Het is hard werken... maar toch komen ze relaxed over en geven alle uitleg in alle rust.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:29 schreef tim2308 het volgende:
Ik heb medelijden met de bediening: 22 x inzetten, 22 x uithalen en 22 gerechtnamen cq. ingredientendeclaraties die je uit je hoofd moet gaan leren.
Hoeveel tafels hebben ze daar eigenlijk? Met 3 man bediening?
We zoeken nog sponsors.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind jullie rescensies helemaal top!!
Kunnen jullie niet wat vaker uit eten gaan?![]()
dan moet je eens bij fok!tv aankloppen. zien we jullie nog smullen ook.quote:
Wat ik nog vragen wilde, en misschien over het hoofd heb gezien, maar krijgt iedereen hetzelfde of is er ook een menu waar je van kan kiezen? En als je nou bijvoorbeeld geen vis wil, wordt er dan iets anders geserveerd?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:40 schreef Bluezz het volgende:
Laatste verslagje mét foto's HIER te vinden
De menu's worden alleen per tafel geserveerdquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:37 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik nog vragen wilde, en misschien over het hoofd heb gezien, maar krijgt iedereen hetzelfde of is er ook een menu waar je van kan kiezen? En als je nou bijvoorbeeld geen vis wil, wordt er dan iets anders geserveerd?
Nee, die behoefte hebben we eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:30 schreef kabouter.muts het volgende:
Ga je dingetjes die je daar gegeten hebt ook nog na-maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en voor onze spanning houden jullie de locatie nog even geheimquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:39 schreef golfer het volgende:
Onze volgende recensie staat gepland voor 1 september.
Het betreffende restaurant heeft onze reservering intussen bevestigd.
Zolang het maar niet Le Baron in Almere is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:39 schreef golfer het volgende:
Onze volgende recensie staat gepland voor 1 september.
Het betreffende restaurant heeft onze reservering intussen bevestigd.
Inderdaad. We willen niet het risico lopen dat we er Fok!-ers zullen aantreffen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:53 schreef Bjoro het volgende:
en voor onze spanning houdt je de locatie nog even geheim
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad. We willen niet het risico lopen dat we er Fok!-ers zullen aantreffen.
Dan zal het wel Döner wordenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:58 schreef borisz het volgende:
de Burger King bij Haarlem CS houden we maar in de gaten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |