abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51758494
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:53 schreef reclamedoos het volgende:

[..]

Even gejat van Wagyufarm:

Wagyu fokkerij heeft 5 hoofd bloedlijnen:

Taijma of Tajiri - Runderen met een rustig karakter,smaller frame met lange rib eye en superieure marbling
Shimane of Fusiyoshi - Gemiddeld frame en goed vlees
Kedaka of Tottori - Grote dieren met sterke ruglijn en meer wisselende vlees kwaliteit
Okayama - Gemiddelde eigenschappen
Koeli of Kumamoto - Rode Wagyu's. Grote sterke dieren met weinig marbling

Niet al het vlees is dus gemarmerd.
Hey weer wat geleerd
pi_51763181
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 23:02 schreef golfer het volgende:
[afbeelding]
...

!!!

...
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_51784318
Een tip: Restaurant Hotel Merlet in Schoorl (1 michelin ster). Vriendje had hier een overnachting en het gastronomisch menu met wijnarrangement geregeld.

Ik vond het subliem!
pi_51784751
Jeetje, je kijkt even niet mee en dan komen er van die knurften (goed gevonden ) die eventjes hun eigen hoge niveau komen aanstippen. Blijf dan weg.

Ik vind recensies van 'gewone mensen' vele malen leuker dan van de zogenaamde experts en foto's maken vaak veel meer duidelijk dan woorden. En de recensies van Bluezz en Golfer zijn altijd een feest
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 juli 2007 @ 15:29:44 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51784975
Golfert en bloes, Hoe heet dat ene restaurant in Bloemendaal. Het zit redelijk buiten het centrum, Het zit zegmaar bij de hockeyvelden in de buurt, ook aan die kant van de weg.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_51788573
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:29 schreef borisz het volgende:
Golfert en bloes, Hoe heet dat ene restaurant in Bloemendaal. Het zit redelijk buiten het centrum, Het zit zegmaar bij de hockeyvelden in de buurt, ook aan die kant van de weg.
De ridders van Brederoode.
Erg leuke mensen die het runnen, en zéér kindvriendelijk.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 juli 2007 @ 17:33:05 #232
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51788713
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

De ridders van Brederoode.
Erg leuke mensen die het runnen, en zéér kindvriendelijk.
check klopt met de menu kaart die op de site staat en die daar hangt
Daar willen we binnenkort eens gaan eten
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_51788779
Doen!
Heerlijk, goeie kok en leuke attente bediening
Koffie bij ons?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:19:25 #234
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_51946723

Naar aanleiding van een van jullie restaurantrecensies heb ik dus vanavond wat reuze leuks bedacht:

Een blokje roomboter verpakken in een stukje bakpapier. Ik had er, hoe puberaal, voor mijn mannetje een hartje op getekend Maar goed, ik heb inspiratie. Volgende keer als ik gasten te eten heb, krijgt ieder een ontbijtbordje naast z'n bord met daarop een broodje en een stukje boter met z'n naam. Leuk he.

Ik ben dol op leuk uitgebreid tafeldekken
pi_51947199

Ik hou er ook zo van, wij noemen dat hier thuis altijd 'de styling'.
Het liefst koop ik 20 serviezen of zo en 10 tafelkleden om er steeds wat anders van te maken.
We hebben laatst mijn moeder's complete 'boerenbont' servies gekregen met alles erop en eraan...dat is nou net níet echt mijn smaak, maar het kan wel leuk zijn voor een keer

We dwalen af... die botertjes verheug ik me altijd op, en het brood ook, het lijkt onbelangrijk, maar het is zo gezellig om met het eerste wijntje in een restaurant brood met boter of een dip te krijgen tijdens het uitzoeken van het menu
  zondag 29 juli 2007 @ 23:31:41 #237
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51947249
brood met fijne boter au naturel vind ik heerlijk.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_51947545
Gezouten dan, met donker warm zelfgebakken brood erbij
  zondag 29 juli 2007 @ 23:42:43 #239
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51947566
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:41 schreef Bluezz het volgende:
jekan het brood ook wat kruiden natuurlijk
pi_51947729
Of brood met een goede olijfolie... dat vind ik dus helemaal het einde. Ik hou niet zo van boter (althans, niet op mijn brood...) maar een stukje brood dopen in een goede olijfolie... verrukkelijk
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
  zondag 29 juli 2007 @ 23:51:45 #241
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51947834
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:48 schreef beunkster het volgende:
Of brood met een goede olijfolie... dat vind ik dus helemaal het einde. Ik hou niet zo van boter (althans, niet op mijn brood...) maar een stukje brood dopen in een goede olijfolie... verrukkelijk
pi_51948168
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Ongezouten, en dan ter plekke er wat Maldon zeezout overheen 'kruimelen'.
pi_51948259
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:48 schreef beunkster het volgende:
Nou weet je... ik dacht dus ook dat ik niet van boter hield. Jarenlang margarine gegeten, totdat ik weer 'the real thing' ontdekte. Lekker hoor. Maar ik eet het dus pas sinds een half jaar ofzo weer.

Maar hee, een fijne olie vind ik inderdaad ook lekker. Probeer ook eens walnootolie (da's echt ongelooflijk gezond en zeer smakelijk) of druivenpitolie (fruitig met een klein beetje bitter, je koopt t bij de fair trade winkel)
pi_51949078
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:29 schreef Bluezz het volgende:

Ik hou er ook zo van, wij noemen dat hier thuis altijd 'de styling'.
Het liefst koop ik 20 serviezen of zo en 10 tafelkleden om er steeds wat anders van te maken.
We hebben laatst mijn moeder's complete 'boerenbont' servies gekregen met alles erop en eraan...dat is nou net níet echt mijn smaak, maar het kan wel leuk zijn voor een keer

We dwalen af... die botertjes verheug ik me altijd op, en het brood ook, het lijkt onbelangrijk, maar het is zo gezellig om met het eerste wijntje in een restaurant brood met boter of een dip te krijgen tijdens het uitzoeken van het menu
Oh Bluezz, als je het ooit nog weg wilt doen, dan wil ik het wel van je overkopen. Ik heb al best veel, maar nog lang niet alles!

Ik heb ook een groen servies van de IKEA, maar dat is eigenlijk een miskoop, want het is ruw, dat eet niet zo prettig.
OT: ik vind lekker knapperig brood ook heerlijk, maar heb eigenlijk liever dat ze het heel ver van me af zetten, want ik heb al meer dan eens gehad dat ik geen honger meer had als het voorgerecht kwam en dat vind ik toch ook weer zonde
  maandag 30 juli 2007 @ 00:48:28 #245
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_51949176
OT!

a.s. Zaterdag staat voor de tweede keer Het Brouwerskolkje ( http://www.brouwerskolkje.nl/) gepland, maar dan samen met een paar vrienden van ons.

Verheug me er nu alweer op.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_51949211
Ons vorige verslagje ervan (zonder foto's, ik ga mijn best doen om alles nu wel met plaatjes te krijgen).
pi_51949389
Oh jongens, wat heerlijk. Ik vind Moshik Roth (uit interviews dan he) zo leuk overkomen!

Zeer benieuwd naar de recensie!
pi_51952492
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou weet je... ik dacht dus ook dat ik niet van boter hield. Jarenlang margarine gegeten, totdat ik weer 'the real thing' ontdekte. Lekker hoor. Maar ik eet het dus pas sinds een half jaar ofzo weer.

Maar hee, een fijne olie vind ik inderdaad ook lekker. Probeer ook eens walnootolie (da's echt ongelooflijk gezond en zeer smakelijk) of druivenpitolie (fruitig met een klein beetje bitter, je koopt t bij de fair trade winkel)
Als ik het over boter heb bedoel ik ook boter
Ik vind het heerlijk om bijvoorbeeld vlees in te braden of zo, maar op brood... nee dank je.
Die tips voor olie ga ik zeker wat mee doen, bedankt!
LinkedIn profiel
pi_51952554
Zullen we een topic openen over boter, dan houden we het hier schoon w.b. de recensies ?
pi_51952649
quote:
Op maandag 30 juli 2007 09:41 schreef Bluezz het volgende:
Zullen we een topic openen over boter, dan houden we het hier schoon w.b. de recensies ?
Ja sorry hoor, dat soort dingen wek je in mij op met je restaurantrecensies

Maar laten we het over Moshik gaan hebben. Hij was vroeger goed in natuur- en scheikunde, zei 'ie in een interview. Vond ik zo grappig....
pi_51953208
quote:
Op maandag 30 juli 2007 09:41 schreef Bluezz het volgende:
sorry

Het Brouwerskelkje wil ik ook echt nog eens naar toe... lijkt me erg leuk om eens mee te maken. Veel plezier!
LinkedIn profiel
pi_51969500
Alvast heel veel plezier toegewenst voor aanstaande zaterdag
pi_52056957
Heel veel plezier!! Fijn..weer uit eten!!
geniet nooit met mate
pi_52098172
Heel veel plezier en smul ze!!
  zondag 5 augustus 2007 @ 00:36:48 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52109771
*burb*

Net klaar met eten.
Even flink uitbuiken nu.
Verslag en foto's volgen morgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2007 @ 00:47:31 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_52110017
Ik ben benieuwd

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52116568
Ja, anders ik wel. Zeker naar dit specifieke restaurant!
pi_52116589
We zijn nu bezig, tis nogal een werk met 22 gerechten, nog even geduld
pi_52116617
22!!

Dan ga ik eerst eens even naar het strand... Maar ik verheug me er nu al op!
pi_52117796
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:58 schreef Bluezz het volgende:
We zijn nu bezig, tis nogal een werk met 22 gerechten, nog even geduld
Wow 22 gerechten
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:36:03 #261
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52118565
Onze 2e recensie van 't Brouwerskolkje in Overveen.
www.brouwerskolkje.nl

Samen met 2 goede vrienden waarvoor het de eerste keer daar was wilden wij wel eens voor de 2e keer (zie voor het eerste verslag 7-1-2006) ons laten verwennen door Moshik Roth’s moleculaire kookkunst.
Nog steeds maakt hij gebruik van technieken waarbij geleren, destilleren, impregneren, vriesdrogen en gebruik maken van stikstof een belangrijk onderdeel van zijn koken is.

Vanwege het mooie weer besloten we onze eerste drankjes en amuse op het terras te nemen, waarna we de rest van het menu binnen in het nog steeds kleine, verbouwde van origine pannenkoekenhuisje, hebben genuttigd.

Alle 4 besloten wij unaniem te gaan voor het Menu Innovative.

Amuses:

Als eerste kregen we een scharrel-ei cryo gevuld met gevriesdroogde zilte toffee, crôutons en bieslook.

De volgende amuse was een oublie gemaakt van zomer rode biet (mooi heel flinterdun) gevuld met een gelei van mierikswortel.
Daarbij werd een marshmallow van parmezaanse kaas geserveerd en het geheel was versierd met een stukje zeevenkel (lekker knapperig, zout en pittig).

De derde amuse bestond uit ganzenlever (…) met chartreuse tussen twee laagjes van krokante kokos.

Als 4e amuse kwam een oester, vergezeld door kalamansi (een Filippijnse citrusvrucht) lime en lavendel op tafel.

Amuse nummer 5 bestond uit een collectie ‘virtuele’ macarons: schuimige als snoepjes eruit ziende hapjes die echter de smaak hadden van respectievelijk inktvis, paling in ’t groen en La vache qui rit (kaas).

De 6e amuse was een oublie (ijsje) van gamba, feta en groen olijven.

Amuse nummer 7 was een minipizza met verse pesto en een bolletje van mozzarella (explodeerde in de mond).

Voorgerechten:

Als eerste een bordje met daarop noordzeekrab op een bedje van zwarte rijst met kaffir lime, (soort limoen) en een dun korstje van granny smith appel.

Als tweede kregen we een ‘Zee abstract’, een bordje met een soort schuimpjes gemaakt van inktvis, oesters, zee-egel, zalm, sashimi van blue-fin tonijn, ansjovis en vergezeld door zeewier. Ondanks het ‘bijzondere’uiterlijk waren de diverse smaken van de vissoorten uiterst herkenbaar.

Daarna een tussendoortje op een amuselepel: een mousse gemaakt van dennennaalden en paddenstoelen.

Vervolgens kregen we een bordje met daarin met verveine (ijzerkruid) gelakte blauwe kreeft (heerlijk), een dominoblokje gemaakt van bospeen en een saus colombo. Het bord werd terplekke aan tafel nog even met een make-up kwast gedecoreerd met wat verveinepoeder.

Hoofdgerechten:

Het eerste hoofdgerecht was een stukje gebakken steenschol-filet, gevuld met aubergine, dragon en ansjovis-chutney op een bedje van risotto gemaakt van pijnboompitten,vergezeld door verjus (sap van onrijpe druiven).

Het tweede hoofdgerecht was gebakken ganzenlever, met wakame (japans zeewier) en pompelmoes daarbij een glaasje groene thee van wakame.

Daarna weer even een tussendoortje: een frisse gazpacho gemaakt van witte perzik en rozenijs.

Vervolgens ons laatste hoofdgerecht: een op lage temperatuur gegaarde Anjou duif met maïs, een blokje rode biet, olijven met kersen en een jus naturel.

Voordat we ons aan de desserts begaven kregen we ook nog een kopje met daarin een cappuccino van Belle de Fontenay-aardappel met stukjes zwarte truffel erin.

Desserts:

Een proeverij van allerlei zomerse gerechtjes:
Eerst een amuselepeltje gevuld met een zurige mousse en stukjes gevriesdroogd fruit.

Daarna een bordje met venkelmousse en lekkere vruchtjes met bijzondere kruiden. (naam ontschoten)

Als derde dessert een crostini met daarop een schuimgebakje.

Vervolgens een bordje met allerlei soorten bereidingen van chocolade.

En tenslotte een glas van pina colada schuim met onderin ananasstukjes.

Het geheel werd door ons in stijl afgesloten met espresso en groen thee.
Dit keer hadden we niet gekozen voor het wijnarrangement, maar besloten we het te doen met een paar flessen witte en rode (Spaanse) huiswijn.

Oordeel:

Nog steeds een bijzondere en heel aparte belevenis om het eten op deze wijze bereid op je borden te krijgen.
In tegenstelling tot ons vorige bezoek was Moshik zelf minder prominent aanwezig in de bediening met aanwijzingen hoe wij een gerechtje moesten nuttigen en liet hij de bediening veel meer over aan zijn vrouw Els, geassisteerd door 2 andere mensen.

Puntje van kritiek onzerzijds:
bij de desserts kregen we het gevoel dat we ons moesten haasten, want de desserts kwamen in een moordend tempo op tafel en terwijl we nog bezig waren met het ene dessert werd het volgende al uitgeserveerd onder het mom van ‘al deze desserts horen bij elkaar’.

Al met al was het toch wel weer een bijzondere, avondvullende voorstelling (we waren er om 19:30 en verlieten ruim na middernacht - op de fiets - het restaurant).

De Michelinster die ’t Brouwerskolkje sinds eind 2005 heeft gekregen staat nog steeds overeind, maar Moshik zal zich moeten blijven vernieuwen om die te handhaven.
Uitbreiding qua entourage zit er door de beperkte ruimte namelijk niet in.

Het blijft wat ons betreft een leuke aanrader om eens kennis te maken met de bijzondere manier van moleculair voedsel prepareren, waarbij je ogen, qua uiterlijk en opdiening van het eten, soms worden bedrogen maar de smaakpapillen wel op een heerlijke manier gestreeld worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 05-08-2007 14:44:11 ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_52118758
Wow gave en uitgebreide recensie
Ziet er echt allemaal heel smakelijk uit, veel vis ook
Bijzonder hoor!

Konden jullie nog wel recht naar huis fietsen na al die flessen wijn?
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:05:29 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52119125
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Wow gave en uitgebreide recensie
Ziet er echt allemaal heel smakelijk uit, veel vis ook
Bijzonder hoor!

Konden jullie nog wel recht naar huis fietsen na al die flessen wijn?
Ja hoor, het was wel erg donker in het bos waar we doorheen moesten fietsen, maar 3 flessen wijn met 4 personen was nou weer niet dusdanig veel dat we daardoor slingerend over de weg gingen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_52119195
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja hoor, het was wel erg donker in het bos waar we doorheen moesten fietsen, maar 3 flessen wijn met 4 personen was nou weer niet dusdanig veel dat we daardoor slingerend over de weg gingen.
Ohhh dat valt idd mee
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:10:19 #265
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_52119224
Leuk verslag

alleen dat eten lijkt me echt helemaal niets
stupidity has become as common as common sense was before
pi_52119479
Leuk verslagje. Jammer van de ganzenlever ( ).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52119791
Wtf, dat lijkt me een heel rare ervaring, al die compleet gestoorde gerechten
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_52119812
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:24 schreef RayMania het volgende:
Leuk verslagje. Jammer van de ganzenlever ( ).

Daarom ook tussenhaakjes.... en weet je wat het ergste is? Die gebakken ganzenlever vond ik niet eens zo bie.
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wtf, dat lijkt me een heel rare ervaring, al die compleet gestoorde gerechten
Je eet een bolletje en het smaakt naar paling ja
pi_52120116
Waarom is ganzenlever zo fout eik?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2007 15:58:48 ]
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:04:46 #270
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_52120226
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Waarom is ganzenlever zo fout eik?
Ivm geforceerd voeden van Ganzen met trechters enzo

Mooie recensie Bloes en Golfer
Confidence through competence
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:24:13 #271
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_52120542
Ziet er leuk uit Bluezz en Golfer, maar ik wou en wil er nog altijd niet eten. Het lijkt me gewoon helemaal niks. Kijk, een beetje spelen met die nieuwe technieken vind ik niks mis mee, leuk zelfs, een alginaatje hier, een schuimpje daar. Maar de basis moet klassiek blijven, er moet een onderbouwing in de gerechten zitten, het moet enigszins bij elkaar passen; waar hij de combinatie van duif, mais, kersen, rode biet en olijven vandaan heeft getoverd weet ik niet, maar dit lijkt me nou echt 100x niks.

Hetzelfde met die schuimpjes, het is allemaal hardstikke tof, maar ik zou aan het einde van dit menu echt nog honger hebben, het zijn maar kleine hapjes iedere keer, waarvan het meeste nog lucht is ook!

Moet ook eerlijk zeggen dat ik vind dat ze erg veel van de librije afkijken, te beginnen met de getikte eitjes in de eerste amuse, de benen lepeltjes, de leistenen waarop veel dingen gepresenteerd worden, tot het kreeft gerechtje wat bijna een regelrechte kopie is (een zeer mislukte kopie dan, met de wortel terrine die niet mooi geplakt is, en er dus allemaal gaten tussen de blokjes ontstaan, ingekakt schuim, compleet nutteloos en lelijke "kwaststreep" van de verveine poeder).

Maargoed, dat is mijn persoonlijke mening, zolang jullie maar lekker gegeten hebben en plezier gehad hebben
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:53:47 #272
127004 maril
Smeetsfan
pi_52121104

[ Bericht 100% gewijzigd door Isabeau op 06-08-2007 15:54:46 (Sorry, niet in dit topic.) ]
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:55:43 #273
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52121144
Lijkt me juist fantastisch, die onconventionele gerechten!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:19:17 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52121581
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:24 schreef Euc- het volgende:

Hetzelfde met die schuimpjes, het is allemaal hardstikke tof, maar ik zou aan het einde van dit menu echt nog honger hebben, het zijn maar kleine hapjes iedere keer, waarvan het meeste nog lucht is ook!
Na 22 'kleine' hapjes heb je echt wel het gevoel gegeten te hebben hoor.
quote:
Maargoed, dat is mijn persoonlijke mening, zolang jullie maar lekker gegeten hebben en plezier gehad hebben
Wij vonden het inderdaad wel lekker.
Afgekeken of gejat van andere restaurants of niet.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:51:41 #275
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52129541
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Isabeau op 06-08-2007 15:55:37 (Citaat + onnodige reactie verwijderd.) ]
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:15:01 #276
127004 maril
Smeetsfan
pi_52130280
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Isabeau op 06-08-2007 15:49:56 (Sorry, daar is dit niet het topic voor) ]
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:20:41 #277
127004 maril
Smeetsfan
pi_52130455
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Isabeau op 06-08-2007 15:48:31 (Sorry, daar is dit niet het topic voor) ]
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:25:55 #278
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_52130605

[ Bericht 100% gewijzigd door Isabeau op 06-08-2007 15:51:07 (Citaat en reactie verwijderd.) ]
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_52130609
Die exploderende minipizza's dat lijkt me wel wat.
***** Kraak.....
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:52:55 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52131297
Kan die discussie verder elders gevoerd worden.
Wij waren juist zo blij dat ons recensie-topic over het algemeen niet vervuild werd met al die randverschijnselen?
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:54:12 #281
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52131342
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:52 schreef golfer het volgende:
Wij waren juist zo blij dat ons recensie-topic over het algemeen niet vervuild werd met al die randverschijnselen?
hoezo dat vraagteken aan het eind? ik was er ook blij mee.
pi_52131393
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:26 schreef kraaksandaal het volgende:

Die exploderende minipizza's dat lijkt me wel wat.
Vooral dat bolletje explodeerde in je mond Raar gevoel.
Met veel meer dingen gebeurde dat trouwens.. moesten echt lachen om de gezichten van onze vrienden
pi_52132149
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Vooral dat bolletje explodeerde in je mond Raar gevoel.
Met veel meer dingen gebeurde dat trouwens.. moesten echt lachen om de gezichten van onze vrienden
Ik waag me er zelf niet zo snel aan maar die pics en de beschrijving maken me wel erg nieuwsgierig.
***** Kraak.....
pi_52136339
Echt interessant om te lezen, Bluezz en Golfer! Leuk om er ook foto's bij te zien. Het lijkt me echt een boeiende belevenis, de combinatie van culinair genot en een scheikundige benadering van voedsel.

Enne, Euc- wat ben jij een hautain mannetje, pff
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:20:36 #285
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_52136787
Hoe is de entourage van dit restaurant?
Ik vraag dit omdat ik best een paar centen wil neertellen voor een apart diner, maar me niet geremd wil voelen in mijn houding/gedrag zonder dat ik nou bijv. aan het boeren sla of mijn voeten op tafel leg.
Anders gezegd, ik heb een hekel aan elitaire restaurants met etiquettes en andere do's & don'ts, ik moet ook nog eens een leuke avond hebben...
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:33:08 #286
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_52140066
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
Enne, Euc- wat ben jij een hautain mannetje, pff
Waarom? Omdat ik itt iedereen in dit topic iets niet helemaal geweldig vind? Ik geef gewoon mijn mening erover, dat die over dit restaurant niet zo goed is, maakt mij dat dan direct arrogant?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_52140421
Misschien een beetje een domme vraag he, maar kijken de andere mensen in het restaurant en de mensen van de bediening je niet heel vreemd aan als je telkens bij een nieuw bord er bovenop gaat hangen met een camera?!

Mij lijkt het nogal een komisch gezicht. Ooit reacties over gekregen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_52140458
Ow, en ontopic: zulks soort etentjes is aan mij niet besteed. Geef mij maar gewoon een lekkere gehaktbal met gebakken aardappels en wat groente ofzo. Daar heb ik persoonlijk meer plezier van
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Miss SHO maandag 6 augustus 2007 @ 14:59:30 #289
22592 crew  Ole
pi_52140653
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:49 schreef vosss het volgende:
Misschien een beetje een domme vraag he, maar kijken de andere mensen in het restaurant en de mensen van de bediening je niet heel vreemd aan als je telkens bij een nieuw bord er bovenop gaat hangen met een camera?!

Mij lijkt het nogal een komisch gezicht. Ooit reacties over gekregen?
anders lees je even een klein stukje terug vosss

OT: leuke recensie weer. Had die van vorige keer ook gelezen, en heb het ook weleens op tv gezien. Ik weet niet of ik het zelf zo snel zou proberen. Ik ga dan toch meer voor traditioneel bereid eten.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_52142100
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:52 schreef golfer het volgende:
Graag reageren op de recensies en geen ethische gesprekken voeren in dit topic Mijn dank is groot.

En ik was héél graag meegegaan, Bluezz en golfer Kopie van de Librije of niet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52144987
Ja isa en ook weer niet...sfeer is anders, maar wat euc zegt klopt wel, ons vielen de gelijkenis met de librije ook op. Maar als je nog nooit in de Librije geweest bent weet je dat natuurlijk niet

Wat betreft de foto's, bij voorkeur zonder flits en ze zijn het gewend hoor dat er mensen foto's maken
Reageren er altijd heel leuk op... kondig het aan of vraag het altijd van te voren trouwens.
(tis een piepklein cameraatje en ik schiet ff snel als de bediening weer weg is 1 of 2 foto's van het gerecht, hap slik weg dus)
  Trouwste user 2022 maandag 6 augustus 2007 @ 17:59:50 #292
7889 tong80
Spleenheup
pi_52145130
Ziet er allemal schitterend uit. Maar hebben jullie geen honger als je weer thhuis bent. De porties lijken me zo klein of verkijk ik me erop ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52145244
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:59 schreef tong80 het volgende:
Ziet er allemal schitterend uit. Maar hebben jullie geen honger als je weer thhuis bent. De porties lijken me zo klein of verkijk ik me erop ?

Veel 'gebakken' lucht, maar het zijn wél 22 gerechten
Oh en ik was vergeten te vermelden dat we tussendoor ook warm brood met boter of olie kregen.
We hebben wel allebei dat we daar niet meer heen hoeven We hebben het nu wel gezien dit 'soort' eten
  Trouwste user 2022 maandag 6 augustus 2007 @ 18:06:14 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_52145281
Waarom dan geen foto's van het warme brood Bluezz ?

pi_52145856
Vergeten tong
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:30:42 #296
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52145879
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Hoe is de entourage van dit restaurant?
Gewoon relaxed.
Wij hebben daar, zoals wij altijd doen, in nette vrije-tijdskleding gezeten, niemand gezien die echt opgedirkt daar in kostuum zat.
Bediening doet ook niet overdreven opgefokt of bekakt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_52146419
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:30 schreef golfer het volgende:

Sommige gasten wel

maandag 6 augustus 2007 @ 18:58:04 #298
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_52146500
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:30 schreef golfer het volgende:
Gewoon relaxed.
Wij hebben daar, zoals wij altijd doen, in nette vrije-tijdskleding gezeten, niemand gezien die echt opgedirkt daar in kostuum zat.
Dank voor de recensie (Bluezz!) en toelichting, ga daar binnenkort eens een kijkje nemen, denk ik.
pi_52147424
Ik heb medelijden met de bediening: 22 x inzetten, 22 x uithalen en 22 gerechtnamen cq. ingredientendeclaraties die je uit je hoofd moet gaan leren.

Hoeveel tafels hebben ze daar eigenlijk? Met 3 man bediening?
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:30:29 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52147459
Topic laadt haast niet meer, is ook bijna vol.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')