Dat is dus het voordeel van zo'n Social Deal. Soms echt wel de moeite waard.quote:
Wij vonden het de laatste keer dat wij er waren (met een Social Deal, dat zegt al wat...) ook tegenvallend. Terwijl wij er al jaren kwamen.quote:Op zondag 21 september 2025 09:56 schreef borisz het volgende:
Waar? Specktakel, Haarlem
Wanneer? 20 sep, Verjaardag broertje
Wat at je? Vijf gangen met de wijn erbij
Impressie? volgt
Kosten? Broertje trakteert
Cijfer? 6
Specktakel al jaren een begrip in Haarlem. Ik heb er acht jaar geleden voor het laatst gegeten. En daarvoor meerdere keren. Dat was altijd een feest. Drie jaar geleden heeft Hans de zaak overgenomen. En helaas Specktakel bleek geen spektakel meer.
Hans stond met één kok in de keuken. En met een grote groep in een volle toko in de zaak trokken ze het niet.
We waren op tijd 18u. En in het begin ging het nog goed. Behalve dan dat de bediening niet zn best deed om geld te verdienen. Eerste gang was de zeebaars in het zuur. En die was lekker. Wellicht het beste gerecht van de avond.
Gang twee kan optijd een to kon kai soepje met een garna dumpling. Prima, maar dat was het dan ook. Daarna begon het lange wachten. Denk bijna een uur voordat de kangaroo op tafel kwam. Best lekker. De Bavette van vier. Ik had gewoon een lekker stuk. Maar dat was bij ma en broertje waren sommige stukken te lang doorgegaard.
Het toetje is het toetje.
Specktakel is geen spektakel meer. Daar laat ik het bij.
Andere zaak wilde die eigenlijk... Alleen ja dan moet je maand van te voren reserveren minimaal. Hij was een beetje laat.quote:Op zondag 21 september 2025 19:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Zonde Borisz! Of eigenlijk zonde voor je broertje
Wat heb je daar gegeten? Wat vond jij er goed aan?quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:04 schreef Knipoogje het volgende:
Normaal heb ik altijd een hekel om bij de Beren te gaan eten, maar ik wilde hier toch een positieve uitzondering plaatsen. En wel de Beren in Veenendaal. Die hebben ook best een relatief hoge google score en dat kan ik beamen.
Gerechten waren goed. Je weet wat je kan verwachten daar, maar ze lieten geen steekjes vallen.
Tot nu toe is er altijd wel wat mis als ik mezelf weer eens per ongeluk bij de Beren bevind omdat ik mijn tafelgenoten niet van keuze kon laten veranderen, maar deze was echt OK!
Wat heeft god voor smaakpapillen?quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind die restaurant recensies van gewone burgers die denken de smaakpapillen van God te hebben altijd zo triest.
Dan negeer je dit topic maar. Je hoeft niet te lezen of te reageren.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind die restaurant recensies van gewone burgers die denken de smaakpapillen van God te hebben altijd zo triest.
SPOILER: FOTO's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was echt
PS Hotel Princenhof te Earnewald krijgt het eten een 7,5. Daar maandag gegeten, maar heb ik geen foto?s van. Doe ik even zo af.
[ Bericht 1% gewijzigd door borisz op 08-10-2025 23:56:58 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |