Ik meen dat deze discussie hier niet gevoerd mag worden, maar wat is er mis mee naar een restaurant te gaan waar je vooraf al weet wat voor prijzen ze waarvoor hanteren.quote:Op zondag 5 april 2026 20:22 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Met zwemen van knolselderijschuim. Genieten.
Persoonlijk vind ik het pure volksverlakkerij allemaal. Pretentieuze flauwekul. Al die afwas ook. Gigantische borden met hele kleine dingetjes allemaal. Zou mooi zijn als dit circus afgeschaft zou worden en dat ze weer gewone borden met echt eten zouden doen.
[..]
Echt hoor... bladgoud... echt? Ja echt. Dat deden ze toen mijn zoon. De mensen waren toen knettergek.![]()
En ook dat wijnarrangement.quote:Op zondag 5 april 2026 20:22 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Met zwemen van knolselderijschuim. Genieten.
Persoonlijk vind ik het pure volksverlakkerij allemaal. Pretentieuze flauwekul. Al die afwas ook. Gigantische borden met hele kleine dingetjes allemaal. Zou mooi zijn als dit circus afgeschaft zou worden en dat ze weer gewone borden met echt eten zouden doen.
[..]
Echt hoor... bladgoud... echt? Ja echt. Dat deden ze toen mijn zoon. De mensen waren toen knettergek.![]()
Deze discussie hoort hier inderdaad niet. Dus die stopt hier ook.quote:Op maandag 6 april 2026 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik meen dat deze discussie hier niet gevoerd mag worden, maar wat is er mis mee naar een restaurant te gaan waar je vooraf al weet wat voor prijzen ze waarvoor hanteren.
Je wordt niet gedwongen er te eten, maar het onderschatten van de handarbeid en dat als volksverlakkerij af doen zegt gewoon dat je er heel weinig van begrijpt, maar voor simpel eten zijn er ook eetgelegenheden.
Was het bij elkaar wel voldoende voor een avondmaaltijd? Het is leuk opgemaakt, maar de hoeveelheid ziet er een beetje karig uit.quote:Op maandag 13 april 2026 13:01 schreef golfer het volgende:
Hoofgerecht:
We hadden allebei gekozen voor hetzelfde gerecht:
[ afbeelding ]
Zacht gegaarde buikspek met aardappel mousseline met stukjes groene appel, Spaarndamse paling, bloemkool en een jus van soja en venkelzaad.
We vonden het stuk buikspek een beetje aan de droge kant, maar in combinatie met de smakelijke jus en de mousseline was het goed te doen.
Ik heb twee maanden terug ofzo bij Flow gegeten en het was echt ontzettend lekker. Ver boven verwachting, goede prijzen ook, fijne bediening, maar vooral ergggg goede gerechten.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Was het bij elkaar wel voldoende voor een avondmaaltijd? Het is leuk opgemaakt, maar de hoeveelheid ziet er een beetje karig uit.
Kan iemand die hier vaak post overigens eens een keertje flow foodbar (vega, 4.8 rating) in Delft proberen? Ik had daar laatst een keer gegeten en vond de hoofdgerechten bijzonder goed op smaak. (een bloemkool steak, maar elke hap was hmmm!)
Of de Centrale voor de typische 5 gangen voor 75E opzet. Ben wel benieuwd of mijn ervaring matcht met de kenners.
Voor ons was dat meer dan genoeg. Wij zijn een kleine porties eters.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:57 schreef Knipoogje het volgende:
Was het bij elkaar wel voldoende voor een avondmaaltijd? Het is leuk opgemaakt, maar de hoeveelheid ziet er een beetje karig uit.
Haha, ik ook niet. Vond het wel wat prijzig, want voor dezelfde prijs heb je ook een echte steak, maar met al die sausjes en frutseltjes erbij was het erg lekker allemaal.quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb twee maanden terug ofzo bij Flow gegeten en het was echt ontzettend lekker. Ver boven verwachting, goede prijzen ook, fijne bediening, maar vooral ergggg goede gerechten.
Kan ik iedereen aanraden
Ik ben geen vegetariër, hou gewoon ontzettend van lekker eten en dit was dat helemaal![]()
Wmb krijgt het een 9 op schaal van 1-10
Dit is het uiteten topic.quote:Op dinsdag 14 april 2026 18:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
In rode wijn gestoofd rundvlees met eiernoedels en snijbonen
Die saus kregen we in een schenkkannetje bij alle drie de bbq gerechten die we besteld hadden.quote:Op zondag 19 april 2026 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Echt allemaal lekker golfer en Blues!
Die bbqsaus moet wel heerlijk zijn als je die overal erbij krijgt.
Golfer's dessert klinkt trouwens niet (erg) zoet, dat vind ik wel verrassend
Wat jammer dat je daarvan hier geen review hebt geschreven, maar we gaan het onthouden voor als we nog een keer die kant opgaan.quote:Op maandag 20 april 2026 13:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Mocht je ooit in het westen van Schotland zijn, dan is dit wel een aanrader, een restaurant met kamers: https://mingarycastle.co.uk/
Wij zijn er getrouwd. Twee avonden tasting menus gehad (7 en 11 gangen). Hebben er ook een keer gelunched om de plek te bekijken en te proeven, was ook erg geslaag. Ook leuk dat er dolfijnen langszwommen na de lunch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |