Wat wil je hier eigenlijk mee zeggen , dat er in Rotterdam evenveel asoicale mensen wonen?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:53 schreef FJD het volgende:
Omdat een Haagse Sjonnie in Rotterdam een havenarbeider zou heten
Wolla wolla.quote:
Ik denk ook wel dat het een beetje aan het haagse cultuurtje ligt, een beetje de grote stad aan de zee mentaliteit.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:05 schreef JDx het volgende:
Urk ook al van die aso's en uit het Oosten komen lompe boeren, in Den Haag valt het gewoon meer op, omdat je die meer op tv ziet en er gewoon ook veel meer mensen wonen...
Absoluut.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:58 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Wat wil je hier eigenlijk mee zeggen , dat er in Rotterdam evenveel asoicale mensen wonen?
Want eigenlijk probeert die eigenzinninge persoonlijkheid bij het uitspreken van de woorden "kankah op joh!" te zeggen "zeg, welgewaardeerde gesprekspartner, zou u mij willen excuseren daar het mij op dit moment erg lastig valt om u weloverwogen te woord te staan".quote:Op maandag 18 februari 2008 19:16 schreef Tokina het volgende:
Haagse mentaliteit..
Beetje aparte mentaliteit. Heel direct, en toch vol met nuance.
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:50 schreef ELdudeness het volgende:
... Den-haag ....
Ik kom uit Laak (bij Spoorwijk) btw. Het komt erop neer dat dit niet per sé een vorm van asocialiteit is. Bij Hagenezen geldt eerlijkheid én jezelf zijn als het hoogste goed...quote:Op maandag 18 februari 2008 19:31 schreef FJD het volgende:
Want eigenlijk probeert die eigenzinninge persoonlijkheid bij het uitspreken van de woorden "kankah op joh!" te zeggen "zeg, welgewaardeerde gesprekspartner, zou u mij willen excuseren daar het mij op dit moment erg lastig valt om u weloverwogen te woord te staan".
Precies, dat heeft niks met Den Haag te maken.quote:[b]Op maandag 18 februari 2008 21:03
Er zit echt wel uitschot en asocialen hier in Den Haag, maar dat zit echt overal ter wereld.
Deze opmerking is een beetje Pretentieusquote:Op maandag 18 februari 2008 19:38 schreef Tokina het volgende:
[..]
Zul je niet terugzien bij Amsterdammers bijvoorbeeld. Pretentieus volk.
Die nuance zien ze dan alleen zelf, de rest van Nederland ontgaat die volledigquote:Op maandag 18 februari 2008 19:16 schreef Tokina het volgende:
Haagse mentaliteit..
Beetje aparte mentaliteit. Heel direct, en toch vol met nuance.
Ik wóón in Laak, maar nog geen terrorist zien ontploffenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:38 schreef Tokina het volgende:
[..]
Ik kom uit Laak (bij Spoorwijk) btw. Het komt erop neer dat dit niet per sé een vorm van asocialiteit is. Bij Hagenezen geldt eerlijkheid én jezelf zijn als het hoogste goed...
Zul je niet terugzien bij Amsterdammers bijvoorbeeld. Pretentieus volk.
Net zoals ze daar denken, dat er in het oosten alleen maar boeren wonenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:36 schreef Bakkioli het volgende:
Dude
Den Haag heeft ongeveer 500000 inwoners waarvan er misschien 300 voldoen aan jouw kwalificatie als Sjonnie (en Anita). Of denk je echt dat Den Haag vol zit met onderstaande typetjes![]()
[ afbeelding ]
Maar dat is een feit!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Net zoals ze daar denken, dat er in het oosten alleen maar boeren wonen
Haagse Harry. En het viel mij laatst op dat die er echt zijn ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:50 schreef ELdudeness het volgende:
Zoveel van die aso mensen. Je kent zel wel met die matjes, zoals Haagse sjonnie. En als je dat publiek van ado ziet dan weet je ook wel hoe laat het is.
Is dat een beetje de cultuur daar, of je bent een bekakte ambetenaar of je bent een Haagse sjonnie ofzo?
Ik weet wel dat je die type's overal hebt , maar in Den-haag echt wel het meest volgens mij. Iemand een sociaal demografische verklaring of iets dergelijks?
Misschien moet je dan even wat beter Nederlands leren, dan is het mogelijk dat je een wat betere baan krijgt, hoef je misschien ook niet zo hard jezelf "de pleurig" te werken.quote:Op zondag 27 april 2008 10:59 schreef JDx het volgende:
Net toch ff zon serie gekeken van probleemwijken, ik weigerde dat soort shit te kijken, rommel op tv tegenwoordig, maar tyfus, wor dr gewoon kwaad van... die lui rijden zonder rijbewijs, slopen de boel, etc... en politie KAN niks doen :S ik werk me de pleurig en krijg al een boete thuis als ik 5km te hard rij.
Duindorp, dan pak je er ook wel een hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:06 schreef tralalala het volgende:
Woont die kerel uit probleemwijken nog steeds in zijn "vrijstaande" huisje, omdat alles eromheen al gesloopt was?
Dat was pas triest
Kom ook naar het grote Den Haag topicquote:Op zondag 27 april 2008 10:52 schreef renwan het volgende:
Ik kom uit Maastricht en woon nu ook in Den Haag en ik merk eigenlijk weinig van aso's? Sterker nog ik vind Maastrichtenaren een stuk erger dan Hagenezen, achterbakse figuren.
Daarbij werk ik ook nog eens in een Pretparkje hier (goh welke zou het zijn) en ook daar merk ik weinig van aso's. Ze zijn er natuurlijk ook af en toe bij maar het gros van de mensen is echt niet zo aso als jij denkt.
Lol foutjequote:Op zondag 27 april 2008 11:06 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Misschien moet je dan even wat beter Nederlands leren, dan is het mogelijk dat je een wat betere baan krijgt, hoef je misschien ook niet zo hard jezelf "de pleurig" te werken..
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:03 schreef zeemonster het volgende:
Net zoals ts vast zal denken dat:
-Alle blondjes slechts 1 hersencel hebben.
-Belgen alleen geboren zijn zodat de rest van de wereld er grappen over kan maken.
-Alle marokkanen crimineel.
-Alle turken schoonmakers. crimieel.
-Alle uitkeringstrekkers lui en dom crimineel.
Stereotype denken , tja je moet het maar kunnen...
Edit , was nog niet klaar.
Er zit echt wel uitschot en asocialen hier in Den Haag, maar dat zit echt overal ter wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |