Ik wil gewoon alles. Ik heb Hyves, Facebook, Myspace, Last.fm. Én een FoBo.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
wat meot je met een hyves als je een tof FoBo hebt?
http://youtube.com/watch?v=_c7qutiCpuY ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:06 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon alles. Ik heb Hyves, Facebook, Myspace, Last.fm. Én een FoBo.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat Alex zegt.
Maarja, ik kan natuurlijk ook niet aankomen met: "Wil j mn fokfobo adres." Dat kan een verkeerde indruk afgeven.
Gilesman5000. Hoe geweldig wil je het hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:08 schreef JH87 het volgende:
[..]![]()
Naamsbekendheid van het FoBo is ook niet zo groot als die van Hyves, gok ik zo.
We gaan die 200 vanavond nog wel halen, trouwens! Heb ik een goeie reden om een pilsje open te trekken.
@ dat filmpje: What the heck?
Dus we gaan je altijd bekijken? Zien we ineens zon zwaaiende mafkees met een groen lichtje.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Tara, mag deze tot en met zondag in de OP?Dan benik toch nog een beetje bij jullie
![]()
(ik sta komend weekend zo ne en dan ff voor die cam te zwaaien... en op zondag in een zwarte cabrio
)
Ik heb nog nooit van die hele gozert gehoord.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gilesman5000. Hoe geweldig wil je het hebben.
Vraag maar aan Alex hoe erg ik echt een mislukte fan van GM5K ben.
Cabrio heeft stoffen dak.. Mijn lamp heeft een magneet... Die blijft thuis dusquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dus we gaan je altijd bekijken? Zien we ineens zon zwaaiende mafkees met een groen lichtje.
Gilesman is een oudere mannelijke versie van CZ.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gilesman5000. Hoe geweldig wil je het hebben.
Vraag maar aan Alex hoe erg ik echt een mislukte fan van GM5K ben.
Gaat ie je radio inbouwen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:13 schreef maok het volgende:
Als iemand hem ziet moet die wel even Print screen maken
Omg.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gilesman is een oudere mannelijke versie van CZ.
Is gewoon zoquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omg.![]()
Dus ik zit hier dik fan te zijn van mijn latere zelf. (afgezien van het feit dat ik vrouw ben)
Hoezo?
Jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:14 schreef JH87 het volgende:
Is CZ ook zo apart?
Tofquote:
Op zondag is de kans groter dat ik in beeld benquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben zaterdag een familiedag (m'n eerste ooit!) dus ik kan niet kijken naar Alex..
Pre-partyquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:16 schreef maok het volgende:
Ik heb het zelf ook te druk om te kijken
Oh ja daar werd idd ook wat over gezegd.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Redbad. Paar jaar gelezen gekozen tot belangrijkste Frysk uit de historie, bij een verkiezing door Bernlef. Bij zn doop in Utrecht vroeg hij vlak voor de doop wat nu het grote verschil zou zijn.
"Dan kom je in de hemel"
"En als je niet gedoopt bent?"
"Dan kom je in de hel"
Daarna liep hij, ongedoopt, de kerk uit. Hij wilde liever in de hel bij zijn voorvaderen zijn dan in de hemel bij de mensen die om hem heen stonden daar bij de doop.... De reden waarom hij in christelijke schoolboeken nogal slecht word afgeschlderd helaas. Ondanks dat hij door Denen een tijdje gevangen is genomen, was het een van de beste koningen die we hadden.
Als ik ooit een zoon kreeg, heet hij Redbad.
Ja, klopt. Maar dat is de Nederlandse vertaling van zn naam. En het was geen Nederlander. Nederland bestond nog lang niet. Het was een Fries.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja daar werd idd ook wat over gezegd.
En sorry hoor, maar Ernst Daniël Schmidt had het over Radbout(zo stond het ook in de ondertiteld, vond het al een beetje een rare naam voor een Fries
).
Een vermakelijk soort ADHD.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoezo is dat gwn?![]()
wat heeft hij dat ik niet ook heb?
Ik ken je vooral als je op dreef bentquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm.
Zo druk ben ik toch niet ?
Mss wel als ik op dreef ben, tho.
Ben je al lid?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:42 schreef JH87 het volgende:
Oh ja, daar kwam ik laatst al klikkende al op terecht.
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=65&t=9222quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:41 schreef ChipsZak. het volgende:
http://buzzybeeforum.nl/. Alex zijn forum.
Ik sta er ook op.
Nürburgringquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:40 schreef JH87 het volgende:
Wat is BB? En is de ring de Ring Groningen?
Ik ben gespot.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=65&t=9222
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=65&t=9135
Al die mannen ook die op de TT af komenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
En wat vind je van mijn poes?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:54 schreef maok het volgende:
Hoi ik ben Marinka, maar dat kun je als je een beetje creatief bent ook van mijn username maken
Ik duik mijn bed in, welterusten allemaal![]()
![]()
Zoals ik aan mn loket heb hangen:quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:02 schreef JH87 het volgende:
Jullie zijn aardige mensen. Misschien zelfs Alex wel een beetje.
Dat blijkt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Als je er eenmaal echt inzit, dan doe je automatisch mee, en gaat dat ook makkelijker.
klopt dan type je gewoon wat zonder na te denken... enzo etc.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Als je er eenmaal echt inzit, dan doe je automatisch mee, en gaat dat ook makkelijker.
Heb je daar ook niet ooit fotos van in de sneeuw gepost in PTA?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:06 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat blijkt.![]()
En Alex: http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?p=217024#p217024
In deze auto rij ik 's weekends altijd rond. Alleen dan zonder plakplaatjes en in het zwart.
Niet dat ik weet. Er is één foto ergens. Die staat wel online geloof ik, zou ik ff moeten zoeken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je daar ook niet ooit fotos van in de sneeuw gepost in PTA?
ok ik ook.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:08 schreef JH87 het volgende:
Het posten gaat lekker nu. Nog 38. Dan mag ik een biertje.
Waarom niet?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:17 schreef JH87 het volgende:
Nog 29. En vlaamse meisjes, tsja. Daar begin ik niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |