Moeten ?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is die geile donder![]()
En bowlen wil ik niet. Moeten ergens de stad in en flink los kunnen gaan. Iets wat in scheveningen niet kan. En het moet op een zaterdag
Ik ben dabeiquote:Op maandag 18 februari 2008 19:17 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom wonen er in de Regio den-haag....
ik altijd de 18e standaard bij ons bedrijf..quote:Op maandag 18 februari 2008 18:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En eind van de maand heeft iedereen loon
1e punt: mee eensch!!! als dan iedereen zijn schuurmachine meeneemt maken we er een schuurfeest vanquote:Op maandag 18 februari 2008 14:37 schreef Elegy het volgende:
* Becky helpen met verbouwen van haar portiekwoning (want dan schiet het misschien op?)
* Alles fotograferen wat los en vast zit
Zoiets?
Een schuurfeestquote:Op maandag 18 februari 2008 19:56 schreef becky27 het volgende:
[..]
1e punt: mee eensch!!! als dan iedereen zijn schuurmachine meeneemt maken we er een schuurfeest van
2e punt: ook prima!
Maar alle (ook_)gekheid op een stokje, bowlen met bier en eten is prima
Legowelt!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef Yoni het volgende:
Ja die bestaan niet meer. Plus dat we toch echt wel een Haags bandje moeten uitnodigen natuurlijk dan he!
Dan kom ik zeker niet!quote:
Golden Earringquote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef Yoni het volgende:
Ja die bestaan niet meer. Plus dat we toch echt wel een Haags bandje moeten uitnodigen natuurlijk dan he!
quote:
Voortaan niet meer uit woede uit het raam gooien dan maarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:19 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgenweer aan het werk...
laptop is gecrashed gisteren
Dat zal wel gezellig knus wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:37 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen, hier weer present op het werk,
schuren met mij is best leuk hoor maar om nou alle den haag fokkers en de Golden Earring in mijn huis te hebben, dat past niet denk ik
Zit het in de lucht ofzo?quote:
ik heb ook zo een HTPC staanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:07 schreef Elegy het volgende:
1 laptop, 1 hoofd desktop, 1 reservedesktop, en drie desktops waar ik nog eens wat mee moet gaan doen, o.a. een htpc bouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |