Heb al hardgelopen op het strand, heerlijk weer dus lekker in korte broek en het was ook nog rustigquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:59 schreef winterapfel het volgende:
[..]
wat een heerlijk zonnetje trouwens! Nog mensen met leuke plannen vandaag??
Mams !quote:
jij zuipt ook alleen maar hequote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:43 schreef RATMEN het volgende:
Damn ... wat ben ik brak!!
Maar twas wel erg gezellig.
Nee hoorquote:
Je kunt je kenteken gewoon wijzigen zonder extra kostenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:38 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Moet je dan altijd betalen, of kan ik het oude over laten zetten op een nieuw kenteken, omdat laatst nog 55 euro is betaald voor de verlenging van het huidige?
ik ben donderdag en vrijdag flink op stap geweest. Meer gedronken dan goed voor me is. Vanmorgen vroeg werken in de zelfde kleren als gister avond, ongeschorenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:23 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nee hoor! Alleen de keren dat ik een feestje heb, is het wel raak. En daarnaast was ik net geland, even snel gegeten en daarna het feestje in gegaan, dus was ook een beetje moe.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:27 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je kunt je kenteken gewoon wijzigen zonder extra kosten
kost niks extra. Ik had het vorig jaar 2 dagen na het ontvangen van een nieuwe had ik een andere autoquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:38 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Moet je dan altijd betalen, of kan ik het oude over laten zetten op een nieuw kenteken, omdat laatst nog 55 euro is betaald voor de verlenging van het huidige?
wat zij zegtquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:15 schreef Conekiller het volgende:
[..]
kost niks extra. Ik had het vorig jaar 2 dagen na het ontvangen van een nieuwe had ik een andere auto
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:03 schreef zeemonster het volgende:
Zo en weer thuisIk ben nog steeds geirriteerd over het feit dat sommige mensen het gewoonweg niet kunnen opbrengen om positief te reageren of als ze het niet kunnen dan gewoon niet
.
Wat is dat toch met mensen dat als jij verteld dat je iets leuk vind dat de ander dan meteen een legio aan redenen gaat opnoemen waarom het kut is en jij dat ook moet vinden :S .
Brakheid is bijna helemaal verdwenen ... mss moet ik gewoon iets met alcohol drinkenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:17 schreef ook_gek het volgende:
FEESTUH
weet niet hoe het met Ratmen is maar ik ben er helemaal klaar voor weer
ik heb mijn eerste drankje vanmiddag al op dus tja er is geen weg terugquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Brakheid is bijna helemaal verdwenen ... mss moet ik gewoon iets met alcohol drinken.
Zo heb ik er ook een. Altijd leuk als je bijvoorbeeld een trein oid moet halen en je bent een btje aan de late kant. Zij ziet dan meteen alles al in het water vallen en de hele avond naar de klote gaan, helemaal sjaggie enzo. Terwijl ik zoiets heb van nou eerst maar eens zien of we die trein echt niet halen en dan kijken we wel eens verder. Of als je een keer iets leuks hebt, meteen d'r op wijzen wat er allemaal mis mee is. D'r kan nooit eens een keer een: Nou dat vind ik echt leuk voor je! vanaf.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:03 schreef zeemonster het volgende:
Zo en weer thuisIk ben nog steeds geirriteerd over het feit dat sommige mensen het gewoonweg niet kunnen opbrengen om positief te reageren of als ze het niet kunnen dan gewoon niet
.
Wat is dat toch met mensen dat als jij verteld dat je iets leuk vind dat de ander dan meteen een legio aan redenen gaat opnoemen waarom het kut is en jij dat ook moet vinden :S .
Lente weer.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:56 schreef Gewas het volgende:
Hier zijn de foto's die ik gemaakt heb in Kijkduin en omgeving.
Bospad tussen het crematorium en het kerkhof.
[ afbeelding ]
Een grasveld in Ockenburgh.
[ afbeelding ]
Pad naar de duintop.
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf de duintop.
[ afbeelding ]
In de koepel. Die schaduw ben ik.
[ afbeelding ]
Scheveningen in de verte.
[ afbeelding ]
Golfbreker en de zee.
[ afbeelding ]
Duinen.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jullie ze mooi vinden.
Mooi!quote:Op zondag 17 februari 2008 10:56 schreef Gewas het volgende:
Hier zijn de foto's die ik gemaakt heb in Kijkduin en omgeving.
Bospad tussen het crematorium en het kerkhof.
[ afbeelding ]
Een grasveld in Ockenburgh.
[ afbeelding ]
Pad naar de duintop.
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf de duintop.
[ afbeelding ]
In de koepel. Die schaduw ben ik.
[ afbeelding ]
Scheveningen in de verte.
[ afbeelding ]
Golfbreker en de zee.
[ afbeelding ]
Duinen.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jullie ze mooi vinden.
Het toont maar weer hoe mooi den haag is.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:02 schreef ook_gek het volgende:
ik zie volledig het nut niet van deze foto's.
kan iemand me uitleggen wat hier speciaal aan is.
En op de vraag of ik ze mooi vind. Nee heb er niks mee. Nu niet, morgen niet, nooit niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |