Lekker boeiendquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:18 schreef speciwacy het volgende:
Ik denk dat Bellerophon nog boos over wat ik gisteren zij.. dus daarom pest hij mij door mijn fouten op te noemen

Zelfs de beste maken fouten, zeg ik maarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
PWNEN kun je inderdaad niet als je je eigen fout toekent, dan PWN je jezelf

mja , kunnen we beter laveloos worden , niet ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd, het is alweer bijna 'ouderwets gezellig' te noemen

cd's werken ook niet ....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Misschien leest die gleuf geen dvd's

Ja goed he!quote:

* Crazy-M laat een koffertje achter en roept:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd, het is alweer bijna 'ouderwets gezellig' te noemen

Stop haar tepels eens in het stopcontact, misschien gaat ze dan eindelijk licht geven en dvd's lezen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
cd's werken ook niet ....
snap er geen ruk van :s beeldscherm kabel aan de achterkant erin geprikt, toetsenbord en muis (usb) netjes aangesloten. En nog werkte het niet

* Crazy-M likkebaardquote:

Te erg echt waarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stop haar tepels eens in het stopcontact, misschien gaat ze dan eindelijk licht geven en dvd's lezen?

quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wordt nu echt aangekeken door iedereen waarom ik keihard in de lach schiet![]()
![]()

eveneens, zonder resultaatquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stop haar tepels eens in het stopcontact, misschien gaat ze dan eindelijk licht geven en dvd's lezen?

Baard...koffertjes... hmmmquote:

quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:19 schreef saban het volgende:
[..]
Zelfs de beste maken fouten, zeg ik maar

Ik vermoed te droog, hoewel dat bij je moeder niet vaak het geval isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eveneens, zonder resultaat
Maybe te vochtig of te droog ? :s

* Crazy-M ziet jupiler en denkt gelijk: Godver, wat is de avond nog verquote:

quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik vermoed te droog, hoewel dat bij je moeder niet vaak het geval is

Whahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou nou wat een drama... je kan zo Cabaret gaan doen

Ja dat dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
PWNEN kun je inderdaad niet als je je eigen fout toekent, dan PWN je jezelf

quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Hahaha, mijn water! Wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]

Een spelfout is niks mee, maar het systematisch blijven doen is gewoon ronduit irritant te noemen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:19 schreef saban het volgende:
[..]
Lekker boeiend
Als hij zich ermee vermaakt .. mensen controleren op spelfouten

Gewoon overheen lezenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een spelfout is niks mee, maar het systematisch blijven doen is gewoon ronduit irritant te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |