SPOILER: foto's door elkaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kosten? 90, 2p incluis drank. 4 gerechten 2 bijgerechten.
Cijfer? 7,5
Dinsdag was het de stempelkaart ophalen voor de Vierdaagse van Alkmaar. En daarna met ma een hapje eten.
We zijn bij de Grote Kerk gebleven. Hofman zit direct tegenover de kerk. Hofman is shared Dining. Nu heeft dat niet persé mijn voorkeur. Maar voor nu was ik niet uitgebreid op zoek gegaan naar het beste restaurant en kaart zag er prima uit.
Eerste ronde de Vitello en de Tarte Tatin met de Cesar. Tarte Tatin was. Vitello en Cesar ook. Wel jammer dan grove hand kaas erop. Kan subtieler.
De Roodbaars uit ronde II was het beste gerecht van de avond. en de Garnalen waren ook prima. Ik had wel de twee gerechten en de bijgerechten nodig om genoeg te eten. Kortom voor deze avond was het een prima start van de Vierdaagse.
En dan tenslotte een bonusrecensie. Café De Zaak op de Waag krijgt een 6,5 voor de lunch. Daar sloten we af. Ok hamburger en broodje pulled chicken.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ja, 'ze zou het doorgeven aan de chef' vwb de zoutgraad van de amuse.quote:Op zondag 7 juni 2026 23:41 schreef golfer het volgende:
Jammer van al die foutjes.
Heb je daarover wel commentaar aan ze gegeven?
Het zou een restaurant van dit niveau inderdaad sieren als ze dit soort klachten zouden compenseren met excuses en bijvoorbeeld iets van de rekening te schrappen of een gratis ander gerecht/drankje te geven.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:13 schreef Knipoogje het volgende:
Ja, 'ze zou het doorgeven aan de chef' vwb de zoutgraad van de amuse.
Bij onze buurtafel namen ze het gerecht weer in en gaven aan dat ze na 6 minuten een nieuwe zouden brengen. Maar die meneer had er vrijwel helemaal niets van op. Mijn vriendin had alleen de harde stukken laten liggen. Wel aangegeven. Verder geen terugkoppeling meer over ontvangen. Ook dat moet eigenlijk goed gemaakt worden op dit niveau denk ik? Zoveel ervaring hebben we niet.
Mwa, als de buren dezelfde klachten hebben kun je er als keuken wel vanuit gaan dat je een flinke misser hebt gemaakt en mag daar wel iets tegenoverstaan, als zijn het maar excuses. Maar er is moeilijk een regel voor te geven.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:13 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, 'ze zou het doorgeven aan de chef' vwb de zoutgraad van de amuse.
Bij onze buurtafel namen ze het gerecht weer in en gaven aan dat ze na 6 minuten een nieuwe zouden brengen. Maar die meneer had er vrijwel helemaal niets van op. Mijn vriendin had alleen de harde stukken laten liggen. Wel aangegeven. Verder geen terugkoppeling meer over ontvangen. Ook dat moet eigenlijk goed gemaakt worden op dit niveau denk ik? Zoveel ervaring hebben we niet.
Welke is dat?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Zouden patat eten bij de beste van NL (volgens vriend en ik)
Die tiramisu ziet er heerlijk uit zeg!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond gegeten bij Osteria Centro in Amstelveen.
Zouden patat eten bij de beste van NL (volgens vriend en ik) maar ik had eigenlijk zin in een Italiaan.
Een restaurant met Romeinse pizza, huisgemaakte pasta's en vlees/visgerechten.
Het was rustig (we zagen wel veel afhalen of thuisbezorgen, waarschijnlijk vanwege voetbal).
Maar heel goed gegeten.
Pizza Diavola, met mozzarella, tomatensaus, pittige salami, Nduja en chiliolie. Was smaakvol en pikant.
[ link | afbeelding ]
Pizza Margherita di Bufala. Deze had ik, was heel lekker. Proeft duidelijk goede tomatensaus, olijfolie en de buffelmozzarella was fijn. Wel even wennen geen Napolitaans, deze had een andere korst en een wat dikkere bodem. Maar beide genoten.
[ link | afbeelding ]
Pistache tiramisu. Wow, wat een afsluiter. Beste dessert ooit bij een Italiaan gegeten in NL. Luchtig maar ook vast/romige pistache mascarpone, met we denken rum, espresso koekjes en een laag pistachecreme![]()
[ link | afbeelding ]
Aardige Italianen werken er. Krijgt op basis van Italianen in NL een 8,9.
Prijs was EUR 47,50 exclusief fooi.
47,50 pp met die gerechtjes zo? Geen geld!quote:Op maandag 29 juni 2026 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Kosten: 4 gangen ¤47,50 p.p. Totale rekening ¤102,70.
PS. Gratis ruim parkeerterrein bij hen (naar) beneden.
Prijs (kwaliteit): Dikke 9.
Jaaaa!! Waar was dat ook alweer met al die kaasfondue smaken?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Het ziet er allemaal prachtig uit, maar een meet daar laat ik aan me voorbijgaan (ik ga wel met @:blues kaasfondue eten 😉)
Ergens in Rotterdamquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Jaaaa!! Waar was dat ook alweer met al die kaasfondue smaken?
Hier ook hoog op de lijst! Ik kwam in Japan een Nederlander tegen die betrokken was bij de oprichting (nu niet meer betrokken) die er over verteldequote:Op woensdag 1 juli 2026 18:28 schreef golfer het volgende:
Top eten dus bij Hokkai.
Staat hoog op mijn verlanglijst, maar zal voor B. te vissig zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |