Wat wil je hier eigenlijk mee zeggen , dat er in Rotterdam evenveel asoicale mensen wonen?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:53 schreef FJD het volgende:
Omdat een Haagse Sjonnie in Rotterdam een havenarbeider zou heten
Wolla wolla.quote:
Ik denk ook wel dat het een beetje aan het haagse cultuurtje ligt, een beetje de grote stad aan de zee mentaliteit.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:05 schreef JDx het volgende:
Urk ook al van die aso's en uit het Oosten komen lompe boeren, in Den Haag valt het gewoon meer op, omdat je die meer op tv ziet en er gewoon ook veel meer mensen wonen...
Absoluut.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:58 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Wat wil je hier eigenlijk mee zeggen , dat er in Rotterdam evenveel asoicale mensen wonen?
Want eigenlijk probeert die eigenzinninge persoonlijkheid bij het uitspreken van de woorden "kankah op joh!" te zeggen "zeg, welgewaardeerde gesprekspartner, zou u mij willen excuseren daar het mij op dit moment erg lastig valt om u weloverwogen te woord te staan".quote:Op maandag 18 februari 2008 19:16 schreef Tokina het volgende:
Haagse mentaliteit..
Beetje aparte mentaliteit. Heel direct, en toch vol met nuance.
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:50 schreef ELdudeness het volgende:
... Den-haag ....
Ik kom uit Laak (bij Spoorwijk) btw. Het komt erop neer dat dit niet per sé een vorm van asocialiteit is. Bij Hagenezen geldt eerlijkheid én jezelf zijn als het hoogste goed...quote:Op maandag 18 februari 2008 19:31 schreef FJD het volgende:
Want eigenlijk probeert die eigenzinninge persoonlijkheid bij het uitspreken van de woorden "kankah op joh!" te zeggen "zeg, welgewaardeerde gesprekspartner, zou u mij willen excuseren daar het mij op dit moment erg lastig valt om u weloverwogen te woord te staan".
Precies, dat heeft niks met Den Haag te maken.quote:[b]Op maandag 18 februari 2008 21:03
Er zit echt wel uitschot en asocialen hier in Den Haag, maar dat zit echt overal ter wereld.
Deze opmerking is een beetje Pretentieusquote:Op maandag 18 februari 2008 19:38 schreef Tokina het volgende:
[..]
Zul je niet terugzien bij Amsterdammers bijvoorbeeld. Pretentieus volk.
Die nuance zien ze dan alleen zelf, de rest van Nederland ontgaat die volledigquote:Op maandag 18 februari 2008 19:16 schreef Tokina het volgende:
Haagse mentaliteit..
Beetje aparte mentaliteit. Heel direct, en toch vol met nuance.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |