abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2026 @ 09:36:05 #26
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220517761
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 20:22 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Met zwemen van knolselderijschuim. Genieten. :)

Persoonlijk vind ik het pure volksverlakkerij allemaal. Pretentieuze flauwekul. Al die afwas ook. Gigantische borden met hele kleine dingetjes allemaal. Zou mooi zijn als dit circus afgeschaft zou worden en dat ze weer gewone borden met echt eten zouden doen.
[..]
Echt hoor... bladgoud... echt? Ja echt. Dat deden ze toen mijn zoon. De mensen waren toen knettergek. :)
Ik meen dat deze discussie hier niet gevoerd mag worden, maar wat is er mis mee naar een restaurant te gaan waar je vooraf al weet wat voor prijzen ze waarvoor hanteren.
Je wordt niet gedwongen er te eten, maar het onderschatten van de handarbeid en dat als volksverlakkerij af doen zegt gewoon dat je er heel weinig van begrijpt, maar voor simpel eten zijn er ook eetgelegenheden.
pi_220517784
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 20:22 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Met zwemen van knolselderijschuim. Genieten. :)

Persoonlijk vind ik het pure volksverlakkerij allemaal. Pretentieuze flauwekul. Al die afwas ook. Gigantische borden met hele kleine dingetjes allemaal. Zou mooi zijn als dit circus afgeschaft zou worden en dat ze weer gewone borden met echt eten zouden doen.
[..]
Echt hoor... bladgoud... echt? Ja echt. Dat deden ze toen mijn zoon. De mensen waren toen knettergek. :)
En ook dat wijnarrangement.
Bij zeven glazen wijn weet je toch niet meer wat je aan het eten bent.. _O-
  maandag 6 april 2026 @ 09:43:27 #28
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220517799
Ziet er goed en lekker uit @MadMaster en voor een nette prijs ook. Jammer van de bediening, dat kan het geheel baken of breken.
Spoilers!
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 10:08:23 #29
5428 crew  miss_sly
pi_220517902
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:36 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik meen dat deze discussie hier niet gevoerd mag worden, maar wat is er mis mee naar een restaurant te gaan waar je vooraf al weet wat voor prijzen ze waarvoor hanteren.
Je wordt niet gedwongen er te eten, maar het onderschatten van de handarbeid en dat als volksverlakkerij af doen zegt gewoon dat je er heel weinig van begrijpt, maar voor simpel eten zijn er ook eetgelegenheden.
Deze discussie hoort hier inderdaad niet. Dus die stopt hier ook.

@MadMaster het ziet er echt mooi uit en de smaken klinken erg goed. Jammer van de bediening. Goede bediening maakt overal verschil, maar zeker in zo’n restaurant.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')