Enge films eten ... ik denk dat het behoorlijk eng kan worden als je stukjes dvd moet doorslikkenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:58 schreef Atreidez het volgende:
Ik wil bowlen bij Becky en dan enge films eten met Zeemonster
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:57 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Het karten over de ijsbaan was er volgens mij al toen Coronel er nog zat alleen sinds vorig jaar hebben ze het weer ingevoerd.
Genoeg drank en je hebt het niet meer koudquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:28 schreef Conekiller het volgende:
Jammer dat het nog geen zomer/echt lente is
Een wegwerp BBQ meeting in het zuiderpark is altijd leuk. Iedereen neemt zelf wat te vreten mee en per 4 man 1 BBQ van 5 pleuro's en klaar
Anders gaan we gewoon naar Madesteijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:47 schreef Conekiller het volgende:
En genoeg plu's en je bent nog droog ook. Maar ik weet ook niet of er geen beperkingen zijn mtb BBQ-en in het zuiderpark. Is het niet alleen tijdens bepaalde maanden?
Dat is vlakbij mijquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Anders gaan we gewoon naar Madesteijn
Afgelopen weekend was het prima weer, lekker zonnetje, nauwelijks wind en best rustig op het strandquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:02 schreef xxMirandaxx het volgende:
Hardlopen in de zomer? Ja is goed hoor, lekker door het water met 20+ graden.
Maar nu nog even niet, ga wel lekker naar de sportschool.
Of op het parkeerterrein, moest ik 's ochtends werken en dan zat het weer vol remsporenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]idd toen Coronel er was was het er al, oa ik heb het idee naar boven gebracht. Kwam omdat na werktijd we wel eens stiekem de ijsbaan op gingen met de Karts
zonder spikes
Tja om 2300 is bijna niemand meer op uithof dus dan kan dat
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:22 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Of op het parkeerterrein, moest ik 's ochtends werken en dan zat het weer vol remsporen
Kom maar op met die pmquote:
Jammer, leek me wel gaaf.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah stel je er niet te veel van voor hoor, zo bijzonder is het niet. Als je niet het 1e uur de baan op kan dan heeft het eigenlijk geen zin, zo erg is het ijs toegetakeld. Klinkt misschien stom maar toen coronel nog in de uithof zat en ik daar werkte heb ik het idee geopperd en uitgevoerd om daar over de ijsbaan te crossen....zo bijzonder is niet
Oja goeie morgen![]()
note: als iemand in de OP post bij voorstelronde of in de plattegrond PM dan even naar me dan kom je in het volgende topic erbij
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
ben er zelfs een s'nachts naar benzinepomp gereden op de Lozerlaan
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:58 schreef Atreidez het volgende:
Ik wil bowlen bij Becky en dan enge films eten met Zeemonster
Mijn internet doet het weer ... mijn DVD brander en speler in mijn PC zijn er opeens mee opgehouden ... wat is het toch met PC's in Den Haagquote:
Ik zag hetquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:18 schreef becky27 het volgende:
zeemonster, ik ben gelukkig ook redelijk handig (zie mijn klustopic, doe bijna alles zelf) dus je mag best komen kegelen
Doe de groeten aan mijn rootsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:48 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen............ich gehe zum zeeland
Het lijkt al meer op Zeeland dan Sint Maartensdijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:08 schreef Atreidez het volgende:
Mijn ouders hebben nog een huis daar in Zeeland, me vader heeft altijd in Terneuzen gewerkt. Maar mij zal je in dat gehucht van een Hoek niet snel terugvinden
Maar moggeEn veel plezier alsnog.
Ik wil jou ook wel PMen hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:27 schreef becky27 het volgende:
ik heb helemaal geen PM, maar mijn laptop loopt ook al lang te kutten....moet een nieuwe maar...........geen geld
Volgens mij is/ was dat nu/net op TVWest ... klonk erg goedquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:30 schreef 2Mini het volgende:
Heeft iemand idee hoe dat nieuwe boek heet vol met gedichten over Den Haag?
Iets met pootjes ofzo
Edit: Poëzie op Pootjes
Nou, we proberen nu een moment te vinden waarop we alletwee tijd hebben om het een en ander te bespreken. Maar dat kost al wat tijd, dus voordat we de meet georganiseerd hebben ... het zal iig niet volgende week zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:22 schreef zeemonster het volgende:
Ok jullie gaan dus de meet organiseren , al een idee wat en wanneer? Dan heb ik namelijk nog de tijd om na te denken of ik wel meega of niet(omdat ik van nature niet zo meeterig ben )
Pijpelaquote:Op zondag 24 februari 2008 10:08 schreef m@x het volgende:
Proberen is het juiste woord geloof ik. Alleen doet mijn hoofd nu een beetje pijn van een avondje Paap/Pijpela. Was om half 8 vanmorgen thuis
quote:Man verdrinkt na ruzie in Zuiderpark
DEN HAAG - Een 33-jarige man uit Den Haag is in de nacht van vrijdag op zaterdag verdronken in het water in het Zuiderpark, nadat hij ruzie had gekregen met een 18-jarige vrouw uit die plaats. Dat heeft de politie zondag gemeld.
De man wilde de tas van de vrouw, die tijdens de ruzie in het water terecht kwam, halen. Vermoedelijk raakte hij door de kou bevangen en ging hij kopje onder.
De politie en brandweer troffen korte tijd later de man aan. Hij bleek te zijn overleden.
Knap lullig. Je zou toch niet verwachten dat het water aan de kanten diep genoeg is dat een volwassen man door de kou bevangen raakt.quote:
Volgende week zou ik hoe dan ook niet kunnen en willenquote:Op zondag 24 februari 2008 02:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou, we proberen nu een moment te vinden waarop we alletwee tijd hebben om het een en ander te bespreken. Maar dat kost al wat tijd, dus voordat we de meet georganiseerd hebben ... het zal iig niet volgende week zijn.
quote:DEN HAAG - Een 33-jarige man uit Den Haag is in de nacht van vrijdag op zaterdag verdronken in het water in het Zuiderpark, nadat hij ruzie had gekregen met een 18-jarige vrouw uit die plaats. Dat heeft de politie zondag gemeld.
De man wilde de tas van de vrouw, die tijdens de ruzie in het water terecht kwam, halen. Vermoedelijk raakte hij door de kou bevangen en ging hij kopje onder.
De politie en brandweer troffen korte tijd later de man aan. Hij bleek te zijn overleden.
Eigenlijk gaan we gewoon samen champagne drinken en is de meet een smoes om champagne te gaan drinkenquote:Op zondag 24 februari 2008 12:24 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Volgende week zou ik hoe dan ook niet kunnen en willen. Maar goed We'll see, ik ben gewoon een twijfelaar
.
have fun met regelen iig
Die stond er alquote:Op zondag 24 februari 2008 12:27 schreef Koploperkopper het volgende:
Man verdrinkt na ruzie in Zuiderpark
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |