Nopes, Alleen het usb ding van mn printer en die heb ik er ook uitgetrokken toen ik m ging herstarten. Dacht ik eerst ook aan, heb dat in het verleden wel eens gehadquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:13 schreef Atreidez het volgende:
Jill, zat er nog iets in de pc? CD'tje, usb stickje of een ouwerwetse floppy misschien?
Vrijdag weer!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:40 schreef ook_gek het volgende:
HAKKUH
Charly Lownoise & Mental Theo @ The Doncaster Warehouse (UK) 10-10-1994
Oude tijde herleven![]()
![]()
Jah zou ik is moeten vragen... maar ik ben hier nog maar een maandje dus weet nog niet hoe alles hier in zen werk gaat...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:24 schreef Koploperkopper het volgende:
Chiq, kun je er niet eentje via je werk bestellen? De business laptops van Dell zijn goed, goedkoop en hebben allemaal 3 jaar garantie. Misschien dat dat een optie is.
woem niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:37 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen, hier weer present op het werk,
schuren met mij is best leuk hoor maar om nou alle den haag fokkers en de Golden Earring in mijn huis te hebben, dat past niet denk ik
Jijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:10 schreef RATMEN het volgende:
Allemaal leuk die meet: maar wie gaat em nou organiseren!!!
Ik win met mijn bak een hoop stijlpunten, maar snelheid zit er toch echt niet in.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Niemand die illegaal wil straatracen?Flauw
zwaar maakt volgens mij niet zoveel uit , een duo huppelepup core moet dat wel aankunnen zonder langzamer te worden toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:55 schreef Atreidez het volgende:
http://www.gratissoftware.nu/gratis-antivirus-virusscanners.php
AVG is een beetje zwaar voor het systeem heb ik soms gemerkt. Maar over Avast heb ik goeie dingen gehoord.
Ow ... help jij mee?quote:
Als het moetquote:
dat zeg je verkeerd. Je moet zeggen dat je op de hemel woontquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:21 schreef m@x het volgende:
Ik kom niet verder dan een fles port en een fles rosé. Woon wel boven een slijterij
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:51 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik heb nog 3 blikjes alcoholvrij bier van de wasstraat waar vroeger de Shell zat (Zwolsestraat), kan ik er iemand gek mee maken?
noem eens wat uit je rijkelijke verzameling drank danquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:29 schreef becky27 het volgende:
ik heb al een jaar alcoholvrij Fries bier in de koelkast staan, iemand
verder ben ik rijkelijk voorzien van drank!
wanneer gaan we die verzameling eens wat uitdunnenquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:38 schreef RATMEN het volgende:
- Moet & Chandon Imperial;
- Een lekkere brut Champagne;
- Een rose Champagne;
- Bier;
- Witte wijn droog;
- Witte wijn zoet;
- Rose;
- Rode wijn;
- Div fris;
- Div sappen;
- Bacardi;
- Bacardi Lemon;
- "43";
- Amaretto;
- Passoa;
- Southern Comfort;
- Jim Bean;
- Graghniegouchie (onuitspreekbaar, maar erg lekkere wiskey)
En das uit het hoofd ... lang leve Albert.nl ...
Ik lijk wel een kroeg.
Mijn bedrijf borrelt altijd op donderdag zodat iedereen op vrijdag bij de klant kan borrelenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:02 schreef tripack het volgende:
goedemorgen..
een borrel op donderdag?
ik vind het vervelend als zulk soort dingen doordeweeks gepland worden. had ook een keer een borrel op woensdag. de sfeer die er toen hing was Saai. beter op vrijdag
LMAO!quote:
Als 'ie Dinand maar niet uitnodigt!quote:
Ga je nog naar BEB morgen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:39 schreef Atreidez het volgende:
Hoor ik daar iemand Meeting roepen?
ik kom welquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 'ie Dinand maar niet uitnodigt!
Is dat nog erger of leuker?quote:
Ligt er aan.quote:
Voor een paar uur kan ik dat wel hebben...quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:03 schreef ook_gek het volgende:
Ligt er aan.
Wat vind je van mensen die prettig gestoord zijn en zeer druk?
feestelijk gehandicapt noemen we datquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ligt er aan.
Wat vind je van mensen die prettig gestoord zijn en zeer druk?
Jaaaa, ik ga het organiserenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:42 schreef m@x het volgende:
Ja, Ratmen gaat het organiseren
Met z'n allen naar Picnic in the Park
Als er nog wat over is na het bezoek van m@x, zijn jullie van harte welkom!quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:12 schreef ook_gek het volgende:
Ratmen wanneer mogen zeemonster en ik samen even je drankvoorraad uitdunnen.
Zeemonster neemt wat eten mee en ik nog wat andere drank
* RATMEN gaat m@x even PMenquote:
Slaap lekker danquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:25 schreef Yoni het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk man... werken tot midden in de nacht
Oei! Wat ben je aan het doen danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |