Haagsche Kopjes is mijn kapper. Ben erg tevreden over ze!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:53 schreef becky27 het volgende:
hmmm nog niet veel wijzer, ik zoek toch echt een kapper in de buurt.
Niet als je veeleisende regisseurs hebtquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mannen hebben het zo veel makkelijker met hun haar
Scheiding en een klein snorretjequote:Op woensdag 27 februari 2008 19:04 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Niet als je veeleisende regisseurs hebt. Ik moet nu naar de kapper voor een jaren '40 kapsel voor mijn nieuwe voorstelling ...
.
idd, zo moeilijk is het nietquote:
Ik ben bang dat het ook een beetje koninklijk moet. Ik speel Jonkheer van Tets van Goudriaan, directeur van het kabinet van de Koningin (Wilhelmina). Het zal dus zoiets worden:quote:
Cryptisch, wat gaat ze buiten doen!! Ik gok als eerste! Je gaat buiten .. ehm .. naakt door een park rennen terwijl je als indiaan beschilderd bent en het geluid van een kalkoen nadoetquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:54 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Plannen voor vandaag euhm werken... en straks als het weer het toelaat nog wat buiten gaan doen
Als t weer t toelaat? Het is niet de noordpool hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:54 schreef Chiquitina het volgende:
en straks als het weer het toelaat nog wat buiten gaan doen
Zoiets jahquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:10 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Cryptisch, wat gaat ze buiten doen!! Ik gok als eerste! Je gaat buiten .. ehm .. naakt door een park rennen terwijl je als indiaan beschilderd bent en het geluid van een kalkoen nadoet.
True maar ik heb het gevoel dat de regen hier straks met bakken uit de lucht gaat vallen... en dan blijf ik toch maar binnen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:14 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als t weer t toelaat? Het is niet de noordpool hoor
Dat alles met een lange regenjas aan en heel zachtjes kalkoen nadoenquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:43 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Zoiets jahMaar dan net wat minder opvallend
werken, naar de kapper en de stad inquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
iemand nog leuke plannen?
laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest is 29 juni 2007quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:57 schreef Jill-RMC het volgende:
LaDiDa in het centrum, Torenstraat. Moet je wel even een afspraak maken. En tis ook niet echt goedkoop, maar je haar zit wel zeg de komende 3 maanden goedGa liever 1x in de zoveel tijd goed naar de kapper en betaal iets meer dan dat ik iedere de maand terug moet. Ben meestal voor wassen, knippen en kleuren 80 euro kwijt.
En, welke kapper is het geworden?quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:36 schreef becky27 het volgende:
[..]
werken, naar de kapper en de stad in
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:37 schreef becky27 het volgende:
[..]
laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest is 29 juni 2007
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat alles met een lange regenjas aan en heel zachtjes kalkoen nadoen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:01 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Das al lang geleden voor mij was het rond 10 januari 2008
de hypekapperquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En, welke kapper is het geworden?
Klinkt ... hipquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |