Dat gaat nu wel een behoorlijke overweging worden ja. Dus ik kan me ook gewoon woensdag lid maken en een kaartje krijgen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:53 schreef DarkShine het volgende:
Mooie gelegenheid om je lid te maken dus?
Waarom werd ie eigenlijk uitgefloten toen ie er in kwam?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:48 schreef planethugo het volgende:
was idd terecht, al is het dan zuur dat uitgerekend die duitser de goal maakt, en och wat was ie weer blij
Dat was op zich wel voorstelbaar gezien de situatie bij AZ en zijn eigen situatie. Maar het komt bij hem inderdaad altijd wat gemaakt over.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:48 schreef planethugo het volgende:
was idd terecht, al is het dan zuur dat uitgerekend die duitser de goal maakt, en och wat was ie weer blij
Het is geen spits, maar een middenvelder, maar het zou zeer zeker een versterking zijnquote:Op maandag 3 maart 2008 14:15 schreef planethugo het volgende:
vind het wel een aardige spits
Kan inderdaad zijn dat je een Amsterdammer in Amsterdam tegenkomt. Trainingen bij ons worden ook wel vaker door de assistenten gegeven.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:33 schreef De_Ananas het volgende:
Kan het zijn dat ik Atteveld vandaag in A'dam zag?
Ik zag iemand in een Range Rover rijden die verdacht veel op Atteveld leekquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan inderdaad zijn dat je een Amsterdammer in Amsterdam tegenkomt. Trainingen bij ons worden ook wel vaker door de assistenten gegeven.
Woont de vader van zijn stiefzoon daar niet ook eigenlijk?
Ik meen in Vaals.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zag iemand in een Range Rover rijden die verdacht veel op Atteveld leekWeet je toevallig waar hij woont? Hij reed de prinsengracht (of 1 van die andere) op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |