Feli,wattan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:07 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb ook een nieuwe baan
Net telefoontje.
Woeiquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:07 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb ook een nieuwe baan
Net telefoontje.
Ja! Is nu een leverancier en buurman.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:23 schreef Bob. het volgende:
Oeh tof Alex! Leuk bedrijf waar je gaan solliciteren?
Hm ja, dat is wel wat voor jou, beetje rond crossen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:24 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja! Is nu een leverancier en buurman.Baan als chauffeur
Uhu! Dank je!quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm ja, dat is wel wat voor jou, beetje rond crossen.
Succes!
Nou, als het zoiets wordt blijf ik wel lekker thuis.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
de orgiemeet bij deel 50 was leuk. Daar is freecell toch ook zwanger geraakt?
tsja niet echt grappig toch?quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:23 schreef ChipsZak. het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=5_LcFlTNopA![]()
Gelukkig heb ik totaal een andere stijl dan jij.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind de broek leuk, maar de schoenen erbij niet echt eigenlijk..
Gelukkig wel ja.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik totaal een andere stijl dan jij.
Maar ik houd helemaal niet van zulke pumps bij zulke broeken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:22 schreef Bob. het volgende:
Broek is leuk ja. Maar je had toch ook rode pumps? Denk dat die er mooier bij staan!
Ik heb helegaar geen vans.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:28 schreef Jesse_ het volgende:
Bij skinnys horen toch grote vans ofzo?
Dan moet je deze er gewoon onder doen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar ik houd helemaal niet van zulke pumps bij zulke broeken.
Zo klein zouden het vans kunnen zijn :pquote:
Ligt er aanquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vind je me een bitch?
Niet zo onzeker!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vind je me een bitch?
Een bitchfight impliceert bitches.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:25 schreef MaxMark het volgende:
Aan wie wordt de vraag gesteld, eigenlijk?
Mijn agenda gaat van de 11e meteen naar de 13e! Ik snap er niets van!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Tineke, 12 mei al in je agenda staan?
Superquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn agenda gaat van de 11e meteen naar de 13e! Ik snap er niets van!
Ik weet 't, ik weet nog niet hoe 't zit met vrij krijgen bij m'n nieuwe baan, maar proberen ga ik het zeker, en dan ga ik met je mee.
Ah, ik was daar allang weer aan voorbij.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een bitchfight impliceert bitches.
Ik heb vast ook nog wel ergens een groen shirtje.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe sta je er tegen over om zo nu en dan een groene lamp op het dak te zetten btw?![]()
![]()
Oeh, dan gaan we "The Green Team" worden of zoquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb vast ook nog wel ergens een groen shirtje.
Wordt mijn vaderschap in twijfel getrokken?quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
de orgiemeet bij deel 50 was leuk. Daar is freecell toch ook zwanger geraakt?
De enige die ik bij die meet intiem heb gezien met freecell ben jij. Nou ja, maok ook. Maar die produceert geen sperma.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wordt mijn vaderschap in twijfel getrokken?
Das vroeg pissen hè?quote:
Mja, doe vandaag maar rustig aan. Ben tot laat bezig namelijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 01:39 schreef MaxMark het volgende:
Morgen weer een kans, Bob.
Pics?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag vanochtend onder de douche dat ik twee parallel lopende schrammen diagonaal over m'n linkerborst heb waarvan ik geen flauw idee heb hoe die er gekomen moeten zijn....
Spijker je Gronings een bijquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:40 schreef Dangel het volgende:
het kind word lesbisch opgevoed?
Spijker je Nederlands eens bijquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Spijker je Gronings een bij
n Potje betekend een kind
Done.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:20 schreef Sebasser het volgende:
Doe eens supporten.
[FEA] Icoontje nieuwe berichten fobo
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hélemaal mee eens, Sebasser. Uitstékend plan!
Zo?
Dat was een typoquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Spijker je Nederlands eens bij
Verkapte mogguh-post
En nooit te beroerd om iemand te helpen, ook nog eens. Waren er maar meer mensen zo als ik.quote:
Ja!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh! Had je dat zonet! Spannend! Wanneer hoor je er van? Als chauffeur toch? Duimen!
Ik hoop voor je dat je aangenomen wordt!quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:04 schreef Dangel het volgende:
Waren meer dan 60 sollicitaties binnen gekomen, waarvan er 6 werden uitgenodigdvoor 2 vacatures. En mn CV zag er goed uit voor de baan, en voldoe aan enkele randvoorwaarden (geen problemen zo nu en dan in het magazijn te werken, geen problemen soms op zaterdag te werken, eigenvervoer, woonachtig vlak bij Leeuwarden)
Deze foto is genomen vanaf de Nieuwe Ebbingestraat naar het Noorderplantsoen, vlakbij Beren/Jumboquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[ afbeelding ] is dit vanaf het centrum gezien de achterzijde van het noorderplatsoen?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh ok. De t en de d zitten ook veel te dicht op elkaar.
Ik had 'em bold gemaakt, al viel dat niet echt opquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]Ik dacht dat je de vergeten 's' in 'eens' bedoelde. Er stond 'een'.
ze zoeken iemand per 1 aprilquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:08 schreef Sebasser het volgende:
Ik hoop voor je dat je net zoals ik maandag al kunt beginnen.
De Noorderbuitensingel dus?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Deze foto is genomen vanaf de Nieuwe Ebbingestraat naar het Noorderplantsoen, vlakbij Beren/Jumbo
Ach beetje door werken en je haalt het wel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Devil, als jij er al om zit te janken thuis dan moet jij ook oppassen. Voor hetzelfde zit je straks ook zo thuis, dan kun je beter het vak (de combi vakken) gewoon niet (allemaal) halen vind ik.
Nou nou, zo'n opmerking is dan ook weer niet nodig.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ach beetje door werken en je haalt het wel.
'Overspannen' thuis zitten is echt voor falers en friezen
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou nou, zo'n opmerking is dan ook weer niet nodig.
Stage snap ik wel, maar tijdens je studie kan je ook je rust nemen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:07 schreef maok het volgende:
Ik heb ook een tijdje een soort van overspannen thuis gezeten tijdens mijn studie. (zeg expres ´soort´, is niet officieel vast gesteld ofzo) Was bij door een stage periode.
Zo vreemd is het trouwens niet, staat best veel druk op je tijdens een studie, heel anders dan waneer je bij een baas werk en je om 5 gewoon vrij bent en klaar met je werk (gaat niet altijd zo natuurlijk). Als je studeert ben je er soms wel 24/7 mee bezig. Is trouwens ook weer een extra leermoment geweest, ik zal nu niet zo snel meer overspannen raken tijdens werk denk ik.
Weet niet wat voor studie jij doet, maar mijn studiebelasting is wel lager dan 24/7quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:07 schreef maok het volgende:
Als je studeert ben je er soms wel 24/7 mee bezig.
Probleem dat het dan vaak al te laat is. Ik heb de stage gewoon kunnen afmaken, voldoende ook, daarna komt de klap pas. Als je het je dus te druk maakt tijdens je studie kan het dus best al heel lang sluimeren en er dan bij een beetje stres ofzo ineens uitkomen, bijvoorbeeld bij zo'n vak als DaD zei. Maar dat is ook bij iedereen anders.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Stage snap ik wel, maar tijdens je studie kan je ook je rust nemen.
Klopt, maar dat ligt denk ik erg aan je persoonlijkheid. Ik bedoel alleen dat je nu vrij veel vrijheid van handelen hebt. Tijd nemen als je dat nodig hebt, een vak laten schieten. Op kantoor kan je niet zomaar een dagje thuisblijven en vaak kan dat wel tijdens een studie. Het is toch ook de druk die iemand zichzelf oplegt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:22 schreef maok het volgende:
[..]
Probleem dat het dan vaak al te laat is. Ik heb de stage gewoon kunnen afmaken, voldoende ook, daarna komt de klap pas. Als je het je dus te druk maakt tijdens je studie kan het dus best al heel lang sluimeren en er dan bij een beetje stres ofzo ineens uitkomen, bijvoorbeeld bij zo'n vak als DaD zei. Maar dat is ook bij iedereen anders.
In je hoofd, zovan; sjit, 'ik moet volgende week een opdracht af hebben, dat lukt me nooit' en dan ga je 's nachts lopen piekeren enz. Bij de meeste banen druk je om 5 uur je pc uit en dan ben je niet meer met je werk bezig (als het goed is), bij studie loopt dat meestal ook wat meer door elkaar, 's avonds studeren enzo.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Weet niet wat voor studie jij doet, maar mijn studiebelasting is wel lager dan 24/7
Jezelf gekrabd in je slaap.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag vanochtend onder de douche dat ik twee parallel lopende schrammen diagonaal over m'n linkerborst heb waarvan ik geen flauw idee heb hoe die er gekomen moeten zijn....
Volgens mij wel jaquote:
Dat is inderdaad het vervelende van studeren. Ik kan nu maar heel moeilijk ontspannen, omdat er altijd wel wat te doen is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:07 schreef maok het volgende:
Ik heb ook een tijdje een soort van overspannen thuis gezeten tijdens mijn studie. (zeg expres ´soort´, is niet officieel vast gesteld ofzo) Was bij door een stage periode.
Zo vreemd is het trouwens niet, staat best veel druk op je tijdens een studie, heel anders dan waneer je bij een baas werk en je om 5 gewoon vrij bent en klaar met je werk (gaat niet altijd zo natuurlijk). Als je studeert ben je er soms wel 24/7 mee bezig. Is trouwens ook weer een extra leermoment geweest, ik zal nu niet zo snel meer overspannen raken tijdens werk denk ik.
Ga je psychologie studeren dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik volg eerst Psychologie. Bij de Nieuwekerkweg oid?
En omdat ik per se een tweede studie moest kiezen , ik wil alleen maar psychologie doen, volg ik ook Kunst, cultuur & Media. Als middagprogramma, maar ik heb nog niet gekeken waar dat is.
Ik vind zulks ook wel intressant, maar om een hele studie van te maken niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga je psychologie studeren dan?
Ik zie jou ook wel bij godsdienstwetenschap eigenlijk (mag je gewoon je wérk maken van hekserij(nadat je je door de christelijke stuff hebt heen geworsteld
) en MRS (middeleeuwen en renaissancestudies) is ook tof
(daar was Jos Hermans ook docent).
Heksenhamer?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind zulks ook wel intressant, maar om een hele studie van te maken niet.
Voor mn profielwerkstuk ga ik bezig met hekserij, maar weet nog niet een precies 'probleem' te formuleren, maar sowieso iets met hekserij.
Nou, begin alvast maar met lobbyen voor een volgende keer dan. Fok!-meet @ Hasret.quote:
Het gaat om een onderzoekscollege MRS.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het vervelende van studeren. Ik kan nu maar heel moeilijk ontspannen, omdat er altijd wel wat te doen is.
Zo zit ik nu met m'n scriptie, moet ik nog een onderzoekscollege afmaken, zit ik met statistiek (HELP! Wat doe ik mezelf aan?!) en dan ook nog m'n freelancewerk... Ik ben een paar weken heel relaxed geweest, maar sinds deze week is de stress weer terug. Om te kunnen ontspannen moet ik echt weg zijn en gelukkig ga ik dit weekend weg met de familie. Dan kan ik niet met de studie bezig, ook al mocht ik het willen
.
Om welk vak gaat het eigenlijk, DaD?
Ja. Best lomp. Als je er weer eens komt, let eens op de ogen van die mensjes. De een lijkt speed te gebruiken en de ander is zo high alst maar is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heksenhamer?
Ik zou mooi iets doen over die rotchristenen die allemaal zogenaamde heksen op de brandstapel hebben gegooid.
Maar in jouw geval is het leuker om meer op de leer in te gaan idd. Dan krijgt je docent ook een beter beeld van wat het is. Ik was laatst nog op jouw school trouwens. Die schilderingen op de muur in de gang!
.
Ik fik niks af,quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:50 schreef freecell het volgende:
Ik ben even weg uit het topic en meteen worden de christenen weer afgefikt?
De schepping van Adam? Die 2 handjes? van Michelangelo?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Meneer vind onze school dus ook heel arrogant, net als dat op onze toetsblaadjes die hand van God en Jezus (of Adam.) staan, dattie de mens creeërt ofzo?
Tzijn dan ook niet mijn woorden,quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:53 schreef freecell het volgende:
[..]
De schepping van Adam? Die 2 handjes? van Michelangelo?
Dan snap ik niet zo goed wat er arrogant aan is?
Het had volgens mij dan net zo goed die 'mens' tekening van Da Vinci kunnen zijn. Zijn allebei bekende stukken die héél veel gebruikt worden in relatie tot onderwijs.
Jij niet, ik las boven je iets over rotchristenen, omdat ze zogenaamde heksen verbranden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik fik niks af,Ik zeg alleen wat er op de muur staat en wat mijn gesch. leraar zegt.
en Boon.
Jij maakt je te druk, G. te rustig. Er is een middenweg.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het gaat om een onderzoekscollege MRS.
Het hangt inderdaad af van hoeveel druk je jezelf oplegt. No offence G., maar ik zou nooit zo als jij door m'n studie kunnen gaan. Ik maak me er wel druk om als ik iets niet op tijd afheb, en ik ben ook écht niet van plan nog meer vertraging op te lopen. Plus, je hebt eigenlijk nooit echt vrij. Eerst heb je een semester waarin je hard moet werken, dan tentamens/deadlines, als je dat net gedaan hebt begint het tweede semester, daarna weer die tentamens/deadlines, en dan ga ik meteen door naar m'n bijna fulltime vakantiebaan (vorig jaar had ik voor het eerst 2 weken vrij!). Dat kan gewoon te veel worden na een poosje, als je dat allemaal tussendoor ook nog moet combineren met een bijbaan en een (lange afstands...) relatie.
En Jesse, je zou er versteld van staan hoe graag werknemers Friezen willen hebben. Staan bekend als harde werkers, namelijk..
Ja, en nu zit jij weer rare dingen te zeggen! Hij is net vermoord, maar terechtgesteld. En dat was precies wat hij wilde. Hj wilde een heilige worden. Hij wist dat in Fryslân de doodstraf stond op het omhakken van heilige bomen. Dus hij is verdulleme toen hij geen zin meer had in het leven vanuit Rome naar Dokkum gelopen om daar de doodstraf te krijgen. En daar is een PR-praatje om heen gemaakt. En hij heeft het celibaat gebracht. En het celibaat heeft best zn goede kanten, maar dat heeft sex buiten het huwelijk ookquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij niet, ik las boven je iets over rotchristenen, omdat ze zogenaamde heksen verbranden.
Dat is net zoiets als nu een hekel aan Friezen gaan hebben, omdat ze Bonifatius vermoord hebben
Ik ben natuurlijk ook het kansloze andere uiterstequote:Op donderdag 6 maart 2008 18:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het gaat om een onderzoekscollege MRS.
Het hangt inderdaad af van hoeveel druk je jezelf oplegt. No offence G., maar ik zou nooit zo als jij door m'n studie kunnen gaan. Ik maak me er wel druk om als ik iets niet op tijd afheb, en ik ben ook écht niet van plan nog meer vertraging op te lopen. Plus, je hebt eigenlijk nooit echt vrij. Eerst heb je een semester waarin je hard moet werken, dan tentamens/deadlines, als je dat net gedaan hebt begint het tweede semester, daarna weer die tentamens/deadlines, en dan ga ik meteen door naar m'n bijna fulltime vakantiebaan (vorig jaar had ik voor het eerst 2 weken vrij!). Dat kan gewoon te veel worden na een poosje, als je dat allemaal tussendoor ook nog moet combineren met een bijbaan en een (lange afstands...) relatie.
En Jesse, je zou er versteld van staan hoe graag werknemers Friezen willen hebben. Staan bekend als harde werkers, namelijk..
OMG...quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij maakt je te druk, G. te rustig. Er is een middenweg.
Wees gerust: daar heb ik ook nooit iets van mee gekregen en ik zat niet eens op een christelijke schoolquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar onze adjunct-directeur; meneer Boon, was ook degene die in het nieuws kwam, omdat hij weigerde de evolutietheorie te onderwijzen, waardoor wij die nu niet kennen,.
American Beauty.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:52 schreef JH87 het volgende:
Ik heb een dilemma.
Ga ik vanavond Spurs - PSV kijken of American Beauty?
Ik heb morgen IT-dienst op de faculteit medische wetenschappen. Wees welkom.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Morgen open dag RUG. Verplicht.
Ga ik nog iemand tegenkomen?
Aangezien jij historicus bent:quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Eh, als historicus moet ik toch opmerken dat Bonifatius misschien dan wel heilige bomen heeft omgehakt, maar dat dat niet de reden voor de moord was. Voor zover ik weet is Bonifatius het slachtoffer geworden van een roofmoord. Hij had veel geld en wijn bij zich.
Daarbij gaat het gerucht dat het trouwens om de Oostfriezen gingen, die van de andere kant van de Lauwerszee, dus de Groningers
Vertel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:35 schreef ChipsZak. het volgende:
IT'ers lijken toch niet teveel op ICT'ers, straks heb ik er weer een achter me aan.
Ja, ik poch even. Want het is een grappig verhaal.
Zie vorige pagina,quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:42 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Vertel.Bij het CDL moet jij overigens helemaal niet zijn gezien je signature.
OMG.quote:
We zullen het nooit precies weten, niemand die er bij was leeft nogquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Eh, als historicus moet ik toch opmerken dat Bonifatius misschien dan wel heilige bomen heeft omgehakt, maar dat dat niet de reden voor de moord was. Voor zover ik weet is Bonifatius het slachtoffer geworden van een roofmoord. Hij had veel geld en wijn bij zich.
Daarbij gaat het gerucht dat het trouwens om de Oostfriezen gingen, die van de andere kant van de Lauwerszee, dus de Groningers
Redbad. Paar jaar gelezen gekozen tot belangrijkste Frysk uit de historie, bij een verkiezing door Bernlef. Bij zn doop in Utrecht vroeg hij vlak voor de doop wat nu het grote verschil zou zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aangezien jij historicus bent:
Ik zag gisteravond iets over dat Friesland rond 600 gekerstend is door Willibrord, klopt dat?. Onder koning Radbout moesten de Friezen niet zoveel van Willibrord hebben tot Radbout stierf en zijn zoon voor hem in de plaats kwam.
Hyves? Wasda?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:01 schreef JH87 het volgende:
Of het verschil is dat de één CZ's Hyves wel wil hebben en de ander niet?
Ik wil gewoon alles. Ik heb Hyves, Facebook, Myspace, Last.fm. Én een FoBo.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
wat meot je met een hyves als je een tof FoBo hebt?
http://youtube.com/watch?v=_c7qutiCpuY ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:06 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon alles. Ik heb Hyves, Facebook, Myspace, Last.fm. Én een FoBo.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat Alex zegt.
Maarja, ik kan natuurlijk ook niet aankomen met: "Wil j mn fokfobo adres." Dat kan een verkeerde indruk afgeven.
Gilesman5000. Hoe geweldig wil je het hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:08 schreef JH87 het volgende:
[..]![]()
Naamsbekendheid van het FoBo is ook niet zo groot als die van Hyves, gok ik zo.
We gaan die 200 vanavond nog wel halen, trouwens! Heb ik een goeie reden om een pilsje open te trekken.
@ dat filmpje: What the heck?
Dus we gaan je altijd bekijken? Zien we ineens zon zwaaiende mafkees met een groen lichtje.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Tara, mag deze tot en met zondag in de OP?Dan benik toch nog een beetje bij jullie
![]()
(ik sta komend weekend zo ne en dan ff voor die cam te zwaaien... en op zondag in een zwarte cabrio
)
Ik heb nog nooit van die hele gozert gehoord.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gilesman5000. Hoe geweldig wil je het hebben.
Vraag maar aan Alex hoe erg ik echt een mislukte fan van GM5K ben.
Cabrio heeft stoffen dak.. Mijn lamp heeft een magneet... Die blijft thuis dusquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dus we gaan je altijd bekijken? Zien we ineens zon zwaaiende mafkees met een groen lichtje.
Gilesman is een oudere mannelijke versie van CZ.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gilesman5000. Hoe geweldig wil je het hebben.
Vraag maar aan Alex hoe erg ik echt een mislukte fan van GM5K ben.
Gaat ie je radio inbouwen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:13 schreef maok het volgende:
Als iemand hem ziet moet die wel even Print screen maken
Omg.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gilesman is een oudere mannelijke versie van CZ.
Is gewoon zoquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omg.![]()
Dus ik zit hier dik fan te zijn van mijn latere zelf. (afgezien van het feit dat ik vrouw ben)
Hoezo?
Jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:14 schreef JH87 het volgende:
Is CZ ook zo apart?
Tofquote:
Op zondag is de kans groter dat ik in beeld benquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben zaterdag een familiedag (m'n eerste ooit!) dus ik kan niet kijken naar Alex..
Pre-partyquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:16 schreef maok het volgende:
Ik heb het zelf ook te druk om te kijken
Oh ja daar werd idd ook wat over gezegd.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Redbad. Paar jaar gelezen gekozen tot belangrijkste Frysk uit de historie, bij een verkiezing door Bernlef. Bij zn doop in Utrecht vroeg hij vlak voor de doop wat nu het grote verschil zou zijn.
"Dan kom je in de hemel"
"En als je niet gedoopt bent?"
"Dan kom je in de hel"
Daarna liep hij, ongedoopt, de kerk uit. Hij wilde liever in de hel bij zijn voorvaderen zijn dan in de hemel bij de mensen die om hem heen stonden daar bij de doop.... De reden waarom hij in christelijke schoolboeken nogal slecht word afgeschlderd helaas. Ondanks dat hij door Denen een tijdje gevangen is genomen, was het een van de beste koningen die we hadden.
Als ik ooit een zoon kreeg, heet hij Redbad.
Ja, klopt. Maar dat is de Nederlandse vertaling van zn naam. En het was geen Nederlander. Nederland bestond nog lang niet. Het was een Fries.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja daar werd idd ook wat over gezegd.
En sorry hoor, maar Ernst Daniël Schmidt had het over Radbout(zo stond het ook in de ondertiteld, vond het al een beetje een rare naam voor een Fries
).
Een vermakelijk soort ADHD.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoezo is dat gwn?![]()
wat heeft hij dat ik niet ook heb?
Ik ken je vooral als je op dreef bentquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm.
Zo druk ben ik toch niet ?
Mss wel als ik op dreef ben, tho.
Ben je al lid?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:42 schreef JH87 het volgende:
Oh ja, daar kwam ik laatst al klikkende al op terecht.
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=65&t=9222quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:41 schreef ChipsZak. het volgende:
http://buzzybeeforum.nl/. Alex zijn forum.
Ik sta er ook op.
Nürburgringquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:40 schreef JH87 het volgende:
Wat is BB? En is de ring de Ring Groningen?
Ik ben gespot.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=65&t=9222
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=65&t=9135
Al die mannen ook die op de TT af komenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
En wat vind je van mijn poes?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:54 schreef maok het volgende:
Hoi ik ben Marinka, maar dat kun je als je een beetje creatief bent ook van mijn username maken
Ik duik mijn bed in, welterusten allemaal![]()
![]()
Zoals ik aan mn loket heb hangen:quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:02 schreef JH87 het volgende:
Jullie zijn aardige mensen. Misschien zelfs Alex wel een beetje.
Dat blijkt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Als je er eenmaal echt inzit, dan doe je automatisch mee, en gaat dat ook makkelijker.
klopt dan type je gewoon wat zonder na te denken... enzo etc.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Als je er eenmaal echt inzit, dan doe je automatisch mee, en gaat dat ook makkelijker.
Heb je daar ook niet ooit fotos van in de sneeuw gepost in PTA?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:06 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat blijkt.![]()
En Alex: http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?p=217024#p217024
In deze auto rij ik 's weekends altijd rond. Alleen dan zonder plakplaatjes en in het zwart.
Niet dat ik weet. Er is één foto ergens. Die staat wel online geloof ik, zou ik ff moeten zoeken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je daar ook niet ooit fotos van in de sneeuw gepost in PTA?
ok ik ook.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:08 schreef JH87 het volgende:
Het posten gaat lekker nu. Nog 38. Dan mag ik een biertje.
Waarom niet?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:17 schreef JH87 het volgende:
Nog 29. En vlaamse meisjes, tsja. Daar begin ik niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |