Gaat allebei niet lukken. Er staat hier geen lekker bed en er werken hier alleen homo'squote:
Wat weerhoud je ervan om een keer een rondje door het centrum te lopen en even binnen te kijken bij de kapperszaken die je tegen komt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:53 schreef becky27 het volgende:
hmmm nog niet veel wijzer, ik zoek toch echt een kapper in de buurt.
Mannen hebben het zo veel makkelijker met hun haarquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik moet ook naar de kapper, maar ik ga wel gewoon weer in de Stevinstraat bij een oud buurmeisje.. Hoe rommeliger hoe beter, dus wat minder ervaring is helemaal niet erg
Hoek Sillestraat/ Theresiastraat zit er 1 die goed schijnt te zijn, m'n moeder gaat er altijd naartoe.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:53 schreef becky27 het volgende:
omdat ik morgenavond naar de kapper wil en je bij de meeste zaken een afspraak moet maken, eerder kom ik niet in het centrumquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat weerhoud je ervan om een keer een rondje door het centrum te lopen en even binnen te kijken bij de kapperszaken die je tegen komt?
Haagsche Kopjes is mijn kapper. Ben erg tevreden over ze!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:53 schreef becky27 het volgende:
Niet als je veeleisende regisseurs hebtquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mannen hebben het zo veel makkelijker met hun haar
Scheiding en een klein snorretjequote:Op woensdag 27 februari 2008 19:04 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Niet als je veeleisende regisseurs hebt. Ik moet nu naar de kapper voor een jaren '40 kapsel voor mijn nieuwe voorstelling ...
.
idd, zo moeilijk is het nietquote:
Ik ben bang dat het ook een beetje koninklijk moet. Ik speel Jonkheer van Tets van Goudriaan, directeur van het kabinet van de Koningin (Wilhelmina). Het zal dus zoiets worden:quote:
Cryptisch, wat gaat ze buiten doen!! Ik gok als eerste! Je gaat buiten .. ehm .. naakt door een park rennen terwijl je als indiaan beschilderd bent en het geluid van een kalkoen nadoetquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:54 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Plannen voor vandaag euhm werken... en straks als het weer het toelaat nog wat buiten gaan doen
Als t weer t toelaat? Het is niet de noordpool hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:54 schreef Chiquitina het volgende:
en straks als het weer het toelaat nog wat buiten gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |