Gaat allebei niet lukken. Er staat hier geen lekker bed en er werken hier alleen homo'squote:
Wat weerhoud je ervan om een keer een rondje door het centrum te lopen en even binnen te kijken bij de kapperszaken die je tegen komt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:53 schreef becky27 het volgende:
hmmm nog niet veel wijzer, ik zoek toch echt een kapper in de buurt.
Mannen hebben het zo veel makkelijker met hun haarquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik moet ook naar de kapper, maar ik ga wel gewoon weer in de Stevinstraat bij een oud buurmeisje.. Hoe rommeliger hoe beter, dus wat minder ervaring is helemaal niet erg
Hoek Sillestraat/ Theresiastraat zit er 1 die goed schijnt te zijn, m'n moeder gaat er altijd naartoe.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:53 schreef becky27 het volgende:
omdat ik morgenavond naar de kapper wil en je bij de meeste zaken een afspraak moet maken, eerder kom ik niet in het centrumquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat weerhoud je ervan om een keer een rondje door het centrum te lopen en even binnen te kijken bij de kapperszaken die je tegen komt?
Haagsche Kopjes is mijn kapper. Ben erg tevreden over ze!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:53 schreef becky27 het volgende:
Niet als je veeleisende regisseurs hebtquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mannen hebben het zo veel makkelijker met hun haar
Scheiding en een klein snorretjequote:Op woensdag 27 februari 2008 19:04 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Niet als je veeleisende regisseurs hebt. Ik moet nu naar de kapper voor een jaren '40 kapsel voor mijn nieuwe voorstelling ...
.
idd, zo moeilijk is het nietquote:
Ik ben bang dat het ook een beetje koninklijk moet. Ik speel Jonkheer van Tets van Goudriaan, directeur van het kabinet van de Koningin (Wilhelmina). Het zal dus zoiets worden:quote:
Cryptisch, wat gaat ze buiten doen!! Ik gok als eerste! Je gaat buiten .. ehm .. naakt door een park rennen terwijl je als indiaan beschilderd bent en het geluid van een kalkoen nadoetquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:54 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Plannen voor vandaag euhm werken... en straks als het weer het toelaat nog wat buiten gaan doen
Als t weer t toelaat? Het is niet de noordpool hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:54 schreef Chiquitina het volgende:
en straks als het weer het toelaat nog wat buiten gaan doen
Zoiets jahquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:10 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Cryptisch, wat gaat ze buiten doen!! Ik gok als eerste! Je gaat buiten .. ehm .. naakt door een park rennen terwijl je als indiaan beschilderd bent en het geluid van een kalkoen nadoet.
True maar ik heb het gevoel dat de regen hier straks met bakken uit de lucht gaat vallen... en dan blijf ik toch maar binnen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:14 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als t weer t toelaat? Het is niet de noordpool hoor
Dat alles met een lange regenjas aan en heel zachtjes kalkoen nadoenquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:43 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Zoiets jahMaar dan net wat minder opvallend
werken, naar de kapper en de stad inquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
iemand nog leuke plannen?
laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest is 29 juni 2007quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:57 schreef Jill-RMC het volgende:
LaDiDa in het centrum, Torenstraat. Moet je wel even een afspraak maken. En tis ook niet echt goedkoop, maar je haar zit wel zeg de komende 3 maanden goedGa liever 1x in de zoveel tijd goed naar de kapper en betaal iets meer dan dat ik iedere de maand terug moet. Ben meestal voor wassen, knippen en kleuren 80 euro kwijt.
En, welke kapper is het geworden?quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:36 schreef becky27 het volgende:
[..]
werken, naar de kapper en de stad in
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:37 schreef becky27 het volgende:
[..]
laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest is 29 juni 2007
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat alles met een lange regenjas aan en heel zachtjes kalkoen nadoen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:01 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Das al lang geleden voor mij was het rond 10 januari 2008
de hypekapperquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En, welke kapper is het geworden?
Klinkt ... hipquote:
quote:
Ik imiteerde een andere user uit dit topicquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:22 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Heb geen voor en na foto's... ben niet zo'n fanatieke fotograaf
Deed ik em zo goed naquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:43 schreef m@x het volgende:
Rasacteur he....
1. Het is niet flauw;quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:29 schreef zeemonster het volgende:
Dat is zo flauwHij is er niet om zijn verweer te tonen dat hij zo niet is
![]()
Althans ik zie het gewoon als een grap dat bedelen om fotos elke keer van hem.
QFT!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
3. Heel lief naief om te denken dat het een grap is.
Een weekje wintersport is geen geldige reden om hier niet te reageren!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:29 schreef zeemonster het volgende:
Hij is er niet om zijn verweer te tonen dat hij zo niet is![]()
Dan maar snel dit topic volspammenquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik krijg ineens leuke ideeen voor een nieuwe TT
* RATMEN checkt OP.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:08 schreef 4-elements het volgende:
En weer eentje minder...
En inderdaad, de laatste tijd is het bijna niet bij te houden soms (of ik word oud, dat kan ook...)
quote:
Ey broekkie! Zoek je nog een klein bijbaantjequote:Op donderdag 28 februari 2008 20:12 schreef Addict89 het volgende:
*zwaait dan ook maar even in het kader van volspammen*
Nee hoor, daar ben jij veel te goed in! Ik hou wel gewoon even mijn mondquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben rond 2100 pas terug dus als jullie het al volgespammed hebben moet iemand anders een nieuwe aanmaken
Sssssst.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:22 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ben jij veel te goed in! Ik hou wel gewoon even mijn mond.
Dat zat ik me toevallig ook laatst af te vragen. Al een beetje aan elkaar gewend?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:56 schreef zeemonster het volgende:
Nee niks van meegekregen, Maar hoe gaat het met jouw en de nieuweling in het gezin?
40 euro /mnd?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:55 schreef zeemonster het volgende:
Sportcity , circa veertig euro per maand of is dat te duur? Hebben jullie als studenten geen studenten korting ofzo?
Ik zit zelf te twijfelen om naar Sportcity te gaan .
Foto ... fotoooooquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:10 schreef becky27 het volgende:
hela! om even mee te spammen.....ik heb echt megahip haar, er is 35 cm vanaf!! en ik heb een pony(en nee het is geen chantaljansenpony geworden)
22 euro per maand voor 1 keer in de week fitnessen vind ik nog veel duurder , voor het dubbele mag je namelijk zeven keer per weekquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:59 schreef Petre het volgende:
[..]
40 euro /mnd?is dat inclusief sauna etc?
Dan nog is dat achterlijk duur. Op 'het platteland' betaalde ik 22 euro/mnd voor 1x per week fitnessen of 1 les volgen per week en gratis sauna etc..
Als je maar 1x in de week wil gaan is het toch echt goedkoperquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:31 schreef zeemonster het volgende:
[..]
22 euro per maand voor 1 keer in de week fitnessen vind ik nog veel duurder , voor het dubbele mag je namelijk zeven keer per week.
En ja het is inclusief sauna en ik dacht ook zonnebank.
Die buurt heet toch gewoon Den Haag?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Blijft tof, die buurt achter Holland Spoor 's avonds. Overal wegafzettingen.
Welke kant?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Blijft tof, die buurt achter Holland Spoor 's avonds. Overal wegafzettingen.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Die buurt heet toch gewoon Den Haag?
Voor de uitgang van HS, en dan iets naar links.quote:
Hoi!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:32 schreef becky27 het volgende:
jeumig nog steeds niet vol!
maar: goedemorgen vanaf de laan van NOI
Hoiquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:55 schreef m@x het volgende:
Schiet niet op dit.Goedemorgen vanuit Rotterdam
Hoiquote:
Niet in DH en niets met schoonmakenquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:13 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ey broekkie! Zoek je nog een klein bijbaantje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |