werk tot half zes vandaag
moet mezelf nog trachten nuttig te maken hier bij LNV.....ben trouwens een laatste snowboardtrip aan het plannen, nog 4 a 5 dagen naar tignes ergens half april...als mijn oude werkgever meewerkt voor een mooie prijs voor een chalet....quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan hebben we in elk geval tot vier uur kwaliteitstijd
Nóg een keer? Je blijft gaan jij. Moet je niet gewoon ergens daar een tweede huisje kopen ofzoquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:27 schreef becky27 het volgende:
[..]
moet mezelf nog trachten nuttig te maken hier bij LNV.....ben trouwens een laatste snowboardtrip aan het plannen, nog 4 a 5 dagen naar tignes ergens half april...als mijn oude werkgever meewerkt voor een mooie prijs voor een chalet....
weet je wat dat kost?? ben blij dat ik de hypotheek van mijn eigen huis kan betalen, voorlopig geen tweede huis voor mij, en de Franse wet is daar trouwens niet heel gemakkelijk in. Je moet je huis dan weer verhuren voor bijvoorbeeld 30 jaar en das zonde....quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nóg een keer? Je blijft gaan jij. Moet je niet gewoon ergens daar een tweede huisje kopen ofzo
Anders ga je daar wonen en verhuur je je huisje hierquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:45 schreef becky27 het volgende:
[..]
weet je wat dat kost?? ben blij dat ik de hypotheek van mijn eigen huis kan betalen, voorlopig geen tweede huis voor mij, en de Franse wet is daar trouwens niet heel gemakkelijk in. Je moet je huis dan weer verhuren voor bijvoorbeeld 30 jaar en das zonde....
mag weer niet van mijn hypotheekverstrekker......daarnaast zou ik niet in de Alpen willen wonen. Tenminste niet op een berg, ik heb er te veel gezeten en het is me te eenzaam.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Anders ga je daar wonen en verhuur je je huisje hier
Maken we er gewoon een FokDenHaagskichalet vanquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:19 schreef 4-elements het volgende:
Je moet er ook niet alleen gaan zitten
allemaal een aandeel, eens per maand een meet, goed idee!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maken we er gewoon een FokDenHaagskichalet van
ga ik met je mee. Ben je niet alleen en ik ben vrij druk dus altijd het idee dat er meer mensen zijnquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:03 schreef becky27 het volgende:
[..]
mag weer niet van mijn hypotheekverstrekker......daarnaast zou ik niet in de Alpen willen wonen. Tenminste niet op een berg, ik heb er te veel gezeten en het is me te eenzaam.
Ik zat al op een opmerking van jouw kant te wachtenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga ik met je mee. Ben je niet alleen en ik ben vrij druk dus altijd het idee dat er meer mensen zijn
oeh we beginnen elkaar al aan te voelenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:58 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik zat al op een opmerking van jouw kant te wachtenEn gefeliciteerd Charisma
Paniekquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:02 schreef becky27 het volgende:
waar is A_A??? Er moet een nieuwe geopend worden.....
eigenlijk wel ja, wat moet ik anders tot half zes doen (ok ok ik heb zo een vergadering, maar toch)quote:
neem ons mee neem ons mee!!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:27 schreef becky27 het volgende:
[..]
moet mezelf nog trachten nuttig te maken hier bij LNV.....ben trouwens een laatste snowboardtrip aan het plannen, nog 4 a 5 dagen naar tignes ergens half april...als mijn oude werkgever meewerkt voor een mooie prijs voor een chalet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |