precies, we zullen dan toch wel met 20.000 man daar in de kuip zitten en die rotterdammers kunnen toch alleen maar: het lied van feyenoord zingen, en dat ongeveer 2x per wedstrijd dus kwa sfeer zijn we in 't voordeel dan. Maargoed eerst maareens van heracles winnen, ik hoop er iig weer bij te zijnquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:42 schreef DarkShine het volgende:
En anders wordt het een herhaling van de Utrechtse 1-4.
Jaja snap het ook zeker wel, maar het is gewoon balen. Normaal gesproken kunnen we ook wel aan kaartjes komen via noord maar dan zit je weer op zo'n tribune van de tegenstander. En dat hoeft voor mij niet bij dit soort wedstrijdenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:34 schreef DarkShine het volgende:
Met alles respect Leon, maar dit vind ik eigenlijk niet meer dan normaal. Dit was met de voorverkoopt voor Dordt uit ook al het geval. Als er genoeg kaarten waren was het niet nodig. Maar er zijn amper tickets dus geef je leden voorrang.
Dat gaat nu wel een behoorlijke overweging worden ja. Dus ik kan me ook gewoon woensdag lid maken en een kaartje krijgen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:53 schreef DarkShine het volgende:
Mooie gelegenheid om je lid te maken dus?
Waarom werd ie eigenlijk uitgefloten toen ie er in kwam?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:48 schreef planethugo het volgende:
was idd terecht, al is het dan zuur dat uitgerekend die duitser de goal maakt, en och wat was ie weer blij
Dat was op zich wel voorstelbaar gezien de situatie bij AZ en zijn eigen situatie. Maar het komt bij hem inderdaad altijd wat gemaakt over.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:48 schreef planethugo het volgende:
was idd terecht, al is het dan zuur dat uitgerekend die duitser de goal maakt, en och wat was ie weer blij
Het is geen spits, maar een middenvelder, maar het zou zeer zeker een versterking zijnquote:Op maandag 3 maart 2008 14:15 schreef planethugo het volgende:
vind het wel een aardige spits
Kan inderdaad zijn dat je een Amsterdammer in Amsterdam tegenkomt. Trainingen bij ons worden ook wel vaker door de assistenten gegeven.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:33 schreef De_Ananas het volgende:
Kan het zijn dat ik Atteveld vandaag in A'dam zag?
Ik zag iemand in een Range Rover rijden die verdacht veel op Atteveld leekquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan inderdaad zijn dat je een Amsterdammer in Amsterdam tegenkomt. Trainingen bij ons worden ook wel vaker door de assistenten gegeven.
Woont de vader van zijn stiefzoon daar niet ook eigenlijk?
Ik meen in Vaals.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zag iemand in een Range Rover rijden die verdacht veel op Atteveld leekWeet je toevallig waar hij woont? Hij reed de prinsengracht (of 1 van die andere) op
Gelukkig, het is natuurlijk een veel leukere uitdaging om van een Roda op volle kracht te winnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef DarkShine het volgende:
Daar hebben we momenteel last van.
Verwacht dus dat dat rond de 19de voorbij is.
Fijn....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:33 schreef DarkShine het volgende:
Zoals het eruit ziet missen we morgen een half basiselftal...
Met al die afgelastingen wordt het dan waarschijnlijk toch op Eredivisiekanaal uitgezonden aangezien het de enige wedstrijd vandaag isquote:Op zondag 9 maart 2008 10:05 schreef DarkShine het volgende:
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=7811&part=sports
Ja, dat had ik ook al bedacht, lang zo slecht niet die politiestakingquote:Op zondag 9 maart 2008 13:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
Met al die afgelastingen wordt het dan waarschijnlijk toch op Eredivisiekanaal uitgezonden aangezien het de enige wedstrijd vandaag is
Wat slecht zeg.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:24 schreef DarkShine het volgende:
Helaas dan, het komt niet op de Tele2 kanalen van @Home, Digitenne enz.
Ik heb Sport1 en zo twee Tele 2-kanalen.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:59 schreef DarkShine het volgende:
Mijn vriendin heeft Tele2 via @Home, die belde me net dat ze het niet kregen.
Is dan toch best wel klote geregeld zoiets. Neutrale voetballiefhebbers die zich daarvoor een kastje hebben aangeschaft worden gedeeltelijk de dupe nu er helemaal niks wordt uitgezonden.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:59 schreef DarkShine het volgende:
Mijn vriendin heeft Tele2 via @Home, die belde me net dat ze het niet kregen.
same herequote:Op zondag 9 maart 2008 14:22 schreef Plato1980 het volgende:
Ah, het is er toch op.
vind het wel schandalig dat je sporten als badminton en korfballen vergelijkt met hoepwerpen.. lijkt me toch vrij duidelijk dat hoepwerpen een stuk interessanter is om te kijken tussen de voetbalsamenvattingen doorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:57 schreef planethugo het volgende:
zag van praag aankondigen dat er dan ook om 8 uur weer een journaal komt. En dan tussendoor zeker ook nog de toppers uit het badminton, hoepwerpen en korfballen....
Niks aan toe te voegen.quote:Op zondag 16 maart 2008 10:50 schreef LeonH het volgende:
Dubbele gevoelens ga ik dadelijk naar de wedstrijd. Ene kant hoop je dat ze winnen aangezien het PSV is, en je de plek 6 t/m 9 moet veiligstellen.
Aan de andere kant heb ik zoiets van: bespaar je krachten voor woensdag, en laat ze maar winnen zodat 020 tenminste geen kampioen wordt...
Ik zal iig geen echte mineur-stemming hebben als ze verliezen vandaag
Werkelijk ongelooflijkquote:Op zondag 16 maart 2008 10:50 schreef LeonH het volgende:
Aan de andere kant heb ik zoiets van: bespaar je krachten voor woensdag, en laat ze maar winnen zodat 020 tenminste geen kampioen wordt...
hoezo?quote:
Dat laatste zal me worst wezen, ze moeten er gewoon volop gaan, de wedstrijd van woensdag is een uur of 80 later en dan mogen ze daar geen last meer van hebben.quote:Op zondag 16 maart 2008 10:50 schreef LeonH het volgende:
Dubbele gevoelens ga ik dadelijk naar de wedstrijd. Ene kant hoop je dat ze winnen aangezien het PSV is, en je de plek 6 t/m 9 moet veiligstellen.
Nee hoor, maar als jij dat zo wilt zien moet je het zelf weten he... Ben ook helemaal niet anti-amsterdam, vindt het zelfs een hele leuke stad om te komen. Alleen de arrogantie van de plaatselijke club wat vooral na 1995 is gekomen moet ik gewoon niet meerquote:Op zondag 16 maart 2008 11:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Je bent meer anti-Ajax dan pro-Roda.
Misschien is dit shirt wat voor je:
[ afbeelding ]
, Wat dan weer meer wil zeggen dat ik gewoon net iets meer uitkijk naar de bekerwedstrijd aangezien dat op gewoon op moment de beste kans is om Europees te halenquote:bespaar je krachten voor woensdag
Vooral dat stukje is lachwekkendquote:zodat 020 tenminste geen kampioen wordt...
Zou best wel goed kunnen ja... Maar zit dan hoogst waarschijnlijk in Almelo. Maar toch netjes van je dat je het woordje als erbij zetquote:Op zondag 16 maart 2008 17:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als wij woensdag winnen, jankt hij heel Kerkrade bij elkaar.
Hij was vrijwel voortdurend aanspeelbaar en zo waar zelfs dreigend.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:51 schreef Schimpie het volgende:
Yulu begint eindelijk eens wat te laten zien, hij was nog niet van wereldniveau maar het lukte hem wel eindelijk eens om een bal fatsoenlijk aan te nemen en paar schoten te lossen.
Ik ben inderdaad bang dat we hem niet lang meer zullen kunnen houden. Maar aangezien hij onlangs zijn contract verlengd heeft tot 2012 zal hij de nodige miljoenen opleveren.quote:
Ik ben inderdaad een TT-supporter.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:06 schreef LeonH het volgende:
Hey jongens vlug thuis zeg! Waren de teletekst lettertjes niet wat fel die hele wedstrijd?
Hij speelde vandaag voortreffelijk. Heeft PSV's beste speler grotendeels toch wel uit de wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad bang dat we hem niet lang meer zullen kunnen houden. Maar aangezien hij onlangs zijn contract verlengd heeft tot 2012 zal hij de nodige miljoenen opleveren.
Niet alleen vandaag, hij is aan een erg sterk seizoen bezig. Of hij klaar is voor oranje weet ik niet, alhoewel hij in deze vorm zeker niet minder is dan De Zeeuw en Landzaat en dat zijn toch de posities waar hij voor in aanmerking zou komen.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij speelde vandaag voortreffelijk. Heeft PSV's beste speler grotendeels toch wel uit de wedstrijd gespeeld.
Hopelijk keek Marco mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |