De eetrecensent van de Volkskrant, Hiske Versprille is ook bij Mystique wezen eten en haar oordeel was:quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:49 schreef Sarabi het volgende:
16 februari 2026 zijn we hier nogmaals gaan eten. Een verandering is dat we nu al een amuse bij de garderobe kregen.
Bietensnoepje bij kaarslicht omdat deze bieten in het donker worden geplukt.
[ link | afbeelding ]
De amuses kan je zelf uit een lijst van 10 kiezen en daar kozen we voor amuses die we de eerste keer nog niet gehad hadden.
De aankleding lijkt wel nog iets verbeterd zoals hoe de vis, paddestoel en ei-amuses geserveerd werden.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Verder waren de gerechtjes met het seizoen mee veranderd.
Het nagerecht (amuses en hartige variant) is wel hetzelfde gebleven.
Het eten vond ik nog steeds erg goed. Wel is het 10 euro pp duurder geworden. En had ik spijt van mijn vis keuze bij het hoofdgerecht, de eend van mijn man was lekkerder. En aangezien het hartige nagerecht hetzelfde was had ik met die wetenschap liever nu voor het zoete gerecht gekozen. Maar goed dat zijn mijn eigen fouten.
Wel erg kwalijk vond ik dat we nadat we de rekening kregen een half uur lang niemand meer hebben gezien dus ben ik op een gegeven moment maar naar voren gelopen.
En persoonlijk vond ik het ook jammer dat we een espresso Martini als afsluiter namen en geen friandises aangeboden kregen die verder iedereen die koffie of thee bestelden wel kreeg. Nu weet ik dat het misschien niet zo hoort, maar het is toch een kleinigheid wat de avond mooi had afgesloten.
Is Golfer jouw oom?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:16 schreef borisz het volgende:
Waar? Boshuis drie in de bossen van Ermelo https://www.boshuisdrie.nl/
Wanneer? 13 maart 2026
Wat at je? Zwijn en hert
Impressie? zie hieronder
Kosten? Oom betaalt
Cijfer? 7
De vrouw van mijn oom is 67 geworden. Donderdag had ze haar laatste werkdag en gisteren werd dat gevierd met de familie. Ze kent deze plek al uit haar jeugd. Vanaf 1765 was deze Boerderij al een horecavoorziening. En de geschiedenis gaat terug tot 800, toen de eerste missionarissen zich er vestigden.
Je kan er het hele jaar wild krijgen.
We zaten met een groep in een ruimte apart. We moesten wel daarvoor achter de bar door. Maar goed wel fijn
Ik ging voor de combo zwijn en hert.
[ afbeelding ]
Prima klaargemaakt. Wel Sligro-wild. Erbij nog patatjes, rode kool, salade. En we konden meer krijgen indien we wilden.
Ik geef het een 7. Ik zou na een wandeling lekker gaan lunchen of een biertje/bitterballen. Het is gewoon prima, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
[ afbeelding ]
Tenslotte nog de Crema Catalana als bonusfoto van ma
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |