Kom dan volgende keer bij mij op kantoor koffie drinken (moet dan wel doordeweeks zijnquote:
Gezelligheidquote:Op maandag 25 februari 2008 23:01 schreef m@x het volgende:
Ik zal het onthouden. Houdt er alleen rekening mee dat mini-me dan wel achter me aan huppelt
*wil ook 600 meter van z'n werk wonen i.p.v. 60000 m* Ik ben iedere dag 2.5 á 3 uur kwijt aan forenzen. Helemaal op een dag als vandaag hakt dat er flink in: om 7.00 uur de deur uit en om 21.00 uur pas weer thuis zijn... leve de drukte, deadlines en overwerk.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:52 schreef becky27 het volgende:
(woon nu 600 m. van mijn werk af dus das anders) om koffie te drinken
Jij kent het kuiken duidelijk nog nietquote:Op maandag 25 februari 2008 23:05 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Gezelligheid. Ze hebben ook choco en fristi
.
Maar 't is zo'n lieve jongen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:29 schreef xxMirandaxx het volgende:
Ik zit ook veilig droog binnen. Maffe mensen die nu op het strand gaan lopen hoor.![]()
Wie kent deze stoere jongen?
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)jongen__.html?p=13,1
Omdat vijf kilometer over het mulle zand veel zwaarder isquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:17 schreef Atreidez het volgende:
Waarom uberhaupt op t zand lopen als er een boulevard is
Daar stond ik gister nog op de tram te wachten om naar huis te gaan, jammer dat ik hem niet heb gezienquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:29 schreef xxMirandaxx het volgende:
Ik zit ook veilig droog binnen. Maffe mensen die nu op het strand gaan lopen hoor.![]()
Wie kent deze stoere jongen?
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)jongen__.html?p=13,1
Hij drinkt liever bier?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:36 schreef m@x het volgende:
[..]
Jij kent het kuiken duidelijk nog niet![]()
Wat een hondenweer zeg
Ik had al zo'n idee zuiplapjequote:
quote:
Kan je pm'en?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:40 schreef MissMSX het volgende:
Voor de OP:
MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
RKK is tofquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:35 schreef m@x het volgende:Joepie, dit zijn de leukere onverwachte dingen
Vanavond naar Rooyakkers, Kamps & Kamps. Moet alleen wel even heel erg gaan opschieten
Dan zaten we in dezelfde zaal!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:35 schreef m@x het volgende:Joepie, dit zijn de leukere onverwachte dingen
Vanavond naar Rooyakkers, Kamps & Kamps. Moet alleen wel even heel erg gaan opschieten
Mijnn bioritme is helemaal naar de klotequote:Op woensdag 27 februari 2008 00:17 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik ga m'n bioritme maar denk ik helemaal omgooien. Overdag slapen, 's nachts wakker. 's Avonds is het lekker rustig buiten, kun je genieten van de sterren, geen drukte op de weg. Lekker stukje rijden, radio aan, airco op 20c. Geen kip op de weg.
Heerlijk.
Toch nog maar eens heroverwegen te emigreren naar Nova Scotia waar 1 miljoen mensen wonen op een aardoppervlak ter grootte van 1.5x Nederland. Geweldig lijkt me dat.![]()
Ward is leuk jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zaten we in dezelfde zaal!![]()
![]()
Ik vond 't leuk!Ward
quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:09 schreef m@x het volgende:Ward
[piepstem mode aan]Ik vind het ranzig[/piepstem mode uit]
En hebben wij alvast een soort van meet gehad ook! De volgende keer doen inclusief 'hoi / dag / hoe gaat het?' ?quote:
Precies! Ik wist gisteravond om kwart over 7 pas dat ik er naartoe zou gaan. What's your excusequote:Op woensdag 27 februari 2008 09:54 schreef Atreidez het volgende:
Ja, gewoon wat eerder zeggen waar je naartoe gaat bijvoorbeeld?![]()
Slapen, of sex hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Precies! Ik wist gisteravond om kwart over 7 pas dat ik er naartoe zou gaan. What's your excuse
Ik heb zo weinig zin om te werken vandaag. Iemand tips hoe ik zo snel mogelijk de dag doorkom?
Die spreuk hangt bij mij ook nog op de pleequote:Op woensdag 27 februari 2008 10:31 schreef Elegy het volgende:
Afhankelijk van je baan is dat wellicht te combineren? Gewoon de hele dag op de wc zitten:
Poep je niet, dan rust je toch.
En als ze je roepen, dan poep je nog!
Hatsaa!
Gaat allebei niet lukken. Er staat hier geen lekker bed en er werken hier alleen homo'squote:
Wat weerhoud je ervan om een keer een rondje door het centrum te lopen en even binnen te kijken bij de kapperszaken die je tegen komt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:53 schreef becky27 het volgende:
hmmm nog niet veel wijzer, ik zoek toch echt een kapper in de buurt.
Mannen hebben het zo veel makkelijker met hun haarquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik moet ook naar de kapper, maar ik ga wel gewoon weer in de Stevinstraat bij een oud buurmeisje.. Hoe rommeliger hoe beter, dus wat minder ervaring is helemaal niet erg
Hoek Sillestraat/ Theresiastraat zit er 1 die goed schijnt te zijn, m'n moeder gaat er altijd naartoe.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:53 schreef becky27 het volgende:
omdat ik morgenavond naar de kapper wil en je bij de meeste zaken een afspraak moet maken, eerder kom ik niet in het centrumquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat weerhoud je ervan om een keer een rondje door het centrum te lopen en even binnen te kijken bij de kapperszaken die je tegen komt?
Haagsche Kopjes is mijn kapper. Ben erg tevreden over ze!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:53 schreef becky27 het volgende:
Niet als je veeleisende regisseurs hebtquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mannen hebben het zo veel makkelijker met hun haar
Scheiding en een klein snorretjequote:Op woensdag 27 februari 2008 19:04 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Niet als je veeleisende regisseurs hebt. Ik moet nu naar de kapper voor een jaren '40 kapsel voor mijn nieuwe voorstelling ...
.
idd, zo moeilijk is het nietquote:
Ik ben bang dat het ook een beetje koninklijk moet. Ik speel Jonkheer van Tets van Goudriaan, directeur van het kabinet van de Koningin (Wilhelmina). Het zal dus zoiets worden:quote:
Cryptisch, wat gaat ze buiten doen!! Ik gok als eerste! Je gaat buiten .. ehm .. naakt door een park rennen terwijl je als indiaan beschilderd bent en het geluid van een kalkoen nadoetquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:54 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Plannen voor vandaag euhm werken... en straks als het weer het toelaat nog wat buiten gaan doen
Als t weer t toelaat? Het is niet de noordpool hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:54 schreef Chiquitina het volgende:
en straks als het weer het toelaat nog wat buiten gaan doen
Zoiets jahquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:10 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Cryptisch, wat gaat ze buiten doen!! Ik gok als eerste! Je gaat buiten .. ehm .. naakt door een park rennen terwijl je als indiaan beschilderd bent en het geluid van een kalkoen nadoet.
True maar ik heb het gevoel dat de regen hier straks met bakken uit de lucht gaat vallen... en dan blijf ik toch maar binnen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:14 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als t weer t toelaat? Het is niet de noordpool hoor
Dat alles met een lange regenjas aan en heel zachtjes kalkoen nadoenquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:43 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Zoiets jahMaar dan net wat minder opvallend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |