iek kan het fet wel findenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
Is het ff rustig...die gast kan dit nooit vinden zo snel...
jij leeft ervoor heh ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:59 schreef Sm0keZ het volgende:
fipo
Spacekeek?quote:
Jajaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:01 schreef draculettetje het volgende:
kee hier zijn jullie
Je bedoel mij? ik zij dat ik benieuwd was naar DX10.. en dat ik daarom ff vista heb gehad!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:01 schreef saban het volgende:
Wat is nou 'de grote voordeel' van DX 10.x t.o.v. 9.x ?
waarmee ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Pfff. Ik zit nog steeds te klooien.
belichtingquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:01 schreef saban het volgende:
Wat is nou 'de grote voordeel' van DX 10.x t.o.v. 9.x ?
Heb het vage vermoeden dat het over mij gaat...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
Is het ff rustig...die gast kan dit nooit vinden zo snel...
En hoeveel % van de gebruikers heeft zoveel kennis? Waarschijnlijk is het jou hobby of werk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
Terug komend op vorig topic:
ehm op 256mb draait vista nog wel. Ligt puur aan de gebruiker.
Windows xp pro op 112 mb werkgeheugen: Werkt(eigen ervaring)
als je in vista wat grafische shit uitzet kun je het makkelijk op 256 gaan draaien. 512 is minimaal met grafische shit aan. Vista vraagt bij mij in elk geval echt niet veel van het geheugen met alles standaard aan. mn xp bak loopt slomer dan vistaMaar ligt puur aan de gebruikers.
Zolang de gebruikers denken van hey, nieuw besturingssysteem gelijk installeren op mijn oude bak ... dan jah, werkt het niet
Applicaties falen bijna nooit in 1 keer, is altijd een handeling van de gebruiker waardoor iets niet meer werkt
Nee, algemeen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:02 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Je bedoel mij? ik zij dat ik benieuwd was naar DX10.. en dat ik daarom ff vista heb gehad!
McDonaldsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:04 schreef draculettetje het volgende:
weet je he, we zitten hier nu plannen te maken om naar de burger king te gaan, we weten alleen niet welke de dichtsbijzijnde is
truequote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:06 schreef saban het volgende:
[..]
En hoeveel % van de gebruikers heeft zoveel kennis? Waarschijnlijk is het jou hobby of werk.
Een gemiddeld huis, tuin keuken gebruiker weet dat allemaal natuurlijk niet terwijl ze wel een aanbieding zien Laptop met 512BM voor maar 499,00 euro waar je verplicht Vista meekrijgt en zo traag als stront is...
No shit, Sherlockquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:06 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Heb het vage vermoeden dat het over mij gaat...
Durumquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:07 schreef saban het volgende:
[..]
McDonaldsOf de turk om de hoek voor overheerlijke döner
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Pfff. Ik zit nog steeds te klooien.
net of dit uitmaakt welk os erop staat. met xp blijft datzelfde probleem.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:06 schreef saban het volgende:
[..]
En hoeveel % van de gebruikers heeft zoveel kennis? Waarschijnlijk is het jou hobby of werk.
Een gemiddeld huis, tuin keuken gebruiker weet dat allemaal natuurlijk niet terwijl ze wel een aanbieding zien Laptop met 512BM voor maar 499,00 euro waar je verplicht Vista meekrijgt en zo traag als stront is...
neeheee ik wil nu naar de burgerkingquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:07 schreef saban het volgende:
[..]
McDonaldsOf de turk om de hoek voor overheerlijke döner
Aan het klooien...dat zie je tochquote:
meeste mensen schrikken al als ze een beveiligingswaarschuwing krijgen van Internet explorerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
net of dit uitmaakt welk os erop staat. met xp blijft datzelfde probleem.
wat te denken van onderhoud vd pc. denk dat het merendeel niet weet hoe dat moet
+1 scherpquote:
Denk omdat het mooier is... viel me wel tegen.. je hebt een Nasa pc nodig wil je het draaien, en zo veel mooier vond ik het nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:06 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, algemeen.
Het is zo erg gehyped, maar waarom?
WinXP draait makkelijk met 512MBquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat te denken van onderhoud vd pc. denk dat het merendeel niet weet hoe dat moet
Ik heb echt nooit problemen met mijn pc, maar gebruik hem ook gewoon bewustquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Tsss, zal die prairie van jou is even kortwieken!quote:
maar het is niet stabieler. dus rare afwegingquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:10 schreef saban het volgende:
[..]
WinXP draait makkelijk met 512MBVista niet.
gquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit problemen met mijn pc, maar gebruik hem ook gewoon bewustGeen fratsen. Maar wel maximaal rendement
Iets scheelt...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:11 schreef speciwacy het volgende:
[..]
g
geen fratsen, dat scheeld.. je hebt ook mensen die gaan overklocken en zo.. dan vraag je er ook om vind ik
Hoeft niet aan jouw te liggen..maar wat voor problemen dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
ik heb constant problemen met mn computer
Met Vista (toen ik het gebruikte) had ik nooit problemen, met XP heb ik nog nooit een BSOD gehadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar het is niet stabieler. dus rare afweging
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:10 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Denk omdat het mooier is... viel me wel tegen.. je hebt een Nasa pc nodig wil je het draaien, en zo veel mooier vond ik het niet
inderdaad niets aan toe te voegen ..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:13 schreef saban het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Moet je een DX 10 kaart kopen, Vista installeren. Wat krijg je er voor terug? Niet veel
Vista draait natuurlijk ook behoorlijk met een DX 9 kaartquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:13 schreef saban het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Moet je een DX 10 kaart kopen, Vista installeren. Wat krijg je er voor terug? Niet veel
Begrijp niet echt waarom je dat zou willen. Geeft EUR 20,00 meer uit en je hebt al hogere prestaties, waarom overclocken (risico lopen)?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets scheelt...
Tjah overklokken kan best, mits je weet wat je doet
PEBKAC of niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
ik heb constant problemen met mn computer
Heb je een proxy op je werk?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:13 schreef draculettetje het volgende:
met mn internet, samen sgele ook al naar gekeken en we snappen er niks van
alles staat goed ingesteld
om je huidige hardware een langere levensduur te gevenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:14 schreef saban het volgende:
[..]
Begrijp niet echt waarom je dat zou willen. Geeft EUR 20,00 meer uit en je hebt al hogere prestaties, waarom overclocken (risico lopen)?
Klopt, maar ik denk wel dat je levensverwachting van je pc er wel van achteruit gaat, hoe goed je het ook goed..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets scheelt...
Tjah overklokken kan best, mits je weet wat je doet
Wat ik er mee bedoel, wat is de grote voordeel van DX9 tov DX10? Want het is erg gehyped..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vista draait natuurlijk ook behoorlijk met een DX 9 kaart
Tweakers doen dat, gewoon het maximale uit je pc halen zonder daarvoor nieuwe producten aan te schaffenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:14 schreef saban het volgende:
[..]
Begrijp niet echt waarom je dat zou willen. Geeft EUR 20,00 meer uit en je hebt al hogere prestaties, waarom overclocken (risico lopen)?
Door te overclocken??quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
om je huidige hardware een langere levensduur te geven
en spyware ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met Vista (toen ik het gebruikte) had ik nooit problemen, met XP heb ik nog nooit een BSOD gehad
Klant met Vista.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:03 schreef Sgele het volgende:
shit....
http://nl.wikipedia.org/wiki/DirectX_10quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:15 schreef saban het volgende:
[..]
Wat ik er mee bedoel, wat is de grote voordeel van DX9 tov DX10? Want het is erg gehyped..
Gezelligquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Klant met Vista.
Ben net klaar. 58 minuten mee gebeld.
mijn pc is standaard 10% overclockedquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:14 schreef saban het volgende:
[..]
Ook nietquote:
zow, was het gezellie ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Klant met Vista.
Sorry mevrouwquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:16 schreef BloodyLotte het volgende:
En ik heb een Macbook dus ik vind het allemaal maar bullshit.
wat was het probleem?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Klant met Vista.
Jawel, maar Crazy-M beweerd het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:17 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Precies... door overclocken gaat je pc juist eerder kapot..
Een proxy serverquote:
zie, geen os probleem maar een gebruiker probleemquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Eerst zo een halfuur klooien, geen internet. Na halfuur "oh, maar hij staat wel in veilige modus.
...:{......
![]()
En daar gaat het omquote:
ow dat zal hier wel, maar ik heb vooral thuis de problemenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een proxy server
Server die fungeert als buffer tussen een aantal gebruikers en het Internet. In de buffer (cache) worden vaak geraadpleegde pagina's opgeslagen. Een proxy server kan ook fungeren als firewall tussen een lokaal netwerk en het Internet.
nu jah,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:18 schreef saban het volgende:
[..]
Jawel, maar Crazy-M beweerd het tegenovergestelde
Hmm vervelend, laat Crazy er anders is naar kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dat zal hier wel, maar ik heb vooral thuis de problemen
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:18 schreef saban het volgende:
[..]
Jawel, maar Crazy-M beweerd het tegenovergestelde
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu jah,
kijk als ik voor een spel een nieuwe kaart moet kopen, maar door overclocken kan ik het spel aan....
dan verleng ik de levensduur
da's wel een idee jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm vervelend, laat Crazy er anders is naar kijken
Flikker opquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu jah,
kijk als ik voor een spel een nieuwe kaart moet kopen, maar door overclocken kan ik het spel aan....
dan verleng ik de levensduur
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Klant met Vista.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:20 schreef saban het volgende:
[..]
Flikker opDoor te oc'en creëer je niet ineens nieuwe functies op je kaart
Je krijgt 'm hoogstens wat sneller, meer niet
Kan ze wel hebben hoorquote:
licht1 (het; lichten)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:22 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Wat sneller? ... heel veel sneller hoor.. kan zo 10/15 fps schelen! (licht wel aan de game natuurlijk)
Lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:24 schreef draculettetje het volgende:
heb een negerzoen gekregen
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
licht1 (het; lichten)
1 het natuurverschijnsel dat de voorwerpen zichtbaar maakt, hetzij afkomstig van de zon of een ander hemellichaam, hetzij van een brandend voorwerp
2 lamp
3 verlichte plaats
4 zeer intelligente man of vrouw
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
licht1 (het; lichten)
1 het natuurverschijnsel dat de voorwerpen zichtbaar maakt, hetzij afkomstig van de zon of een ander hemellichaam, hetzij van een brandend voorwerp
2 lamp
3 verlichte plaats
4 zeer intelligente man of vrouw
en ? was het voor de neger net zo leuk als voor jou ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:24 schreef draculettetje het volgende:
heb een negerzoen gekregen
Is goed, zorg jij er dan voor dat je Nederlandse taal heer en meester bent?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:25 schreef speciwacy het volgende:
[..]
wordt jij aub even nederlands leraar
Je moeder!! Die vond die neger pas leukquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ? was het voor de neger net zo leuk als voor jou ?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ? was het voor de neger net zo leuk als voor jou ?
We zijn op dreef Sgelequote:
Tsss, ik ben Turks, dan kan het voorkomen dat ik zo nu en dan spelfouten maakquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is goed, zorg jij er dan voor dat je Nederlandse taal heer en meester bent?
WL is wel scherp vandaagquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb het hem niet gevraagd, maar heeft mij niet zo heel veel opgeleverd
kijk dat bedoel ik. ik heb die programmas dus helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ook nietCCleaner en Spy-bot S&D, HiJack This er af en toe overheen halen
Dude, ik had het toch ook niet tegen jouquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:28 schreef saban het volgende:
[..]
Tsss, ik ben Turks, dan kan het voorkomen dat ik zo nu en dan spelfouten maak
Tsss, ik ben Marokaan.. dus tja...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:28 schreef saban het volgende:
[..]
Tsss, ik ben Turks, dan kan het voorkomen dat ik zo nu en dan spelfouten maak
Het is ook meer een gewoonte geworden natuurlijk. Of ik het nodig heb weet ik niet, heb geeneens een virusscanner op mijn pcquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik. ik heb die programmas dus helemaal niet nodigdas het verschil
Dan hepe wei jauw nied mer notug as leer aarsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is goed, zorg jij er dan voor dat je Nederlandse taal heer en meester bent?
En ook nog is dyslectisch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:29 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Tsss, ik ben Marokaan.. dus tja...
Marokkaan jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:29 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Tsss, ik ben Marokaan.. dus tja...
Whahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan hepe wei jauw nied mer notug as leer aars
Scherpquote:
da kunt gij wel zegge, maar als ik ou vertel dat veul meese niet wete wat gij bedoelt dan is een bietje taaol kennis niet mis mennekequote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan hepe wei jauw nied mer notug as leer aars
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:31 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Hoezo "en ook nog" is het erg dat ik Marokaan ben?
Oeps...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whahaha![]()
![]()
, mijn drinken, wat doe je?!?
met xp moest ik elke 2maanden een format doen, en nu staat vista er over 2 weken er een jaar al op. een record dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is ook meer een gewoonte geworden natuurlijk. Of ik het nodig heb weet ik niet, heb geeneens een virusscanner op mijn pc
Dubbel, het feit dat je Marokkaans bent heeft toch niks te maken met het feit dat je met geen goed fatsoen een volledige zin in ABN kan typen? Of wel dan?quote:
* saban heeft al WinXP sinds 2004quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met xp moest ik elke 2maanden een format doen, en nu staat vista er over 2 weken er een jaar al op. een record dus
Cabaret!quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
da kunt gij wel zegge, maar als ik ou vertel dat veul meese niet wete wat gij bedoelt dan is een bietje taaol kennis niet mis menneke
tss let toch op manquote:
Netjes manquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met xp moest ik elke 2maanden een format doen, en nu staat vista er over 2 weken er een jaar al op. een record dus
Dat is wel de suggestie die jij voorbrengt.. pff moeilijke zinquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dubbel, het feit dat je Marokkaans bent heeft toch niks te maken met het feit dat je met geen goed fatsoen een volledige zin in ABN kan typen? Of wel dan?
Windows 3.11 Jeweetsch!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:32 schreef saban het volgende:
[..]
* saban heeft al WinXP sinds 2004nog steeds geen format
jeh, als antwoord op oe zinnekequote:
dat kan. maar jij doet ook waarschijnlijk niet hetzelfd als wat ik er ook allemaal mee doe.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:32 schreef saban het volgende:
[..]
* saban heeft al WinXP sinds 2004nog steeds geen format
Mijn water! wat doe jequote:
Hahahaquote:
3.11 is relaxedquote:
dos hehquote:
Je vraagt; "hoezo geen fatsoen?"quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:33 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Dat is wel de suggestie die jij voorbrengt.. pff moeilijke zin
en hoezo geen fatsoen?
Sorry jongenquote:
- Webprogrammerenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan. maar jij doet ook waarschijnlijk niet hetzelfd als wat ik er ook allemaal mee doe.
verder ga ik er niet dieper op in
Het is u vergevenquote:
+ neerladen en rippenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:36 schreef saban het volgende:
[..]
- Webprogrammeren
- Office werk
- Adobe programma's
- Games
Wat doe jij ermee dan?
Mijn dank is grootquote:
De mijne grenst aan hondsdolheidquote:
Daar ben ik het mee eens, ik woon nu bijna 4 jaar in dit land, en ik heb een inburgerings curses gedaan. Maar ik doe echt mijn best.. heb deze opleiding gevolgt (DTP'er) ben blij dat ik het diploma heb nu. Maar inderdaad ik moet mijn Nederlands nog beetje aan schroeven.. maar ik kom er welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je vraagt; "hoezo geen fatsoen?"
Sorry hoor, maar als jij het verschil tussen schijt - scheit en ligt - licht niet kan zien, dan kan ik daaruit op maken dat je niet echt met goed fatsoen een Neerlandsche zin kan fabriceren
rippen?quote:
Waar heb je DTP gevolgd, als ik dat mag vragen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:38 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, ik woon nu bijna 4 jaar in dit land, en ik heb een inburgerings curses gedaan. Maar ik doe echt mijn best.. heb deze opleiding gevolgt (DTP'er) ben blij dat ik het diploma heb nu. Maar inderdaad ik moet mijn Nederlands nog beetje aan schroeven.. maar ik kom er wel
Schuimbekkend van blijdschapquote:
Enschede, ! jij?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:39 schreef saban het volgende:
[..]
Waar heb je DTP gevolgd, als ik dat mag vragen?
* Crazy-M geeft schroevendraaierquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:38 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, ik woon nu bijna 4 jaar in dit land, en ik heb een inburgerings curses gedaan. Maar ik doe echt mijn best.. heb deze opleiding gevolgt (DTP'er) ben blij dat ik het diploma heb nu. Maar inderdaad ik moet mijn Nederlands nog beetje aan schroeven.. maar ik kom er wel
Maar Crazy, jij koopt toch alles netjes in de winkel?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
rippen?
tsss. doe is netjes beschrijven
het kopieren van muziek of film van een dvd waarbij de eigenaar geen weet heeft. dit gebruikt men voornamelijk om de kosten te ontlopen en om BREIN werk te bezorgen. Rippen is helaas niet te vergelijken met trippen ....
(flauwe modus uit)
Hahahaha tranen in mijn ogen van het lachenquote:
ehm ... dat is mijn alteregoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar Crazy, jij koopt toch alles netjes in de winkel?
* Crazy-M geeft tissue ....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahahaha tranen in mijn ogen van het lachen
jahaaaaaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
ik hoorde mijn naam voorbij komen ????
ondertussen weer wat telefoontjes afgehandeld, en weer gek geworden van de sirens
Ik kijk er wel naar in de winkel, telt dat ook?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm ... dat is mijn alterego
sorry
Humor noem ik datquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft tissue ....
(sorry)
tilburg!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
da kunt gij wel zegge, maar als ik ou vertel dat veul meese niet wete wat gij bedoelt dan is een bietje taaol kennis niet mis menneke
Ja ik hou maar niet op met lachenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahahaha tranen in mijn ogen van het lachen
Crazy doet datquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:43 schreef saban het volgende:
Doen jullie aan (What)Pulse?
Ik heb nog zo een 400.000 (of 4M) keys van Pulse Dolphin oid. Waar kan ik 'm naar toe flushen?
ik ook,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kijk er wel naar in de winkel, telt dat ook?
Cabaret pur sangquote:
mja, ik betrap mezelf erop dat ik het steeds meer ga gebruiken er ook beter in wordtquote:
En die verkopen het in het algemeen met "korting"quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook,
om vervolgens mijn pc te starten, naar de ftd winkel te rennen en ze daar te kopen
mooiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:40 schreef saban het volgende:
[..]
Grafisch Lyceum Rotterdam - tevens mijn werkgever nu
1 dag aanwezig en gelijk wordt iedereen naar mij toegestuurd ......quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
He krijg nou het heen en weer...
Ik krijg volgende maand een Wii geleverd
Ow?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
Ik ben zo bekend daar, dat ik niet eens hoef te betalenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En die verkopen het in het algemeen met "korting"
Huh wat?!? Meteen internet erop gooien en ons toevoegen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
jah, meestal diverse spellen en films (onbeperkt) voor 7,50 pmquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En die verkopen het in het algemeen met "korting"
Verrek! Dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben zo bekend daar, dat ik niet eens hoef te betalen
Ja dat wist ik dus ook niet, verzekering afgesloten en die geven dus een Wii wegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Huh wat?!? Meteen internet erop gooien en ons toevoegen!
En dat wordt dan door een bepaald post-order bedrijf thuis afgeleverd, Eweka ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, meestal diverse spellen en films (onbeperkt) voor 7,50 pm
Aaaight, dat zijn berichtenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dus ook niet, verzekering afgesloten en die geven dus een Wii wegMaar ik had de verzekering afgesloten, zonder enig idee dat je daar iets bij zou krijgen en krijg net een mail dat het ding volgende maand wordt opgestuurd
Niet fawaka...maar ewekaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, meestal diverse spellen en films (onbeperkt) voor 7,50 pm
Haha ja inderdaad!quote:
Ja netjes op de pc zelfsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat wordt dan door een bepaald post-order bedrijf thuis afgeleverd, Eweka ofzo
En weer iemand om in de lijst toe te voegenquote:
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
Ben even lunchen!
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
Ben even lunchen!
jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En weer iemand om in de lijst toe te voegen
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja netjes op de pc zelfs
netjes in een pakketje met een strikje erom
reparatie functie erbij, 24 urige support
en nog een voordeel: ALTIJD OP VOORRAADquote:
1,2,3 of 4?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:50 schreef saban het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
* saban gaat straks Call of Duty doen
Doe eens een voorbeeld posten. Voor mij is DTP weer 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:53 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Ik ook wel... ben nu bezig met een folder
1quote:
3 is voor console freaksquote:
Komt er aanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:54 schreef saban het volgende:
[..]
Doe eens een voorbeeld posten. Voor mij is DTP weer 2 jaar geleden
stuur maar mail met problemen door, en laat maar weten wat er al gedaan isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
problemen met pc thuis, al met sgele naar gekeken komen er niet uit
maar nu eerst eten!
hoezo dat?quote:
Cadeautje gekocht, leuke dag gehad. Dus stiekem toch wel iets gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
iemand trouwens nog iets aan valentijnsdag gedaan?
Ik heb alleen iemand gedumpt, meer niet
aah okquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:09 schreef saban het volgende:
[..]
Cadeautje gekocht, leuke dag gehad. Dus stiekem toch wel iets gedaan
dankjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:07 schreef saban het volgende:
Kijk je uit met spelfouten op je folder
Verder netjes
Ik eigelijk ook niet, maar sjah, anders is vriendin teleurgesteldquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok
maar goed, ik geef toch al niks om valentijn
net of je op 1 dag in 1 keer meer van ieman d kan houden
Hier op FOK! boeit het niet, echter een folder is wel belangrijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:11 schreef speciwacy het volgende:
[..]
dankjeik let zeker op met spel foutne, maar de kopij is al aangeleverd dus
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:13 schreef saban het volgende:
[..]
Hier op FOK! boeit het niet, echter een folder is wel belangrijkZag namelijk al een aantal spelfouten..
Spelfouten in een folder, hahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:07 schreef saban het volgende:
Kijk je uit met spelfouten op je folder
Verder netjes
Por que?quote:
haha stom he.. hahah... gelukkig zijn het niet mijn foutenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Spelfouten in een folder, hahaha
Het zou me niks verbazen als dat wel het geval wasquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:18 schreef speciwacy het volgende:
[..]
haha stom he.. hahah... gelukkig zijn het niet mijn fouten
Mij ook niet..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als dat wel het geval was
Zucht...quote:
Serieus, staat die laatste zin er echt zo?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
horren op hanen ....
en indeling is ook beetje vaag btw :s
dingen die rond het huis moeten gebeuren staan onder onderhoud aan kleding
Nogmaals.. ik zet het in elkaar zoals de klant dat wil.. en als hun tekst fout is dat niet onze schuldquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:34 schreef Sgele het volgende:
Spelfouten in dat bestand....
"Glaswassen"... moet dat geen glazen wassen zijn?
Cabaret!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:34 schreef Sgele het volgende:
Spelfouten in dat bestand....
"Glaswassen"... moet dat geen glazen wassen zijn?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, staat die laatste zin er echt zo?
Keek weer met rechts...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:36 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Nogmaals.. ik zet het in elkaar zoals de klant dat wil.. en als hun tekst fout is dat niet onze schuld
quote:
En dan neem jij het maar klakkeloos over? Het komt niet bij je op om de tekst door te nemen?quote:
Daar zal het aan liggenquote:
Hahaha geniaalquote:
In mijn geval een briljante uitweg als ik wat misquote:
quote:
Heeeuhquote:
Ja daaromquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
In mijn geval een briljante uitweg als ik wat mis
Zijn we niet verplicht !quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan neem jij het maar klakkeloos over? Het komt niet bij je op om de tekst door te nemen?
1 , united offense.quote:
Doet er niet toe, service noem je dat, zoek het is op.quote:
Nog even, en dan naar huisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb ook zin in weeeeeeeeeeeeeekend
Speel eigenlijk alleen nog maar op de Wiiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:00 schreef Sgele het volgende:
Ben momenteel bezig thuis met Test Drive Unlimited![]()
Ben helemaal klaar met de shooters laatste tijd
op de pc ?? zie af en toe screenshots ervan op een forum. ziet er vet uitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:00 schreef Sgele het volgende:
Ik heb nog wel 10 dagen gratis WoW voor je hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:00 schreef Sgele het volgende:
WoW!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 10 dagen gratis WoW voor je hoor
ik een hele maandquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jep, speelt fijn ook, en ziet er idd erg vet uitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
op de pc ?? zie af en toe screenshots ervan op een forum. ziet er vet uit
en gelukt?quote:
Het is niet zo moeilijkquote:
Neem jij maar scheit af ja, doegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:12 schreef speciwacy het volgende:
jongens ik ga afscheit nemen.. tot nooit meer ... het duidelijk dat jullie me hier niet willen
Iemand die zijn eigen onkunde aangeeft die 'PWNED' mij? Juist jaquote:
Hey, 'ook al' moet met een spatie er tussen hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:12 schreef saban het volgende:
speciwacy .. boeit het echt wat ze hier zeggen over je?
Mij boeit het geen ruk ookal maak ik 10 spelfouten
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Zo een iemand kan jou dus niet PWNEN?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iemand die zijn eigen onkunde aangeeft die 'PWNED' mij? Juist ja
mensen die dingen in dit forum serieus nemenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:12 schreef speciwacy het volgende:
jongens ik ga afscheid nemen.. tot nooit meer ... het duidelijk dat jullie me hier niet willen
Geef maar aan je moederquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
PWNEN kun je inderdaad niet als je je eigen fout toekent, dan PWN je jezelfquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:14 schreef saban het volgende:
[..]
Zo een iemand kan jou dus niet PWNEN?
mijn dank is groot !quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:12 schreef saban het volgende:
speciwacy .. boeit het echt wat ze hier zeggen over je?
Mij boeit het geen ruk ookal maak ik 10 spelfouten
Nou nou wat een drama... je kan zo Cabaret gaan doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:12 schreef speciwacy het volgende:
jongens ik ga afscheid nemen.. tot nooit meer ... het duidelijk dat jullie me hier niet willen
sorry,quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, slecht hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb het aangeboden, maar daar had ze niet zoveel zin in ofzo![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Ik wordt nu echt aangekeken door iedereen waarom ik keihard in de lach schietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Heb een bijrolletje gehad in "Explosief maar lief"quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou nou wat een drama... je kan zo Cabaret gaan doen
Misschien leest die gleuf geen dvd'squote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry,
maar toen ik hem in de gleuf stopte kwam er geen beeld ....
weet ook niet wat er mis mee was, denk cd kapot
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:18 schreef speciwacy het volgende:
Ik denk dat Bellerophon nog boos over wat ik gisteren zij.. dus daarom pest hij mij door mijn fouten op te noemen
Zelfs de beste maken fouten, zeg ik maarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
PWNEN kun je inderdaad niet als je je eigen fout toekent, dan PWN je jezelf
mja , kunnen we beter laveloos worden , niet ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd, het is alweer bijna 'ouderwets gezellig' te noemen
cd's werken ook niet ....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Misschien leest die gleuf geen dvd's
Ja goed he!quote:
* Crazy-M laat een koffertje achter en roept:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd, het is alweer bijna 'ouderwets gezellig' te noemen
Stop haar tepels eens in het stopcontact, misschien gaat ze dan eindelijk licht geven en dvd's lezen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
cd's werken ook niet ....
snap er geen ruk van :s beeldscherm kabel aan de achterkant erin geprikt, toetsenbord en muis (usb) netjes aangesloten. En nog werkte het niet
* Crazy-M likkebaardquote:
Te erg echt waarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stop haar tepels eens in het stopcontact, misschien gaat ze dan eindelijk licht geven en dvd's lezen?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wordt nu echt aangekeken door iedereen waarom ik keihard in de lach schiet![]()
![]()
eveneens, zonder resultaatquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stop haar tepels eens in het stopcontact, misschien gaat ze dan eindelijk licht geven en dvd's lezen?
Baard...koffertjes... hmmmquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:19 schreef saban het volgende:
[..]
Zelfs de beste maken fouten, zeg ik maar
Ik vermoed te droog, hoewel dat bij je moeder niet vaak het geval isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eveneens, zonder resultaat
Maybe te vochtig of te droog ? :s
* Crazy-M ziet jupiler en denkt gelijk: Godver, wat is de avond nog verquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik vermoed te droog, hoewel dat bij je moeder niet vaak het geval is
Whahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou nou wat een drama... je kan zo Cabaret gaan doen
Ja dat dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
PWNEN kun je inderdaad niet als je je eigen fout toekent, dan PWN je jezelf
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Hahaha, mijn water! Wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Een spelfout is niks mee, maar het systematisch blijven doen is gewoon ronduit irritant te noemen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:19 schreef saban het volgende:
[..]
Lekker boeiend
Als hij zich ermee vermaakt .. mensen controleren op spelfouten
Gewoon overheen lezenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een spelfout is niks mee, maar het systematisch blijven doen is gewoon ronduit irritant te noemen.
Boos op jou? Op een online creatie die niet kan typen? Nee dank jequote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:18 schreef speciwacy het volgende:
Ik denk dat Bellerophon nog boos over wat ik gisteren zij.. dus daarom pest hij mij door mijn fouten op te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |