abonnement Unibet Coolblue
pi_213263411
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 april 2024 20:23 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik dacht de hele tijd dat jouw hond een rode staart heeft die steeds in beeld kwam. :P
Haha gelukkig niet. Wel een idee voor koningsdag de hond oranje kleuren.
pi_213263924
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 20:15 schreef anndb het volgende:
Waar: Hof ter Duinen, Turnhout
Wanneer: vanavond
Wat:

Even snel wat eten, waar hond welkom was. Bedoeling was Mireneau maar helemaal vol want die stonden in de krant vandaag. Hof ter duinen dus, al even geleden dat ik hier was want laatste keer was het niet super, vanavond beter maar ook niet top. Cijfer vooral op personeel dat super was en erg leuk met de hond, eten mwa mwa.

We kregen eerst als amuse een tataki van beef met truffelmayo, wel lekker.
[ afbeelding ]

Geen voorgerecht maar toch brood met parmaham an alioli. Parmaham geen speciale kwaliteit gewoon voorverpakt maargoed dat was te verwachten:
[ afbeelding ]

Toen salade van het huis met carpaccio en garnalen, en voor mij kip teriyaki…. Niet echt wat ik me er van voorgesteld had, leek meer een gepimpt kinder menu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Sja voor het eten hoef je hier niet speciaal te gaan, je zit op zich wel gezellig en het personeel is top, vandaar toch een 6,5. Kosten sja toch 104 euro….
Dat ziet er niet bijzonder uit, voor wat jij waardeert.
Hoort het restaurant bij Center Parcs ofzo?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_213264231
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2024 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Dat ziet er niet bijzonder uit, voor wat jij waardeert.
Hoort het restaurant bij Center Parcs ofzo?
Haha nee maar cijfer is vooral op personeel, super vriendelijk wel! Maargoed voor het eten hoef je er niet heen
  vrijdag 19 april 2024 @ 21:35:29 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213264430
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 20:23 schreef anndb het volgende:

[..]
Ja vond het ook beetje raar. En had het kunnen weten op menu stond ook banenblad erbij, waarom iets op menu zetten dat je als decoratie gebruikt? Kan je ook net zo goed mes, vork, bord erbij zetten maargoed
Banenenblad kan veel smaak geven. Maar dit ziet eruit alsof het al eerder geserveerd is geweest of gewoon oud, met gekleurde/dorre randjes??
En is hierbij idd puur decoratief, onzinnig gedoe dus ja, eens

'geserveerd op een bruine gelamineerde tafel' :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_213306183
Waar: Mill Hill te Kasterlee
Wanneer: nu
Wat:

Even toch snel wat eten, maar wat nu weer he. Mill Hill te Kasterlee. Niet veel honger laatste dagen dus gestart met bruchetta fresca 4 en tempura van groenten. Lekker wel, niet wauw wauw maar wel lekker. Mijn wat minder positieve review komt misschien door mijn mood, ze gebruiken hier wel de beste producten zoals vlees van dierendonck en kazen van van tricht. Eerst twee cocktails, goed! Super zelfs. Begonnen dus met de twee hapjes:




Toen qocuilles en dierendonck cheeseburger met duvel braised onions.




Toen nog een coupe bresilienne gedeeld:


Sja gewoon goed. Cijfer 7.8/10
Kosten 142 eur
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 april 2024 @ 19:24:45 #56
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_213315723
Ziet er wel ok uit. Heel gemiddeld.
pi_213315852
Ziet er inderdaad goed uit. Wel flink aan de prijs. Wat zijn dat voor drankjes op de eerste foto?
pi_213316111
¤23,- voor een broodje hamburger?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_213317179
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 19:33 schreef Vincent_student het volgende:
Ziet er inderdaad goed uit. Wel flink aan de prijs. Wat zijn dat voor drankjes op de eerste foto?
Ik heb werkelijk geen idee, huis cocktail, zal vast gezegd zijn maar geen idee. Was wel lekker.

En @Bzzzzt ja prijs is niet mild maar is in de regio toch wel hoor, en zoals ik zei ze gebruiken wel beste producten zoals vlees van van Dierendonck dat is sowieso al niet goedkoop.
pi_213317269
Waar: In den Vlaemsche pot, Philippine (Zeeland)
Wanneer: net
Wat:

Moest voor een afspraak in de buurt zijn, en er was weinig keus op eet gebied. Even kort de grens over naar Nederland dan maar in Zeeland in Philippine (nooit van gehoord) en enige dat open was was dit restaurant. Nou prima, zag er wel oke uit en honger dus sja.

Bediening vriendelijk, maar duurde allemaal wel erg lang. Drinken werd ook pas opgenomen bij vragen keuze van het menu etc. Allemaal op 't gemak wel.

Goed, het restaurant is heel erg vis georiënteerd (snap ik wel natuurlijk) en hoofdgerechten vooral paling in diverse manieren (maar daar ben ik op de gerookte variant na beetje klaar mee) maar gelukkig ook kreeften menu. Daar ging ik dus voor, tafelgenoot ging voor 2 voorgerechten.

We kregen eerst als amuse een krab salade, was wel oke:




Bediening was laaiend over de garnaalkroketten die ze zelf maken, vond die beetje tegenvallen. Heb al wel betere op:



En mijn kreeften menu startte met een halve kreeft belle vue, was niet echt belle vue gezien ik ze deze levend zag pakken en natuurlijk onmogelijk zo snel afgekoeld kan zijn. Voor- en nadeel dus, het was niet zoals op de kaart maar lauwwarme kreeft, wat ook lekker was dus wat dat betreft niks te klagen. Maarja, verder weinig spannends, ja het was kreeft, ja het was lekker door de kreeft, maar de rest dat er bij lag weinig spannend.



Toen kreeg ik kreeften soep, was niks, slappe kreeften smaak (niks) en rivierkreeft er in, heb ik laten staan:


Toen voor mij de rest van de kreeft, met kruidenboter gegratineerd, sja, wel lekker ook weer door de kreeft natuurlijk maar gewone boter was beter geweest ipv kruiden boter:


En andere kant van de tafel asperge scampi, was ook maar mwa:




Het was eten, het was kreeft, de kreeft smaakte. Zou ik terug gaan? Denk niet dat ik hier nog ooit kom.
Cijfer: 6/10
Prijs: 140 euro.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')