quote:De goudgele bogen die niet per abuis de 'M' vormen van McDonalds doen neo-gotisch aan. Binnen staar je je kapot op zwart-witte tegels die niet onderdoen aan Zuid-Italiaans marmer.
quote:Op zondag 20 april 2008 19:28 schreef starla het volgende:
Erg indrukwekkend. De goudgele bogen die niet per abuis de 'M' vormen van McDonalds doen neo-gotisch aan. Binnen staar je je kapot op zwart-witte tegels die niet onderdoen aan Zuid-Italiaans marmer.
quote:hoofddeksel met weer een 'M' erop, een terugkerend thema.
Klinkt veel belovend, binnenkort ook eens proberen.quote:Op zondag 20 april 2008 19:28 schreef starla het volgende:
Waar?
McDonalds te Almelo
Wanneer?
Gisteren
Wat at je?
2 grote patat met 4 frietsaus en 2 Big Mac's
Impressie?
Erg indrukwekkend. De goudgele bogen die niet per abuis de 'M' vormen van McDonalds doen neo-gotisch aan. Binnen staar je je kapot op zwart-witte tegels die niet onderdoen aan Zuid-Italiaans marmer. Buiten is er vertier voor de kinderen in de vorm van een wentel-glijbaan en een zandbak.
De service is geweldig. Na slechts 5 minuten sta ik voor een vriendelijke glimlach van de bediende die een prachtig uniform aan heeft in combinatie met een hoofddeksel met weer een 'M' erop, een terugkerend thema.
Kosten?
Onbetaalbaar
Cijfer?
10
quote:Op zondag 20 april 2008 19:28 schreef starla het volgende:
Waar?
McDonalds te Almelo
Wanneer?
Gisteren
Wat at je?
2 grote patat met 4 frietsaus en 2 Big Mac's
Impressie?
Erg indrukwekkend. De goudgele bogen die niet per abuis de 'M' vormen van McDonalds doen neo-gotisch aan. Binnen staar je je kapot op zwart-witte tegels die niet onderdoen aan Zuid-Italiaans marmer. Buiten is er vertier voor de kinderen in de vorm van een wentel-glijbaan en een zandbak.
De service is geweldig. Na slechts 5 minuten sta ik voor een vriendelijke glimlach van de bediende die een prachtig uniform aan heeft in combinatie met een hoofddeksel met weer een 'M' erop, een terugkerend thema.
Kosten?
Onbetaalbaar
Cijfer?
10
Vreemde tegenstrijdigheid wb die kosten. Ook jammer, zal voor een aantal mensen toch wel een factor zijn bij het besluiten ergens wel of niet heen te gaan, dus is sowieso relevant in een topic als dit.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:43 schreef zoalshetis het volgende:
kosten: i don't talk about that
cijfer: 7.7 . het is duur maar wel de moeite waard voor iemand die al gemiddeld bedreven is in sushi. voor iemand die er al heel erg thuis in is, zoals ik, is het amusant, maar wel heel duur daar. kan veel goedkoper.
Zaten te denken om met ons 5 persoons groepje daar te gaan eten. Zijn niet veel recensies tegen gekomen dus maar voor Sumo gegaan. Wel een aanrader dus?quote:Op zondag 4 mei 2008 22:20 schreef Vanyel het volgende:
Waar
Miso (eat&chill), 'onbeperkt' sushi etc., Kruiskade Rotterdam
Van de vijf mensen (incl. ik) die ik ken die er gegeten hebben waren er vijf enthousiast, dus sowieso het proberen waard. Al was het alleen omdat je voor die prijs met zoveel keus sowieso niet echt enorm de mist in zal gaan.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:23 schreef n0a het volgende:
Zaten te denken om met ons 5 persoons groepje daar te gaan eten. Zijn niet veel recensies tegen gekomen dus maar voor Sumo gegaan. Wel een aanrader dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |