quote:Admiraal_Anaal, 26 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.
Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 18 , vrouw, woont officieel in Voorburg, maar doordeweeks vaak te vinden in het prachtige Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Omar, 21jaar, NL Hagenees met Arabische naam en Punker in het Statenkwartier. Hoezo vreemd?
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Petre mannetje van 21 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje :p), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
Oke dan post ik ze morgen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:47 schreef Elegy het volgende:
Ja doen!
Dat dusquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:24 schreef ook_gek het volgende:
god domme. WEER GEEN PM GEHAD.
blijft het zo
Ik zou het niet weten, maar gezien het feit dat je met een lokale overheid te doen hebt zou het zomaar een paar dagen kunnen duren...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:25 schreef Koploperkopper het volgende:
Weet iemand toevallig of je je parkeervergunning dezelfde dag nog kan laten overzetten naar een ander kenteken zodat je 'em meteen mee krijgt? Op denhaag.nl kon ik 't antwoord daar niet zo 1-2-3 op terugvinden.
als je een nieuwe vergunning gaat halen krijg je m meteen mee. Omzetten weet ik niet. Misschien is de truc wel: eentje opzeggen en een nieuwe halen?!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar gezien het feit dat je met een lokale overheid te doen hebt zou het zomaar een paar dagen kunnen duren...
Eerst poetsenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:59 schreef winterapfel het volgende:
[..]
als je een nieuwe vergunning gaat halen krijg je m meteen mee. Omzetten weet ik niet. Misschien is de truc wel: eentje opzeggen en een nieuwe halen?!
Dit kan op zo'n stadsdienst-deelkantoor!
wat een heerlijk zonnetje trouwens! Nog mensen met leuke plannen vandaag??
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar gezien het feit dat je met een lokale overheid te doen hebt zou het zomaar een paar dagen kunnen duren...
Mja, punt is dat we net weer voor een halfjaar hebben betaald.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:59 schreef winterapfel het volgende:
[..]
als je een nieuwe vergunning gaat halen krijg je m meteen mee. Omzetten weet ik niet. Misschien is de truc wel: eentje opzeggen en een nieuwe halen?!
Dit kan op zo'n stadsdienst-deelkantoor!
het is al middagquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:14 schreef 4-elements het volgende:
Je hebt nu toch de hele dag om te smurfen?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:31 schreef Conekiller het volgende:
parkeervergunning moet je bij dienst parkeren halen aan de loosduinseweg. Je krijgt gelijk je nieuwe mee. ID kaart, rijbewijs en autopapieren meenemen
Heb al hardgelopen op het strand, heerlijk weer dus lekker in korte broek en het was ook nog rustigquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:59 schreef winterapfel het volgende:
[..]
wat een heerlijk zonnetje trouwens! Nog mensen met leuke plannen vandaag??
Mams !quote:
jij zuipt ook alleen maar hequote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:43 schreef RATMEN het volgende:
Damn ... wat ben ik brak!!
Maar twas wel erg gezellig.
Nee hoorquote:
Je kunt je kenteken gewoon wijzigen zonder extra kostenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:38 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Moet je dan altijd betalen, of kan ik het oude over laten zetten op een nieuw kenteken, omdat laatst nog 55 euro is betaald voor de verlenging van het huidige?
ik ben donderdag en vrijdag flink op stap geweest. Meer gedronken dan goed voor me is. Vanmorgen vroeg werken in de zelfde kleren als gister avond, ongeschorenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:23 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nee hoor! Alleen de keren dat ik een feestje heb, is het wel raak. En daarnaast was ik net geland, even snel gegeten en daarna het feestje in gegaan, dus was ook een beetje moe.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:27 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je kunt je kenteken gewoon wijzigen zonder extra kosten
kost niks extra. Ik had het vorig jaar 2 dagen na het ontvangen van een nieuwe had ik een andere autoquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:38 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Moet je dan altijd betalen, of kan ik het oude over laten zetten op een nieuw kenteken, omdat laatst nog 55 euro is betaald voor de verlenging van het huidige?
wat zij zegtquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:15 schreef Conekiller het volgende:
[..]
kost niks extra. Ik had het vorig jaar 2 dagen na het ontvangen van een nieuwe had ik een andere auto
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:03 schreef zeemonster het volgende:
Zo en weer thuisIk ben nog steeds geirriteerd over het feit dat sommige mensen het gewoonweg niet kunnen opbrengen om positief te reageren of als ze het niet kunnen dan gewoon niet
.
Wat is dat toch met mensen dat als jij verteld dat je iets leuk vind dat de ander dan meteen een legio aan redenen gaat opnoemen waarom het kut is en jij dat ook moet vinden :S .
Brakheid is bijna helemaal verdwenen ... mss moet ik gewoon iets met alcohol drinkenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:17 schreef ook_gek het volgende:
FEESTUH
weet niet hoe het met Ratmen is maar ik ben er helemaal klaar voor weer
ik heb mijn eerste drankje vanmiddag al op dus tja er is geen weg terugquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Brakheid is bijna helemaal verdwenen ... mss moet ik gewoon iets met alcohol drinken.
Zo heb ik er ook een. Altijd leuk als je bijvoorbeeld een trein oid moet halen en je bent een btje aan de late kant. Zij ziet dan meteen alles al in het water vallen en de hele avond naar de klote gaan, helemaal sjaggie enzo. Terwijl ik zoiets heb van nou eerst maar eens zien of we die trein echt niet halen en dan kijken we wel eens verder. Of als je een keer iets leuks hebt, meteen d'r op wijzen wat er allemaal mis mee is. D'r kan nooit eens een keer een: Nou dat vind ik echt leuk voor je! vanaf.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:03 schreef zeemonster het volgende:
Zo en weer thuisIk ben nog steeds geirriteerd over het feit dat sommige mensen het gewoonweg niet kunnen opbrengen om positief te reageren of als ze het niet kunnen dan gewoon niet
.
Wat is dat toch met mensen dat als jij verteld dat je iets leuk vind dat de ander dan meteen een legio aan redenen gaat opnoemen waarom het kut is en jij dat ook moet vinden :S .
Lente weer.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:56 schreef Gewas het volgende:
Hier zijn de foto's die ik gemaakt heb in Kijkduin en omgeving.
Bospad tussen het crematorium en het kerkhof.
[ afbeelding ]
Een grasveld in Ockenburgh.
[ afbeelding ]
Pad naar de duintop.
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf de duintop.
[ afbeelding ]
In de koepel. Die schaduw ben ik.
[ afbeelding ]
Scheveningen in de verte.
[ afbeelding ]
Golfbreker en de zee.
[ afbeelding ]
Duinen.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jullie ze mooi vinden.
Mooi!quote:Op zondag 17 februari 2008 10:56 schreef Gewas het volgende:
Hier zijn de foto's die ik gemaakt heb in Kijkduin en omgeving.
Bospad tussen het crematorium en het kerkhof.
[ afbeelding ]
Een grasveld in Ockenburgh.
[ afbeelding ]
Pad naar de duintop.
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf de duintop.
[ afbeelding ]
In de koepel. Die schaduw ben ik.
[ afbeelding ]
Scheveningen in de verte.
[ afbeelding ]
Golfbreker en de zee.
[ afbeelding ]
Duinen.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jullie ze mooi vinden.
Het toont maar weer hoe mooi den haag is.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:02 schreef ook_gek het volgende:
ik zie volledig het nut niet van deze foto's.
kan iemand me uitleggen wat hier speciaal aan is.
En op de vraag of ik ze mooi vind. Nee heb er niks mee. Nu niet, morgen niet, nooit niet
Kater?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:22 schreef ook_gek het volgende:
daar hebben we een fototopic voor
Ik zie niks van den haag op de foto dus weg er mee
Mss is dat niet zo een goed idee....waarschijnlijk hebben ze elkaar binnen een week overtuigt dat het leven kut is en dat ze beter zelfmoord kunnen plegenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:24 schreef zeemonster het volgende:
jill zullen we ze koppelen? Kunnen ze samen zeiken.
En dan nog als je de trein mist, ja dat is dan kut maar een hele avond erover doorjanken is nog veel rotter. Dan verzin ik liever iets anders zodat de avond toch nog leuk word.
Ik weet ook niet of het jaloezie is of gewoon omdat zulke mensen continu in het negatieve denken.
Mischien wat van beiden![]()
Ach nou ja mocht er iemand hier morgen een rode trui kopen of iets dergelijks, ik ben blij voor je hoor
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
hehe hijs wel een gezelligerd zo he
ik ben altijd gezelligquote:Op zondag 17 februari 2008 17:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
hehe hijs wel een gezelligerd zo he
nee nee geen kater maar wel extreem brak. Maar ja ga nu weer even een paar uurtjes wegquote:
Troost je, ik ook niet. Nog nooit overigens.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:24 schreef ook_gek het volgende:
god domme. WEER GEEN PM GEHAD.
blijft het zo
Inderdaad! Ik zat wel met open ogen te kijken dat je best nog meer mooie plekjes in Den Haag hebt. Misschien moet ik maar eens van m'n luie reet af komen...quote:Op zondag 17 februari 2008 14:19 schreef Conekiller het volgende:
[..]
Het toont maar weer hoe mooi den haag is.
dus alleen de josties krijgen een PM??quote:Op zondag 17 februari 2008 19:37 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Troost je, ik ook niet. Nog nooit overigens.
Maar ik weet het topic prima zelf te vinden
Hehe alleen mensen die in mijn PM adresboek staanquote:Op zondag 17 februari 2008 22:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
dus alleen de josties krijgen een PM??
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hehe alleen mensen die in mijn PM adresboek staan
Maar als andere ook pm willen moeten ze ff melden ook_gek en lovechild zitten er volgende keer bijdus niet meer huilen he
jullie twee
Broekiequote:
Oudjequote:
Ik heb een hele boel enge films en een beamerquote:Op zondag 17 februari 2008 23:57 schreef zeemonster het volgende:
Kunnen we niet een keer een enge film meeting houden ofzo. Als er een "enge " film in de bios draait , dat we daar dan heen gaan?
Ik wil altijd enge films zien maar durf nooit alleenen iedereen die ik ken wil nooit
.
Kijken of het hier lukt hahaha, wrong turn 2 heb ik de eerste vijf minuten gezien , tot de vrouw met de mustang iemand aanreed en toen uitgezet :$
Yes please. Mogge allemaalquote:
Ik hoor goede verhalen over Alexander haarverzorging op de hoek van de sillestraat en de theresiastraat (naast die bloemenzaak)quote:Op maandag 18 februari 2008 09:30 schreef becky27 het volgende:
iemand trouwens enig idee waar in ik bezuidenhout een goede kapper kan vinden? Mijn blonde lokken moeten weer gerestyled worden
quote:Man steekt zichzelf in brand bij sociale dienst
DEN HAAG - Een 50-jarige Hagenaar heeft zichzelf maandagochtend voor het pand van de sociale dienst in zijn woonplaats in brand gestoken en is daarna brandend naar binnen gelopen. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
Volgens een woordvoerder van de dienst Sociale Zaken en Werkgelegendheid kwam een man iets na negenen in de ochtend het kantoor aan de Laan van Meerdervoort binnenlopen, informeerde wat en liep weer naar buiten.
"Daar overgoot hij zichzelf met iets, stak zichzelf in brand en liep weer naar binnen", aldus de woordvoerder.
Gesloten
Het personeel dat getuige was van het incident wordt opgevangen door slachtofferhulp. Volgens de politie verkeert de man niet in levensgevaar.
In het pand aan de Laan van Meerdervoort zitten behalve de sociale dienst ook vestigingen van het CWI, UWV en de Mondriaan Onderwijsgroep. Direct na het incident is het pand ontruimd. In de loop van de ochtend keerden medewerkers terug naar hun werkplek. Vooralsnog is het pand gesloten voor klanten.
(c) ANP
Ik ken er geen in Bezuidenhout, ik zweer zelf bij Haagsche Kopjesquote:Op maandag 18 februari 2008 09:30 schreef becky27 het volgende:
iemand trouwens enig idee waar in ik bezuidenhout een goede kapper kan vinden? Mijn blonde lokken moeten weer gerestyled worden
rofl, zo ken ik er nog een...quote:Op zondag 17 februari 2008 23:57 schreef zeemonster het volgende:
Kunnen we niet een keer een enge film meeting houden ofzo. Als er een "enge " film in de bios draait , dat we daar dan heen gaan?
Ik wil altijd enge films zien maar durf nooit alleenen iedereen die ik ken wil nooit
.
Kijken of het hier lukt hahaha, wrong turn 2 heb ik de eerste vijf minuten gezien , tot de vrouw met de mustang iemand aanreed en toen uitgezet :$
Watjequote:Op maandag 18 februari 2008 12:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
rofl, zo ken ik er nog een...
ik kan altijd 80% van de schrikmomenten aankondigen en dan alsnog bij de buurman/vrouw op schoot springen
Dit heb ik met games, zo heb ik al een jaar Bioshock erop staan maar kan ik alleen spelen als ik bezoek hebquote:Op zondag 17 februari 2008 23:57 schreef zeemonster het volgende:
.
calling me names doenst hurtquote:
Je gewone schoenen hingen nog in de kerstboom in het bowlingcentrum?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:34 schreef Atreidez het volgende:
Laatste keer dat ik ging bowlen kwam ik thuis, had ik de bowlingschoenen nog aan
Nah, en zeker niet als we al deze dingen gaan doenquote:Op maandag 18 februari 2008 14:48 schreef CaLeX het volgende:
Elegy, jij hebt echt teveel tijd hey :p
Dan zeg ik: dat gaan we filmenquote:Op maandag 18 februari 2008 14:48 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik zeg bowlen, vooral omdat ik er zo slecht in ben. Verborgen hilariteiten!
Whahaha, Held!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:37 schreef Elegy het volgende:
* Paintballen
* Karten
* Bowlen (wel cosmic!)
* Sauna
* Kroegentocht
* Met z'n allen op het strand een kampvuur maken en dan kumbaya zingen
* Shoppen in Rotterdam
* Becky helpen met verbouwen van haar portiekwoning (want dan schiet het misschien op?)
* Hardlopen over het strand
* Zwijgend in een kring bij elkaar zitten op een verjaardag terwijl we suffe muziek draaien
* Concert/event in het Paard
* Met z'n allen naar een uitvoering van RATMEN
* Met z'n allen naar een café waar RATMEN bezig is om via hem makkelijk exchange studentjes te scoren
* Illegale straatrace organiseren
* LANparty houden
* Alles fotograferen wat los en vast zit
* Met z'n allen naar de film
Zoiets?
^_^quote:Op maandag 18 februari 2008 15:16 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Whahaha, Held!
Ik doe een voorstel:
IK WIL SAMEN MET IEMAND EEN LEUKE MEET ORGANISEREN. DUS ALS IEMAND HET LEUK VIND, DOE DAN FF MAILEN, EN DAN DOEN WIJ EEN POLL OPZETTEN MET EEN AANTAL LEUKE OPTIES.
Leuk idee?
Damn dude, zit jij de hele tijd te F5-en in dit topic ... je bent snelquote:Op maandag 18 februari 2008 15:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
^_^
Of je organiseert een "meat", noemt een tijd en plaats en je kijkt hoeveel fokkertjes er op af komen
Welnee, ik kan gewoon écht multitaskenquote:Op maandag 18 februari 2008 15:22 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Damn dude, zit jij de hele tijd te F5-en in dit topic ... je bent snel.
Vrouwquote:Op maandag 18 februari 2008 15:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Welnee, ik kan gewoon écht multitasken
*naar beneden kijkt*quote:
* RATMEN checkt de sig van JNA voor Elegy ...quote:
quote:Je lul hangt uit je broek
quote:* Zwijgend in een kring bij elkaar zitten op een verjaardag terwijl we suffe muziek draaien
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
* RATMEN checkt de sig van JNA voor Elegy ...
[..]
4 april verjaardagsmeat bij Atreidez! Gratis eten en drinken!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben bijna jarig, 4 april. Ik wou t eerst niet vieren, maar als je echt zoekt naar zo'n saai kringetje wil ik wel een uitzondering maken
[..]
Moet jij de muziek regelen dan. De mijne is niet sufquote:Op maandag 18 februari 2008 16:10 schreef Elegy het volgende:
4 april verjaardagsmeat bij Atreidez! Gratis eten en drinken!
ik ben echt slechter... ik krijg het niet voor elkaar om die bal niet zonder klap of stuiter over de baan te gooienquote:Op maandag 18 februari 2008 14:48 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik zeg bowlen, vooral omdat ik er zo slecht in ben. Verborgen hilariteiten!
Gewoon op je hurken gaan zitten en dan de bal met twee handen van je af rollenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:41 schreef zeemonster het volgende:
[..]
ik ben echt slechter... ik krijg het niet voor elkaar om die bal niet zonder klap of stuiter over de baan te gooienen dan word het nog een gutterball ook !
jij bent zo een foto maak freak toch.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:14 schreef Yoni het volgende:
Bowlen![]()
Naja als jullie gaan bowlen, maak ik wel foto's van jullieEn dan erna lekker eten.
Even je ene koplamp kapot slaan en langs de Houtrust rijden dan.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:56 schreef Atreidez het volgende:
Bah, waarom mis ik die controles altijdIk ben alweer 2 jaar niet aangehouden... Begin het echt te missen. Toen ik net me rijbewijs had zat ik op 2 keer per maand!
club muziek natuurlijk hequote:Op maandag 18 februari 2008 17:06 schreef RATMEN het volgende:
Ok, tot nu toe geinventariseerd:
Bowlen
Foto's maken en les krijgen
Drank
Muziek
Ehm, ja ...
Kan geregeld worden hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 17:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij bent zo een foto maak freak toch.
Dan wil ik van jou een mini les met mijn eos 350D. Want ik kan wel foto's maken maar ja zo mooi als sommige dat kunnen kan ik niet![]()
heb heel stoer een UV filter en een polarisatie filter![]()
Maar ja wat moet je er mee.
oh en een 300MM zoom lens
OEH een prive meet. Dat klinkt geilquote:Op maandag 18 februari 2008 17:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Kan geregeld worden hoorOok zonder meet
Komt wie mee?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:31 schreef outsidr het volgende:
Een meet in Den Haag ?
Daar moet ik als Hagenees bij wezen natuurlijk
Dan komt pdl geheid mee![]()
PDL moet mee, net als Enterquote:Op maandag 18 februari 2008 17:31 schreef outsidr het volgende:
Een meet in Den Haag ?
Daar moet ik als Hagenees bij wezen natuurlijk
Dan komt pdl geheid mee![]()
Bowlen is leukquote:Op maandag 18 februari 2008 17:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
PDL moet mee, net als Enter
Ikzelf zie bowlen (scheveningen) eigenlijk wel zitten om daarna met de groep ergens op de boulevard ergens wat te gaan eten....
Meer plannen zijn welkom
dat is die geile donderquote:
Goed plan, ik moet me op internetmeets ook altijd helemaal mentaal voorbereiden.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:45 schreef zeemonster het volgende:
Haha het wordt dus bowlen, nu waar en wanneer? eind maart? tenminste dat zou mij het beste uitkomen (dan kan ik moed verzamelen..)
En eind van de maand heeft iedereen loonquote:Op maandag 18 februari 2008 17:45 schreef zeemonster het volgende:
Haha het wordt dus bowlen, nu waar en wanneer? eind maart? tenminste dat zou mij het beste uitkomen (dan kan ik moed verzamelen..)
De 25ste en 26ste kan ik dan niet. 31ste ook nietquote:Op maandag 18 februari 2008 17:56 schreef Koploperkopper het volgende:
Of wat dachten jullie anders van december 2010?
Kut, lukt 2011 je wel op die dagen?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:09 schreef XL het volgende:
[..]
De 25ste en 26ste kan ik dan niet. 31ste ook niet
Denk het wel, dat is nog zo ver weg. Dan zal wel niemand iets anders plannen.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:11 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Kut, lukt 2011 je wel op die dagen?
Moeten ?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is die geile donder![]()
En bowlen wil ik niet. Moeten ergens de stad in en flink los kunnen gaan. Iets wat in scheveningen niet kan. En het moet op een zaterdag
Ik ben dabeiquote:Op maandag 18 februari 2008 19:17 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom wonen er in de Regio den-haag....
ik altijd de 18e standaard bij ons bedrijf..quote:Op maandag 18 februari 2008 18:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En eind van de maand heeft iedereen loon
1e punt: mee eensch!!! als dan iedereen zijn schuurmachine meeneemt maken we er een schuurfeest vanquote:Op maandag 18 februari 2008 14:37 schreef Elegy het volgende:
* Becky helpen met verbouwen van haar portiekwoning (want dan schiet het misschien op?)
* Alles fotograferen wat los en vast zit
Zoiets?
Een schuurfeestquote:Op maandag 18 februari 2008 19:56 schreef becky27 het volgende:
[..]
1e punt: mee eensch!!! als dan iedereen zijn schuurmachine meeneemt maken we er een schuurfeest van
2e punt: ook prima!
Maar alle (ook_)gekheid op een stokje, bowlen met bier en eten is prima
Legowelt!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef Yoni het volgende:
Ja die bestaan niet meer. Plus dat we toch echt wel een Haags bandje moeten uitnodigen natuurlijk dan he!
Dan kom ik zeker niet!quote:
Golden Earringquote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef Yoni het volgende:
Ja die bestaan niet meer. Plus dat we toch echt wel een Haags bandje moeten uitnodigen natuurlijk dan he!
quote:
Voortaan niet meer uit woede uit het raam gooien dan maarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:19 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgenweer aan het werk...
laptop is gecrashed gisteren
Dat zal wel gezellig knus wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:37 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen, hier weer present op het werk,
schuren met mij is best leuk hoor maar om nou alle den haag fokkers en de Golden Earring in mijn huis te hebben, dat past niet denk ik
Zit het in de lucht ofzo?quote:
ik heb ook zo een HTPC staanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:07 schreef Elegy het volgende:
1 laptop, 1 hoofd desktop, 1 reservedesktop, en drie desktops waar ik nog eens wat mee moet gaan doen, o.a. een htpc bouwen
Nopes, Alleen het usb ding van mn printer en die heb ik er ook uitgetrokken toen ik m ging herstarten. Dacht ik eerst ook aan, heb dat in het verleden wel eens gehadquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:13 schreef Atreidez het volgende:
Jill, zat er nog iets in de pc? CD'tje, usb stickje of een ouwerwetse floppy misschien?
Vrijdag weer!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:40 schreef ook_gek het volgende:
HAKKUH
Charly Lownoise & Mental Theo @ The Doncaster Warehouse (UK) 10-10-1994
Oude tijde herleven![]()
![]()
Jah zou ik is moeten vragen... maar ik ben hier nog maar een maandje dus weet nog niet hoe alles hier in zen werk gaat...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:24 schreef Koploperkopper het volgende:
Chiq, kun je er niet eentje via je werk bestellen? De business laptops van Dell zijn goed, goedkoop en hebben allemaal 3 jaar garantie. Misschien dat dat een optie is.
woem niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:37 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen, hier weer present op het werk,
schuren met mij is best leuk hoor maar om nou alle den haag fokkers en de Golden Earring in mijn huis te hebben, dat past niet denk ik
Jijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:10 schreef RATMEN het volgende:
Allemaal leuk die meet: maar wie gaat em nou organiseren!!!
Ik win met mijn bak een hoop stijlpunten, maar snelheid zit er toch echt niet in.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Niemand die illegaal wil straatracen?Flauw
zwaar maakt volgens mij niet zoveel uit , een duo huppelepup core moet dat wel aankunnen zonder langzamer te worden toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:55 schreef Atreidez het volgende:
http://www.gratissoftware.nu/gratis-antivirus-virusscanners.php
AVG is een beetje zwaar voor het systeem heb ik soms gemerkt. Maar over Avast heb ik goeie dingen gehoord.
Ow ... help jij mee?quote:
Als het moetquote:
dat zeg je verkeerd. Je moet zeggen dat je op de hemel woontquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:21 schreef m@x het volgende:
Ik kom niet verder dan een fles port en een fles rosé. Woon wel boven een slijterij
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:51 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik heb nog 3 blikjes alcoholvrij bier van de wasstraat waar vroeger de Shell zat (Zwolsestraat), kan ik er iemand gek mee maken?
noem eens wat uit je rijkelijke verzameling drank danquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:29 schreef becky27 het volgende:
ik heb al een jaar alcoholvrij Fries bier in de koelkast staan, iemand
verder ben ik rijkelijk voorzien van drank!
wanneer gaan we die verzameling eens wat uitdunnenquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:38 schreef RATMEN het volgende:
- Moet & Chandon Imperial;
- Een lekkere brut Champagne;
- Een rose Champagne;
- Bier;
- Witte wijn droog;
- Witte wijn zoet;
- Rose;
- Rode wijn;
- Div fris;
- Div sappen;
- Bacardi;
- Bacardi Lemon;
- "43";
- Amaretto;
- Passoa;
- Southern Comfort;
- Jim Bean;
- Graghniegouchie (onuitspreekbaar, maar erg lekkere wiskey)
En das uit het hoofd ... lang leve Albert.nl ...
Ik lijk wel een kroeg.
Mijn bedrijf borrelt altijd op donderdag zodat iedereen op vrijdag bij de klant kan borrelenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:02 schreef tripack het volgende:
goedemorgen..
een borrel op donderdag?
ik vind het vervelend als zulk soort dingen doordeweeks gepland worden. had ook een keer een borrel op woensdag. de sfeer die er toen hing was Saai. beter op vrijdag
LMAO!quote:
Als 'ie Dinand maar niet uitnodigt!quote:
Ga je nog naar BEB morgen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:39 schreef Atreidez het volgende:
Hoor ik daar iemand Meeting roepen?
ik kom welquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 'ie Dinand maar niet uitnodigt!
Is dat nog erger of leuker?quote:
Ligt er aan.quote:
Voor een paar uur kan ik dat wel hebben...quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:03 schreef ook_gek het volgende:
Ligt er aan.
Wat vind je van mensen die prettig gestoord zijn en zeer druk?
feestelijk gehandicapt noemen we datquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ligt er aan.
Wat vind je van mensen die prettig gestoord zijn en zeer druk?
Jaaaa, ik ga het organiserenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:42 schreef m@x het volgende:
Ja, Ratmen gaat het organiseren
Met z'n allen naar Picnic in the Park
Als er nog wat over is na het bezoek van m@x, zijn jullie van harte welkom!quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:12 schreef ook_gek het volgende:
Ratmen wanneer mogen zeemonster en ik samen even je drankvoorraad uitdunnen.
Zeemonster neemt wat eten mee en ik nog wat andere drank
* RATMEN gaat m@x even PMenquote:
Slaap lekker danquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:25 schreef Yoni het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk man... werken tot midden in de nacht
Oei! Wat ben je aan het doen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |