Prima idd voor een overzichtje ja!quote:Op maandag 3 maart 2008 00:11 schreef Houtspeer het volgende:
Anders kunnen we ook de prijs erop zetten? Ook leuk om te weten toch?
Heb je recensie nog op iens gelezen. Aantal keer aan gedacht om bij Basso te eten, maar denk dat ik het maar laat.quote:
Ik vond de Bazar veel leuker, gezelliger en toch ook wel beter eten dan De Smaak van Afrika. Dat viel me toch wel ietwat tegen. Maar de Bazar is inderdaad een prima tentje waar je behoorlijk kan eten voor weinig geldquote:Op maandag 17 maart 2008 23:25 schreef Maeghan het volgende:
Nee, misschien doen we inderdaad maar weer een keertje Bazar. De Smaak van Afrika is ook wel leuk trouwens, op de Mariniersweg is dat geloof ik.
quote:Het vlees op mijn bord was wel genoeg en als ik borsten wil bekijken, dan kijk ik wel omlaag.
was ook wel een vrij foute opmerking natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 02:04 schreef Bluezz het volgende:
@ muck : .
[..]
Wel wat onsmakelijk ook eigenlijk.
Verder weer lekker bijgelezen![]()
Wat heb je gegeten?quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:29 schreef tgs. het volgende:
De tt was dus waar je gegeten hebt. Nou net nog bij BK Burger King) Gewoon lekker!
Daar kun je idd erg goed eten jaquote:
Beter laat dan nooit!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, zal hier morgen even wat verslagjes posten.Heb nogal wat restaurants gezien afgelopen week.
Hier liepen we zondag langs en leek ons ook wel watquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:00 schreef Yoni het volgende:
Waar? Limoen in Utrecht
Wanneer? Zondag 6 april 2008
Je hebt er inderdaad héél weinig aan gemist..... wel jammer, want het heeft wel potentie.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier liepen we zondag langs en leek ons ook wel watGelukkig niet gedaan dus.
Op zich had ik het echt geweldig gevonden als we er toch waren gaan eten en dan allebei hier een review plaatsen van 6 aprilquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:40 schreef Yoni het volgende:
Je hebt er inderdaad héél weinig aan gemist..... wel jammer, want het heeft wel potentie.
Welke? Dat tapasrestaurant of broadway?quote:
Toevallig ook van de week zitten denken of Limoen wat zou zijn. Goed dat we het niet geprobeerd hebben, ik geef ze nog even om te oefenen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier liepen we zondag langs en leek ons ook wel watGelukkig niet gedaan dus.
Jaaa, dat was wel heel leuk geweestquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op zich had ik het echt geweldig gevonden als we er toch waren gaan eten en dan allebei hier een review plaatsen van 6 april
Jeetje, dat is nogal wat voor 1 vrouwquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:42 schreef zoalshetis het volgende:
-knip-
Bouchon du Centre: Falckstraat 3, Amsterdam, tel 020-3301128
Waarom zet je het hier dan neer in het topic: Waar heb JIJ gegeten?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:42 schreef zoalshetis het volgende:
nog niet gegeten, wel veel van gehoord en ook een recentie van het onlinemagazine mybutler.
-knip-
Foodback CUL, geen flauwecul!quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom zet je het hier dan neer in het topic: Waar heb JIJ gegeten?
Ik kan ook wel allerlei IENS of Dinnersiteresencies van anderen hier neer pleuren.
Dat advies werd je daar gegeven omdat je daar niet vermeldde dat je er zelf helemaal niet gegeten hebt en deed alsof het je eigen recensie was.quote:
sorry als het zo overkwam, was niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat advies werd je daar gegeven omdat je daar niet vermeldde dat je er zelf helemaal niet gegeten hebt en deed alsof het je eigen recensie was.
Ohh ik ken de Fox alleen als kroeg waar ik vroeger heen ging. Dus iig daar nooit gaan eten als ik weereens in Voorburg uit eten ga.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit!
Waar? The Fox in Voorburg www.thefox.nl
Wanneer? Maandag 10 maart
Dat is een verstandig besluit.quote:Op maandag 14 april 2008 11:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohh ik ken de Fox alleen als kroeg waar ik vroeger heen ging. Dus iig daar nooit gaan eten als ik weereens in Voorburg uit eten ga.
Ik heb daar gegeten toen ze nog op zuid zaten, echt geweldig toen! Hebben de hele avond tapas zitten smikkelen. Hoezo ging het nu zo snel?quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:40 schreef Isegrim het volgende:
Waar? La cazuela, Rotterdam (Proveniersstraat)
Wanneer? Zonet.
Wat at je? Brood met alioli, gegratineerde reuzemosselen, geitenkaas met appel, honing en walnoten, in sherry gemarineerde champignons met chorizo. Sangria. En een grand dessert met o.a. chocolademousse en gekonfijte pruim.
Impressie? Prima eten, hele attente bediening. Ging wel een tikkie snel allemaal.
Kosten? Inclusief fooi ¤ 70,- voor twee personen. Goede prijs-kwaliteit-verhouding.
Cijfer? 7,5
Nou, we hadden nog niet besteld of het stond al op tafel. Op zich is vlotte bediening prima, maar dit was wel erg vlot (ondanks de grote drukte trouwens).quote:Op woensdag 16 april 2008 14:26 schreef Innocence het volgende:
[..]
Ik heb daar gegeten toen ze nog op zuid zaten, echt geweldig toen! Hebben de hele avond tapas zitten smikkelen. Hoezo ging het nu zo snel?
Ben er pas 1 x geweest maar zou er niet snel nog een keer heengaan denk ik. Misschien om het toetje te eten hahaquote:Op donderdag 17 april 2008 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
Trusten, ik vind Le connaisseur ook wel OK voor dat geld, maar de gerechten zijn echt drie keer hopeloos. Olijven bij de nachos'ratatouille' van ui, champi's en spek
en spekjes in een vego-gerecht (en dan nog keihard ontkennen ook
). Het is dat ze lekkere toetjes hebben
UIt eten is volgens mij nergens zo duur als in Nederlandquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:15 schreef Bluezz het volgende:
Wat heb je lekker gegeten in Dublin Peri, en niet duur ook
Probeer Reykjavik eensquote:Op donderdag 17 april 2008 12:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
UIt eten is volgens mij nergens zo duur als in Nederland, uitzonderingen als toptenten en plekken als Londen, Parijs en Geneve etc. daargelaten...
Oh oh ohquote:Op donderdag 17 april 2008 12:22 schreef Coolfool het volgende:
Waar?Ciel Bleu, Okura
Wanneer?3 april
Wat at je?
MENU PRINTEMPS met bijpassend wijnarrangement
Zeebaars en rode gamba
Zeebaars gemarineerd in vanille-citrusolie met zoetzure komkommer
Gouden aardappel met tartaar van zeebaars, spicy sorbet van komkommer
Rode gamba mi-cuit met mango en roze peper
Toothfish met poulpo
Geroosterde toothfish met wakame en gemarineerde inktvis,
krokante inktvisrijst en een schuimige saus van escabèche
Iers lamsvlees
Op eigen vet bereide lamsrug met een ravioli van lamszwezerik
en auberginekaviaar, crouton van portabella en niertjes,
jus van steranijs
Lambada, lambada en lambada
Magnum van aardbei en witte chocolade
Cheesecake met gemarineerde aardbeien
Aardbei Daiquiri “Ciel Bleu” stijl
Impressie?
Geweldig uitzicht over een langzaam donker wordend Amsterdam. Zeer vriendelijke bediening, en ontspannen sfeer.
Kosten? Op kosten van de baas
Cijfer?Vette 10!
...en wat gaf je De Librije dan?quote:Op zondag 20 april 2008 17:52 schreef golfer het volgende:
Waar? Oud Sluis te Sluis
Wanneer? 19 april 2008
Wat at je? Teveel lekkers om hier weer apart op te noemen, maar verwijzing naar Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, #4
Impressie? Toptent van Nederland. Alles klopt. Eten, drank, bediening, sfeer.
Kosten? Heul veul, maar dat weet je als je naar Nederlands beste 3-sterrenrestaurant gaat
Cijfer? 10+
quote:De goudgele bogen die niet per abuis de 'M' vormen van McDonalds doen neo-gotisch aan. Binnen staar je je kapot op zwart-witte tegels die niet onderdoen aan Zuid-Italiaans marmer.
quote:Op zondag 20 april 2008 19:28 schreef starla het volgende:
Erg indrukwekkend. De goudgele bogen die niet per abuis de 'M' vormen van McDonalds doen neo-gotisch aan. Binnen staar je je kapot op zwart-witte tegels die niet onderdoen aan Zuid-Italiaans marmer.
quote:hoofddeksel met weer een 'M' erop, een terugkerend thema.
Klinkt veel belovend, binnenkort ook eens proberen.quote:Op zondag 20 april 2008 19:28 schreef starla het volgende:
Waar?
McDonalds te Almelo
Wanneer?
Gisteren
Wat at je?
2 grote patat met 4 frietsaus en 2 Big Mac's
Impressie?
Erg indrukwekkend. De goudgele bogen die niet per abuis de 'M' vormen van McDonalds doen neo-gotisch aan. Binnen staar je je kapot op zwart-witte tegels die niet onderdoen aan Zuid-Italiaans marmer. Buiten is er vertier voor de kinderen in de vorm van een wentel-glijbaan en een zandbak.
De service is geweldig. Na slechts 5 minuten sta ik voor een vriendelijke glimlach van de bediende die een prachtig uniform aan heeft in combinatie met een hoofddeksel met weer een 'M' erop, een terugkerend thema.
Kosten?
Onbetaalbaar
Cijfer?
10
quote:Op zondag 20 april 2008 19:28 schreef starla het volgende:
Waar?
McDonalds te Almelo
Wanneer?
Gisteren
Wat at je?
2 grote patat met 4 frietsaus en 2 Big Mac's
Impressie?
Erg indrukwekkend. De goudgele bogen die niet per abuis de 'M' vormen van McDonalds doen neo-gotisch aan. Binnen staar je je kapot op zwart-witte tegels die niet onderdoen aan Zuid-Italiaans marmer. Buiten is er vertier voor de kinderen in de vorm van een wentel-glijbaan en een zandbak.
De service is geweldig. Na slechts 5 minuten sta ik voor een vriendelijke glimlach van de bediende die een prachtig uniform aan heeft in combinatie met een hoofddeksel met weer een 'M' erop, een terugkerend thema.
Kosten?
Onbetaalbaar
Cijfer?
10
Vreemde tegenstrijdigheid wb die kosten. Ook jammer, zal voor een aantal mensen toch wel een factor zijn bij het besluiten ergens wel of niet heen te gaan, dus is sowieso relevant in een topic als dit.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:43 schreef zoalshetis het volgende:
kosten: i don't talk about that
cijfer: 7.7 . het is duur maar wel de moeite waard voor iemand die al gemiddeld bedreven is in sushi. voor iemand die er al heel erg thuis in is, zoals ik, is het amusant, maar wel heel duur daar. kan veel goedkoper.
Zaten te denken om met ons 5 persoons groepje daar te gaan eten. Zijn niet veel recensies tegen gekomen dus maar voor Sumo gegaan. Wel een aanrader dus?quote:Op zondag 4 mei 2008 22:20 schreef Vanyel het volgende:
Waar
Miso (eat&chill), 'onbeperkt' sushi etc., Kruiskade Rotterdam
Van de vijf mensen (incl. ik) die ik ken die er gegeten hebben waren er vijf enthousiast, dus sowieso het proberen waard. Al was het alleen omdat je voor die prijs met zoveel keus sowieso niet echt enorm de mist in zal gaan.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:23 schreef n0a het volgende:
Zaten te denken om met ons 5 persoons groepje daar te gaan eten. Zijn niet veel recensies tegen gekomen dus maar voor Sumo gegaan. Wel een aanrader dus?
Precies en daarom topic opgeschoondquote:Op maandag 30 juni 2008 07:14 schreef PeRi het volgende:
De vraag is niet wat je hebt gegeten, maar waar. Soit, hou je bagger weg ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kosten: eten 25 euro pp + drankjes
Cijfer 7, simpel en lekker eten voor een redelijke prijs. Omdat het rustig was had de kok ook de tijd om met ons te praten dat was wel lollig, leuke man.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Prima tent, sinds de zomer geopend, erg druk altijd daar. Laat je even weten hoe het was?quote:Op donderdag 18 september 2008 @ 17:30 schreef spy08 het volgende:
Ik ga morgen naar Rotterdam en bij FRED lunchen. Iemand daar al geweest?
Je weet wie het schrijftquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:37 schreef David het volgende:
20 euro per couvert? Dat is weinig, aan die gerechten te zien lijkt het me toch een echt fine-dining restaurant.
En thuis meteen een zak chips opentrekken omdat je zo weinig kreegquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:52 schreef tonja het volgende:
Wanneer en waar? Eergisteren in Hoorn in Jozua's Restaurant gegeten.
Wat? Ik weet niet precies meer wat het allemaal was. Het was heerlijk dat weet ik nog wel
[ afbeelding ]
De tweede amuse. De eerste (een oester gestoomd op 60 graden met een komkommersause op pittige zeewier) hadden we al op voordat ik bedacht dat het een leuk idee was om foto's te maken.
Wat dat bruine blokje precies was weet ik niet meer. Dat donkere is rode uiencompote, en een croutonnetje
[ afbeelding ]
Carpaccio van coquilles St.Jacques op creme fraiche aangemaakt met limoen en nog wat en champagne kaviaar.
[ afbeelding ]
Een bisque met garnalen
[ afbeelding ]
Fazant met smeltende eendelever zoete zuurkool en pastinaakpuree
[ afbeelding ]
Reebout met paddestoelen, bloemkool knolselderijpuree en spek.
[ afbeelding ]
Nootje in een druppel caramel, chocolade mousse of ijs (ik had geen ruimte meer voor het desert) Bietenijs en appelgebak
[ afbeelding ]
Impressie
Warme sfeer in het restaurant, en de bediening is vriendelijk, correct zonder formeel of stijfjes te zijn en zeer alert.
Het eten was perfect. Heel bijzonder met allemaal waanzinnige smaaksensaties. Vooral de combinatie van smaken vond ik spectaculair lekker.
Kosten 112 euro met z'n tweeen.
Cijfer: 10 Alles was echt even smakelijk. Ik heb in zeker 10 jaar niet zo goed gegeten.
Nu dit topic eens even helemaal doorlezen
Zoiets inderdaad, en aangemaakt met pernod en nog wat.. Was overheerlijk ook.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
wow tonja! dat ziet er lekker uit!
ik denk dat het plakje wat je niet meer thuis kan brengen een pate van gans-/eendelever is of een ander gevogelte.
wel een laag cijfer vind ik. moet toch flink tegengevallen zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:19 schreef Raissa het volgende:
Waar? Il Cavallino in Amsterdam
Wanneer? Vorige week zondag
Wat at je? Verse ravioli gevuld met eekhoorntjesbrood onder bolognesesaus.
Impressie? Knus restaurantje maar verwacht geen goede stoel of grote tafel, geen pizza op de kaart, alle pasta is vers, personeel is redelijk ongeinteresseerd.
Kosten? 2 personen, alleen hoofdgerecht, 2 colaatjes en 2 biertjes voor ¤ 30,-
Cijfer? 6,5
Ik vind het niet echt prettig om in een hoekje te worden neergezet op een stoel waarop je na 2 minuten al een houten reet hebt neequote:Op zaterdag 22 november 2008 18:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel een laag cijfer vind ik. moet toch flink tegengevallen zijn.
Ziet eruit als een restaurant met een uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:52 schreef tonja het volgende:
Wanneer en waar? Eergisteren in Hoorn in Jozua's Restaurant gegeten.
Wat? Ik weet niet precies meer wat het allemaal was. Het was heerlijk dat weet ik nog wel
[ afbeelding ]
De tweede amuse. De eerste (een oester gestoomd op 60 graden met een komkommersause op pittige zeewier) hadden we al op voordat ik bedacht dat het een leuk idee was om foto's te maken.
Wat dat bruine blokje precies was weet ik niet meer. Dat donkere is rode uiencompote, en een croutonnetje
[ afbeelding ]
Carpaccio van coquilles St.Jacques op creme fraiche aangemaakt met limoen en nog wat en champagne kaviaar.
[ afbeelding ]
Een bisque met garnalen
[ afbeelding ]
Fazant met smeltende eendelever zoete zuurkool en pastinaakpuree
[ afbeelding ]
Reebout met paddestoelen, bloemkool knolselderijpuree en spek.
[ afbeelding ]
Nootje in een druppel caramel, chocolade mousse of ijs (ik had geen ruimte meer voor het desert) Bietenijs en appelgebak
[ afbeelding ]
Impressie
Warme sfeer in het restaurant, en de bediening is vriendelijk, correct zonder formeel of stijfjes te zijn en zeer alert.
Het eten was perfect. Heel bijzonder met allemaal waanzinnige smaaksensaties. Vooral de combinatie van smaken vond ik spectaculair lekker.
Kosten 112 euro met z'n tweeen.
Cijfer: 10 Alles was echt even smakelijk. Ik heb in zeker 10 jaar niet zo goed gegeten.
Nu dit topic eens even helemaal doorlezen
ik hou sowieso niet van tenten waar het personeel ongeïnteresseerd is en waar mensen achteraf gezet worden, zonder dezelfde egards te krijgen die een klant betaamt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:29 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt prettig om in een hoekje te worden neergezet op een stoel waarop je na 2 minuten al een houten reet hebt neeBovendien vind ik het bijzonder irritant als ze je weet ik hoe lang laten wachten op het opnemen van de drankjes (terwijl het niet echt bijzonder druk was ofzo).
Het eten was lekker maar niet bijzonder, het enige dat een beetje smaak had was de bolognese saus en zelfs die smaak was mwa..
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:32 schreef Isegrim het volgende:
Oh, tonja, je hebt dit menu gehad volgens mij: http://www.jozuas-restaurant.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=44&Itemid=66
jammer dat de amuses er niet op staan. weten we nog niet zeker wat het 'blokje' is.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:32 schreef Isegrim het volgende:
Oh, tonja, je hebt dit menu gehad volgens mij: http://www.jozuas-restaurant.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=44&Itemid=66
dat had ik al geschreven.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:13 schreef Isegrim het volgende:
Is het niet een pâté ofzo?
Ik kreeg het ook netjes opgediend. Het is ook een 'echt' restaurant ipv een eetschuur en daardoor is het wel iets prijziger dan een 'normale' Aziatische tent. Gelukkig hoefde ik niet af te rekenenquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
Heh, die crepe met geraspte eend en sliertjes groente en hoisin saus vind ik ook altijd lekker. Bij ons komt de ober dan met de hele eend stukjes af snijden naast de tafel. Daarna wordt de half aangesneden eendgewoon op tafel gezet zodat we die soldaat kunnen maken.
Vind het wel errug duur, Boris.
Ik krijg daar onfrisse associaties bij.quote:Op zaterdag 6 december 2008 06:39 schreef Windigo het volgende:
'Geur van een aziaat'wat een titel voor een menu..
Geweldig!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:48 schreef golfer het volgende:
Leuk!
Om je alvast wat voorpret te bezorgen onze indruk daar
Ik heb je foto's bekekenquote:Op zondag 25 januari 2009 19:32 schreef SnuggLe het volgende:
Gekke is dat als ik ze wil editen ik ze wel allemaal zie, maar daarna soms weer niet!?!?!
Anyway, hier staan alle foto's nog een keer
Ziet er weer prima uit.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:32 schreef SnuggLe het volgende:
Gekke is dat als ik ze wil editen ik ze wel allemaal zie, maar daarna soms weer niet!?!?!
Anyway, hier staan alle foto's nog een keer
Dat doet er niet toe.quote:
Waarom zo geheimzinning? Iedereen zet hier bedragen neer behalve jij. Ik ga er echt niet vanuit dat je voor een tientje hebt gegeten.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:25 schreef SnuggLe het volgende:
Dat doet er niet toe.
Je kunt gewoon even op de site kijken en dan zie je dat ze Pere et fils-menu hebben genoten en daar kan je de prijs van vinden als je dat belangrijk vindt.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:28 schreef starla het volgende:
Waarom zo geheimzinning? Iedereen zet hier bedragen neer behalve jij. Ik ga er echt niet vanuit dat je voor een tientje hebt gegeten.
Zo had snuggle ook kunnen antwoorden, dankjewelquote:Op maandag 26 januari 2009 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt gewoon even op de site kijken en dan zie je dat ze Pere et fils-menu hebben genoten en daar kan je de prijs van vinden als je dat belangrijk vindt.
21 februari gaan BliksemSchigt en ik bij The Ivy Rotterdam lekker uitgebreid lunchen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 20:22 schreef Isegrim het volgende:
Net in De wereld draait door: http://www.restaurant-ivy.nl/
Daar ga ik dus echt heen zodra het kan!!! Hij heeft in The Fat Duck gewerkt.
Hey wat leuk, zijn jullie een setje?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:12 schreef PeRi het volgende:
21 februari gaan BliksemSchigt en ik bij The Ivy Rotterdam lekker uitgebreid lunchen!
Woeiii zó een ontzettende zin in!
Uhuh al een hele poosquote:Op zondag 1 februari 2009 @ 12:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey wat leuk, zijn jullie een setje?
We zijn intussen al een paar keer uit eten geweest zonder ons eigen uitgebreide recensie-blog bij te houden. Even geen zin meer in, maar komt wel weer een keertje in de toekomst.quote:
Waar komt dit restaurant te zitten? zie ik niet op de website staanquote:Op zondag 1 februari 2009 12:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
21 februari gaan BliksemSchigt en ik bij The Ivy Rotterdam lekker uitgebreid lunchen!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 @ 12:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
Waar komt dit restaurant te zitten? zie ik niet op de website staan.
27 februari naar De eendracht in Rotterdam, nu alweer zin in
Lloydpierquote:Op zondag 1 februari 2009 @ 12:22 schreef PeRi het volgende:
Lloydstraat 204, op de oude Mullerpier. Kun je lekker met de watertaxi naar toe. Of tram 8 pakken.
excuus voor het offtopic; doch wil ik heb jullie niet ontnemenquote:Op zondag 1 februari 2009 12:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was dus zóóóó chagrijnig weggelopenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wij hadden om half 8 gereserveerd, duidelijk op de voicemail ingesproken en later nog eens gebeld en alles 3x herhaald, toch werden wij neergezet voor half 6. Hierdoor konden we pas om half 10 gaan eten, ze moesten eerst de tafel vol hebben. Verder kwamen ze erg weinig langs om bestellingen op te nemen qua drankjes, ook niet zo netjes. Het eten was wel erg goed, maar het was toch niet een ontzettend leuke avond hierdoor.
Ja we waren ook al plannen aan het maken om naar de Burger King te gaan enzoquote:Op zondag 15 februari 2009 15:03 schreef starla het volgende:
[..]
Ik was dus zóóóó chagrijnig weggelopen
Als je een soort gelijk restaurant zoekt in Groningen kun je ook naar de Pappa Joe toe. Deze heeft ook zeer voordelige gerechten variërend van lekkere burgers tot nacho's met zelfgemaakte dips. Veel lekkere biertjes en een gezellige sfeer. Zit ook in de Folkingestraat.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:00 schreef vaagsel het volgende:
Waar?
Burgers Sandwiches & Pastas te Groningen
Wanneer?
Donderdag 9 april 2009
Wat at je?
Vooraf namen we de lamsgehaktballetjes met dragonmayonaise. Erg lekker, duidelijk zelfgemaakt. Daarna nam ik de beefburger. Een lekkere hamburger met kappertjesmayonaise en gegrilde paprika. Ik koos voor een bruine bol. Het geheel was erg lekker, het broodje was aan de kleine kant maar verder was het prima. De GF had pasta met groene asperges. Was ook erg lekker. Erbij hadden we nog een kipsalade genomen. Helaas was er geen citroensap op de advocado gedaan anders was deze perfect geweest. Heerlijk gemarineerde kip, lekker uitgebakken spek en perfect gekookte eitjes erin. Was top!
Impressie?
BS&P is gevestigd in de Folkingestraat, zeg maar de hipste straat in Groningen. Ze richten zich dan ook vooral op het lunchpubliek, en daarom zijn de prijzen vrij laag. De duurste pasta en burger zijn slechts ¤7.50. Je moet echter wel apart friet of aardappeltjes bijbestellen. Het interieur is hip, maar niet echt gezellig. Dat hoeft natuurlijk ook niet, dit is een restaurant waar je even wat gaat eten, niet een restaurant waar je uitgebreid gaat tafelen. De bediening was kundig, het personeel ging leuk met elkaar om, dus daarover niks te klagen.
Als je in Groningen bent en je wil even snel ergens wat eten dan is dit een goed restaurant om dat te doen. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!
Kosten?
¤33.50 voor 2 personen
Cijfer
9
Ja, ook aantal keren geweest. Kwaliteit van dat restaurant is in de loop der tijd sterk achteruit gegaan. De eigenaren (Amerikaanse getrouwd (?) met een NL'er) hebben toen nog Folk geopend, in het pand waar nu BS&P zit. Folk heeft het nog geen jaar volgehouden..quote:Op woensdag 22 april 2009 13:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je een soort gelijk restaurant zoekt in Groningen kun je ook naar de Pappa Joe toe. Deze heeft ook zeer voordelige gerechten variërend van lekkere burgers tot nacho's met zelfgemaakte dips. Veel lekkere biertjes en een gezellige sfeer. Zit ook in de Folkingestraat.
Daar heb ik 2 maanden geleden ook gegeten, goed te doen daarquote:Op zaterdag 3 mei 2008 07:51 schreef n0a het volgende:
Waar?
Sumo Rotterdam op de oude Kelly en Ping lokatie
Wanneer?
Vrijdag 2 mei
Wat at je
We waren met een groep van 11 personen. We hebben voor de hele groep besteld. Een hoop vlees gerechten en sushi. Vlees is over het algemeen een stuk sneller klaar. Voor de eerste ronde klopten hoeveelheden niet en werd niet alles geserveerd. De rondes daarna verliepen beter. Sumo verliest wel steeds meer aandacht voor het eten. Rommelige gerold en gesneden sushi.
Een week eerder met 5 personen daar geweest ook toen niet alles ontvangen en moest steeds nabesteld worden. Verlang terug naar de kleine Sumo op schouwburgplein.
Al met al toch een goede plek om met zo'n grote groep te eten. Vind het altijd gezelliger om van gemeenschappelijke schalen te eten.
Kosten
327,70 voor 11 personen
Cijfer?
7
Nouja, we zijn er nu 4 keer geweest. Ik vind het wel leuk om idd naar verschillende restaurants te gaan, maar mijn vader wil altijd naar deze als we uiteten gaan. Hij woont in een verpleeghuis en naar zo'n etentje kan hij echt heel erg naar toe leven. Dus dan accepteer ik maar gewoon dat we dan steeds naar hetzelfde restaurant gaan. Het eten is er prima, maarja, heb onderhand alles van de kaart al wel gehad.quote:Op maandag 27 april 2009 12:22 schreef Isegrim het volgende:
Is het niet een beetje saai om elke keer naar hetzelfde restaurant te gaan...?
Ben er al een tijd niet geweest. Laatste keer was een jaar geleden.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:24 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Ja, ook aantal keren geweest. Kwaliteit van dat restaurant is in de loop der tijd sterk achteruit gegaan. De eigenaren (Amerikaanse getrouwd (?) met een NL'er) hebben toen nog Folk geopend, in het pand waar nu BS&P zit. Folk heeft het nog geen jaar volgehouden..