Ligt er aanquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vind je me een bitch?
Niet zo onzeker!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vind je me een bitch?
Een bitchfight impliceert bitches.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:25 schreef MaxMark het volgende:
Aan wie wordt de vraag gesteld, eigenlijk?
Mijn agenda gaat van de 11e meteen naar de 13e! Ik snap er niets van!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Tineke, 12 mei al in je agenda staan?
Superquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn agenda gaat van de 11e meteen naar de 13e! Ik snap er niets van!
Ik weet 't, ik weet nog niet hoe 't zit met vrij krijgen bij m'n nieuwe baan, maar proberen ga ik het zeker, en dan ga ik met je mee.
Ah, ik was daar allang weer aan voorbij.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een bitchfight impliceert bitches.
Ik heb vast ook nog wel ergens een groen shirtje.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe sta je er tegen over om zo nu en dan een groene lamp op het dak te zetten btw?![]()
![]()
Oeh, dan gaan we "The Green Team" worden of zoquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb vast ook nog wel ergens een groen shirtje.
Wordt mijn vaderschap in twijfel getrokken?quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
de orgiemeet bij deel 50 was leuk. Daar is freecell toch ook zwanger geraakt?
De enige die ik bij die meet intiem heb gezien met freecell ben jij. Nou ja, maok ook. Maar die produceert geen sperma.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wordt mijn vaderschap in twijfel getrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |