Je gewone schoenen hingen nog in de kerstboom in het bowlingcentrum?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:34 schreef Atreidez het volgende:
Laatste keer dat ik ging bowlen kwam ik thuis, had ik de bowlingschoenen nog aan
Nah, en zeker niet als we al deze dingen gaan doenquote:Op maandag 18 februari 2008 14:48 schreef CaLeX het volgende:
Elegy, jij hebt echt teveel tijd hey :p
Dan zeg ik: dat gaan we filmenquote:Op maandag 18 februari 2008 14:48 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik zeg bowlen, vooral omdat ik er zo slecht in ben. Verborgen hilariteiten!
Whahaha, Held!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:37 schreef Elegy het volgende:
* Paintballen
* Karten
* Bowlen (wel cosmic!)
* Sauna
* Kroegentocht
* Met z'n allen op het strand een kampvuur maken en dan kumbaya zingen
* Shoppen in Rotterdam
* Becky helpen met verbouwen van haar portiekwoning (want dan schiet het misschien op?)
* Hardlopen over het strand
* Zwijgend in een kring bij elkaar zitten op een verjaardag terwijl we suffe muziek draaien
* Concert/event in het Paard
* Met z'n allen naar een uitvoering van RATMEN
* Met z'n allen naar een café waar RATMEN bezig is om via hem makkelijk exchange studentjes te scoren
* Illegale straatrace organiseren
* LANparty houden
* Alles fotograferen wat los en vast zit
* Met z'n allen naar de film
Zoiets?
^_^quote:Op maandag 18 februari 2008 15:16 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Whahaha, Held!
Ik doe een voorstel:
IK WIL SAMEN MET IEMAND EEN LEUKE MEET ORGANISEREN. DUS ALS IEMAND HET LEUK VIND, DOE DAN FF MAILEN, EN DAN DOEN WIJ EEN POLL OPZETTEN MET EEN AANTAL LEUKE OPTIES.
Leuk idee?
Damn dude, zit jij de hele tijd te F5-en in dit topic ... je bent snelquote:Op maandag 18 februari 2008 15:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
^_^
Of je organiseert een "meat", noemt een tijd en plaats en je kijkt hoeveel fokkertjes er op af komen
Welnee, ik kan gewoon écht multitaskenquote:Op maandag 18 februari 2008 15:22 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Damn dude, zit jij de hele tijd te F5-en in dit topic ... je bent snel.
Vrouwquote:Op maandag 18 februari 2008 15:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Welnee, ik kan gewoon écht multitasken
*naar beneden kijkt*quote:
* RATMEN checkt de sig van JNA voor Elegy ...quote:
quote:Je lul hangt uit je broek
quote:* Zwijgend in een kring bij elkaar zitten op een verjaardag terwijl we suffe muziek draaien
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
* RATMEN checkt de sig van JNA voor Elegy ...
[..]
4 april verjaardagsmeat bij Atreidez! Gratis eten en drinken!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben bijna jarig, 4 april. Ik wou t eerst niet vieren, maar als je echt zoekt naar zo'n saai kringetje wil ik wel een uitzondering maken
[..]
Moet jij de muziek regelen dan. De mijne is niet sufquote:Op maandag 18 februari 2008 16:10 schreef Elegy het volgende:
4 april verjaardagsmeat bij Atreidez! Gratis eten en drinken!
ik ben echt slechter... ik krijg het niet voor elkaar om die bal niet zonder klap of stuiter over de baan te gooienquote:Op maandag 18 februari 2008 14:48 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik zeg bowlen, vooral omdat ik er zo slecht in ben. Verborgen hilariteiten!
Gewoon op je hurken gaan zitten en dan de bal met twee handen van je af rollenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:41 schreef zeemonster het volgende:
[..]
ik ben echt slechter... ik krijg het niet voor elkaar om die bal niet zonder klap of stuiter over de baan te gooienen dan word het nog een gutterball ook !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |