Gelukkig, het is natuurlijk een veel leukere uitdaging om van een Roda op volle kracht te winnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef DarkShine het volgende:
Daar hebben we momenteel last van.
Verwacht dus dat dat rond de 19de voorbij is.
Fijn....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:33 schreef DarkShine het volgende:
Zoals het eruit ziet missen we morgen een half basiselftal...
Met al die afgelastingen wordt het dan waarschijnlijk toch op Eredivisiekanaal uitgezonden aangezien het de enige wedstrijd vandaag isquote:Op zondag 9 maart 2008 10:05 schreef DarkShine het volgende:
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=7811&part=sports
Ja, dat had ik ook al bedacht, lang zo slecht niet die politiestakingquote:Op zondag 9 maart 2008 13:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
Met al die afgelastingen wordt het dan waarschijnlijk toch op Eredivisiekanaal uitgezonden aangezien het de enige wedstrijd vandaag is
Wat slecht zeg.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:24 schreef DarkShine het volgende:
Helaas dan, het komt niet op de Tele2 kanalen van @Home, Digitenne enz.
Ik heb Sport1 en zo twee Tele 2-kanalen.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:59 schreef DarkShine het volgende:
Mijn vriendin heeft Tele2 via @Home, die belde me net dat ze het niet kregen.
Is dan toch best wel klote geregeld zoiets. Neutrale voetballiefhebbers die zich daarvoor een kastje hebben aangeschaft worden gedeeltelijk de dupe nu er helemaal niks wordt uitgezonden.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:59 schreef DarkShine het volgende:
Mijn vriendin heeft Tele2 via @Home, die belde me net dat ze het niet kregen.
same herequote:Op zondag 9 maart 2008 14:22 schreef Plato1980 het volgende:
Ah, het is er toch op.
vind het wel schandalig dat je sporten als badminton en korfballen vergelijkt met hoepwerpen.. lijkt me toch vrij duidelijk dat hoepwerpen een stuk interessanter is om te kijken tussen de voetbalsamenvattingen doorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:57 schreef planethugo het volgende:
zag van praag aankondigen dat er dan ook om 8 uur weer een journaal komt. En dan tussendoor zeker ook nog de toppers uit het badminton, hoepwerpen en korfballen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |