Je gewone schoenen hingen nog in de kerstboom in het bowlingcentrum?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:34 schreef Atreidez het volgende:
Laatste keer dat ik ging bowlen kwam ik thuis, had ik de bowlingschoenen nog aan
Nah, en zeker niet als we al deze dingen gaan doenquote:Op maandag 18 februari 2008 14:48 schreef CaLeX het volgende:
Elegy, jij hebt echt teveel tijd hey :p
Dan zeg ik: dat gaan we filmenquote:Op maandag 18 februari 2008 14:48 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik zeg bowlen, vooral omdat ik er zo slecht in ben. Verborgen hilariteiten!
Whahaha, Held!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:37 schreef Elegy het volgende:
* Paintballen
* Karten
* Bowlen (wel cosmic!)
* Sauna
* Kroegentocht
* Met z'n allen op het strand een kampvuur maken en dan kumbaya zingen
* Shoppen in Rotterdam
* Becky helpen met verbouwen van haar portiekwoning (want dan schiet het misschien op?)
* Hardlopen over het strand
* Zwijgend in een kring bij elkaar zitten op een verjaardag terwijl we suffe muziek draaien
* Concert/event in het Paard
* Met z'n allen naar een uitvoering van RATMEN
* Met z'n allen naar een café waar RATMEN bezig is om via hem makkelijk exchange studentjes te scoren
* Illegale straatrace organiseren
* LANparty houden
* Alles fotograferen wat los en vast zit
* Met z'n allen naar de film
Zoiets?
^_^quote:Op maandag 18 februari 2008 15:16 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Whahaha, Held!
Ik doe een voorstel:
IK WIL SAMEN MET IEMAND EEN LEUKE MEET ORGANISEREN. DUS ALS IEMAND HET LEUK VIND, DOE DAN FF MAILEN, EN DAN DOEN WIJ EEN POLL OPZETTEN MET EEN AANTAL LEUKE OPTIES.
Leuk idee?
Damn dude, zit jij de hele tijd te F5-en in dit topic ... je bent snelquote:Op maandag 18 februari 2008 15:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
^_^
Of je organiseert een "meat", noemt een tijd en plaats en je kijkt hoeveel fokkertjes er op af komen
Welnee, ik kan gewoon écht multitaskenquote:Op maandag 18 februari 2008 15:22 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Damn dude, zit jij de hele tijd te F5-en in dit topic ... je bent snel.
Vrouwquote:Op maandag 18 februari 2008 15:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Welnee, ik kan gewoon écht multitasken
*naar beneden kijkt*quote:
* RATMEN checkt de sig van JNA voor Elegy ...quote:
quote:Je lul hangt uit je broek
quote:* Zwijgend in een kring bij elkaar zitten op een verjaardag terwijl we suffe muziek draaien
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
* RATMEN checkt de sig van JNA voor Elegy ...
[..]
4 april verjaardagsmeat bij Atreidez! Gratis eten en drinken!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben bijna jarig, 4 april. Ik wou t eerst niet vieren, maar als je echt zoekt naar zo'n saai kringetje wil ik wel een uitzondering maken
[..]
Moet jij de muziek regelen dan. De mijne is niet sufquote:Op maandag 18 februari 2008 16:10 schreef Elegy het volgende:
4 april verjaardagsmeat bij Atreidez! Gratis eten en drinken!
ik ben echt slechter... ik krijg het niet voor elkaar om die bal niet zonder klap of stuiter over de baan te gooienquote:Op maandag 18 februari 2008 14:48 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik zeg bowlen, vooral omdat ik er zo slecht in ben. Verborgen hilariteiten!
Gewoon op je hurken gaan zitten en dan de bal met twee handen van je af rollenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:41 schreef zeemonster het volgende:
[..]
ik ben echt slechter... ik krijg het niet voor elkaar om die bal niet zonder klap of stuiter over de baan te gooienen dan word het nog een gutterball ook !
jij bent zo een foto maak freak toch.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:14 schreef Yoni het volgende:
Bowlen![]()
Naja als jullie gaan bowlen, maak ik wel foto's van jullieEn dan erna lekker eten.
Even je ene koplamp kapot slaan en langs de Houtrust rijden dan.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:56 schreef Atreidez het volgende:
Bah, waarom mis ik die controles altijdIk ben alweer 2 jaar niet aangehouden... Begin het echt te missen. Toen ik net me rijbewijs had zat ik op 2 keer per maand!
club muziek natuurlijk hequote:Op maandag 18 februari 2008 17:06 schreef RATMEN het volgende:
Ok, tot nu toe geinventariseerd:
Bowlen
Foto's maken en les krijgen
Drank
Muziek
Ehm, ja ...
Kan geregeld worden hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 17:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij bent zo een foto maak freak toch.
Dan wil ik van jou een mini les met mijn eos 350D. Want ik kan wel foto's maken maar ja zo mooi als sommige dat kunnen kan ik niet![]()
heb heel stoer een UV filter en een polarisatie filter![]()
Maar ja wat moet je er mee.
oh en een 300MM zoom lens
OEH een prive meet. Dat klinkt geilquote:Op maandag 18 februari 2008 17:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Kan geregeld worden hoorOok zonder meet
Komt wie mee?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:31 schreef outsidr het volgende:
Een meet in Den Haag ?
Daar moet ik als Hagenees bij wezen natuurlijk
Dan komt pdl geheid mee![]()
PDL moet mee, net als Enterquote:Op maandag 18 februari 2008 17:31 schreef outsidr het volgende:
Een meet in Den Haag ?
Daar moet ik als Hagenees bij wezen natuurlijk
Dan komt pdl geheid mee![]()
Bowlen is leukquote:Op maandag 18 februari 2008 17:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
PDL moet mee, net als Enter
Ikzelf zie bowlen (scheveningen) eigenlijk wel zitten om daarna met de groep ergens op de boulevard ergens wat te gaan eten....
Meer plannen zijn welkom
dat is die geile donderquote:
Goed plan, ik moet me op internetmeets ook altijd helemaal mentaal voorbereiden.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:45 schreef zeemonster het volgende:
Haha het wordt dus bowlen, nu waar en wanneer? eind maart? tenminste dat zou mij het beste uitkomen (dan kan ik moed verzamelen..)
En eind van de maand heeft iedereen loonquote:Op maandag 18 februari 2008 17:45 schreef zeemonster het volgende:
Haha het wordt dus bowlen, nu waar en wanneer? eind maart? tenminste dat zou mij het beste uitkomen (dan kan ik moed verzamelen..)
De 25ste en 26ste kan ik dan niet. 31ste ook nietquote:Op maandag 18 februari 2008 17:56 schreef Koploperkopper het volgende:
Of wat dachten jullie anders van december 2010?
Kut, lukt 2011 je wel op die dagen?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:09 schreef XL het volgende:
[..]
De 25ste en 26ste kan ik dan niet. 31ste ook niet
Denk het wel, dat is nog zo ver weg. Dan zal wel niemand iets anders plannen.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:11 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Kut, lukt 2011 je wel op die dagen?
Moeten ?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is die geile donder![]()
En bowlen wil ik niet. Moeten ergens de stad in en flink los kunnen gaan. Iets wat in scheveningen niet kan. En het moet op een zaterdag
Ik ben dabeiquote:Op maandag 18 februari 2008 19:17 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom wonen er in de Regio den-haag....
ik altijd de 18e standaard bij ons bedrijf..quote:Op maandag 18 februari 2008 18:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En eind van de maand heeft iedereen loon
1e punt: mee eensch!!! als dan iedereen zijn schuurmachine meeneemt maken we er een schuurfeest vanquote:Op maandag 18 februari 2008 14:37 schreef Elegy het volgende:
* Becky helpen met verbouwen van haar portiekwoning (want dan schiet het misschien op?)
* Alles fotograferen wat los en vast zit
Zoiets?
Een schuurfeestquote:Op maandag 18 februari 2008 19:56 schreef becky27 het volgende:
[..]
1e punt: mee eensch!!! als dan iedereen zijn schuurmachine meeneemt maken we er een schuurfeest van
2e punt: ook prima!
Maar alle (ook_)gekheid op een stokje, bowlen met bier en eten is prima
Legowelt!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef Yoni het volgende:
Ja die bestaan niet meer. Plus dat we toch echt wel een Haags bandje moeten uitnodigen natuurlijk dan he!
Dan kom ik zeker niet!quote:
Golden Earringquote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef Yoni het volgende:
Ja die bestaan niet meer. Plus dat we toch echt wel een Haags bandje moeten uitnodigen natuurlijk dan he!
quote:
Voortaan niet meer uit woede uit het raam gooien dan maarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:19 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgenweer aan het werk...
laptop is gecrashed gisteren
Dat zal wel gezellig knus wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:37 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen, hier weer present op het werk,
schuren met mij is best leuk hoor maar om nou alle den haag fokkers en de Golden Earring in mijn huis te hebben, dat past niet denk ik
Zit het in de lucht ofzo?quote:
ik heb ook zo een HTPC staanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:07 schreef Elegy het volgende:
1 laptop, 1 hoofd desktop, 1 reservedesktop, en drie desktops waar ik nog eens wat mee moet gaan doen, o.a. een htpc bouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |