quote:Admiraal_Anaal, 26 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 18 , vrouw, woont officieel in Voorburg, maar doordeweeks vaak te vinden in het prachtige Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Omar, 21jaar, NL Hagenees met Arabische naam en Punker in het Statenkwartier. Hoezo vreemd?
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Petre mannetje van 21 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje :p), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:HAGENEESJE!, Woont ook in Den Haag en is19 jaar, werkt en leert. Fok!/Game in me vrije tijd. Hou van boksen en chille met me vrienden.
Weet het ook pas sinds dinsdagquote:Op vrijdag 22 februari 2008 06:40 schreef BrandX het volgende:er is gewoon een Den Haag topic!
Nooit eerder gezien, hoe bedoel je, BX is blind. Ik woon in de Archipelbuurt
doorgaans om in een OP te komen van een SC moet je er regelmatig posten... Ter voorkoming dat de OP elke nieuw topic aangepast moet gaan worden en zulks.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Weet het ook pas sinds dinsdag
Maar ben na mijn PM aan Admiraal_Anaal nog steeds niet toegevoegd aan de OP
Have fun!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:19 schreef ook_gek het volgende:
mensen ik ga nu op naar de wintersport
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:58 schreef Atreidez het volgende:
Ik wil bowlen bij Becky en dan enge films eten met Zeemonster
Vertel es wat meer over jezelfquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:08 schreef xxMirandaxx het volgende:
Hallo allemaal, ik heb voor de kroegentocht gekozen.
Lekker met z'n allen de kroeg lijkt me wel wat.
Wel in Scheveningen natuurlijk.
Nee hoor, iedereen die in Den Haag woont en in de OP wil, mag dat. Kwestie van een PM naar A_A sturen, dan komt het allemaal goedquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
doorgaans om in een OP te komen van een SC moet je er regelmatig posten... Ter voorkoming dat de OP elke nieuw topic aangepast moet gaan worden en zulks.
Heb zo'n idee dat dat hier ook nog wel eens het geval kan zijn.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen die in Den Haag woont en in de OP wil, mag dat. Kwestie van een PM naar A_A sturen, dan komt het allemaal goed.
Koffiequote:
Tof.quote:DEN HAAG - De fraaie 400-meterbaan van De Uithof gaat eraan. Vanaf 2 april kan er op de schaatsbaan namelijk weer worden gekart. Raceautootjes met banden vol spikes vervangen dan de schaatsen. Het is de tweede keer dat het Haagse wintersportcentrum De Uithof deze mogelijkheid biedt. ADtv ging de baan vast op.
We gaan gewoon dronken als de bowlingbaan gesloten is de baan schuren terwijl er een enge film wordt geprojecteerd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:44 schreef jna het volgende:
Misschien kunnen we een deal maken dat we de bowlingbaan kunnen schuren
Nog een scheveninger?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:08 schreef xxMirandaxx het volgende:
Hallo allemaal, ik heb voor de kroegentocht gekozen.
Lekker met z'n allen de kroeg lijkt me wel wat.
Wel in Scheveningen natuurlijk.
Ik haat maandagochtendquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Mn computer is gvd weer dood. En ik woon samen met idioten.
Vreemd genoeg voelt deze vrijdag verdacht veel als een maandagochtend
sjaggie-TVP
Ga je eens mee hardlopen dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:31 schreef xxMirandaxx het volgende:
Ja Atreidez, een hele echte. Kijk elke ochtend voor ik de deur uit ga altijd even naar het strand. Wonderbaarlijk ligt het er altijd nog.![]()
Hi Elegy.
Mwah stel je er niet te veel van voor hoor, zo bijzonder is het niet. Als je niet het 1e uur de baan op kan dan heeft het eigenlijk geen zin, zo erg is het ijs toegetakeld. Klinkt misschien stom maar toen coronel nog in de uithof zat en ik daar werkte heb ik het idee geopperd en uitgevoerd om daar over de ijsbaan te crossen....zo bijzonder is nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:44 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.ad.nl/denhaag/article2072772.ece
[..]
Tof.
Het karten over de ijsbaan was er volgens mij al toen Coronel er nog zat alleen sinds vorig jaar hebben ze het weer ingevoerd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah stel je er niet te veel van voor hoor, zo bijzonder is het niet. Als je niet het 1e uur de baan op kan dan heeft het eigenlijk geen zin, zo erg is het ijs toegetakeld. Klinkt misschien stom maar toen coronel nog in de uithof zat en ik daar werkte heb ik het idee geopperd en uitgevoerd om daar over de ijsbaan te crossen....zo bijzonder is niet
Oja goeie morgen![]()
note: als iemand in de OP post bij voorstelronde of in de plattegrond PM dan even naar me dan kom je in het volgende topic erbij
Enge films eten ... ik denk dat het behoorlijk eng kan worden als je stukjes dvd moet doorslikkenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:58 schreef Atreidez het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:57 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Het karten over de ijsbaan was er volgens mij al toen Coronel er nog zat alleen sinds vorig jaar hebben ze het weer ingevoerd.
Genoeg drank en je hebt het niet meer koudquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:28 schreef Conekiller het volgende:
Jammer dat het nog geen zomer/echt lente is
Een wegwerp BBQ meeting in het zuiderpark is altijd leuk. Iedereen neemt zelf wat te vreten mee en per 4 man 1 BBQ van 5 pleuro's en klaar
Anders gaan we gewoon naar Madesteijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:47 schreef Conekiller het volgende:
En genoeg plu's en je bent nog droog ook. Maar ik weet ook niet of er geen beperkingen zijn mtb BBQ-en in het zuiderpark. Is het niet alleen tijdens bepaalde maanden?
Dat is vlakbij mijquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Anders gaan we gewoon naar Madesteijn
Afgelopen weekend was het prima weer, lekker zonnetje, nauwelijks wind en best rustig op het strandquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:02 schreef xxMirandaxx het volgende:
Hardlopen in de zomer? Ja is goed hoor, lekker door het water met 20+ graden.
Maar nu nog even niet, ga wel lekker naar de sportschool.
Of op het parkeerterrein, moest ik 's ochtends werken en dan zat het weer vol remsporenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]idd toen Coronel er was was het er al, oa ik heb het idee naar boven gebracht. Kwam omdat na werktijd we wel eens stiekem de ijsbaan op gingen met de Karts
zonder spikes
Tja om 2300 is bijna niemand meer op uithof dus dan kan dat
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:22 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Of op het parkeerterrein, moest ik 's ochtends werken en dan zat het weer vol remsporen
Kom maar op met die pmquote:
Jammer, leek me wel gaaf.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah stel je er niet te veel van voor hoor, zo bijzonder is het niet. Als je niet het 1e uur de baan op kan dan heeft het eigenlijk geen zin, zo erg is het ijs toegetakeld. Klinkt misschien stom maar toen coronel nog in de uithof zat en ik daar werkte heb ik het idee geopperd en uitgevoerd om daar over de ijsbaan te crossen....zo bijzonder is niet
Oja goeie morgen![]()
note: als iemand in de OP post bij voorstelronde of in de plattegrond PM dan even naar me dan kom je in het volgende topic erbij
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
ben er zelfs een s'nachts naar benzinepomp gereden op de Lozerlaan
Mijn internet doet het weer ... mijn DVD brander en speler in mijn PC zijn er opeens mee opgehouden ... wat is het toch met PC's in Den Haagquote:
Ik zag hetquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:18 schreef becky27 het volgende:
zeemonster, ik ben gelukkig ook redelijk handig (zie mijn klustopic, doe bijna alles zelf) dus je mag best komen kegelen
Doe de groeten aan mijn rootsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:48 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen............ich gehe zum zeeland
Het lijkt al meer op Zeeland dan Sint Maartensdijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:08 schreef Atreidez het volgende:
Mijn ouders hebben nog een huis daar in Zeeland, me vader heeft altijd in Terneuzen gewerkt. Maar mij zal je in dat gehucht van een Hoek niet snel terugvinden
Maar moggeEn veel plezier alsnog.
Ik wil jou ook wel PMen hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:27 schreef becky27 het volgende:
ik heb helemaal geen PM, maar mijn laptop loopt ook al lang te kutten....moet een nieuwe maar...........geen geld
Volgens mij is/ was dat nu/net op TVWest ... klonk erg goedquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:30 schreef 2Mini het volgende:
Heeft iemand idee hoe dat nieuwe boek heet vol met gedichten over Den Haag?
Iets met pootjes ofzo
Edit: Poëzie op Pootjes
Nou, we proberen nu een moment te vinden waarop we alletwee tijd hebben om het een en ander te bespreken. Maar dat kost al wat tijd, dus voordat we de meet georganiseerd hebben ... het zal iig niet volgende week zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:22 schreef zeemonster het volgende:
Ok jullie gaan dus de meet organiseren , al een idee wat en wanneer? Dan heb ik namelijk nog de tijd om na te denken of ik wel meega of niet(omdat ik van nature niet zo meeterig ben )
Pijpelaquote:Op zondag 24 februari 2008 10:08 schreef m@x het volgende:
Proberen is het juiste woord geloof ik. Alleen doet mijn hoofd nu een beetje pijn van een avondje Paap/Pijpela. Was om half 8 vanmorgen thuis
quote:Man verdrinkt na ruzie in Zuiderpark
DEN HAAG - Een 33-jarige man uit Den Haag is in de nacht van vrijdag op zaterdag verdronken in het water in het Zuiderpark, nadat hij ruzie had gekregen met een 18-jarige vrouw uit die plaats. Dat heeft de politie zondag gemeld.
De man wilde de tas van de vrouw, die tijdens de ruzie in het water terecht kwam, halen. Vermoedelijk raakte hij door de kou bevangen en ging hij kopje onder.
De politie en brandweer troffen korte tijd later de man aan. Hij bleek te zijn overleden.
Knap lullig. Je zou toch niet verwachten dat het water aan de kanten diep genoeg is dat een volwassen man door de kou bevangen raakt.quote:
Volgende week zou ik hoe dan ook niet kunnen en willenquote:Op zondag 24 februari 2008 02:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou, we proberen nu een moment te vinden waarop we alletwee tijd hebben om het een en ander te bespreken. Maar dat kost al wat tijd, dus voordat we de meet georganiseerd hebben ... het zal iig niet volgende week zijn.
quote:DEN HAAG - Een 33-jarige man uit Den Haag is in de nacht van vrijdag op zaterdag verdronken in het water in het Zuiderpark, nadat hij ruzie had gekregen met een 18-jarige vrouw uit die plaats. Dat heeft de politie zondag gemeld.
De man wilde de tas van de vrouw, die tijdens de ruzie in het water terecht kwam, halen. Vermoedelijk raakte hij door de kou bevangen en ging hij kopje onder.
De politie en brandweer troffen korte tijd later de man aan. Hij bleek te zijn overleden.
Eigenlijk gaan we gewoon samen champagne drinken en is de meet een smoes om champagne te gaan drinkenquote:Op zondag 24 februari 2008 12:24 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Volgende week zou ik hoe dan ook niet kunnen en willen. Maar goed We'll see, ik ben gewoon een twijfelaar
.
have fun met regelen iig
Die stond er alquote:Op zondag 24 februari 2008 12:27 schreef Koploperkopper het volgende:
Man verdrinkt na ruzie in Zuiderpark
[..]
Ik ben volgens mij een jaar of 10 niet in de Pijpela geweest. Gisteren weer voor het eerst. Moet zeggen dat er een leuker sfeertje hangt dan vroegah.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Pijpela!! Daar ben ik al echt zo lang niet geweest! Ik was gisterochtend om half acht thuis, deze ochtend ben ik netjes om een uurtje of 4 gaan slapen.
Wie weet hebben we vanavond meer geluk.
hahaha oh zit het zoquote:Op zondag 24 februari 2008 12:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Eigenlijk gaan we gewoon samen champagne drinken en is de meet een smoes om champagne te gaan drinken. Dus het komt wel goed met de fun
.
mmmh dat had ik m@x ook nog beloofd, ik heb nog 3 cava s in mijn rek staan en lekkere duitse sektquote:Op zondag 24 februari 2008 12:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Eigenlijk gaan we gewoon samen champagne drinken en is de meet een smoes om champagne te gaan drinken. Dus het komt wel goed met de fun
.
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:10 schreef Charisma het volgende:
[..]
mmmh dat had ik m@x ook nog beloofd, ik heb nog 3 cava s in mijn rek staan en lekkere duitse sekt
Jaja, giet het drankorgel maar volquote:Op zondag 24 februari 2008 15:10 schreef Charisma het volgende:
[..]
mmmh dat had ik m@x ook nog beloofd, ik heb nog 3 cava s in mijn rek staan en lekkere duitse sekt
Nou, doe mee met de meet organiseren, dan nemen we mijn fijne M&C en wat rare rose achtige champagnes en jouw cava's, dan hebben we iig een goede avondquote:Op zondag 24 februari 2008 15:10 schreef Charisma het volgende:
[..]
Ik las cavia's... Met de barbeque-suggesties die hier eerder voorbij kwamen kwam het een beetje lullig over (met name tegenover de cavia's :p).quote:Op zondag 24 februari 2008 18:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou, doe mee met de meet organiseren, dan nemen we mijn fijne M&C en wat rare rose achtige champagnes en jouw cava's, dan hebben we iig een goede avond.
Erm, is je computer bezeten?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:34 schreef Jill-RMC het volgende:
*zucht* Ik geef het op met mn computer. Nu doet ie het ineens weer gewoon als ik m aanzet. Snap er echt helemaal niets meer van :S
Je was niet de eerste ..quote:Op zondag 24 februari 2008 18:35 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Ik las cavia's... Met de barbeque-suggesties die hier eerder voorbij kwamen kwam het een beetje lullig over (met name tegenover de cavia's :p).
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik las cavia's, ik kan nog wel wat slaap gebruiken geloof ik.....
Dat zou je bijna gaan denken he.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat zou je bijna gaan denken he.
Over Cavia's en bbq's gesproken....zapte ooit eens langs discovery travel en daar hadden ze een programma over rare eetgewoontes en ergens in Zuid Amerika zijn cavia's dus een delicatesse. Btje net zoals bij kreeft, mochten mensen hun cavia uitzoeken en daarna werd ie klaargemaakt.Viel er dus midden in was echt zo van aaaw cavia...wat schat...OMG wat doen ze!!! En snel doorzappen.
You've got PMquote:Op zondag 24 februari 2008 22:11 schreef Charisma het volgende:
nou ik breng nog wat gespreksstoff hier met mijn cava's![]()
Ratman en M@x , stuur maar een pm als jullie iest afspreken, misschien kan ik aanschuiven
Hehe idd, me oude kan eruit, heb een nieuwe krachtpatserquote:Op zondag 24 februari 2008 23:27 schreef becky27 het volgende:
je probeert je oude te slijten, ik heb er hier ook zo een (qua geheugen etc), wordt er knetterbek van
Ik heb geen flauw idee hoe je eruit ziet, maar ik zie het al helemaal voor me. Held...quote:Op zondag 24 februari 2008 19:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Over Cavia's en bbq's gesproken....zapte ooit eens langs discovery travel en daar hadden ze een programma over rare eetgewoontes en ergens in Zuid Amerika zijn cavia's dus een delicatesse. Btje net zoals bij kreeft, mochten mensen hun cavia uitzoeken en daarna werd ie klaargemaakt.Viel er dus midden in was echt zo van aaaw cavia...wat schat...OMG wat doen ze!!! En snel doorzappen.
Thanx zeemonsterquote:Op zondag 24 februari 2008 23:35 schreef zeemonster het volgende:
Sorrie A_A hier zelf niks nodig maar mocht ik iemand horen dan wijs ik ze erop![]()
Heb je al een nieuwe op het oog?
Ik mag binnenkort ook mijn nieuwe HP laptopje uitzoekenquote:Op zondag 24 februari 2008 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Thanx zeemonster
Heb deze 8510w al gekocht
Ik ben vlieft op me laptopquote:Op zondag 24 februari 2008 23:40 schreef zeemonster het volgende:
Volgens mij is je videokaart wel leuk he? Ik heb in mijn laptop een Nvidea 7300 zitten..
Ruilen van laptop?:P
Altijd leuk he iets uit mogen zoekenquote:Op zondag 24 februari 2008 23:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort ook mijn nieuwe HP laptopje uitzoeken.
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Altijd leuk he iets uit mogen zoeken
Nou en of.quote:
Cavia's werden vroeger ook meegenomen op schepen om ze op te eten. Makkelijker dan varkens, koeien of schapenquote:Op zondag 24 februari 2008 19:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik werd pas wakker toen het net gemaakt wasquote:Op maandag 25 februari 2008 15:48 schreef Yoni het volgende:
Pfew! dat was afkicken!
Same herequote:Op maandag 25 februari 2008 17:08 schreef becky27 het volgende:
lag fok eruit?? niets van gemerkt, maar ja ik ben dan ook een brave ambtenaar
Zat je gewoon op werk te FOK!kenquote:Op maandag 25 februari 2008 18:34 schreef becky27 het volgende:
ik ben er net......thuis dan
Kom dan volgende keer bij mij op kantoor koffie drinken (moet dan wel doordeweeks zijnquote:
Gezelligheidquote:Op maandag 25 februari 2008 23:01 schreef m@x het volgende:
Ik zal het onthouden. Houdt er alleen rekening mee dat mini-me dan wel achter me aan huppelt
*wil ook 600 meter van z'n werk wonen i.p.v. 60000 m* Ik ben iedere dag 2.5 á 3 uur kwijt aan forenzen. Helemaal op een dag als vandaag hakt dat er flink in: om 7.00 uur de deur uit en om 21.00 uur pas weer thuis zijn... leve de drukte, deadlines en overwerk.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:52 schreef becky27 het volgende:
(woon nu 600 m. van mijn werk af dus das anders) om koffie te drinken
Jij kent het kuiken duidelijk nog nietquote:Op maandag 25 februari 2008 23:05 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Gezelligheid. Ze hebben ook choco en fristi
.
Maar 't is zo'n lieve jongen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:29 schreef xxMirandaxx het volgende:
Ik zit ook veilig droog binnen. Maffe mensen die nu op het strand gaan lopen hoor.![]()
Wie kent deze stoere jongen?
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)jongen__.html?p=13,1
Omdat vijf kilometer over het mulle zand veel zwaarder isquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:17 schreef Atreidez het volgende:
Waarom uberhaupt op t zand lopen als er een boulevard is
Daar stond ik gister nog op de tram te wachten om naar huis te gaan, jammer dat ik hem niet heb gezienquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:29 schreef xxMirandaxx het volgende:
Ik zit ook veilig droog binnen. Maffe mensen die nu op het strand gaan lopen hoor.![]()
Wie kent deze stoere jongen?
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)jongen__.html?p=13,1
Hij drinkt liever bier?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:36 schreef m@x het volgende:
[..]
Jij kent het kuiken duidelijk nog niet![]()
Wat een hondenweer zeg
Ik had al zo'n idee zuiplapjequote:
quote:
Kan je pm'en?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:40 schreef MissMSX het volgende:
Voor de OP:
MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
RKK is tofquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:35 schreef m@x het volgende:Joepie, dit zijn de leukere onverwachte dingen
Vanavond naar Rooyakkers, Kamps & Kamps. Moet alleen wel even heel erg gaan opschieten
Dan zaten we in dezelfde zaal!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:35 schreef m@x het volgende:Joepie, dit zijn de leukere onverwachte dingen
Vanavond naar Rooyakkers, Kamps & Kamps. Moet alleen wel even heel erg gaan opschieten
Mijnn bioritme is helemaal naar de klotequote:Op woensdag 27 februari 2008 00:17 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik ga m'n bioritme maar denk ik helemaal omgooien. Overdag slapen, 's nachts wakker. 's Avonds is het lekker rustig buiten, kun je genieten van de sterren, geen drukte op de weg. Lekker stukje rijden, radio aan, airco op 20c. Geen kip op de weg.
Heerlijk.
Toch nog maar eens heroverwegen te emigreren naar Nova Scotia waar 1 miljoen mensen wonen op een aardoppervlak ter grootte van 1.5x Nederland. Geweldig lijkt me dat.![]()
Ward is leuk jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zaten we in dezelfde zaal!![]()
![]()
Ik vond 't leuk!Ward
quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:09 schreef m@x het volgende:Ward
[piepstem mode aan]Ik vind het ranzig[/piepstem mode uit]
En hebben wij alvast een soort van meet gehad ook! De volgende keer doen inclusief 'hoi / dag / hoe gaat het?' ?quote:
Precies! Ik wist gisteravond om kwart over 7 pas dat ik er naartoe zou gaan. What's your excusequote:Op woensdag 27 februari 2008 09:54 schreef Atreidez het volgende:
Ja, gewoon wat eerder zeggen waar je naartoe gaat bijvoorbeeld?![]()
Slapen, of sex hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Precies! Ik wist gisteravond om kwart over 7 pas dat ik er naartoe zou gaan. What's your excuse
Ik heb zo weinig zin om te werken vandaag. Iemand tips hoe ik zo snel mogelijk de dag doorkom?
Die spreuk hangt bij mij ook nog op de pleequote:Op woensdag 27 februari 2008 10:31 schreef Elegy het volgende:
Afhankelijk van je baan is dat wellicht te combineren? Gewoon de hele dag op de wc zitten:
Poep je niet, dan rust je toch.
En als ze je roepen, dan poep je nog!
Hatsaa!
Gaat allebei niet lukken. Er staat hier geen lekker bed en er werken hier alleen homo'squote:
Wat weerhoud je ervan om een keer een rondje door het centrum te lopen en even binnen te kijken bij de kapperszaken die je tegen komt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:53 schreef becky27 het volgende:
hmmm nog niet veel wijzer, ik zoek toch echt een kapper in de buurt.
Mannen hebben het zo veel makkelijker met hun haarquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik moet ook naar de kapper, maar ik ga wel gewoon weer in de Stevinstraat bij een oud buurmeisje.. Hoe rommeliger hoe beter, dus wat minder ervaring is helemaal niet erg
Hoek Sillestraat/ Theresiastraat zit er 1 die goed schijnt te zijn, m'n moeder gaat er altijd naartoe.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:53 schreef becky27 het volgende:
omdat ik morgenavond naar de kapper wil en je bij de meeste zaken een afspraak moet maken, eerder kom ik niet in het centrumquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat weerhoud je ervan om een keer een rondje door het centrum te lopen en even binnen te kijken bij de kapperszaken die je tegen komt?
Haagsche Kopjes is mijn kapper. Ben erg tevreden over ze!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:53 schreef becky27 het volgende:
Niet als je veeleisende regisseurs hebtquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mannen hebben het zo veel makkelijker met hun haar
Scheiding en een klein snorretjequote:Op woensdag 27 februari 2008 19:04 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Niet als je veeleisende regisseurs hebt. Ik moet nu naar de kapper voor een jaren '40 kapsel voor mijn nieuwe voorstelling ...
.
idd, zo moeilijk is het nietquote:
Ik ben bang dat het ook een beetje koninklijk moet. Ik speel Jonkheer van Tets van Goudriaan, directeur van het kabinet van de Koningin (Wilhelmina). Het zal dus zoiets worden:quote:
Cryptisch, wat gaat ze buiten doen!! Ik gok als eerste! Je gaat buiten .. ehm .. naakt door een park rennen terwijl je als indiaan beschilderd bent en het geluid van een kalkoen nadoetquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:54 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Plannen voor vandaag euhm werken... en straks als het weer het toelaat nog wat buiten gaan doen
Als t weer t toelaat? Het is niet de noordpool hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:54 schreef Chiquitina het volgende:
en straks als het weer het toelaat nog wat buiten gaan doen
Zoiets jahquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:10 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Cryptisch, wat gaat ze buiten doen!! Ik gok als eerste! Je gaat buiten .. ehm .. naakt door een park rennen terwijl je als indiaan beschilderd bent en het geluid van een kalkoen nadoet.
True maar ik heb het gevoel dat de regen hier straks met bakken uit de lucht gaat vallen... en dan blijf ik toch maar binnen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:14 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als t weer t toelaat? Het is niet de noordpool hoor
Dat alles met een lange regenjas aan en heel zachtjes kalkoen nadoenquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:43 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Zoiets jahMaar dan net wat minder opvallend
werken, naar de kapper en de stad inquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
iemand nog leuke plannen?
laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest is 29 juni 2007quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:57 schreef Jill-RMC het volgende:
LaDiDa in het centrum, Torenstraat. Moet je wel even een afspraak maken. En tis ook niet echt goedkoop, maar je haar zit wel zeg de komende 3 maanden goedGa liever 1x in de zoveel tijd goed naar de kapper en betaal iets meer dan dat ik iedere de maand terug moet. Ben meestal voor wassen, knippen en kleuren 80 euro kwijt.
En, welke kapper is het geworden?quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:36 schreef becky27 het volgende:
[..]
werken, naar de kapper en de stad in
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:37 schreef becky27 het volgende:
[..]
laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest is 29 juni 2007
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat alles met een lange regenjas aan en heel zachtjes kalkoen nadoen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:01 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Das al lang geleden voor mij was het rond 10 januari 2008
de hypekapperquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En, welke kapper is het geworden?
Klinkt ... hipquote:
quote:
Ik imiteerde een andere user uit dit topicquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:22 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Heb geen voor en na foto's... ben niet zo'n fanatieke fotograaf
Deed ik em zo goed naquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:43 schreef m@x het volgende:
Rasacteur he....
1. Het is niet flauw;quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:29 schreef zeemonster het volgende:
Dat is zo flauwHij is er niet om zijn verweer te tonen dat hij zo niet is
![]()
Althans ik zie het gewoon als een grap dat bedelen om fotos elke keer van hem.
QFT!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
3. Heel lief naief om te denken dat het een grap is.
Een weekje wintersport is geen geldige reden om hier niet te reageren!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:29 schreef zeemonster het volgende:
Hij is er niet om zijn verweer te tonen dat hij zo niet is![]()
Dan maar snel dit topic volspammenquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik krijg ineens leuke ideeen voor een nieuwe TT
* RATMEN checkt OP.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:08 schreef 4-elements het volgende:
En weer eentje minder...
En inderdaad, de laatste tijd is het bijna niet bij te houden soms (of ik word oud, dat kan ook...)
quote:
Ey broekkie! Zoek je nog een klein bijbaantjequote:Op donderdag 28 februari 2008 20:12 schreef Addict89 het volgende:
*zwaait dan ook maar even in het kader van volspammen*
Nee hoor, daar ben jij veel te goed in! Ik hou wel gewoon even mijn mondquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben rond 2100 pas terug dus als jullie het al volgespammed hebben moet iemand anders een nieuwe aanmaken
Sssssst.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:22 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ben jij veel te goed in! Ik hou wel gewoon even mijn mond.
Dat zat ik me toevallig ook laatst af te vragen. Al een beetje aan elkaar gewend?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:56 schreef zeemonster het volgende:
Nee niks van meegekregen, Maar hoe gaat het met jouw en de nieuweling in het gezin?
40 euro /mnd?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:55 schreef zeemonster het volgende:
Sportcity , circa veertig euro per maand of is dat te duur? Hebben jullie als studenten geen studenten korting ofzo?
Ik zit zelf te twijfelen om naar Sportcity te gaan .
Foto ... fotoooooquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:10 schreef becky27 het volgende:
hela! om even mee te spammen.....ik heb echt megahip haar, er is 35 cm vanaf!! en ik heb een pony(en nee het is geen chantaljansenpony geworden)
22 euro per maand voor 1 keer in de week fitnessen vind ik nog veel duurder , voor het dubbele mag je namelijk zeven keer per weekquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:59 schreef Petre het volgende:
[..]
40 euro /mnd?is dat inclusief sauna etc?
Dan nog is dat achterlijk duur. Op 'het platteland' betaalde ik 22 euro/mnd voor 1x per week fitnessen of 1 les volgen per week en gratis sauna etc..
Als je maar 1x in de week wil gaan is het toch echt goedkoperquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:31 schreef zeemonster het volgende:
[..]
22 euro per maand voor 1 keer in de week fitnessen vind ik nog veel duurder , voor het dubbele mag je namelijk zeven keer per week.
En ja het is inclusief sauna en ik dacht ook zonnebank.
Die buurt heet toch gewoon Den Haag?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Blijft tof, die buurt achter Holland Spoor 's avonds. Overal wegafzettingen.
Welke kant?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Blijft tof, die buurt achter Holland Spoor 's avonds. Overal wegafzettingen.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Die buurt heet toch gewoon Den Haag?
Voor de uitgang van HS, en dan iets naar links.quote:
Hoi!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:32 schreef becky27 het volgende:
jeumig nog steeds niet vol!
maar: goedemorgen vanaf de laan van NOI
Hoiquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:55 schreef m@x het volgende:
Schiet niet op dit.Goedemorgen vanuit Rotterdam
Hoiquote:
Niet in DH en niets met schoonmakenquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:13 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ey broekkie! Zoek je nog een klein bijbaantje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |