Ik ben volgens mij een jaar of 10 niet in de Pijpela geweest. Gisteren weer voor het eerst. Moet zeggen dat er een leuker sfeertje hangt dan vroegah.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Pijpela!! Daar ben ik al echt zo lang niet geweest! Ik was gisterochtend om half acht thuis, deze ochtend ben ik netjes om een uurtje of 4 gaan slapen.
Wie weet hebben we vanavond meer geluk.
hahaha oh zit het zoquote:Op zondag 24 februari 2008 12:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Eigenlijk gaan we gewoon samen champagne drinken en is de meet een smoes om champagne te gaan drinken. Dus het komt wel goed met de fun
.
mmmh dat had ik m@x ook nog beloofd, ik heb nog 3 cava s in mijn rek staan en lekkere duitse sektquote:Op zondag 24 februari 2008 12:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Eigenlijk gaan we gewoon samen champagne drinken en is de meet een smoes om champagne te gaan drinken. Dus het komt wel goed met de fun
.
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:10 schreef Charisma het volgende:
[..]
mmmh dat had ik m@x ook nog beloofd, ik heb nog 3 cava s in mijn rek staan en lekkere duitse sekt
Jaja, giet het drankorgel maar volquote:Op zondag 24 februari 2008 15:10 schreef Charisma het volgende:
[..]
mmmh dat had ik m@x ook nog beloofd, ik heb nog 3 cava s in mijn rek staan en lekkere duitse sekt
Nou, doe mee met de meet organiseren, dan nemen we mijn fijne M&C en wat rare rose achtige champagnes en jouw cava's, dan hebben we iig een goede avondquote:Op zondag 24 februari 2008 15:10 schreef Charisma het volgende:
[..]
Ik las cavia's... Met de barbeque-suggesties die hier eerder voorbij kwamen kwam het een beetje lullig over (met name tegenover de cavia's :p).quote:Op zondag 24 februari 2008 18:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou, doe mee met de meet organiseren, dan nemen we mijn fijne M&C en wat rare rose achtige champagnes en jouw cava's, dan hebben we iig een goede avond.
Erm, is je computer bezeten?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:34 schreef Jill-RMC het volgende:
*zucht* Ik geef het op met mn computer. Nu doet ie het ineens weer gewoon als ik m aanzet. Snap er echt helemaal niets meer van :S
Je was niet de eerste ..quote:Op zondag 24 februari 2008 18:35 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Ik las cavia's... Met de barbeque-suggesties die hier eerder voorbij kwamen kwam het een beetje lullig over (met name tegenover de cavia's :p).
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik las cavia's, ik kan nog wel wat slaap gebruiken geloof ik.....
Dat zou je bijna gaan denken he.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat zou je bijna gaan denken he.
Over Cavia's en bbq's gesproken....zapte ooit eens langs discovery travel en daar hadden ze een programma over rare eetgewoontes en ergens in Zuid Amerika zijn cavia's dus een delicatesse. Btje net zoals bij kreeft, mochten mensen hun cavia uitzoeken en daarna werd ie klaargemaakt.Viel er dus midden in was echt zo van aaaw cavia...wat schat...OMG wat doen ze!!! En snel doorzappen.
You've got PMquote:Op zondag 24 februari 2008 22:11 schreef Charisma het volgende:
nou ik breng nog wat gespreksstoff hier met mijn cava's![]()
Ratman en M@x , stuur maar een pm als jullie iest afspreken, misschien kan ik aanschuiven
Hehe idd, me oude kan eruit, heb een nieuwe krachtpatserquote:Op zondag 24 februari 2008 23:27 schreef becky27 het volgende:
je probeert je oude te slijten, ik heb er hier ook zo een (qua geheugen etc), wordt er knetterbek van
Ik heb geen flauw idee hoe je eruit ziet, maar ik zie het al helemaal voor me. Held...quote:Op zondag 24 februari 2008 19:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Over Cavia's en bbq's gesproken....zapte ooit eens langs discovery travel en daar hadden ze een programma over rare eetgewoontes en ergens in Zuid Amerika zijn cavia's dus een delicatesse. Btje net zoals bij kreeft, mochten mensen hun cavia uitzoeken en daarna werd ie klaargemaakt.Viel er dus midden in was echt zo van aaaw cavia...wat schat...OMG wat doen ze!!! En snel doorzappen.
Thanx zeemonsterquote:Op zondag 24 februari 2008 23:35 schreef zeemonster het volgende:
Sorrie A_A hier zelf niks nodig maar mocht ik iemand horen dan wijs ik ze erop![]()
Heb je al een nieuwe op het oog?
Ik mag binnenkort ook mijn nieuwe HP laptopje uitzoekenquote:Op zondag 24 februari 2008 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Thanx zeemonster
Heb deze 8510w al gekocht
Ik ben vlieft op me laptopquote:Op zondag 24 februari 2008 23:40 schreef zeemonster het volgende:
Volgens mij is je videokaart wel leuk he? Ik heb in mijn laptop een Nvidea 7300 zitten..
Ruilen van laptop?:P
Altijd leuk he iets uit mogen zoekenquote:Op zondag 24 februari 2008 23:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort ook mijn nieuwe HP laptopje uitzoeken.
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Altijd leuk he iets uit mogen zoeken
Nou en of.quote:
Cavia's werden vroeger ook meegenomen op schepen om ze op te eten. Makkelijker dan varkens, koeien of schapenquote:Op zondag 24 februari 2008 19:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik werd pas wakker toen het net gemaakt wasquote:Op maandag 25 februari 2008 15:48 schreef Yoni het volgende:
Pfew! dat was afkicken!
Same herequote:Op maandag 25 februari 2008 17:08 schreef becky27 het volgende:
lag fok eruit?? niets van gemerkt, maar ja ik ben dan ook een brave ambtenaar
Zat je gewoon op werk te FOK!kenquote:Op maandag 25 februari 2008 18:34 schreef becky27 het volgende:
ik ben er net......thuis dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |